סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

קוקהולד נשוי לואנילית

Blackbeard​(שולט)
לפני 12 שנים • 5 בינו׳ 2012

קוקהולד נשוי לואנילית

Blackbeard​(שולט) • 5 בינו׳ 2012
סיפור שפירסמתי בחלקו לפני יותר משנתים באתר אחר

פרק ראשון – הוונילית
"לא שמתי לב שיש לך קעקוע" אמרה אסתי ביציאה מהמלתחות. "כן", אמרתי, "פרפר קטן ליד הכתף, 'קונטרה' לבעלי שקיעקע את שמי". "גם לי יש קעקוע קטן" היא אמרה והראתה לי קעקוע דמוי ין יאנג עם שלושה חלקים שהיה מוסתר מתחת לִשְׂער עורפה. "מה זה?" שאלתי. "סימן מקובל בקהילת הבדסמ" היא ענתה. "אהה..." פלטתי . לא היה לי מושג על מה היא מדברת.

"טוב, אני רצה לעבודה" אמרתי לה, "נפגשים מחר בבוקר?"
בערב נזכרתי בשיחה עם אסתי, נכנסתי לגוגל והקשתי "בדסמ". הוכיתי בהלם מתוצאות החיפוש. מה לאסתי החמודה והעדינה ולדברים אלה? מפתיעה לא פחות היתה העובדה שחלק מהתוצאות היו דפים שנכנסו אליהם לאחרונה. מה לבעלי ולאתרים האלה?

נכנסתי לאתר הראשון ברשימה. נפתח כרטיס פרטים אישיים:

שם: menice
מיקום: מתחת לתחת
נטייה: מתחלף
גבולות: הקו הירוק
מי אני: קוקהולד נשוי לוונילית

בעלי הדיסלקט, השתבשה לו המילה "שוקולד". סגרתי את המחשב נבוכה ומבוישת. אנחנו לא נועלים דברים בבית אבל אף אחד לא פותח דברים שאינם שלו, כולל אתרים באינטרנט. בעלי טוען שבלונדיניות עם חזה ענק וזין של כושי בטוסיק זה סטנדרטי ולא צריך להתרגש שהילדים גולשים שם, בסוף זה ישעמם אותם. ואני כבר מתורגלת לסגור אצל הילדים את כל האתרים שפתוחים לפני שאני מתחילה לגלוש. הפעם הרגשתי שחציתי גבול.

לקח לי שבועיים להעיז ולשאול את אסתי מה זה שוקולד ווניל.
"מז'תומרת" היא שאלה בפרץ של צחוק, "מה זה שוקולד או מה זה וניל?"
"לא, לא" אמרתי. "משהו שקשור ל'קהילה' שלך".
"ל'קהילה' שלי" היא חיקתה אותי, "למה את שואלת?"
"סתם סקרנות" עניתי.
"סקרנות בתחת שלי". הקהילה ביצבצה מגרונה.
סיפרתי לה.

למרות תחנוני הכנים אסתי הוציאה את המחשב הנייד שלה ותוך 20 שניות נכנסה לדף הפרטים האישיים של menice. אני הייתי נבוכה לחלוטין ואסתי הייתה משועשעת. "קוקהולד חמודה לא שוקולד" היא אמרה. "אה, חשבתי שהוא טעה הדיסלקט. אז מה זה קוקהולד ומה זה ונילית?" שאלתי.

"'ונילית' זו את חמודה. אני בטוחה שבוויקיפדיה בערך ונילית יש תמונה שלך. ונילית זו אחת שמחפשת בגיל 40 ומשהו את הערך בדסמ בגוגל כדי לדעת מה זה. מישהי שממש-ממש לא בקהילה".

נעלבתי.

"ומה זה ה'שוקולד' הזה?" שאלתי בקול רפה.
"קוקהולד דווקא כן נמצא בקהילה. זה גבר שנהנה לראות את אשתו שוכבת עם גברים אחרים ואף להיות חלק אקטיבי או פסיבי באקט".

חשבתי שעוד שנייה אני מתעלפת. "לפי דעתי", המשיכה אסתי בנימה משועשעת, "יש סתירה קלה בהגדרה 'קוקהולד נשוי לוונילית'. בעלך אולי מפנטז, אבל אם הוא היה באמת קוקהולד אני מניחה שהיית שמה לב. צריכה להיות רמה כלשהי של שיתוף פעולה של האשה כדי להיות קוקהולד באמת".

"אולי הוא נכנס לכרטיס של גולש אחר?" שאלתי. "אולי" ענתה אסתי, "הדרך היחידה לדעת היא להיכנס שוב לדף בבית, במחשב שלו, ולראות באיזה שם הוא מחובר".

למרות שהיה ברור שזה מעשה שלא ייעשה, חציית גבול ברוטלית, לא עמדתי בפרץ הסקרנות. רצתי הביתה. במעלית הטלפון צילצל, אסתי היתה על הקו. היא פלטה "נו..." "רגע, רגע, אני כבר מגיעה" התנשפתי. פתחתי את המחשב.

"זה הוא", אמרתי בקול שקט "זה הכרטיס שלו". אסתי התרגשה כאילו זכתה בפיס, אני הייתי מבולבלת. "מה אני עושה עכשיו"? מילמלתי בטלפון. "מזדיינת על כל העולם ואשתו", צעקה אסתי. "אין מצב" אמרתי בהחלטיות. "אני בדרך" אמרה אסתי, החלטית לא פחות.

"איך חיי המין שלכם?" היא שאלה.

"אני לא יכולה לדבר על זה", עניתי.

"אז תשירי על זה", היא אמרה. "אם את עדיין חושבת שחיי המין של ונילית כמוך ירגשו אותי אז אין לך מושג איפה את חיה. יאללה תשפכי".

נשברתי. סיפרתי לה. האמת היא שלא היה הרבה מה לספר.
"ככה היה תמיד?" היא שאלה בצער מהול ברחמים.
"לא" עניתי, "עד לפני שנה בערך היו לנו מידי פעם זיונים מושקעים וארוכים ולפחות פעם בשבוע, ביום שישי בבוקר כשהילדים היו במוסדות, היו לנו כמה שעות שהוקדשו לזיונים".
"זה כבר נשמע יותר טוב" היא אמרה, "למה זה נפסק?"

"אני לא בדיוק יודעת, הוא אמר שזה משגע אותו. בסוף הזיון באחד מימי שישי הוא אמר שהוא לא רוצה להמשיך במסורת הזו. היה לי חבל אבל כיבדתי את רצונו".
"את זוכרת מה היה באותו יום שישי?"

