סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

שאלה בעיקר לנשלטות: אז מה זה שפחה?

RED KID
לפני 12 שנים • 13 בדצמ׳ 2011

הגדרה

RED KID • 13 בדצמ׳ 2011
אני לא ידעתי שלסטיות שלי יש הגדרה עד שסיפרו לי שאני שפחה...
A v​(שולט)
לפני 12 שנים • 13 בדצמ׳ 2011

חפרתי בעצמי

A v​(שולט) • 13 בדצמ׳ 2011
באמת חפרתי בדקתי.

מה באמת ההבדל,מה הוא אומר לי..


מה אפשר לעשות איתו.














והגעתי למסקנה ,שזה בכלל לא משנה.

איך שאקרא לה היא תאהב.
נוריתE
לפני 12 שנים • 13 בדצמ׳ 2011
נוריתE • 13 בדצמ׳ 2011
רפאל כתב/ה:
אני לא מודע להבדל של ממש בין "נשלטת" לבין "סאבית". אני מודע להבדל שבין "סאבית" לבין "שפחה", שאותו כבר הציגו כאן. שפחה אינה קינקית. מה שעבור אחרים מקבל גוון של משחק ובילוי, עבור השפחה הוא הרבה יותר רציני וטוטאלי, אפילו אורח חיים. משהו כזה.

אני גם חושב שזהו האופן שבו מרבית האנשים מבינים את ההבדל שבין סאבית לבין שפחה. לא מדובר בהעדפה אישית של מילים, אלא שאם מישהי כותבת בפרופיל שלה "אני לא שפחה, אלא סאבית" או "אני לא סאבית, אלא שפחה", רובנו מבינים מה היא אומרת. זה לא חסר משמעות.

אני לא כל כך מבין את היחס המבטל של אנשים כלפי הגדרות שונות, כאילו כל מי שמשתמש בהם אינו מפותח מבחינה רגשית כמוהם. זה שהנפש האנושית קצת יותר מורכבת ממה שאפשר לבטא באמצעות הבחנות כמו ונילי/בדס"מי, שולט/נשלט סאב/עבד וכו' - זה מובן מאליו. אני לא חושב שמישהו באמת חושב אחרת. אבל מכך עדיין לא יוצא שכל המילים הללו חסרות משמעות, ושאינן נותנות לנו אורנטציה כאשר אנחנו מתקשרים זה עם זה. הנפש האנושית הרבה יותר מורכבת מכל המילים שנמצאות במילון. איננו פחדנים או אמיצים, נדיבים או קמצנים, פזיזים או שקולים. אבל המילים הללו אינן חסרות משמעות ואנחנו בהחלט נעזרים בהן כדי לבטא את עצמנו.


קודם כל מסכימה איתך פה.

כאחת מהדור הקודם,שבזמנה המושגים "נישלטת" או "סאבית" והמרכאות הן רק לשם הדגשה, לא היו ממש קיימים
אני שפחה,תמיד הייתי ותמיד אהיה כי זאת היא ההרגשה האישית שלי גם כשאני נטולת שולט ,אני לא צריכה את המערכת כדי להגדיר מי אני ומה הטבע שלי . זה שאני"נטולת שולט" זה לא ממעיט ממה שנמצא בתכי.
שני המושגים הלעייל הם מין סוג של pc ,חדש יחסית בעולם ההגדרות הבידיסמי,נשים פתאום לא רצו להיות מוגדרות בתואר של "שפחה"כי זה אולי קיצוני היה מידי לטעמן או שזה לא התאים לצרכים והרצונות שלהן וזה יותר מבסדר גמור, ואז פתאום צצו להן הסאבית והנשלטת לעומת זאת בעולם הפאםדום ישנם עדיין יותר "עבדים" מאשר סאבים ונישלטים, אני לא באה פה להמעיט בערך הסאביות והנישלטות ולא להתחרות איתן ,אבל כל מי שמגדירה עצמה כאחת מהשתיים הללו באה מתוך הרגשה ששפחה היא תחתית הסולם מבחינת נתינה ,קרי "נותנת יותר מידי".או "נידרשת יותר מידי" יותר מידי אקסטרימי.
אצל השולטים הרי לא קימות הגדרות או שלבים בסולם,כולם שולטים למרות שישנן גם רמות שליטה והתחיבות שונות בדיוק כמו שיש רמות והתחיבויות שונות בצד הנישלט.

זה טוב שעכשיו עולם ההגדרות שלנו יותר גמיש מהבחינה הזאת ונותן נישות שונות וקצת יותר אפשרויות לנשים לבטא את עצמן ולעשות את הבחירות שלהן.
Franchesca
לפני 12 שנים • 13 בדצמ׳ 2011
Franchesca • 13 בדצמ׳ 2011
שתקו, שפחות.
Cauchy{Venus Blue}
לפני 12 שנים • 13 בדצמ׳ 2011
Cauchy{Venus Blue} • 13 בדצמ׳ 2011
כשהייתי קטן תהיתי על ההבדל בין 'מסוגל' ל'יכול'.

הגדרתי לעצמי שיכול זו הגדרה פיסית, למשל 'אני לא יכול לעוף באויר', ומסוגל היא הגדרה נפשית, למשל 'אני לא מסוגל לפגוע בך'.

