בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

הדאנגן , הבלום ואנחנו

כלובי
לפני 19 שנים • 5 ביוני 2004
כלובי • 5 ביוני 2004
לאחר שהבהרתי את כל מה שהיה לי והבנתי מעמוס שאין בעיה שאחשוף את פרטי השיחה הזאת כפי שהתקימה אין עוד צורך בחסימה של 009.
amos_l
לפני 19 שנים • 5 ביוני 2004
amos_l • 5 ביוני 2004
ביום חמישי האחרון בחר 009 לפרסם שיחה פרטית ביני לבינו על מס פעולות שאני שוקל לעשות בתוך המועדון,לי לא יצא לראות מה נכתב כיון שהודעתו נמחקה ע"י הכלוב ואילו הודעת התגובה נשארה כאשר שמי מופיע בתוך ההודעה,לי זה נראה תמוה להשאיר תגובה בלי סיבתה ולכן התקשרתי לכלובי ובקשתי שיוריד את ההודעה,כלובי הקשיב ונענה לבקשתי,לאחר מס דקות הוא התקשר אלי והקשה למה אני חושב שצריך להוריד את ההודעה שוב הסברתי לו את דעתי הוא הקשיב שנית ואז השתכנע להסירה,מאחר ומחולל ההודעה היה 009 הסברתי לו שהדברים אינם לרוחי כולל זה שהיה עלי להתקשר לכלובי ולבקש ממנו את הסרת התגובה.עד כאן מה שהיה.
009 הוא לא מושלם ונכון הוא קצת אובססיבי ונכון הוא תמיד ממהר לרוץ לספר לחברה את מה ששמע אבל מאידך יש לו תכונות אחרות חיוביות הוא עושה הוא מתאמץ לא תמיד אני והוא רואים את הדברים עין בעין והיו ויש לנו לא מעט חילוקי דעות על הצורה שיש למועדון,אבל לשנינו יש מטרה משותפת פיתוח המועדון והנושא בכלל.
כלובי גם עם אינך מסכים לדעתו של גולש וגם עם לפעמים מכעיסים אותך עדיין אני חושב שצריך על סגנון וצורת התבטאות,
לירז- הדאנג'ן איננו דיקטטורה ולא ברור לי למה את משתמשת במושגים אילו אני אברך משקיע שישקיע ממיטב כספו בכל מיזם שהוא כולל תחרות למועדון.חבל רק שיש מיזם חדש מכפישים את הקיים כדי ליצור אטרקטיביות לחדש.
החדש צריך להיות טוב ומושך בפני עצמו בלי כל קשר לקיים.

מועדון הדאנ'ן אננו מושלם וכנראה כמו כל דבר בחיים לא יהיה מושלם,זה כנראה בלתי אפשרי לרצות אנשים שונים וסגנונות שונים מוסיקה שטובה לאחד לא בהכרח מתאימה לאחר,וכו' מה שכן המועדון קשוב לכל הנאמר מיומו הראשון ומנסה לשפר ולתקן כל דבר וכל גחמה אפשרית,המועדון מתנהל לפי כללים וכלים כלכליים כמו כל גוף עסקי (אפילו מלכרי"ם ומתנסי"ם גופים שהם לא למטרות רווח גם הם מתנהלים לפי כל כלל כלכלי) המועדון אננו מלכ"ר אולם המועדון מכיר בכך שיש קבועים ומשתנים ומתמחר שונה כל קבוצה.

יורה ונוצר- לא זכור שאי פעם דברת איתי בכל צורה שהיא מייל טלפון או במועדון,או שהנך מסתתר תחת דמות אחרת.
זאת הודעתי - מי שרוצה יכול לדבר איתי בטלפון או במייל או כמובן במועדון
עמוס
המלכה לירז​(שולטת){כ}
לפני 19 שנים • 5 ביוני 2004
עמוס, מן הסתם אמרתי דיקטטורה, כי בדיקטטורה לא מסוגלים לקבל ביקורת ותחרות, ומנסים בכל דרך למנוע אותה. בדיקטטורה אין אפשרות לראות ביקורת בתור מה שהיא - ביקורת, אלא הביקורת נתפסת מייד כמשהו מרושע, שתכליתו להרוס את משטר היחיד.
amos_l
לפני 19 שנים • 5 ביוני 2004
amos_l • 5 ביוני 2004
לירז,ידוע לי מהו המושג דיקטטורה,האם ראית אי פעם פעולה של המועדון שחסמה ביקורת או תחרות,דמי כתב אצלכם ביקורת רחבה מאוד על יום חמישי ואילו בפורום המועדון תיאור מצונזר יותר אני העברתי את התיאור הרחב שלו יותר לפורום המועדון.מיומו הראשון חשוף המועדון לכל סוג של ביקורת אפשרית האם אי פעם בקשנו להוריד או לצנזר הודעה כל שהיא,גם את ההודעה האחרונה של יורה ונוצר לא היה מפריע שתשאירו אלא שמחיקת הודעתו של 009 השאירה הודעה לא ברורה ותלושה.
אם כבר במשטרים עסקינן מה דעתך על הכלוב האם מתקיימים בו כללים דמוקרטים,חופש ביטוי והיכולת לקבל את השונה מאיתנו?
Black Roses
לפני 19 שנים • 5 ביוני 2004
Black Roses • 5 ביוני 2004
עמוס בנוגע למה שאמרת על הדיקטטורה מסכימה איתך בכל מילה מעניין מה יש ללירז וכלובי להגיד על זה.......(לא רק בנוגע לנושא של המועדון)
יורה ועוצר​(מתחלף)
לפני 19 שנים • 5 ביוני 2004
יורה ועוצר​(מתחלף) • 5 ביוני 2004
עמוס
אולי השימוש במילה דיקטטורה להציג את הדאנגן קצת מוגזת , אבל בעצם כל עסק כלכלי מנוהל בשיטה של דיקטטורה , לא נעים , לא נורא icon_smile.gif
צדקה לירז כשאמרה שקשה לך לקבל את הביקורת כמו שהיא - ביקורת ולא יותר (אולי בגלל המהלכים שקדמו לפרסום ההודעה )
עברתי על השרשור שוב (בפעם השלישית) ולא ראיתי אף אחד שהכפיש אותך או את המועדון , חוץ מ009 כמובן , והוא זה שדרדר את רמת השרשור .
ראיתי העברת ביקורת על המועדון , שזה לגיטימי ביותר

