לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

למרות הכל - תגובות (ולאו דווקא קצרות)

שם בדוי​(שולט)
לפני 20 שנים • 3 ביוני 2004

למרות הכל - תגובות (ולאו דווקא קצרות)

שם בדוי​(שולט) • 3 ביוני 2004
ההודעה שלי הקודמת עוררה מיני סערה. היה אפשר להניח זאת כך ולתת לשירשור לצנוח מטה ולהיעלם, אבל אני, ולא מתוך כוונה להרגיז או להכעיס, בחרתי דווקא להגיב. בחרתי להגיב משום שאני חושב שהנושא חשוב דיו להתעקש, גם אם רבות מהתגובות בשירשור המקורי פיספסו לגמרי את העניין, וחבל.

לגבי תגובתה של she-wolf אני חושב שהגבתי בגוף השירשור ואין לי כוונה להרחיב מעבר לכך.

אבל אינני יכול שלא להגיב לדבריו של אדון טיפות הגשם...
אני לא מבין אדון טיפות הגשם מדוע אם: "גיבוב הרפש שאסף "שם בדוי" לא ראוי לתגובה", מצאת לנכון בכל זאת להגיב??
קראתי מספר פעמים את דבריך בניסיון להבין מה אתה רוצה ולא הצלחתי להבין. אין בתגובתך שום התיחסות למה שכתבתי, לדברים שהעלתי, כל תגובתך נסובה סביב העיניין האישי שלי וסביב מי בעצם אני. אתה החלטת מראש שאני מסתתר, אתה החלטת מראש שאני מחכה בפינה לצאת מן המסתור, וגם החלטת שאני עוטה "גלימת שחור מרושעת"...
לגופו של עניין אדון טיפות יקר, מה דעתך??
השירשור המקורי שלי לא עסק לגופו של אף אחד. הוא עסק בעניין מאוד עקרוני והוא האם יש ביכולתנו לסייע לבנות שנפגעות. הוא עסק בהבעת דעתי על השתלשלות מקרים ועל הריטואל שחוזר על עצמו לאחר פרסום מקרה שלדעתי במסגרתו נשכחת הנפגעת לחלוטין.
אדון טיפות יקר, אינני מסתתר. לו הייתי רוצה להסתתר לא הייתי מציין בפרופיל המפורט שלי את העובדה שאני מוכר בניק אחר. אם יש מישהי שכתוצאה מפרופיל זה נכנסה איתי לקשר של ולו רק שיחה בלבד הרי לאחר פרק זמן קצר ביותר היא ידעה בדיוק מי אני. אני לא חושב שכך מתנהג מישהו שרוצה להסתתר. העובדה שבחרתי להכנס שלא בניק הקבוע שלי נובעת מסיבות אישיות ומתוך מטרה מאוד ספציפית המפורטת היטב לדעתי בפרופיל שלי. כך שאינני חושב שיש ליחס לי "דמוניות" שכזו כמו שיחסת לי עם גלימות שחור ומעטה פלדה וכדומה....
בהודעתי המקורית היתה התיחסות לגופם של שני אנשים בלבד. האחד דורון (שאני מבין שזה אתה, ואולי לא, אינני יודע) שהתיחסתי לתגובתו/ך (ולו לגופו) וציינתי שתגובתו/ך (ולא בעל התגובה) היתה טיפשית. אני עומד מאחורי דעתי וזכותך לא להסכים איתי.
האדם השני שהגבתי לגופו היה דאן קאפ. אני חושב שמה שכתבתי בעיניינו הוא לגיטימי ונכתב ללא התחכמויות, באופן ישיר, ובנימוס. וזה לא במקרה שתגובתו של דאן קאפ אלי היתה גם היא ישירה עיניינית ומנומסת. בניגוד לתגובה שלך.
לגבי "האתגר" שהעמיד בפני דאן קאפ לעניין הצורך לעשות משהו כדי להקטין את הסיכונים אגיב לגופה של השאלה בהמשך. אני חושב ששאלתו של דאן קאפ ראויה לתשובה ולא רק בגלל דרך הצגתה!
תאיר, לגבי תגובתך אין לי אלא להעלות על שפתי חיוך גדול. יש לי הערכה גדולה לתאיר שכמה מחברותי הטובות ביותר הן גם חברותיה. תגובתה היתה לעניין ואני די מסכים עם כל מילה שכתבה.

לליו היקרה, אין לי אלא לומר שפעם הבאה תלכי עם האינסטינקטים שלך. את חושבת שלא צריך להגיב אל תגיבי. אבל מכיוון שהגבת אני רק אציין שאני ממש לא מסכים איתך ועם מה שכתבת. ונראה לי שנשאר חלוקים בנושא, וזה אגב כלל לא צריך להפריע לנו להיות חברים...ואולי אנחנו כבר....