"כן" עניתי. להפתעתי לא היתה לי שום בעיה לפרט, כאילו מחסום שהיה שם נעלם. "יצאתי לאימון ואמרתי לו שאחזור בתשע. ידעתי שהוא יכין את עצמו ואת הבית, לא ידעתי מה יהיה בדיוק אבל תמיד נהניתי מאוד מקבלת הפנים שלו ביום שישי בבוקר. אני חושבת שאפילו אַת היית איתי באימון. בסוף האימון קפצנו לשתות שייק ועד שהגעתי הביתה היה אחרי תשע וחצי. הבית היה חשוך למעֵט כמה נרות. הוא חיכה לי מאחורי הדלת, נעול במגפי עקב שלי שהיו קטנים עליו בכמה מידות, הזין והביצים שלו היו מגולחים למשעי וקשורים. ידיו היו קשורות מאחורי הגב ועיניו מכוסות.

"הוא התנפל עלי והתחיל ללקק את כולי, מנקה אותי מאגלי הזעה שהצטברו באימון הממושך. התנצלתי ארוכות על האיחור ואפילו האשמתי אותך שלא נתת לי ללכת. ידעתי שהרגליים שלו כואבות מהמגפיים שלי, אז השכבתי אותו על הגב, לא עמדתי בפיתוי של הזיקפה המדהימה שהיתה לו והתחלתי לזיין אותו. לצערי הוא גמר כמעט מייד. עזרתי לו להשתחרר והלכנו למקלחת. ראיתי שהוא די התבאס ואז הוא אמר לי שהוא רוצה להפסיק את 'זיוני יום שישי'".

"אחותי, את מטומטמת" פלטה אסתי.

נעלבתי.

"אם יש אלוהים, יפגע בך ברק כאן ועכשיו".

שוב נעלבתי.

"יש לך מזל שהוא מזוכיסט אמיתי, אחרת הוא היה בורח מזמן, הוא פשוט נהנה לסבול".

אני כמובן המשכתי להיעלב גם ממה שהיא אמרה ובעיקר כי לא הבנתי מה הבעיה. אמרתי לה שאני לא מצליחה להבין מה היא רוצה ממני, למה כולם נגדי? היא מצידה אמרה שלפי דעתה אין לווניליות זכות קיום אבל בגלל שאנחנו חברות היא תסביר לי.

והיא הסבירה לי.
ואני כמובן נעלבתי אבל בעיקר חשתי צער על הסבל שכנראה גרמתי לבעלי היקר. אסתי הרגיעה אותי, זה בסדר, זה שהוא לא עזב אותך מוכיח שהוא מזוכיסט, הוא נהנה לסבול.
בלחש בלתי נשמע כמעט שאלתי "מה אני יכולה לעשות?"
"להזדיין עם כל העולם ואשתו" קראה אסתי בחדוות ניצחון.
"אולי אפשר להתחיל עם יעד קצת יותר קטן" שאלתי, "לפני שאני מזדיינת עם כל העולם ואשתו?"
אסתי הסכימה. היא הרהרה לשנייה ואז אמרה, "יש לכם שני ויברטורים, נכון?"

"יש אוסף לא קטן" עניתי מייד, מופתעת שוב מהקלות שבה יוצאות לי המילים.
"יפה. מהיום ועד יום חמישי, כל ערב, את שולחת אותו להביא שני ויברטורים. שישכב על הגב כשאת יושבת לו על הפנים. ויברטור אחד שיכניס לעכוזו ועם השני יענג אותך. את מצידך תזייני לו את הפרצוף. אם הוא עושה לך ממש טוב את יכולה למשוך לו בביצים, את תראי מהר מאוד איזו התאמה תיווצר בין המשיכה שלך באשכיו לבין התענוג שהוא מסב לך. בכל מקרה אל תאונני לו, נגיעה אקראית בזין תספיק לו. אחרי שתגמרי, תני לו נשיקה על הלחי תאחלי לו לילה טוב ולכי לישון.
"ביום חמישי תודיעי לו שחוזרים לזיוני יום שישי. שאת תגיעי בסביבות 9 ושאת מצפה למצוא אותו מוכן כמו שצריך, קשור לכיסא עם כיסוי עיניים. אם את רוצה להיות ממש נחמדה אליו את יכולה להגיד לו שאם הוא יצליח סוף-סוף לגרום לך לאיזו אורגזמה קטנה, תשקלי להרשות לו לאונן ואולי אפילו לגמור".

ההוראות שלה כל-כך חירמנו אותי שפחדתי שתישאר שלולית קטנה במקום שבו ישבתי. "הוא לא ירצה לגמור?" שאלתי בחשש.

"את מי זה מעניין מה הוא רוצה", אמרה אסתי בחיוך נבזי, "לדעתי הוא יאחל לך לילה טוב ויתקע את לשונו בעכוזך עד שתירדמו. תזכרי שהתפקיד שלו ביחסים שלכם הוא לגרום לך לכמה שיותר אורגזמות והתפקיד שלך הוא לגרום לו לכמה שיותר כמעט אורגזמות".

לא האמנתי שההוא שאסתי מדברת עליו הוא בעלי היקר, "את חושבת שהוא יודע את זה?" שאלתי.
"מהיום שהוא נולד, אחותי. הוא חגג כבר בברית" אמרה אסתי בפסקנות. "קצת אלכוהול וקצת CBT והוא מאושר."
רשמתי לעצמי לבדוק בגוגל מה זה הסיביטי הזה שגורם אושר לבעלי היקר.

הדלת בדיוק נפתחה וההוא נכנס.
    התגובה האהובה בשרשור
Blackbeard​(שולט)
לפני 12 שנים • 6 בינו׳ 2012

פרק שני – ההוא

Blackbeard​(שולט) • 6 בינו׳ 2012
הופתעתי לראות אותה בבית ועוד עם אסתי. "אין לך אימון ביום שלישי בערב?" שאלתי. היא קפצה ממקומה – "וואי וואי, איך שכחתי. מה השעה? יאללה אסתי יש היום ספינינג ואני לא רוצה להפסיד". היא הדביקה לי נשיקה וגררה את אסתי אחריה. כשאסתי היתה מולי היא השתחררה מאשתי, תקעה בי מבט מוזר, ליטפה לי את הלחי ורצה בעקבות אשתי.

האסתי הזו מוזרה חשבתי לעצמי, מכל החברות המוזרות של אשתי היא היתה הכי מוזרה והתחרות לא היתה קלה. האמת, גם העובדה שאשתי שכחה שיש לה אימון היה מוזר. הייתי בטוח שהיא יכולה לשכוח לנשום לפני שהיא תשכח אימון. מוזר.