ציטוט: התחרות בין המועדון לבלום רק תעשה טוב לחברים , ככה זה בשוק החופשי
נשלם פחות ונקבל מה שאנחנו רוצים
תיהיה לנו האופציה לבקר בשני המקומות לסרוגין
להנות יותר , במחירים סבירים יותר


בהודעת הפתיחה של השרשור כתבתי מפורשות שנמשיך לבקר בדאנגן , הדאנגן לא הוכפש , ובטח שאין לי שום אינטרס(כלכלי) שהבלום יצליח , אלא רק אינטרס כללי .
יותר מזה , מכיוון שמה לעשות אני מבין טיפה גם בעסקים , לא העלתי בכלל דרישה לכניסה חינם או למתן מתנות (למשל שתיה חופשי ), אלא לגישה קצת יותר נוחה והגיונית בשוק של היום .
בהמשך אפילו ציינתי מפורשות למי שלא הבין שעל הבלום להוכיח את עצמו כראוי לנו וכשווה
אחרת נדיר רגלינו ממנו
ציטוט: 2. שבתום תקופת החסד הוא יהיה מושך מספיק שנרצה להמשיך לבוא אליו

ציטוט: עם הבלום יהיה מספיק טוב , נבוא אליו ונשאר כל הערב (ושבוע הבא דאנגן )
עם הבלום לא יהיה מספיק טוב , חבל לבזבז שעתיים


דבר אחרון עמוס , כבעלים ומנהל של הדאגן אתה זה שצריך לבחור את האנשים שעובדים איתך
ואחד האנשים החשובים בעסק כמו שלך , הוא מי שמיצג אותך , גם אם לא באופן רשמי
בחירתו של 009 נראת לי מוטעית , יתכן שהוא עושה מאחורי הקלעים המון , וטוב , אבל כדי שתחשוב שוב , או שתרסן טיפה את התנהגותו (הוא חותם - עבד הבית ומנהל הארועים של הדאנגן - אני מניח שזה בהסכמתך )

ושוב אני מדגיש , לא היה בכל השרשור הזה שום קריאה לאף אחד להחרים את הדאנגן או להפסיק לבוא , וגם אני אישית אמשיך לבוא לדאנגן , אם כי במינון נמוך יותר מבעבר .

ובסוף אני חושב שמגיע לך עמוס גם מילה טובה
לקחת סיכון שפתחת את המועדון וכל הכבוד לך , אכן היו במועדון מספר ערבים שהרמת לתפארת
אין מחלוקת שהמועדון היה בין הגורמים המשפיעים ביותר על התפתחות התחום בארץ בתקופה האחרונה .
המילה, תודה , אולי לא במקום , אבל לא מצאתי כרגע מילה מתאימה יותר .

יורה
המלכה לירז​(שולטת){כ}
לפני 19 שנים • 5 ביוני 2004
כפי שהמועדון הוא לא דמוקרטיה, כך גם הכלוב הוא לא ואינו מתיימר להיות דמוקרטיה. עם זאת האתר מתייחד בהיותו במה אמיתית לרחשי הלב בקהילה. האם קיים פה חופש ביטוי? בהחלט כן. האם זה מעורר כעס בבעלי עניין כלכלי או אחר? כמו שאנחנו רואים, כן ועוד איך.
טרם הבנתי אם 009 הוא דובר מטעם המועדון, או לא. אם הוא לא דובר, מדוע אתה מתערב בהודעותיו? ואם הוא כן דובר, מדוע אינך לוקח אחריות?
הייתי גם רוצה להבין למה אני, למשל, לא מרגישה צורך להיכנס לאתרי בדס"מ אחרים, לצרוח, לגדף, לתקוף, ואחר כך עוד לבוא בדרישות.
אני רואה בחומרה את ההתבטאויות של 009 בכלוב. בעיני, גם אם אינך מסכים, להתפרץ סידרתית לשרשורים כפי שהוא עושה זה לא "קצת" אובססיבי" ו"די חמוד" כפי שהצגת אותו, אלא פשוט התנהגות אלימה כלפי האתר הזה וגולשיו, ברגע שמישהו מעז לבקר את הדאנג'ן או לדבר על מקומות בילוי נוספים.
ופם, העובדה שאת עדיין כותבת פה היא ההוכחה הניצחת לחופש הדיבור שיש בכלוב ולקבלת השונה, גם כאשר הוא אינו מביע כבוד אלמנטרי למקום ממנו הוא מקבל (בחינם) את שרותיו ובמה להשמעת דעותיו.


