לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

על נשלטים וצרכים

robotz
לפני 12 שנים • 3 באוק׳ 2011

פוסט מעניין

robotz • 3 באוק׳ 2011
כאחד שלא היתה לו מערכת יחסים בדסמית, רציתי להודות לכל הצדדים לדיון
זה מעניין לשמוע דעות לכאן ולכאן.
אלו התלבטויות שעברו בראשי- האם יחסים בדסמיים הם אפשריים בכלל.
אני חושב שפוג מוכיח שכנראה זה אפשרי אבל צריך ששני הצדדים יהיו מזן מאוד מיוחד icon_smile.gif
כל אחד צריך לשאול את עצמו ואולי אי אפשר לדעת- האם הוא יכול להשתלב בכזאת מערכת
וכמובן....זה תלוי במציאת הבת או בן זוג המתאימים.
IN YOUR MIND
לפני 12 שנים • 3 באוק׳ 2011

המלט - - ...

IN YOUR MIND • 3 באוק׳ 2011
המלט -

באסוציאציה טיפה חופשית, ואפרופו - "ייצרי,רגשי,אימפולסיבי, ואינטואיטיבי "

תראה -

כבר 400 שנה ( או כבר יותר ) שאתה "מזיין" לכולנו בשכל עם השאלה שלך מתוך המונולוג המפורסם -
"להיות/ או לא להיות?...." "להיות/ או לא להיות?..."

ואני אומר -די נו. קח לך רגע אחד " ייצרי, רגשי, אימפולסיבי, ואינטואיטיבי ", ותחליט כבר - או שאתה רוצה לחיות, או שאתה רוצה למות.
אבל אי-אפשר לאיים על כולנו בהתאבדות 400 שנה. חאלאס..

icon_biggrin.gif icon_biggrin.gif icon_biggrin.gif icon_biggrin.gif icon_biggrin.gif

בוקר אור.
הרמאפרודיטה
לפני 12 שנים • 4 באוק׳ 2011

פלאוור היקרה,

הרמאפרודיטה • 4 באוק׳ 2011
לאחר שעיינתי בקפידה בתגובות הנאורות והעמוקות לעיל,
שנאמר לא מכל מלמדי השכלתי - וטוב שכך,
אני מסכמת בפנייך את הממצאים הבאים:


א. בעידן המודרני עבד הוא לא באמת עבד, בכלל אין דבר כזה "עבד". זה כזה אפרטהייד קולוניאלי מופרע מצידך, והטרנד היום הוא בכלל דמוקרטיה.

ב. אין שום דבר פסול בגבר נורמטיבי בעל העדפות מיניות חריגות יותר מהממוצע ופוביית מחויבות טיפוסית, המציג את עצמו כנשלט מסור המחזר אחרייך בלהט באמצעות צ'יזבטים על כניעתו ועומקו הרוחני-רגשי כסאב התואם לכל דרישותייך בפרק זמן שאינו צפוי מראש, אשר ברגע שהפנטזיה שלו הופכת למציאות וטופחת על פניו עם ההבנה שזה לא מתאים לו, ואז הוא לפתע לא עבד יותר, וגם די חרא בתור בנזוג. אבל זה לא קשור.

ג. אין בנאמר להעיד כי העבד שתואר בסעיף הקודם הוא עבד לא איכותי. למעשה הוא איכותי ככושי מן המניין בדרום קרוליינה בשלהי המאה השמונה עשרה, והבעיה היא שאת בכלל לא באמת מלכה.


מסקנה סופית:
מאחר ואת אינך מלכה/שולטת/גבירה,
והעבדים היום הם בכלל לא עבדים
- אזי הסיטואציה לגיטימית לחלוטין, ואין לך על מה להתלונן, וזה שרשור ממש מפגר וכו'.

