ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

איך יודעים אם את סאב?

עינבר
לפני 12 שנים • 13 בנוב׳ 2011

היי מוניק

עינבר • 13 בנוב׳ 2011
אני ממש מתחברת להתהליך שאת עוברת בניסיון להבין את עצמך ולהגדיר את המיניות שלך, זה מזכיר לי את המחשבות המלהיבות והמחיפות שהיו לי שגיליתי את השייכות שלי לכאן, את הסאביות שלי. הכל חשוב, השאלות ששאלו אותך, הזכרונות שלך מהעבר, אבל אין דרכי קיצור - גילוי עצמי הוא בהכרח תהליך.

גם לא תוכלי לעשות את כולו בראש, צריך להתנסות בדברים חדשים, בהקשר של יחסי שליטה, בשביל להבין האם את סאבית ואיזה מין סאבית את.מה שיפה ביחסי שליטה שניתן לקחת אלמנטיים שליליים של אלימות, השפלה, ענישה ולהפוך אותם למשהו יפה ומרגש.

לדעתי העבר פחות רלוונטי, יותר רלוונטי למה את מתחברת עכשיו. איזה סיפורים מרגשים אותך, מה מגרה אותך, מה עוש לך טוב כרגע ומה עושה לך טוב בדיעבד. אני כן אכתוב שביחסים של סאבית ודום, כמו כל יחסים אחרים, מוצאים לאט לאט את מה שמתאים.
לאט לאט, את תגלי את התשובות למי את ולפעמים זה משתנה שעובר הזמן.

והכי חושב, תהני ותמצאי מה שעושה לך טוב.
ייעוץ בדסמי​(שולטת)
לפני 12 שנים • 13 בנוב׳ 2011

האמת שלא סופרה

ייעוץ בדסמי​(שולטת) • 13 בנוב׳ 2011
איך יודעים? אז ככה
האזניים שלך מתחילות להתארך ולהתחדד בקצוות
את מתחילה בתהליך זינוק לנומך- שזה כמו לגובה רק הפוך
הפה שלך מתרחב
נפתח לך כיס מיוחד בגרון (זה כבר פיתוח על הדי אן איי האנושי שנמצא כבר משלהי ההיסטוריה רק בקרב סאביות)
נושרות לך השיניים אחת אחרי השניה
ידיות האהבה שלך מתרחבות
בפרק הבא-
מה סאביות אוכלות
נילי ונילי
לפני 12 שנים • 13 בנוב׳ 2011
נילי ונילי • 13 בנוב׳ 2011
מוניק,

התשובה שלך שהתייחסה לילדות שלך ולדפוסי התנהגות קודמים מאד מזכירה לי תשובות של חברי הקהילה הגאה כששואלים אותם "אז איך את יודעת שאת לסבית?". תמיד לסביות מרגישות את החובה להתחיל ולהצדיק את עצמן, ולחפש רציונליזציות ודפוסי התנהגות קודמים כדי להצדיק את אורח החיים שלהן. תמיד יש את זו שכבר בגיל 4 התאהבה בגננת, זו שבגיל 16 שכבה עם החברה הכי טובה מהכיתה וזו שנזכרת שכבר בגיל שנה היא אהבה שדיים.

את לא צריכה להצטדק או לחפש סיבות למה שעושה לך טוב. את יכולה פשוט ליהנות מזה. אין שום רלוונטיות לשבירת הגבולות שלך בתור ילדה מול דמויות סמכות, ואין שום זהות אינהרנטית שהיא "סאב" שאת צריכה לגלות בתוכך כאילו זו איזו אמת חבויה בתוך עצמך.

עדיף שתתמקדי בלהיות עצמך מאשר בלהיות "סאב". יכול להיות שהיום זה מתאים, ויכול להיות שזה יתאים לך גם מחר. ויכול להיות שלא. ויכול להיות שתחזרי לזה בעוד שלוש שנים ויכול להיות שלא. את לא "סאב", את את. ואני, אמרו חז"ל, תמיד נשאר אני.
מוניק​(נשלטת)
לפני 12 שנים • 14 בנוב׳ 2011

הנסיון להבין את עצמי...

מוניק​(נשלטת) • 14 בנוב׳ 2011
לפני התנסות הינה לאור העובדה שאני עוברת כרגע הרבה שינויים משמעותיים בחיים, הרבה דברים שראיתי בצורה מסוימת השתנו ואני מנסה להבין האם התחושות אותן אני חשה הן כתוצר המצב הקיים או הסתכלות מעוותת על העבר או לחלופין שכן זה צד בי שהיה קיים שרק עכשיו אני בשלה ובוגרת מספיק כדי לקבלו / להבינו. ההתנסות מאד מפחידה אותי אם אני לא בשלה משום שצריך להגיע למקום הזה מנקודה בשלה ואני מפחדת להגיע לעוד התרסקות אך אני סקרנית מאד מגלה את מי שאני ואת המיניות שלי מחדש ולכן באתי לכאן לבעלי הניסיון כדי ללמוד מהם