לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

אוף, עשיתי תאונה

godisafemale​(שולטת)
לפני 12 שנים • 12 בדצמ׳ 2011

תהיי בריאה וונילי, תברכי ברכת הגומל מאמי

godisafemale​(שולטת) • 12 בדצמ׳ 2011
איש אחר כתב/ה:
כמי שמתמצא בזה לא רע בכלל, לפני חדר מיון, לפני בדיקה, לפני לספר כאן לאנשים מה שלומך, תמצאי עורך דין שמתמחה בתאונות דרכים (אם תרצי שם, תקבלי באופן פרטי)
כל מהלך שתעשי, כל מילה שתגידי, כל מיסמך שייכתב, יכול להשפיע על גורלך, ולעיתים בצורות ממש לא צפויות.
כל צעד , ולו הקטן ביותר חייב להיות בהתייעצות משפטית, מילה או מעשה קטן נכונים יכולים להכניס לך עשרות אלפי שקלים, בעוד שמילה לא נכונה תבטל את האפשרות הזאת לתמיד.

אפילו איכות הטיפול הרפואי במקרה הצורך מותנה ביכולתו של הנפגע להוציא הסכמות חריגות מהביטוח, למשל פגישות עם רופאים פרטיים וכו'.

וכמובן שצריך גם למצוא את העו"ד המתאים, שזו גם משימה חשובה ורצינית.

לסיכום, הבריאות חשובה יותר מכל כסף, אבל על המצב הבריאותי אינך יכולה להשפיע, על ההתנהלות הכספית כן, ובעקיפין גם זה משפיע על הבריאות.

בהצלחה ותרגישי טוב

אני מדבר מידיעה, ולא מדעה



כל מילה בסלע

ושוב תהיי בריאה ושמחה!
דון דרישות גבוהות
לפני 12 שנים • 12 בדצמ׳ 2011

אותי

דון דרישות גבוהות • 12 בדצמ׳ 2011
סתם שיעשע בטירוף התיאור שלך icon_wink.gif
מצד שני, בקטנה, את צריכה להיות מרוצה שזו התאונה הראשונה שלך, את בכל זאת אישה לא? icon_twisted.gif
פסיכו לוג​(שולט)
לפני 12 שנים • 13 בדצמ׳ 2011
פסיכו לוג​(שולט) • 13 בדצמ׳ 2011
מקווה שאת באמת בסדר. ולא רק פיזית.
דברי על זה עם חברים קרובים. התיאור שלך נשמע כמו משהו שהיה גורם לכל אחד לחוות פחד. כדאי לעבד את החוויה מוקדם ככל האפשר כדי להקטין את הסיכוי שהיא תשאיר חותם גדול מידי.

העיקר הבריאות הנילי. אבל כן. גם פיצוי כספי טוב יכול לתרום לבריאות אז קחי את העצות שכתבו כאן.
שוסי
לפני 12 שנים • 13 בדצמ׳ 2011
שוסי • 13 בדצמ׳ 2011
נילי ונילי כתב/ה:
רגע של סרקזם: חמש תגובות באתר של סוטים ואף לא אחת מהן מציעה איזו תרמית ביטוח טובה.

אמא-ונילי שלחה את אח-ונילי יחד עם חבר-ונילי שהוא במקרה מוסכניק כדי לעשות הערכת נזק ושמאות חברית לא מחייבת. יכול להיות שהסצינות שעשיתי לה בטלפון עזרו למהירות שבה הוא הגיע לפה ("תגידי לו ~בכי~ שכשהילדים שלו חולים ~התייפחות~, אני עוזבת הכל ומיד מתייצבת ~סניף~, אז יש לו בדיוק עשרים דקות להגיע לפה או שלא יטרח ~דמעות עד לב שמיים~"). אח-ונילי בילה אצלי עשרים דקות שלמות בבחינה של הרכב מכל כיוון ובחזרה על המנטרה "הכל בסדר, לא קרה כלום, סתם דפיקה קטנה", ואז, שניה לפני שהוא הלך, הוא ירד על הברכיים והסתכל במתחת של הזה של השו-אסמו ואמר: "אה. וואלה. התעקם לך כל האגן של המיכל דלק. האוטו חטף דפיקה- דפיקה, הא?".

גזר הדין הונילי הוכרע על הפעלת הביטוח ונסיעה מחר בבוקר אל המוסך ("אבל שלא תלכי למוסך של היבואן, ושלא ידחפו לך חלקים מקוריים עכשיו. תלכי למוסך הסדר ותחליפי חלקים משומשים. כמה השתתפות עצמית בכלל יש לך?"). יש חשש מדליפת דלק כלשהי במהלך הלילה בגלל המכה ("אין שום חשש! את יכולה לנסוע לספרד ככה!") אז חניתי בצורה שתאפשר גרירה ("לא ככה!!! תשברי הגה ימינה!!! אם ככה את חונה ברוורס אני מבין איך עשית כזאתי תאונה") ועכשיו אני מקווה לטוב ("אמא שואלת אם את רוצה שהיא תבוא לישון איתך הלילה").

כוסומו




תגידי,אח שלך,פנוי?