חטפתי משהו לאכול, הדלקתי ערוץ 51 והתיישבתי מול המחשב. אשתי היקרה אמורה לחזור ב-9 וחצי מהאימון והיו לי שעתיים לשרוף. נכנסתי לאינטרנט.

"כוסססס... אמק" סיננתי. בזמן האחרון קורה לי יותר מידי פעמים שאני לא יוצא באופן מסודר מהמחשב. "מזל שאשתי היתה עם אסתי ולא התעסקה במחשב" חשבתי לעצמי.
דיפדפתי בפורומים השונים, קינאתי בכותבים, גם בחוויות שהם עברו – או פינטזו שעברו – וגם בכושר הכתיבה שלהם. אני הסתפקתי בעדכון תדיר של הפרטים האישיים שלי בפורומים השונים. בפורום אחד הייתי עכשיו "אדון עם חוש הומור" ובפורום אחר הייתי "שפחה עם חור שחור". הייתי מאוד גאה ביצירתיות שלי.

בערך בתשע יצאתי באופן מסודר מכל האתרים ופתחתי בקבוק בירה. הטלפון צירצר. הודעה מאישתי:
"אני בדרך"
"אני כבר כאן" עניתי לה.
"תתקלח וחכה לי במיטה" היא כתבה. מנסיון העבר כבר היה לי ברור שהמסרונים הלוהטים האלה מתחילים ונגמרים בטלפון. בפועל, אם אני לא אזום ואשקיע, העסק ייגמר בחמש דקות של זיון סטנדרטי.
לא היה לי מצב רוח לא ליזום ולא להשקיע. "תבואי ונתקלח ביחד" כתבתי לה.

אחרי כמה דקות היא הגיעה. מזגתי לה כוס יין לבן יבש, לקחתי את הבירה והלכנו לאמבטיה. היא החלה לסבן לי את אזור החלציים. "תרים ת'תחת". הופתעתי מהיוזמה. התנוחה שאני מרים את האגן והיא מזיינת אותי עם שתיים, שלוש, או ארבע אצבעות ומאוננת לי במקביל היתה אהובה עלי במיוחד. היא תמיד שיתפה פעולה אבל אף פעם לא יזמה. מאוד שמחתי על החידוש והרגשתי את האורגזמה שלי קורמת עור וגידים. פחות שמחתי כשהיא חדלה בפתאומיות ואמרה "נראה לי שאתה מספיק נקי גם מבפנים וגם מבחוץ. חכה לי במיטה עם ויברטור בתחת וויברטור בפה". הייתי קצת המום, לא מהתנוחה – חיכיתי לה במיטה עם ויברטור בתחת הרבה פעמים – הופתעתי מהיוזמה. אני לא זוכר אותה הוגה את צמד המילים "ויברטור בתחת" מעולם.

חיכיתי לה במיטה. ויברטור בתחת וויברטור בפה. ידעתי מה תהיה הסצנה הבאה בדיוק. היא תתחיל למצוץ לי, אני אמשוך את אגנה אלי ואז אאחוז בשדיה וארחיק את פיה מזקפתי היוקדת. יד אחת מנסה להרחיק את ראשה מאיברי הזקור, יד אחת מצמידה את הוויברטור לדגדגן והלשון תקועה עמוק בכוס הרטוב או מנסה לפלס דרך לתוך הישבן הענוג. הצטערתי שלא הספקתי לקשור את אשכיי. נו טוב חשבתי, אי-אפשר ליהנות מכל העולמות.

היא יצאה מהמקלחת. "אני לא זוכרת שהרשיתי לך לאונן".

הפסקתי מייד. היא חיפשה משהו בחדר הארונות ואז חזרה לחדר. להפתעתי היא דילגה על השלבים הראשונים וישר התיישבה לי על הפרצוף מכוונת את פי הטבעת שלה אל פי. יותר מזה אני לא צריך. הייתי מאושר, הלשון שלי תקועה בישבנה הענוג של אשתי, יד ימין לשה את שדיה ויד שמאל מזיינת את הכוס המתוק שלה עם הוויברטור. לאחר זמן-מה היא הסירה את ידַי משדיה, לקחה את הוויברטור ונתנה לי חבל.

אהבתי אליה גדלה מרגע לדודלי.
"קשור את אשכיך חזק בקצה אחד ותן לי את הקצה השני" היא הורתה לי. מיהרתי לקשור. הייתי מאוד גאה בכישורי הקשירה שלי.

הרמתי את קצה החבל לכיוונה. היא לקחה את החבל ונתנה לי חזרה את הוויברטור. בידה השנייה היא החלה ללטף לי את הפיטמה הימנית. פתאום, בלי כל אזהרה מוקדמת, היא משכה בחבל בחוזקה וצבטה לי בפיטמה בכל הכוח. בתגובה נעצתי את לשוני בעכוזה הענוג בכל כוחי.
"בפעם הבאה שאני שולחת לך הודעה אתה עושה. לא עונה. ברור לך?"

לדבר כמובן לא יכולתי וניסיתי להנהן בראשי לאות הסכמה. ראשי היה קבור כל-כך עמוק מתחתיה שלא נראה לי שהיא הבחינה בהנהון שלי. אני לא בטוח שהיא בכלל חיכתה לתשובה.
"זה כמובן עובד לשני הכיוונים" היא הוסיפה. לא כל-כך הבנתי לאיזה כיוון שני היא התכוונה. "אם אתה רוצה לאונן, לדחוף לעצמך ויברטור לתחת או לנשום נשימה עמוקה מהרגיל, תבקש. לך תדע, אולי אני אפילו ארשה לך". עכשיו הבנתי גם את הכיוון השני.

"וכדי לחסוך לך בהודעות אני כבר אומרת לך שאין לך אישור לגמור, אין לך אפילו אישור לבקש לגמור. כשאני אחליט שאתה יכול לגמור אני אודיע לך וגם אז אתה לא גומר עד שברור לך לחלוטין איך והיכן אני רוצה שתגמור".

הרגשתי בגן עדן. לשוני נעה בתוך עכוזה כאחוזת תזזית.

אשתי היקרה החלה להניע את אגנה קדימה ואחורה על פרצופי כשהיא מושכת בחבל שקשרתי לאשכַי באותו המקצב. אני הצטרפתי לריקוד, מנסה להגיע לדגדגנה ולינוק אותו. בדיוק בשלב שבו הלחץ על אשכַי היה מקסימלי, נכנסנו להרמוניה שגרמה לה לשרשרת אביונות ארוכה. מיציה מילאו את פי והציפו את פרצופי. היא הגבירה את הקצב ונראה היה שנרקמת בגופה אורגזמה חזקה במיוחד.