פאמדום שולטטט!!!!!!!!!!!!!!!11
מעסה טנטרי​(נשלט){Goddess Na}
לפני 12 שנים • 5 באוק׳ 2011

Re: מרי ג'יין ופוג היקרים,

flower girl כתב/ה:
התיאור הוא של תחושה ביחסים עם אחוז לא מבוטל של נשלטים, המוכנים לעשות כל דבר לכאורה עבור מלכתם- חוץ ממה שהיא באמת צריכה, להלן- מרוכזים בעצמם ומכורים לעינוגם שלהם.
ההפרזה לצורך הדגשה.


התמסרות אמיתית בכלל של אדם לחברו, לעבודתו, לבני זוג כל שכן נשלט/ת לשולט/ת וכו' מגיעה בהדרגה תוך העמקת הקשר, בניית אמון הדדי, הווצרות רגשות אמיתיים, כנות ואמת בקשר.
התמסרות של נשלט לשולט שלו בתחילת קשר, כשהקשר יחסית צעיר צריך להבין שאולי היא אמיתית באופן מסויים אך נובעת גם מהרבה צורך אישי, הצורך בשליטה, הצורך במגע, הצורך להתמסרות עצמה כמעין פטיש חזק, במקרה זה נשלט כזה יכול לראות לנגד עיניו את הצורך שלו לא פחות משלך ואולי אף יותר, את יכולה להגיד אוקיי אז הוא לא נשלט אמיתי בעצם, אבל נשלטות אמיתית בין אם היא קיימת או לא אצל הנשלט עדיין היא אינה שולטת על הרגשות עצמם שמתפתחים כאמור במשך הזמן כשהקשר מתעמק, אולי הוא ניסה ולא הצליח לפתח אלייך רגשות וההתמסרות שלו אלייך הורגשה כפרווה לחלוטין, הוא ראה עקב כך את קודם את עצמו לפני שראה אותך בעצם.
אינך צריכה לכעוס אם רגשותיו לא העמיקו, אני מניח שזה המצב בעיניי, פשוט אחרי תקופה יחסית קצרה אפשר לזהות אם זה אמיתי או לא, בכל מקרה אם הוא הבטיח לך דברים שונים מראש שיהיה מוכן לעשות ולא קיים, אם הוא שיקר לך ברגשותיו כלפייך אז פה הוא יצא לא בסדר וסיום הקשר הוא לטובה, אין מה לעשות, מנסים, בודקים, רואים ואם זה לא זה אז חותכים.
מעסה טנטרי​(נשלט){Goddess Na}
לפני 12 שנים • 5 באוק׳ 2011
עוד דבר.

תתפלאי או לא ואולי לא תסכימי עם זה אבל את צריכה להרוויח את התואר שאת נותנת לעצמך קרי מלכה וזה לא קורה מייד, לא משנה שאת מוגדרת מתחלפת אבל בסיטואציה איתו את המלכה , ברגע שלא הרווחת את התואר הזה, המושג מלכה יישאר במסגרת המשחק תפקידים או וגם הפנטזיה המינית.
כנ"ל אגב גם עבד צריך להרוויח את התואר שלו וגם זה לא קורה מייד אבל עמידה מאחורי שני התארים (עבד ומלכה) שמשתרשים למציאות היומיומית ומחוץ למשחק הם בסנכרון וחפיפה מלאה אחד לשני ותלויים בקיומו אחד של השני באופן מלא.
DickLa​(פמית נשלטת){רק בנות.❤️}
לפני 12 שנים • 12 באוק׳ 2011
ליידי תמרה כתב/ה:
fog כתב/ה:
יש פה, בשרשור, חוסם תיאום ציפיות בסיסי, אני בטוח שכולם שמים לב לזה. השאלה שכולנו מנסים להגיב לה היא היא מי אחראי לזה.
התשובה היא בסופו של דבר, כמובן, בעיניי המתבונן בלבד. אין פה בכלל ויכוח, יש פה רק דיעות. זאת אומרת אני רוצה להיות מלכה *באמת*, ואלה אומרים לה אם כך, את לא מלכה *באמת*, וחפשי במקום אחר.