ועכשיו לעניין האמיתי באמת, וזה עניין המניעה של דברים כאלו. וכאן אני חייב להתיחס לתגובותיו של דאן קאפ.
דאן ידידי אין לי בעיה עם כללי ה SSC. ואינני מיחס חשיבות מופרזת לאף אחד משלושת ההיסודות שלהם. בעניין זה אין לנו מחלוקת. מחלוקת יש לנו (אם בכלל) היא לגבי יעילותם ויכולתם של כללים אלו באמת להגן בשטח. כאן אני חושב שיש הפרזה.
תראה דאן, לדעתי הכללים הללו הם כללי זהב ויעילים מאוד כאשר מדובר בשני אנשים שפויים שיש ביניהם הסכמה. הכללים האלו חסרי כל יכולת להגן מול סוטים אנסים וכדומה.
תראו, לכל מאסטר באיזה שלב כלשהו היה סשיין שהתחרבן, סשיין שלו פורסמה התנהלותו מיד היה נחשב על ידי רבים כאן כאונס. אבל סשיין שהתחרבן בין שני אנשים שפויים שנכנסים לעניין מתוך הסכמה והבנה אינו אונס. גם מאסטרים טועים, גם מאסטרים הם בני אדם. כללי ה SSC מפחיתים את הפוטנציאל להגיע למצבים שכאלו של סשיינים שמתחרבנים והופכים למשהו אחר.
ואני חייב לציין - זה לא המקרה של no_name !!! המקרה שלה הוא אונס אונס ושום דבר חוץ מאונס.
אבל עם יד על הלב דאן קאפ, אם מדובר במישהו סוטה, אנס, סאדיסט המחפש לפרוק את תיסכולו על נערה אומללה, יש משהו ב SSC שיכול למנוע זו.
לו הייתי סוטה ואנס (ואינני כזה!), כמו כל אחד הייתי יכול לקרוא את ה SSC ולהבין מתוכם בדיוק איך לנהוג על מנת להשיג את זממי בלא שאחשף.
ברבים ממקרי האונס שתוארו בפורומים של קהילה זו עולה כי הנאנסת פעלה בדיוק על פי כללי ה SSC. היא שוחחה מראש, הציבה גבולות, נפגשה פגישות היכרות, קבעו יחד מילת בטחון, לעיתים אפילו עידכנה חברה או חבר על המיקום המדוייק וקבעה התקשרות טלפונית במועד מסויים על מנת לוודא שהכל בסדר, בקיצור עשתה הכל לפי הספר. ולמרות הכל נאנסה. זה קורה משום שכנגד סוטה ואנס שום ספר לא יעזור.
אנשים מנוסים בתחום נוהגים בדרך כלל באופן שתואם את ה SSC בלי הצורך לבדוק עצמם שוב ושוב מולם. רוב העוסקים בתחום הינם אנשים בוגרים מבינים שנמצאים כאן "מהסיבות הנכונות" ובלאו הכי לא יפגעו בזולתם.
הבעיה היא בחדשים ובחדשות שנכנסים לתחום. הם נכנסים מלאי חששות ופחדים. הם מחפשים סיוע בכל מקום, בשיחות עם חברים וחברות אחרות, הם חופרים בפורומים קוראים מאמרים מנסים לשים עצמם במקום אליו הם שואפים.
ואז, בחורה צעירה שומעת על כללי הזהב. היא קוראת אותם ובדרך כלל היא נאחזת בהם ככלי לעבור את החוויה הראשונית בצורה בטוחה ביותר. ואף אחד לא אומר לה שאם היא תיפול על סוטה או אנס הכללים הללו לא יעזרו לה כלל.
אם אני אנס פוטנציאלי האם אני מחפש קורבן בקרב הוותיקות והמהוקצעות כאן??
ממש לא, אני מחפש את התמימה הצעירה והחדשה, אני במתק שפתיים אוליך אותה, אגיד בדיוק את הדברים שהיא רוצה, אעמוד בתוקף על מילת בטחון, על התקדמות לאט לאט, אעשה כל מה שהיא מצפה שאדון טוב יעשה, ובבוא הרגע אתנפל עליה ואאנוס אותה תוך כדי שהיא צורחת את מילת הבטחון.
כמה בנות פה צרחו את מילת הבטחון והשותף שלהם לא עצר???
וזה העניין דאן קאפ. חייבים לחשוף את כולם לכללים שהם נכונים, אבל באותה נשימה חייבים להבהיר ולהזכיר את המוגבלות שלהם!!!
ואת זה לדעתי לא עושים.
עכשיו דאן אתה בטח שואל אז מה בעצם עושים?? שאלה קשה!
תראה, מקרי אונס קיימים גם מחוץ לקהילה, ומכיוון שבדסמ אינה לדעתי פעילות שמעודדת אונס, אונס במסגרת בדסמ אינו שונה מאונס אחר, בטח לא בכל מה שקשור ל"אחריות" לכאורה של הנאנסת. לאונס יש רק "אחראי" אחד, וזה האנס! ובעניין הזה אין מה להתווכח.
קשה יהיה למנוע מקרי אונס שנעשים על ידי סוטים שחודרים לקהילה. לענין זה חייבים לסמוך על הנסיון האישי והאינסטיקט האישי, לשלב את זה עם שימוש בכל כלל הגנה שאפשר, ולא להתבייש לבקש ממליצים במיוחד לפני פגישות ראשונות. לבקש ממליצים, לשוחח עם עוד אדם שמוכר לך על מישהו שלישי זו לא בושה. כל מאסטר שפוי כאן מסוגל לתת שם של מישהי מוכרת שהיתה איתו בקשר ויכולה להעיד על שפיותו - אם אכן מדובר במאסטר שפוי!
אני חושב שחייבים להשתמש בכלים שהרשת מעניקה לצורך העברת אינפורמציה ולצורך קבלת סיוע לפניו אם צריך גם אחרי. הפורום הציבורי לא יכול לשמש לתפקיד זה. כל הפורומים הציבוריים הופכים מהר מאוד למדמנה ביצתית שבה נערכת תגרנות פומבית בקרב דמויות קבועות, בעוד רוב המשתתפים בוחרים בצד הדממה.
לצורך זה ראוי וצריך שיתקיים פורום סגור, לחברות בלבד, שבו תנסנה החברות להתעלות מעל לעניינים אישיים ולהפוך אותו אכן לכלי מסייע. זה חייב להיות מקום בו המשתתפות יכולות להרגיש חופשי להעלות בעיות לשאול שאלות לבקש סיוע. פורום כזה חייב להיות ענייני. ואנייודע שפורומים קיימים שכאלו מתקשים להיות עינייניים וגם הם לעיתים הופכים לביצה, וחבל! אני גם חושב שמשתתפות בפורום שכזה צריכות לשקול להתיר השתתפות של גבר אחד או שניים שהן סומכות עליו ושיוכל להראות להן גם את הצד השני של המטבע.
אני חושב למשל שאתה דאן קאפ מתאים מאוד לכך. אני מודע לפעילותך, לזוגיות שלך, ולכנות המטרות והפעילות שלך. אני חושב שאתה למשל יכול להיות ממש מה שדרוש לפורום של נשים, אני זורק את זה כהצעה, בוודאי בלא ששוחחתי איתך לפני זה....