לא הייתי בטוח שהיא בשליטה על גופה והחזקתי בידי את קצה החבל שהיה קרוב לאשכַי. כשהאורגזמה הגיעה הודיתי לאל הטוב על אמצעי הזהירות שנקטתי. אני די רגיל לאשכי והעדפתי שיישארו במקומם עוד זמן-מה.

היא קרסה לידי כמו שק תפוחי-אדמה, הסתובבה אלי ושאלה בחיוך ביישני, "נהנית אהוב שלי?" ונרדמה מייד. לא היה לי מושג איזה שד נכנס באשתי היום, אבל הוא מצא חן בעיני וקיוויתי שהוא יישאר. קמתי מהמיטה, פרמתי את החבל מאשכי הוצאתי את הוויברטור מעכוזי ושטפתי את כל האביזרים.

מקלחת זריזה וחזרתי למיטה, נישקתי את גופה החטוב ונרדמתי תוך ליקוק אחוריה העגולים.
בבוקר התעוררתי עם הרגשה רטובה וחמימה שהגיע מהזין שלי. אשתי ירדה לי. הוצאתי אותו מפיה במהירות. "מה קרה?" היא שאלה. "אני לא רוצה לגמור עכשיו, אני רוצה לגמור בערב כשאת מזיינת אותי בתחת", עניתי לה. "תגמור גם עכשיו וגם בערב" היא אמרה.

"השד הבן זונה ברח", חשבתי לעצמי, "זהו, אין עם מי לדבר". זיינתי אותה בתנוחה המיסיונרית כשאני מעסה את הדגדגן שלה בחוזקה עם הבוהן שלי. היא גמרה. אני לא. נישקתי אותה קלות על שפתיה והלכתי למקלחת.

הטלפון שלה צילצל. "בוקר טוב אסתי'לה" היא אמרה.
SPENKY{שייכת}
לפני 12 שנים • 6 בינו׳ 2012
SPENKY{שייכת} • 6 בינו׳ 2012
חמוד
יש עוד?
Blackbeard​(שולט)
לפני 12 שנים • 6 בינו׳ 2012