בעיניי, עיניי גבר נשלט, התשובה היא חד משמעית - הבעייה היא בגברים פה.
משפט כמו - "זה אומר שאולי את לא נועדת לשלוט" או משהו כמו "מה את מבקשת ממנו לסדר, כי הוא לא בא מהביית ככה, ואת לא יכולה לאלף אותו לעשות את זה" הם לא לגיטימיים בעיניי בצורה העמוקה ביותר. יותר מכך, הם מייצגים חוסר מודעות עצמית לבהמיות, וחוסר יכולת בסיסית לתקשורת עם המין הנשי בהקשר רומנטי.

עזבו בדס"ם בכלל, שימו בצד אגואיזם, או תשוקות אפלות. הם עלה תאנה פה, הבעייה לא קשורה אליהם בכלל! הבעייה *האמיתית* היא שאתם לא מסוגלים לנשום ליד אישה שרוצה משהו, בלי לקלל או לתקוף. תקראו שוב את השרשור הזה. איך אתם לא שמים לב לזה? זה מטורף.

לפרחונית הנהדרת - אומר שגם אני כתבתי בהתחלה בצורה מטאפורית, ולא לגבי מקרה ספציפי, ואולי לא הבנת אותי. מה ששאלתי בעצם הוא: איך את לא מזהה אנשים כאלו מהתחלה?



קראתי את הפתיחה בהזדהות, ואת ההמשך בתדהמה הולכת וגוברת. נשברתי ונשבר לי מהשרשור הזה בעמוד שלוש וחצי, ותודה לפוג שהציל את המצב - חבל שאין עוד כמה פוגים.

ולעניין עצמו: קראתי בהזדהות, כי אני נתקלת במצב הזה בשלבי ההכרות והסינון. אנשים שמצהירים על עצמם כמרחיקי לכת, אבל בורחים בפעם הראשונה שלא נעים, בפעם הראשונה (או מעט מעט יותר מזה) שהם נדרשים לעשות משהו *באמת* עבורי, ש*באמת* לא בא רק בקטע הבדס"מי-שטאנצי. ז"א, לא ללקק את נעלי או לעשות משהו שמתקשר לפטיש *אצלם בראש*, אלא פשוט לשרת אותי כמו שאני מבקשת, דורשת ורוצה.

למען הסר ספק - אני לא מדברת על ניצול כלכלי או על שבירת גבולות. זה עשוי להיות הדבר הטריוויאלי ביותר. היה פה מישהו שברח כשהייתי במקלחת, לקראת יציאה נחמדה, כי הוריתי לו לעשות כמה סידורים קטנים עד שאצא ולא אמרתי זאת במאור פנים, בחיוך או בפוזה של גבירה - אלא ברגש האותנטי שחשתי באותו רגע, שהיה עצבנות קלה מיום קשה.

היו כאלו שציפו ל"פעולה מאהבה" - תגידו, על איזו אהבה אתם מדברים, בתחילת קשר? אולי אתם אוהבים קונספט? מתחילים עם הערכה וחיבה בסיסית אבל אצלי, אישית, אהבה היא רגש שמתפתח לאורך זמן. אין "אהבה אינסטנט", אך בהחלט ניתן למצוא אהבה גם פה בקהילה, אם משקיעים באהבה ומצמיחים אותה.

אבל, והנה ה"אבל" הגדול: את האכזבות (המעייפות) האלו אני פוגשת בשלבי הסינון והמבחן. ומי שעובר אותם ממשיך איתי שנים כי הוא באמת רואה אותי, באמת מכיר אותי, באמת פה בשבילי.
אפשר לקרוא לזה חבר.
אפשר לקרוא לזה חבר עם קולר, או עם הנאות נוספות.

לדוגמא, זה שהכיר אותי בהריון, היה איתי לאורך כל ההריון, הלידה, החודשים הראשונים, הקשים, ועדיין מחכה (יחד איתי) לרגע בו אהיה פחות עייפה, קיבינימט. icon_razz.gif
אוהבת אותך. מעריכה אותך.

מאחלת לך למצוא אחד כזה, נערת פרחים. ומייעצת לך להשקיע יותר בסינון.



זה שקשה למצוא כאן זה ידוע. מצד שני ... אם מסננים אפשר למצוא את עצמך לא עושה כלום חוץ מלסנן icon_razz.gif
סמרטי
לפני 12 שנים • 16 באוק׳ 2011

ואולי את בכלל לא שולטת?