הדקות הסמנטית הזו עשוייה להיות הרת גורל, למשל:

אם יש יישות כל יכולה, האם היא מסוגלת ליצור אבן שהיא עצמה אינה יכולה להרים?

ברור שלא, אבל היא בוודאי יכולה ליצור אבן שהיא אינה מסוגלת להרים...
Brida​(נשלטת){DDDOM}
לפני 12 שנים • 10 באפר׳ 2012
Brida​(נשלטת){DDDOM} • 10 באפר׳ 2012
וזו הדעה הצנועה שלי,
מה ההבדל בעצם? שפחה היא אישה אשר ויתרה על צלמה ועל זהותה, על רצונה ועל אישיותה, והפכה לבבואה של אחר.
העבדות היא חטא, היא פוגעת במהות האדם שתכליתו, זכותו וחובתו להיות חופשי ואחראי למעשיו הטובים והרעים.
לסאבית יש את היכולת, את הזכות, לבחור.במחשבה צלולה לומר "אני בוחרת להעביר אליך את הזכויות שלי" מכוח, לא מחוסר ברירה.
נוריתE
לפני 12 שנים • 10 באפר׳ 2012
נוריתE • 10 באפר׳ 2012
Atheana כתב/ה:
וזו הדעה הצנועה שלי,
מה ההבדל בעצם? שפחה היא אישה אשר ויתרה על צלמה ועל זהותה, על רצונה ועל אישיותה, והפכה לבבואה של אחר.
העבדות היא חטא, היא פוגעת במהות האדם שתכליתו, זכותו וחובתו להיות חופשי ואחראי למעשיו הטובים והרעים.
לסאבית יש את היכולת, את הזכות, לבחור.במחשבה צלולה לומר "אני בוחרת להעביר אליך את הזכויות שלי" מכוח, לא מחוסר ברירה.


באותה המידה אני,יכולה לאמר ש "דעתי הצנועה" היא ש"סאבית" זאת אחת שלא מסוגלת לתת את עצמה
ולהתמסר ובאמת ולעומק רק משחקת ב"נידמה לי"

וגם מי שמגדירה עצמה שפחה מוסרת עצמה מרצונה ועל דעתה ואל תזלזלי במסירות כזאת רק כי את לא מסוגלת לה כניראה.ֿ

אנחנו לא עבדים, אנחנו בני אדם שבחרנו דרך חיים מסויימת שאף אחד לא כפה עלינו
בניגוד לעבדות אמיתית ,שקיימת היום עדיין בעולם
למה להפחית מערך של רגשות,ערכים וצרכים של אדם
רק כי לך זה לא מתאים?
נבצר מדעתי.
וזאת שאלה רטורית.
שיר כאב​(שולטת){סוליקר}
לפני 12 שנים • 10 באפר׳ 2012
לדעתי. נגיד שכפות רגלי אדון ידרשו טיפול. נשלטת תעשה כל מה שיגיד לה בעניין, אבל שפחה תבקש רשות לטפל לו ברגליים
כי תשים לב שיש צורך ומעצם היותה היא תראה חובה וזכות לבצע את הטיפול הזה.
משהו כזה. אני מקווה שמובנת
Lithia​(נשלטת)
לפני 12 שנים • 10 באפר׳ 2012

זה לא כל כך מסובך...

Lithia​(נשלטת) • 10 באפר׳ 2012
שולט- נשלטת
דום- סאבית
אדון- שפחה
מאסטר- שפחת על

תלוי איזה מהצירופים נשמע לך (לו) הכי נחמד...

icon_smile.gif
amy​(נשלטת){מבטלעיניים}
לפני 12 שנים • 10 באפר׳ 2012

Re: למען הסר ספק

הבלרינה השחורה כתב/ה:
עבורי אחן להן משמעות. ולא כי לא קראתי את הבסיס וקצת מעבר שאלתי. מעניינות אותי זהויות. לי ועבורי המילה שפחה מקוממת. לא בטוחה למה.


אני מבינה אותך. בעבר המילה קוממה גם אותי, כי בעיני, היא מרמזת על חולשה.

זה היה ככה: כשהגעתי לבדס"מ ולמדתי על ההגדרות השונות, שנאתי את המילה "שפחה", כי חשבתי שהיא מרמזת על סמרטוטיות.
מאוחר יותר הערצתי את המילה, כי בראש שלי ה "סמרטוטיות" התחלפה ב"התמסרות טוטאלית".
כשהבנתי שהלכתי למקומות לא טובים עם ה "התמסרות הטוטאלית" הזאת, שוב פיתחתי אנטי למילה, ובכלל לכל מה שקשור למקומות שהם קצת מעבר.
כיום, אני יכולה לומר שסגרתי מעגל. אני כבר לא מתקוממת מעצם המילה, כי השלמתי עם מי שאני. איך אמר הבודהא? "אל תחפשו שלמות בעולם משתנה. במקום זאת- שפרו ושכללו את אהבתכם". אז אני מנסה לעשות בדיוק את זה, וגם כלפי עצמי. אני חושבת שחלק מלמצוא את עצמנו כאן, זה לעשות שלום עם מי שאנחנו, בין אם זה מתאים למיינסטרים ובין אם לאו.