פרק שלישי – אסתי

Blackbeard​(שולט) • 6 בינו׳ 2012
"אסתי'לה אחותך"אמרתי לה, "יאללה שיפכי, ואל תשכחי שום פרט".
"לא יכולה" אמרה יעל בשקט.
"הוא לידך?"
"כן".
"טוב, תעני בכן או לא, נהנית?"
"כן".
"גמרת?"
"הרבה".
"הוא נהנה?"
"אני חושבת".
"מה חושבת? עמד לו או לא עמד לו?"
"עדיין", לחשה יעל.
"כל הכבוד אחות שלי, תתקשרי כשתוכלי" אמרתי לה וניתקתי.
כעבור שעה היא התקשרה. לא הייתי צריכה לבקש, יעל ממש השתוקקה לתאר את הסשן שעברה אתמול בלילה. "וכמו שאמרת, נרדמנו בלי שהוא יגמור" היא סיימה את התיאור. "יש לך כישרון טבעי", אמרתי לה. "זה נחמד שאת הזדיינת איתו כבר איזה אלף פעמים ואני יודעת יותר טוב ממך מה הוא רוצה למרות שאני עוד לא הזדיינתי איתו אפילו פעם אחת".
"4000" אמרה יעל.
"4000 מה?" שאלתי.
"אנחנו ביחד כמעט 30 שנה" היא אמרה. "הזדיינו לפחות 4000 פעם. ואת" היא אמרה לי "גם לא תזדייני איתו".
"יופי" אמרתי. "תזמיני אותי לחגיגות ה-5000 ואני אביא עוגה ונרות. עוגה לך ונרות לו".
"מה'זתומרת?" היא שאלה. "לא משנה" עניתי, "מה היה בבוקר?"
הזדעזעתי. 'היא מפגרת לגמרי היעל הזו' חשבתי לעצמי. "את לא יכולה למצוץ לו ולהגיד לו לגמור ככה סתם, אחרי הסשן שהיה לכם אתמול", גערתי בה. "הוא רוצה להמשיך את הסשן, הוא לא רוצה סתם מציצה וזיון. בכל מקרה הצלחת לבלבל אותי", אמרתי לה "הוא גמר או לא גמר?"
"לא, הוא זיין אותי עד שאני גמרתי. הוא אמר שהוא רוצה לגמור בערב כשאני מזיינת אותו בתחת".
"למה הוא התכוון" שאלתי.
"יש לנו מין זין כזה עם רצועות" היא אמרה.
"למין-זין הזה קוראים סטְרֶפאון חמודה. ואת לובשת אותו ומזיינת אותו?" שאלתי אותה.
"לפעמים, כשהוא מבקש" היא אמרה.
"אלוהים נותן אגוזים למי שאין שיניים", אמרתי לה. "הערב אל תחכי שהוא יבקש שתזייני אותו, תזייני אותו ביוזמתך עד שהוא יבקש שתפסיקי ואז תתחילי לזיין אותו ממש חזק".
"ועכשיו, כדי שהוא יידע שהסשן באמת ימשיך בלילה ושהמציצה בבוקר היתה מעידה חד-פעמית שלך, תבקשי שהוא ישלח לך תמונה של הביצים שלו קשורות בסרט אדום או משהו כזה".
"איפה הוא ימצא סרט אדום?" היא שאלה.
"את ממש מעצבנת" אמרתי לה. " אל תדאגי, הוא ימצא".
קבענו להיפגש במכון אחר הצהריים ונפרדנו.
כעבור 20 דקות קיבלתי SMS מיעל "הוא מצא"
חשבתי שזה די מחרמן שמישהו מסתובב עם ביצים קשורות בסרט אדום וזיקפה שאני גרמתי לה. האמת, המחשבה חירמנה אותי למרות שהזיקפה נגרמה מיעל ולא ממני.
אי-אפשר לעבוד ככה. אוננתי. מצבי השתפר קלות.
כשהגעתי למכון ראיתי את יעל ודני מחכים לי. דני נשען על הרכב שלו ויעל נשענה עליו. דני חיבק את מותניה והצמיד אותה אליו. "זוג יונים" אמרתי להם. החלפנו נשיקות. דני שאל אם אני אחזיר את יעל הביתה. מישהו כאן לחוץ חשבתי. "לא. בוא בשבע ונשתה איזה קפה ביחד". דני גירד את סנטרו וחיכה שיעל תיחלץ לעזרתו.
יעל התעלמה.
דני לא זז והמשיך לגרד בסנטרו. "כאב שיניים?" שאלתי אותו. "לא. סתם נתפסה לי הלסת", הוא ענה. "אתה כנראה מדבר יותר מדי" אמרתי בפסקנות.
יעל גיחכה "כן, ממש פטפטן", היא אמרה. דני נישק אותה קלות ונסע.
במלתחות, לאחר האימון, פנתה אלי יעל ואמרה "אסתי, אני לא בטוחה שאני רוצה להמשיך עם הסיפור הזה של יום שישי". "איזה סיפור?" היתממתי. "את יודעת... להזדיין עם כל העולם ואשתו", היא אמרה.
"אצלנו בקהילה", אמרתי לה, "החוק הכי חשוב ואולי היחיד הוא הסכמה. את ודני תוכלו בכל שלב להפסיק את הסשן. וחוץ מזה", אמרתי, "ביקשת להתחיל בקטן, ולא ישר עם כל העולם ואשתו. אני אמצא לך בן זוג אידאלי, זיון כזה טוב שאת תברחי איתו ואני אשאר עם דני".
"נראה" היא אמרה. "אני לא מבטיחה".
"סבבה, בכל שלב אם את מרגישה שהסצינה לא מתאימה לך, תני לי רמז קטן והכול ייעצר".
"ואם דני לא ירגיש בנוח?"
"יש נוהל שדני בטוח מכיר מהאתרים שהוא משוטט בהם של מילת ביטחון. אנחנו נבחר מילה וסימן. אם הוא יגיד את המלה או יעשה את הסימן נפסיק מייד".
"הוא לא יכול פשוט לבקש להפסיק?" שאלה יעל.
נזכרתי שיש לי עניין עם ונילית אמיתית. "את מכירה את השיר – כשאת אומרת לא למה את מתכוונת?"
"אני מבינה" היא אמרה.
כבר בדרך הביתה אוננתי בפראות. הסשן שאני מנסה לארגן חירמן אותי ברמות היסטריות. כשהגעתי הביתה רצתי למגירת הוויברטורים וביצעתי את זממי בעצמי במשך שעה ארוכה.
לאחר מקלחת ארוכה הדלקתי את המחשב. בזמן שהוא עלה ניסיתי לארגן את מחשבותי ולאפיין את הפרטנר האידאלי עבור יעל.
גיל 40-30 שנראה טוב – משום מה הוונילים מייחסים חשיבות רבה למראה חיצוני.
זין בינוני מינוס, שלא יאיים לא על יעל ולא על דני.
שייתן ליעל להוביל אבל ישתף פעולה באופן אקטיבי.
שייתן לי לשלוט בסיטואציה באופן כללי.
שיהיה מוכן לקחת חלק בסשן קוקהולדי.
שלא יהיה הומופוב – למקרה שדני ירצה לקחת חלק פעיל בסשן.
אמינות מוחלטת – לא רציתי שהפרטנר יאכזב ברגע האחרון.
.........
היו לי 36 שעות למצוא וזה לא היה הרבה זמן. אף אחד מיזיזַי לא ענה לתנאים. פרסום באתרים לא בא בחשבון בגלל עבודת הסינון וקוצר הזמן.
הכרתי לא מעט מהפעילים בקהילה והגעתי למסקנה שהדרך היחידה שהיתה לי היא לשלוח מסרים אישיים לחברים שאני מכירה עם התיאור המבוקש ולבקש המלצות.
התעוררתי מהטלפון. זו היתה יעל. בחוץ כבר היה אור. "אל תשאלי" היא אמרה, "אני זיינתי אותו. הוא זיין אותי עם הסטרפאון הזה. אחרי 3 שעות של זיונים נרדמנו כפיות כשהסטרפאון נעוץ עמוק בישבנו. ולא הוא עוד לא גמר".
"את מלכה", אמרתי לה וקבענו לצהריים.
"נו, היה מושלם"? שאלתי אותה כשנפגשנו. "לי היה סבבה לגמרי", היא ענתה. "אבל נראה לי שדני היה שמח לזין גדול יותר בתחת שלו".
"אז בואי נשמח אותו", אמרתי לה. "תשלחי לו SMS שירוץ לחנות אביזרי מין ויבחר את הסטרפאון הכי גדול שהוא חושב שהוא יכול להכניס לתחת", הוריתי לה "ושיתקשר אלייך אחרי שהוא יבחר".
לפני שהמנות הראשונות הגיעו הטלפון שלה צילצל. "תגידי לו שייתן את הטלפון למוכר, ותני לי את המכשיר".
"שלום", אמרתי. מעבר לקו ענה קול נשי "שלום במה אפשר לעזור?" "אני צריכה קצת עזרה עם הבחור בחנות, יש לחץ בחנות?" "לא" היא ענתה, "רק הבחור שלך כאן".
"מושלם" אמרתי.
"הוא בחר סטראפ און?" שאלתי. "כן" ענתה המוכרת.
"גדול"? הקשתי עליה
"די" היא אמרה.
"יופי" אמרתי, "תני לו בבקשה אחד קצת יותר גדול ממה שהוא בחר".
"אין לי בעיה", אמרה המוכרת באדיבות, "אבל נראה לי שהוא יתעלף".
"האמבולנס עלי" אמרתי.
"תודה רבה לך", אמרתי לה. "תמסרי לבחור נשיקות מאשתו".
המנה העיקרית הגיעה.
בערב קיבלתי SMS מחברה: לגבירה ג יש מועמד מושלם עבורך
Blackbeard​(שולט)
לפני 12 שנים • 7 בינו׳ 2012

פרק רביעי – הכלב

Blackbeard​(שולט) • 7 בינו׳ 2012
כמו בכל ערב הכנתי לי את הקוקטייל הרגיל שלי:
כוס אננס טרי
בננה
כוס מיץ תפוחים
חצי כפית ג'ינג'ר
רבע כפית מוסקט
חצי כפית וניל
2 כפות סוכר
לבן של ביצה
2 כפות נבטי חיטה
הכנסתי לבלנדר, הפעלתי לכמה שניות, ולגמתי בבת-אחת
הטלפון השמיע שריקה של שוט. הודעת SMS מהגבירה ג.
"20 דקות כלב, ותתחפש לבן אדם נורמלי" היה כתוב על הצג.
התלבשתי ויצאתי. לא היה ברור לי בדיוק מה זה להתחפש ל"בן אדם נורמלי" אבל 20 דקות ידעתי מה זה ולא רציתי לאחר.

