צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

כשאת אומרת לא

מד ו י ק
לפני 12 שנים • 2 בדצמ׳ 2011
מד ו י ק • 2 בדצמ׳ 2011
אגב, זה בכלל לא חייב להיות קשור לבדסמ. פשוט חלק ממשחק החיזור בין הגבר לאשה.

עכשיו אני חושב על זה.. השיר הזה די מתאים לתמימות שאנו מייחסים לתקופה ההיא בעבר. היום כל דבר חייב להיות פוליטיקלי קורקט. אפילו כאן באתר הזה, מסתבר.
FOR GOOD
לפני 12 שנים • 2 בדצמ׳ 2011

Re: ט.ל.ח

FOR GOOD • 2 בדצמ׳ 2011
המלט כתב/ה:
godisafemale כתב/ה:
ליידי שרונה כתב/ה:
godisafemale כתב/ה:
תבדוק שוב, אולי לא נרשמת לאתר הנכון.


תגובה מטופשת ודבילית. הוא דווקא באתר ואפילו בפורום המתאים, מה שאת לא.
תבדקי. תקראי את הדומיין.

פפר, אתה ללא ספק נסיך אמיתי, מלך! icon_razz.gif



קודם כל ליידי שרונה - מחמאותיי icon_smile.gif בהחלט יש לך סטייל. סטייל של ליידי!

כשאני קוראת בתיבת ההודעות שלי את המילים ששלחת לי, כל אות דבש. סטייל זה השם האמצעי שלך.

ברצינות עכשיו, תגידי ליידי,

כשאת אומרת לא, למה את מתכוונת?

את יודעת שהשיר הזה, הוא אחד מאבי אבות הטומאה השוביניסטית אשר עיצבו את התודעה החברתית הבין מגדרית בארצינו הקטנטונת? את מבינה את הקשר בין שוביניזם להכאת נשים ורצח נשים פה?
את באמת חושבת שלהעלות על נס את השיר הזה מחדש זה ענין לשעשוע?


אפשר שהשיר הנ"ל מהווה את אבי אבות הטומאה ואפשר שהוא רק ולד-טומאה, אך בכל מקרה ההנחה שהעלאתו היא "עניין לשעשוע" אינה מובנת מאליה כלל וכלל. דווקא הדיון המתעורר בעקבות תגובות דוגמת זו של perplexed עשוי להיות מעניין ומועיל הרבה יותר, מהסוג שלא חושש להתנהל קרוב לגבולות מוסריים ועל ידי כך להיטיב עם כולנו בהתוויה ברורה יותר שלהם -- וכל זאת בתחום שקרוב לליבם של מי שמתעניין בבדסמ. אני לא חושב שצריך לפסול על הסף העלאת תוכן שנוי במחלוקת. פסילה כזו שקולה לעריצות מחשבתית, המבקשת לכפות על קבוצת אנשים "ניהול תכנים" וערכים מסוימים. גם אם הערכים ראויים וצודקים, יש ערך רב לשיח הציבורי אודותם, ובדרך כלל הערכים הראויים רק יוצאים נשכרים מכך.


סבבה לגמרי,
אבל לא בדיוק הבנתי מה שנוי במחלוקת בעינך ?
Perplexed
לפני 12 שנים • 2 בדצמ׳ 2011

הנקודה היא,

Perplexed • 2 בדצמ׳ 2011
מותר לי לפנטז ששמונים כושים אונסים אותי ומותירים אותי מזוהמת בזרע ורוק אריתראי, וגם בא לי לכתוב על זה לפעמים כי מגרה אותי שאתם קוראים, מותר לי לפנטז ולאונן על כך שאני שוחטת את השכנה הכוסית הבת אלף שלי ומנקרת לה את העיניים בדוקרן קרח ולהתגרות מכך מאוד, מותר לי לפנטז על משגל נסוג עם פילים הודים, ועל אינוס כלב שנקשר שעבר עינויי שיברי שאני לא סובלת, כמה שעות קודם לכן.

זה אתר של סוטים, זה , הלו. כל סטיה לא קובנציונאלית מקבלת מייד תגובה יחנאית מסוג "אוי יו יו יוייי! זה נורא לא מוסרי ! איך אפשר להסכים לדבר כזה להזרק לחלל הקיברנטי??!".