נערך לאחרונה על-ידי * בתאריך שבת יונ' 05, 2004 11:14 pm, סך-הכל נערך פעם אחת
כלובי
לפני 19 שנים • 5 ביוני 2004
כלובי • 5 ביוני 2004
זה שאנחנו נותנים לך לירוק לבאר ממנו את שותה ולא מוחקים זה לא בגלל שאנחנו רוצים לתת לך חופש ביטוי אלא כדי להראות כמה צביעות יש למי שמאשים אותנו בזה.

ההודעה הזאת שלך, נכתבת בכוונת זדון נגד אתר בו את נוהגת לבלות מספר שעות בכל יום היא בבחינת צביעות, חוסר כבוד, וזלזול. את כמובן עוד מצפה שלא נמחק לך אותה בשם "חופש הביטוי", נראה לך סביר?

כשאת עושה ניצול לרעה של"חופש הביטוי" כדי להכפיש ולפגוע, כמו בהודעתך הטריה, אנחנו לא חייבים לך שום "חופש ביטוי" בחזרה.

"חופש הביטוי" שניתן כאן הוא לא עילה לחבלה, לזדון או להכפשה והוא ניתן כאן בזכות ולא בחסד.
לארה
לפני 19 שנים • 5 ביוני 2004

תחרות זה בריא.

לארה • 5 ביוני 2004
לכל אחד מהמקומות יש את היתרונות והחסרונות שלו. בעוד שבבלום ניתן לפתח שיחה מבלי להוציא את הקול, בדאנג'ן מתחרמנים מהאווירה. אם יש מי שמחיר הכניסה יקר לו, לפחות יוכל לשמור על "חיי הקהילה" שלו במקום שמציע את המשקה השני בחינם (הבנתי את זה נכון או שדמיינתי?).
בשני המקומות יכולים לשרוץ מציצנים למיניהם. החוכמה היא להתעלם מהם, או לחילופין- לתת להם לטעום מה זה שס"ק...

ואל תתעצבנו, זה לא בריא.

שבוע נפלא!!! fishy.gif
baby(expired)​(לא בעסק)
לפני 19 שנים • 5 ביוני 2004

לא יודעת הרבה , אבל זו התחושה שלי...

baby(expired)​(לא בעסק) • 5 ביוני 2004
אני לא מבינה גדולה בשלשלת ההתפתחויות שהובילו לפתיחת המועדון, ומדוע התחיל כל הרעש כאן.
אנשי הבדסמ מנסים להיות אנשים שמשדרים פתיחות, קבלה, וחוסר התפשרות עם קונפורמיות.
מצד שני, אנחנו לפעמים יכולים להיות שמרנים בצורה בלתי רגילה, ולא פתוחים לקבל דעה ששונה משלנו.
מצד שלישי, גם אנשים שאין להם ולו נגיעה לבדסמ יכולים לשפוט, להיעלב, לפגוע, ולהיות שמרנים.

בטח אתם אומרים מה זה קשור?

קהילת הבדסמ היא קהילה, קבוצה של אנשים עם עניין משותף, שישנה ביניהם תלות הדדית. זו ההגדרה המילונית, והקהילה הזו עטפה אותי וקיבלה אותי אלי חיקה בצורה מדהימה.

כלובי, האתר שלך פתח ופותח בפני עולם שלא ידעתי שקיים בארץ...

ועמוס, המועדון שלך הפך אותו למוחשי וניתן למגע.

שני הגופים האלה הם הדבר היחיד שלא צריך להסתתר בו או לדבר בשקט שלא ישמעו. כסאבית, הם שעזרו לי להכיר את חבריי, ואת האנשים שתופסים היום חלק חשוב בחיי.

אני לא באה להטיף לאף אחד, אלא לומר רק שאני רוצה שהדאנג'ן ירוויח כדי שיהיה לי לאן לבוא, ואני רוצה שתהיה תחרות, אבל לא במחיר של מה שקורה כאן. הבלום הוא מקום חביב, אבל לא נראה לי שערב כמו שהיה ביום חמישי יוכל להתקיים שם. לסיכום, אני הצעתי שננסה למצוא פיתרון, ולהזיז את הערב ליום אחר, ולהגדיר את הבלום כפיק אפ בר, שממנו יוכלו החברים להמשיך למועדון, לבית קפה או הביתה.

וזהו.

בייבי.