סמרטי • 16 באוק׳ 2011
אני מאמין שאת שולטת בעצמך כי את לא עושה דברים שאת לא רוצה אך אולי לא הבנת - שולטת ונשלט שעושים דברים מרצון ,לא מתבססים רק על מה שכתבת - זהו רק אמצעי שליטה שונים שנובעים מהסכמה בין הצדדים

דבר שני ,זה לא מחייב שכול הסעיפים שציינת יתקיימו = לפעמים רק אחד מספיק ..
ייעוץ בדסמי​(שולטת)
לפני 12 שנים • 18 באוק׳ 2011

בחיי שזו תגובה אחרונה

ייעוץ בדסמי​(שולטת) • 18 באוק׳ 2011
קודם כל, אמיתי בלב ומסאג'יסט מקצועי, כבר הגבתי להאשמות כאלו בדיוק בעמודים 1 ו2 ובטח עוד.. קראו הכל אם מטריד אתכם במיוחד.

לא התיימרתי להיות מלכה. אני אדם. עומדת בפני מגוון ההתנהגויות והאפשרויות כמו גם תכונות האופי האפשריות לאדם ומגוון שעשועים להשתעשע בהם.
כאדם אני חובבת משחקי בדסמ כמו גם מליון דברים אחרים שמשעשעים אותי לא פחות.
לא מעניין אותי להוכיח דבר כמלכה או להיות מלכה.
מלכה, במרכאות, בעיני הוא אחד התפקידים שאני יכולה ומשועשעת לקחת על עצמי- כמו להיות בשלנית לכמה שעות מטבח או מארחת במסיבה שאני מארגנת או אמא לביתי או בת לאמי או סוחרת בורסה בשעות הפנאי.
כמובן שכאשר אני בתוך המשחק אני נותנת את כל כולי כי זהו חלק מהמשחק.
משעשע וחביב לסשן אדם זר או מוכר לסשן חד פעמי- זרקו פנימה אהבה ויחסים- והמהות משתנה לחלוטין.
אני לא מאמינה שיש יותר מאחוזון מצומצם ביותר של אנשים- אם בכלל, אשר גרים עם בן זוג ומתנהלים ביחסי שליטה מפקיחת עינהם בבוקר ועד שעות הליל הקטנות- ואם יש כאלו צר לי עליהם. ביחסים כמו ביחסים- וניהלתי יחסים בדסמים לא פעם ולא פעמיים, האדם מולי הוא קודם כל שווה לי ואהוב שלי, אחכ עוד מילים כינויים ושעשועים למינהם.
מאחלת לכולנו קודם כל אהבה כל הזמן, בכל מקום ותחום בחיים, ואחכ גם המון ביטוי עצמי ורק טוב. icon_profilekiss.gif
מישלי
לפני 12 שנים • 18 באוק׳ 2011

טרנסקסית, אני מתפלאת עליך....

מישלי • 18 באוק׳ 2011
טרנסקסית כתב/ה:
פאמדום שולטטט!!!!!!!!!!!!!!!11

?

חסר שם ת' בסוף...

זה צריך להיות: פאמדום שולטטת!!!!!!!!!!!!!!!11

(מיש דואגת לתת לפאמדום את הכבוד הראוי לה : )
בטי בום​(שולטת)
לפני 12 שנים • 19 באוק׳ 2011

Re: טרנסקסית, אני מתפלאת עליך....

בטי בום​(שולטת) • 19 באוק׳ 2011
מישלי כתב/ה:
טרנסקסית כתב/ה:
פאמדום שולטטט!!!!!!!!!!!!!!!11

?

חסר שם ת' בסוף...

זה צריך להיות: פאמדום שולטטת!!!!!!!!!!!!!!!11

(מיש דואגת לתת לפאמדום את הכבוד הראוי לה : )



כדמות חינוכית אני אוהבת לראות תהליכי הפנמה

*בטי אוהבת את מיש מבינה אמת רצופה