סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

המלצה על פודקאסט קינקי - Masocast

אפר לרגליה
לפני 12 שנים • 8 באוק׳ 2011

המלצה על פודקאסט קינקי - Masocast

אפר לרגליה • 8 באוק׳ 2011
לכל מי שלא יודע מה זה פודקאסט ומה עושים איתו, הוספתי תאור קצר למטה.
אתחיל ואומר שהפודקאסט בחינם (כמו מרביתם המוחלט של הפודקסטים שאני מכיר). כך שאין פה פרסומת לרכישת תכנים כלשהי.
הפודקאסט הוא בשפה האנגלית, ומועבר ע"י בחור נשלט שחיי חיי זוגיות DSית .לפי הגדרתו Masocast היא תוכנית על מיניות המועברת דרך ראיונות עם אנשים המגדירים את עצמם כקינקיים. כל פרק של התוכנית הוא באורך של כ- 40-60 דקות. נכון להיום ישנן 64 פרקים והם יוצאים בתדירות של אחת לשבועיים.
אז מה מיוחד בפודקאסט הזה? יש בו שילוב של הגשה מצויינת, תכנים מעניינים ומרואיינים מרתקים.
המראיין חושף קליפות קליפות מעולם הקינק והפטיש, שבדרך כלל הוא חבוי ואישי, ע"י בחירת מראויינים מעניינת ושאלות עומק על תפישת עולמם, הפטיש / הקינק האישי שלהם, כיצד התחילו את דרכם ועל חוויותיהם בסצינה. הראיונות הם פתוחים וגלויים, המרואיינים משתפים פעולה לחלוטין. המרואיינים בתוכנית באם מדיסיפלינות שונות, התמחויות שונות וזוויות שונות של עולם השליטה והמיניות הקיניקית. ישנם ראיונות עם שולטות מקצועיות (מארה"ב ומרחבי העולם), ישנם ראיונות עם שולטים, ראיונות עם נשלטים, עם אנשים שחיים בזוגיות DSית, מטפלים עם אוריינטציה, אנשים מרחבי העולם שמספרים על הסצנה בארצות שונות ועוד. הנושאים שעולים הם רבים ומגוונים ואני משונע שגם המנוסים והוותיקים ימצאו נקודות עניין.
דוגמא לפרקים מעניינים:
ראיון אם Amanda Wildefyre, שולטת מקצועית המתמחה בקשירות כבדות והגשמת פנטזיות קיצוניות כמו, קבירת נשלט ל 24 שעות, ביום חטיפה וכו....
ראיון עם נשלטת שבמשך שנתיים חיה עם זוג שולט. הגבר הביא אותה למצב בו היא מגיע לאורגזמה ע"י פקודה וספירה לאחור ללא מגע כלל (לא שלו ולא שלה).
ראיון עם פרינסס קאלי, המנהלת אתר באניטרנט שהוא אקדמיה לקינק.
ראיון עם שולט מגרמניה המתמחה ביחסי אינפנטליזם נשי ועל ההקשרים הפדופיליים שעולים מזה.
ראיון עם מארגני מסיבות, על גבולות, על אחריות, על טאבו בסצינה.
לינקים:
אתר התוכנית - http://masocast.com
Itunes - http://itunes.apple.com/podcast/masocast/id306653042
RSS feed - http://masocast.com/feed/

מה זה פודקאסט? פודקאסטים הם מעין תוכניות רדיו או טלוויזיה המופצות דרך. פרקים של תוכניות אלו מופצים בתור קובצי קול. עולם הפודקאסטים הוא עולם שבו כל אחד יכול להשמיע את קולו ודעתו, מבלי הגבלה או צנזורה בכל נושא שעולה על רוחו.
אז מה עושים עם זה? פודקאסטים ניתן להוריד למחשב או למכשירים ניידים עם קישוריות לאינטרנטית. לכל מי שיש אייפון / איייפד / אייפוד, ניתן להוריד פודקאסטים דרך itunes. בכל סמארטפון אחר (אנדרואיד, בלאקברי, ווינפון) ישנם אפלידציות מתאימות.
פודקאסטים היא דרך מצוינת לשמוע תוכן שמעניין אותך בזמן שמתאים לך. למי שנוסע לעבודה ותקע בפקקים שעה, במקום לשמוע תוכנית חדשות משמימה או שוב פעם את הפלייליסט של גלגל"צ פודקאסטים הם התשובה (לאו דווקא הפודקאסט שהמלצתי).
לכל מי שיש שאלות טכניות או המלצות על פודאסטים נוספים אשמח לעזור / לשמוע.
    התגובה האהובה בשרשור