אז אני לא באמת רוצה לאנוס כלב. גם לא רוצה שמונים כושים בתחת שלי. ואני סמוכה ובטוחה שאדע להפסיק ארוע מיני כשהוא יהיה רע לי. ואם לא אצליח, אין לזה שום קשר לבדס"מ או כתיבה של פנטזיות, יש לזה קשר לעבריינות נטו.

מה שלא בא לי הוא, שהסטיות של אחרים יוכפשו רק משום שהן לא עדריות דיין. זה כלוב פה, הלו, לא האקדמיה לעניני אתיקה ומוסר מיני.

וזה מה זה כיף להיות אובייקט מיני icon_twisted.gif גררררררר!
Perplexed
לפני 12 שנים • 2 בדצמ׳ 2011

נ.ב.

Perplexed • 2 בדצמ׳ 2011
שלושה כושים זה מספיק icon_lol.gif
מד ו י ק
לפני 12 שנים • 2 בדצמ׳ 2011

Re: נ.ב.

מד ו י ק • 2 בדצמ׳ 2011
Perplexed כתב/ה:
שלושה כושים זה מספיק icon_lol.gif


האמת היא שכשקראתי 80. תהיתי איך זה עובד בדיוק. אבל לא רציתי להרוס לך את הפנטזיה.
FOR GOOD
לפני 12 שנים • 2 בדצמ׳ 2011
FOR GOOD • 2 בדצמ׳ 2011
וכשכושי אומר לך לא,
למה הוא מתכון?
למה מתכוון הכושי
כשהוא אומר לך לא?
icon_biggrin.gif
שלגי
לפני 12 שנים • 2 בדצמ׳ 2011

Re: הנקודה היא,

שלגי • 2 בדצמ׳ 2011
Perplexed כתב/ה:
מותר לי לפנטז ששמונים כושים אונסים אותי ומותירים אותי מזוהמת בזרע ורוק אריתראי, וגם בא לי לכתוב על זה לפעמים כי מגרה אותי שאתם קוראים, מותר לי לפנטז ולאונן על כך שאני שוחטת את השכנה הכוסית הבת אלף שלי ומנקרת לה את העיניים בדוקרן קרח ולהתגרות מכך מאוד, מותר לי לפנטז על משגל נסוג עם פילים הודים, ועל אינוס כלב שנקשר שעבר עינויי שיברי שאני לא סובלת, כמה שעות קודם לכן.

זה אתר של סוטים, זה , הלו. כל סטיה לא קובנציונאלית מקבלת מייד תגובה יחנאית מסוג "אוי יו יו יוייי! זה נורא לא מוסרי ! איך אפשר להסכים לדבר כזה להזרק לחלל הקיברנטי??!".

אז אני לא באמת רוצה לאנוס כלב. גם לא רוצה שמונים כושים בתחת שלי. ואני סמוכה ובטוחה שאדע להפסיק ארוע מיני כשהוא יהיה רע לי. ואם לא אצליח, אין לזה שום קשר לבדס"מ או כתיבה של פנטזיות, יש לזה קשר לעבריינות נטו.

מה שלא בא לי הוא, שהסטיות של אחרים יוכפשו רק משום שהן לא עדריות דיין. זה כלוב פה, הלו, לא האקדמיה לעניני אתיקה ומוסר מיני.

וזה מה זה כיף להיות אובייקט מיני icon_twisted.gif גררררררר!


את הכי צודקת שיש, אבל מה הקשר לדיון שהתפתח פה ביחס לשיר?
לא בכדי השתמשו בשיר הזה במשפט שמרת, זה שיר בעייתי, למרות שכשהוא מתנגן הוא אחלה שיר (ככה זה בגילי, חוזרים לנוסטלגיה).
הפנטזיות שלי, אילו דנתי בהם, היו מעמידות אותי לסקילה פומבית בכלוב, וזה לא סותר בשיט את השיח הציבורי הבלתי בידיאסמי בעליל, על השיר הזה, דיון שהוא לגיטימי וחשוב בעיני.
Perplexed
לפני 12 שנים • 2 בדצמ׳ 2011

הקשר...

Perplexed • 2 בדצמ׳ 2011
הקשר הוא שהדיון בשיר הזה, בהשתמעויות שלו, במה שהוא מעורר בכל אחד, נשלל באופן המבזה את מי שרשם אותו. הקשר הוא שהשיר הזה מעורר בי יצרים בדסמים חזקים שעל פניו נראה כאילו לא לגיטימי לציין אותם. הקשר הוא שהשיר נשלל מבלי לאפשר דיון לגיטימי בדקות הכמעט בלתי נתנת לאבחנה, לעיתים, מתי התעלמות מן הלא, הופכת לעבריינות, ומתי היא רק מחזקת אינטימיות.