לפני שסגרתי את הדלת עלתה במוחי המחשבה שייתכן שחוטיני ורוד זה לא בדיוק מה ש"בני אדם נורמלים" לובשים, מיהרתי לארון שבו שמרתי את ציוד המילואים שלי והוצאתי תחתוני בוקסר.
מיהרתי לארמונה של הגבירה. ההרגשה היתה מוזרה. הייתי רגיל להגיע לארמון רק כשהיה צריך להביא או לעשות משהו. תמיד הייתי עם חוטיני ועם פלאג בישבן. הרגשתי מוזר, לא טבעי, והיה נראה לי שכל הרחוב מרגיש שמשהו אצלי מוזר ולא טבעי.

נלחצתי גם מהעובדה שלא ידעתי למה הגבירה רוצה אותי. תמיד חששתי שאני לא משביע את רצונה ופחדתי מהיום שבו הגבירה תחליט להיפטר ממני.

חיכיתי מאחורי הדלת: ראש מורכן, ידיים מאחורי הגב ופיסוק קל. כעבור כמה דקות הדלת נפתחה. תוך שנייה ראיתי את המגף המתוק של הגבירה עולה במהירות עצומה לכיוון מבושַׁי. "נראה לך שבני אדם נורמלים הולכים עם קולר?"

"סליחה" לחשתי ברגע שאשכי שנתקעו בגרוני מעוצמת הבעיטה, החלו לחזור למקומם.
"תקשיב", אמרה לי הגבירה, "יש סשן מיוחד שאני רוצה שתשתתף בו. אני לא חלק ממנו ואתה לא חייב להסכים, אבל אם אתה מסכים אתה עושה אותו כמו שצריך.
"אסתי חברה שלי בדרך, היא תסביר בדיוק במה מדובר ואז תחליט.
"ועד שהיא תגיע, תעסה לי את כפות הרגליים, הבעיטה הזו הכאיבה לי".

"מצטער" אמרתי. חלצתי את מגפיה והתחלתי לעסות את כפות רגליה הענוגות.
הייתי לחוץ למדי מהסיטואציה שבה אני צריך להחליט אם אני משתתף או לא בסשן. השקעתי את כולי בעיסוי כפות הרגליים של גבירתי המסכנה, בעיקר ברגל ימין. הבעיטה שלה באמת היתה חזקה והנחתי שרגלה הענוגה די כואבת.

כשפעמון הדלת צילצל, גבירתי דחפה אותי קלות, פתחתי את הדלת כשמבטי מושפל לרצפה. "אסתי, חמודה" קראה גבירתי מהספה, "בואי, תני לי נשיקה". חזרתי במהירות למרגלות גבירתי, מעסה ומלקק את כפות רגליה המדהימות.

"על הכלבלב הזה סיפרתי לך", אמרה גבירתי, "תראי אם חיצונית הוא נראה לך ואם כן, נמשיך".
גבירתי בעטה בי קלות ופקדה "הצג!"

התפשטתי במהירות, נבוך בתחתוני הבוקסר שלבשתי, ונעמדתי מולן. רגלים מפוסקות, אגן מוטה קלות קדימה, ידיים מאחורי העורף וראש מושפל קלות. הגבירה אסתי ליטפה קלות את מבושי, העבירה יד על אחורי, והשחילה 2 אצבעות זריזות לעכוזי.

"תמיד אפשר לסמוך על החינוך שלך ג", אמרה אסתי בחיוך "אין סיכוי למצוא אצלך כלבלב לא משומן, כל הכבוד". היא הוציאה את האצבעות והרשתה לי ללקק אותן. הייתי אסיר תודה והודיתי לה חרישית.

"יש לי חברה ונילית שרוצה לממש עבור בעלה סשן של קוקהולד. אני צריכה למחר כלבלב שיגלם את תפקיד המאהב", אמרה הגבירה אסתי לגבירתי האלוהית. "הוא צריך להתנהג כמאהב אבל להיות תמיד קשוב גם אלי וגם לוונילית".

"מה אתה אומר, כלב" פנתה אלי גבירתי. "נראה לך שתצליח להתייחס לאשה כמו מאהב?"
היה לי הרבה יותר קל שאשה תתייחס אלי כמו אל אסלה אבל לא נראה לי שגבירתי מעוניינת 'להקל' עלי. "כן" אמרתי. "אעשה כל אשר תצוויני, גבירתי".

"אני אגיד לך מה נעשה" אמרה גבירתי. "קחי אותו עכשיו ותבדקי את הביצועים של הכלבלב, אם הוא מתאים לך, תשתמשי בו ואם לא, תחתכי לו את הזין והביצים ותשלחי לי עם שליח למזכרת". רציתי להתנדב להיות השליח אבל ידעתי שעדיף לי לשתוק.

הגבירה אסתי הודתה לגבירתי הנדיבה "אל תקלקלי לי אותו" אמרה גבירתי והן נפרדו בנשיקה.
"יאללה, קח את הבגדים שלך ובוא" פקדה הגבירה אסתי. הלכתי אחריה לחניה עירום כביום היוולדי. הגבירה פתחה את תא המטען של מכונית הגולף שלה, הודיתי לה ונדחסתי לתוכו. כל הנסיעה לביתה של הגבירה אסתי ניסיתי לשחזר סצינות מסרטים של חיזור ויחסי אהבה בין בני זוג. התפללתי שתהיה לי החוכמה לנהוג בגבירה אסתי כמאהב. האמת, לא ראיתי הרבה תקווה. תקעתי לעצמי שתי אצבעות בישבן, בשביל הכיף.

כאשר הגענו לביתה הורתה לי הגבירה להתלבש. עלינו לדירתה והיא פתחה את הדלת. נצמדתי אליה מאחור והתחלתי מנשק את צווארה. ידי עטפו אותה ועלו לכיוון שדיה. חפנתי שד בכל יד ונישקתי בעדינות את עורפה ואת אוזניה. סובבתי אותה אלי בעדינות, פרמתי את כפתורי חולצתה ונשקתי את פיטמותיה שהזדקרו להן.

הגבירה הצמידה את ראשי אל שדיה וגירגרה בהנאה. התחלתי לנשק את בטנה כשידַי ממשיכות לעסות את שדיה. המשכתי לרדת והתחלתי לנשק בין רגליה מבעד למכנסים. לאחר מספר דקות פתחתי את מכנסיה והפשלתי אותם. החדרתי את לשוני לכּוּס של הגבירה, ליקקתי ומצצתי ארוכות.
לאחר מספר דקות הרעידה אורגזמה עדינה את הגבירה, קמתי ואספתי אותה בידי לכיוון המיטה, הנחתי אותה על המיטה, ביקשתי מהגבירה קונדום, חבשתי אותו וחדרתי אליה בעדינות. חיבקתי ונישקתי אותה תוך כדי הזיון בצורה הכי "אוהבת" שהצלחתי לגייס.