ודבר נוסף לסיום. חלק מן המקרים שאירעו אשר הוגדרו לפעמים "כאונס" נבעו לא מתוך כוונה תחילה של "האונס" אלא מתוך חוסר ידיעה מוחלט מה זה בדסמ, חוסר נסיון, והבנות לוקות של הנושא. זה לא מקל באחריות הגבר במקרים שכאלו.
כשהיא אומרת לא היא מתכוונת רק ל"לא"! ושום דבר אחר.
אבל עם יד על הלב. כמה סאביות כאן היו מוכנות לענות בכלל לפניה של דום מתחיל. לו הייתי בתחילת דרכי ופונה למישהי כאן ומציין שאני חסר נסיון מישהי היתה עונה לי???
העובדה שלמתחילים ולמתחילות אין מסגרת תומכת כאן יוצרת בעייתיות רבה. בקרב דומים מתחילים זה יוצר תרבות של שקר. אין דומים מתחילים!!! כולם פתאום מנוסים, כולם פתאום עוסקים בתחום שנים, כולם בדיוק חזרו מגרמניה/אמסטרדם שמה עסקו בתחום שנים...וכו..וכו...
סאבית מנוסה מזהה בקלות מתחילים שכאלו גם מקרב "בעלי הנסיון" שביניהם, ואז היא מנפנפת אותם, מי בנימוס ומי בברוטליות. אבל סאביות חדשות חסרות נסיון מתקשות להבחין ב"בעלי הנסיון" הללו ומוצאות עצמן עוברות את חוויתן הראשונה בבדסמ דווקא עם "אלק דומים" שכאלו.
וזו בעיה...

זהו הארכתי רבות
אני בטוח שתהיינה המון תגובות
אני מקווה שרובן לפחות תהיינה לגופו של עניין ולא לגופי שלי....
אנפת לילה
לפני 20 שנים • 3 ביוני 2004
אנפת לילה • 3 ביוני 2004
היית חייב לפתוח שירשור חדש בשביל זה?
נראה לי שהמקום המתאים הוא בדיוק בהמשך השירשור הקודם שפתחת.