הקשר הוא, שאמרו לפותח הפוסט: "אתה פוי" ו"הס מלהזכיר", שלא לומר לפתוח דיון.

הקשר הוא שמיד כשעולה נושא המתאר אפשרות מערערת על שלמות נשלטים, או חס וחלילה ! כבודן והאוטונומיה של הנשים ! החרדה ההיסטריונית מונעת כל אפשרות להכנס לעובי הקורה.

חוץ מזה שיש לי פתיל קצר לפמיניזם מוקצן, זה לא אתם, זאת אני.

הקשר הוא, שפי הכותב, פשוט נתגאגג לאלתר.
סוררת בשקט​(אחרת)
לפני 12 שנים • 2 בדצמ׳ 2011

Re: ט.ל.ח

סוררת בשקט​(אחרת) • 2 בדצמ׳ 2011
"את יודעת שהשיר הזה, הוא אחד מאבי אבות הטומאה השוביניסטית אשר עיצבו את התודעה החברתית הבין מגדרית בארצינו הקטנטונת? את מבינה את הקשר בין שוביניזם להכאת נשים ורצח נשים פה?
את באמת חושבת שלהעלות על נס את השיר הזה מחדש זה ענין לשעשוע?"


ואני כל השרשור הזה חשבתי רק על כך ש"לפעמים השיר הוא רק שיר". באמת, אין צורך לנתח כל מילה ומשפט של אנשים. אין צורך במשטרת מחשבות. אנסים לא אונסים כי מילות השיר לימדו אותם לאנוס, גברים אלימים לא מתחילים להכות את הנשים שלהם כי שמעו שיר כזה או אחר. כולירות היו ותמיד יהיו, ואין קשר לשיר של אלמגור או שיר של וולך (את יודעת כמה שירים שלה אפשר לפרש כשירים מעודדים אלימות?).

וכדי לשכון שלום:

איזה אכזריות/ יונה וולך

בחצר הגדולה המרובעת
נלחמו הצבאות
קרב סמלי
התברר לי בסוף
אבל אני
הייתי מודאגת
לא ראיתי דם
אבל ידעתי
שאני צודקת
שעות רבות
נלחמו הלוחמים
על מה
כבר שכחו מזמן
את פעמון הזהב הגדול
אני הבאתי לאמי
בחצר הדבדבן פרח
וקורים השתרגו בינות לפרחים
איזה יופי אמרה לי ואיזה אכזריות
אמרתי אני
TV_Eye​(שולט)
לפני 12 שנים • 4 בדצמ׳ 2011
TV_Eye​(שולט) • 4 בדצמ׳ 2011
כשאת אומרת "כן", למה את מתכוונת?
למה את מתכוונת, כשאת אומרת "כן"?
האם ה"כן" הוא "כן" - ובאמת
אולי הוא רק "אולי, רק לכעת",
או שה"כן" הוא רק "לעוד מעט"
אולי הוא "או", אולי הוא "בוא"
כי את אומרת "כן" כל כך בחן
שהוא נשמע לי עוד יותר מסוכן מ"לא ".

כשאת אומרת "כן" אני כבר לא יודע
מבולבל ומשתגע כשאת אומרת "כן"
כי אם אומר: "שהיא רוצה ממש"
אולי מחר תכריזי: "הוא חלש!"
"זה גבר זה? זה סתם קטין -
שומע כן - ומאמין".
ואם אלך אולי תאמרי "חבל"
אם אשאר אולי תגידי: "מנוול".

כשהיא אומרת "כן" למה היא מתכוונת?
למה היא מתכוונת כשהיא אומרת "כן"?
האם זה "כן" כזה מוחלט
או שה"כן" הוא רק זמני בלבד,
אולי הוא "טוב, אך לא עכשיו"
אולי זהו בעצם "נו"
אך אם היו אומרים רק "לא" ו"כן"
אז מה בכלל היה נשאר פה מעניין...

כשאת אומרת "כן" למה את מתכוונת?
למה את מתחננת כשאת אומרת "כן"?
כי אם הינך רוצה בכלל בכלל
הגידי לי "בוא כבר וחסל!"
תגידי "עוד" או: "בוא לכאן""
רק אל נא, אל תגידי "כן"
כי את אומרת "כן" כל כך בחן
שהוא נשמע לי עוד יותר מפחיד מ"לא"