לאחר מספר דקות שוב הרגשתי אורגזמה קלה בגווה של הגבירה.
"טוב את המבחן הזה עברת", אמרה הגבירה. "מחר תשחזר את הזיון הזה ונקווה לטוב. עכשיו בוא ונראה מה באמת שווה כלבלב של הגבירה ג". היא ניגשה לארונית ליד המיטה, הוציאה שני ויברטורים גדולים וחבל

תכניס לעצמך ויברטור לתחת ותקשור את הזין שלך" היא פקדה. לא היה לי ניסיון בקשירה עצמית של הזין שלי אבל עשיתי כמיטב יכולתי. הגבירה אסתי התיישבה עם פי הטבעת שלה על פני והחלה להניעה את אגנה קדימה ואחורה, היא אחזה בחוזקה בחבל שהיה קשור לאשכי ופקדה עלי לאונן לה עם הוויברטור ביד אחת וללטף את שדיה בשנייה.

האורגזמות הבאות של הגבירה כבר לא היו קלות – לא לה ולא לי שאשכי כמעט נפרדו ממני לשלום. לאחר סידרה חזקה במיוחד של אורגזמות, קמה הגבירה, לקחה סטרפאון והחלה לזיין אותי בחוזקה בתחת ובפה לסירוגין. היא הורתה לי לקשור את הזין אחורה על-מנת שלא יפריע לי ללבוש את הסטרפאון ולזיין אותה איתו. לא הצלחתי לקשור את הזין בצורה שהוא יאפשר זיון נוח עם הסטרפאון. הגבירה גם ניסתה ללא הצלחה. היא פרקה את התסכול על הכישלון בקשירה בסידרה אלימה למדי של חדירות לישבני.

לבסוף נרדמנו כפיות כשהסטרפאון קבור עמוק בישבני.
למחרת קמנו, התקלחנו בנפרד, בדקתי שיש לי קונדומים ונסענו.
אסתי צילצלה בדלת. עברו כמה דקות ואת הדלת פתחה אשה מדהימה ביופיה. היא היתה עטופה במגבת. הגבירה אסתי התנשקה קלות עם האשה ואמרה "שלום יעל, זה עוז, הוא ממש מת לזיין אותך כשדני לידך".

יעל בחנה אותי. נראה היה שהיא מרוצה ממה שהיא רואה. "תתפשט" לחשה הגבירה אסתי. התפשטתי. יעל נראתה נבוכה, היא חייכה בביישנות. "בחרתם מילת ביטחון?" שאלה הגבירה את יעל. "כן" אמרה יעל, "הוא בחר באדום" היא המשיכה.

"אדום" אמרה הגבירה אסתי – "בן זונה, הדני שלך, נראה לי שאנחנו נחגוג כהוגן היום".
אני הסכמתי איתה. למרות שלי לא היתה מילת ביטחון ביחסי עם הגבירה ג, אם הייתי צריך לבחור מילת כזו אזי אדום היתה גם הבחירה שלי.

"חזרי לדני ותגידי לו כל מה שקורה, ואם יש בעיה, נפסיק" המשיכה הגבירה.
יעל הסתובבה, הורידה את המגבת והלכה לסלון. מעולם לא ראיתי מחזה יפה יותר מרגליה הארוכות, גווה החטוב ופלחי העכוז שחיברו אותם. פי היה יבש ועמד לי כמו שלא עמד לי מעולם. ידעתי שכאשר אדווח על כך לגבירה ג העונש יהיה חמור ביותר אבל לא יכולתי לשלוט בעצמי.

הגבירה אסתי סימנה לי להיות בשקט והתקדמנו לסלון.
"זה האינסטלטור" שמענו את יעל אומרת. התקרבנו וראינו את דני יושב על כיסא, רגליו קשורות לידיות וידיו קשורות מאחור לרגלי הכיסא. עיניוו היו מכוסות. יעל כרעה ברך לפניו ומצצה לו בקול.
"הוא בא לפתוח סתימות, האינסטלטור" היא המשיכה למצוץ, "עכשיו הוא מתכופף מתחת לכיור והחריץ שלו מציץ. דרך אגב בעלי היקר, האינסטלטור הזה נראה כמו אפולו והחריץ שלו מחרמן אותי בטירוף. מה דעתך שאני אראה לו את החריץ שלי?"

יעל התיישבה על דני, מחדירה את איברו הזקור לתוכה, היא הכניסה את אחד משדיה המושלמים אל פיו והחלה לאונן. "האינסטלטור נכנס עמוק יותר מתחת לכיור ורק התחת שלו נשאר בחוץ. נראה לך שהוא יתנגד שאני אבדוק אם אין לו סתימה?" היא לחשה באוזנו של בעלה הקשור.
בעלה מצץ את שדיה בכל כוחו וניסה לזיין אותה, אבל הוא היה קשור וללא יכולת תנועה. עכשיו עמדנו מולו וראינו שבשישבנו נעוץ ויברטור גדול ומזמזם.

הייתי מאושר, הודיתי לגבירתי בליבי מליון פעם על שהיא הרשתה לי לזיין יצור מדהים כזה ועוד לפני בעלה, ניסיתי לחשוב באיזה סטטוס צריך הדני הזה להיות על-מנת שכלב כמוני יזיין את אשתו האלוהית.

"אל תלך לשום מקום", אמרה יעל לדני. "אני הולכת לבדוק אם הוא סיים עם הסתימות במטבח ויכול להתחיל עם הסתימות שלי".

יעל ניגשה אלי והחלה מלטפת אותי. הייתי צריך לרכז את כל השליטה העצמית שלי כדי לא לגמור. "איזה נחמד הוא" אמרה יעל לבעלה. "הוא מוכן לזיין אותי בתנאי שאני אמצוץ לו".
אסתי הוציאה מתיקה DVD של סרט כחול, הכניסה למכשיר והפעילה. "קולות רקע" היא אמרה בשפתיה בלי להשמיע קול. היא נשכבה על הספה, הורידה מכנסיים ותקעה לעצמה 2 ויברטורים, בתחת ובכוס. הקולות שהיא השמיעה השתלבו יפה מאוד בקולות מהסרט.

יעל חזרה אל דני ונישקה אותו בחוזקה, "אל תזוז, אני אתאר לך בדיוק מה קורה". היא חזרה אלי, כרעה ברך והחלה למצוץ לי כשהיא משמיעה קולות חזקים. לאחר מספר דקות היא אמרה "יש לו זין יותר קטן משלך, אני יכולה להכניס את כולו לפה בלי להיחנק. זה נורא כיף".

יעל המשיכה במציצה. "קשה לי להחליט של מי יותר טעים", היא אמרה, "עכשיו הוא מוכן גם לזיין אותי, איזה חמוד נכון?" היא הוסיפה. יעל התכופפה לעבר הזין של דני והכניסה אותו לפה. היא סימנה לי לבוא מאחוריה ולזיין אותה. לא ידעתי כמה זמן אני אוכל להמשיך בלי לגמור. התפללתי וניסיתי להתרכז. יעל לא התחשבה בי והחלה נותנת קונטרות עם האגן, הביצים שלי הלמו בה בחוזקה. "אתה מרגיש כמה אני נהנית?" היא שאלה את דני. "אתה שומע את אשכיו הולמים בי?"
דני לא ענה, הוא נאבק בניסיון לגעת ביעל המדהימה. הוא קירב את איברו אליה, נלחם בחבלים בניסיון לזכות למציצה מחודשת.

"יש לו זין קטן", המשיכה יעל "אולי הוא יכול לזיין אותי בתחת וזה לא יכאב". היא המשיכה למצוץ לו עוד קצת. "אותך אין טעם שהוא יזיין, אתה לא תרגיש אותו" היא צחקה.
"נראה לי שנשנה תנוחה" היא אמרה וסימנה לי לסגת. הודיתי לאל, הייתי על סף פיצוץ – תרתי-משמע.

היא השכיבה את הכיסא לאחור. עכשיו דני שכב קשור על גבו בירכיים מקופלות. יעל התיישבה על פרצופו של דני. היא החלה לנוע קדימה ואחורה, מלטפת ומנשקת את איברו הזקור. יעל שלפה את הוויברטור מעכוזו של דני והכניסה את כל כף היד עד הבוהן במקום ואמרה "זה מה שאתה אוהב, נכון... זיון חזק בתחת. האינסטלטור יותר בעד מציצות אני חושבת".

לא היה לה מושג כמה היא טועה, כמה רציתי להיות במקום בעלה. היא סימנה לי לגשת אליה. התקרבתי ועמדתי בין רגלי הכיסא השוכב. היא אחזה בידה הפנויה באיברי והכניסה אותו לפיה. היא החלה לנוע במקביל על פיו של בעלה ועל הזין שלי.

בפעם הראשונה בחיי איבדתי שליטה וגמרתי ללא רשות, ישר בפיה המדהים של יעל.
יעל נרתעה בהפתעה.

למרות התזונה הקפדנית שלי הייתי בטוח שטעמו של הזרע יהיה נורא ושהיא תירק בשאת נפש ותרוץ לכיור לשטוף את פיה מהזוהמה שלי.

לתדהמתי הרבה לאחר שהאלוהית קפאה לכמה שניות, היא הרימה את עיניה אלי, ואז המשיכה למצוץ, אוספת בפיה כמות זרע מכובדת. לא ידעתי את נפשי מרוב תדהמה ומבוכה.
היא התנתקה ממני, ונעה לאחור. בעלה השמיע קולות מחאה כשהכּוּס של יעל התרחק ממנו. הוא ניסה למתוח את צווארו אבל הקשירה ההדוקה שמרה עליו ללא יכולת לזוז.

יעל הניחה את ידיה על לחייו, הוא ניסה להסיט את ראשו כדי לנשק את אצבעותיה הארוכות, יעל קירבה את שפתיה החושניות אל פיו. קינאה עצומה שטפה אותי כשראיתי את היצור האלוהי הזה, נזר הבריאה, משתמשת בפה החושני שלה כדי להעביר זרע מכלב נרצע כמוני לבעלה, על-מנת לממש את הפנטזיות שלו. ידעתי שלעולם לא אמצא אהבה וזוגיות כה מושלמים.
Blackbeard​(שולט)
לפני 12 שנים • 8 בינו׳ 2012

פרק חמישי – דני

Blackbeard​(שולט) • 8 בינו׳ 2012
כשקיבלתי SMS מיעל עם דרישה לשלוח לה תמונה של אשכַי ארוזים בסרט אדום, הציף אותי צונאמי של אושר. נזכרתי בפרסומת של יובל סגל וקרן מור.
הייתי מאושר.

רצתי לחנות הפרחים וקניתי ורד אדום, ביקשתי מהמוכרת לקשט אותו בסרט אדום. רציתי להיות מוכן למקרה שאשתי תחליט להפוך אותי לעציץ ותרצה תמונה של פרח תקוע בישבני. better be prepare then sorry חשבתי לעצמי.

לא עברו 10 דקות ואשתי כבר קיבלה את התמונה של אשכי ארוזים באריזת מתנה אדומה.
אחרי הצהריים קיבלתי הודעה מאשתי להגיע. לצערי כל מה שהיא היתה צריכה ממני זו הקפצה למכון, אבל אני לא מתלונן. בזמן שחיכינו לחברה שלה היא נשענה עלי וחיככה עם ישבנה העגול את מבושי. ביקשתי מאסתי, החברה המוזרה של אשתי שתחזיר אותה הביתה, רציתי לחכות ליעל בבית עם זין קשור וויברטור בתחת כשהיא חוזרת מהאימון, אבל כאילו בשביל להכעיס אסתי אמרה, "לא. תבוא לכאן ונשתה קפה". 'בת זונה' חשבתי בליבי, 'הייתי נותן לך לשתות רק את הקצף' אבל נראה היה שיעל מרוצה מכל הסיטואציה.

כשחזרתי לקחת את יעל הן כבר ישבו בבית הקפה. ישבנו בשולחן עגול ודיברנו. יעל הניחה את רגליה על רגלי ומדי פעם לחצה עם עקבה על אשכי, רק כדי שארגיש בנוח. אחרי שעה ארוכה ומיותרת נפרדנו מאסתי ונסענו הביתה.

בדרך יעל פרמה את מכנסַי. "מתאים לך הסרט האדום" היא אמרה בסיפוק "יש לי תחתונים שיתאימו לך בדיוק."

כשהגענו הביתה התנפלתי עליה בחיבוקים ונשיקות. היא אחזה בראשי ודחפה אותו בין רגליה. הצטערתי שהיא התקלחה במכון, העדפתי שהיא תגיע ישירות מהאימון, אהבתי ללקק את הזיעה שלה אחרי אימונים.

"לך" אמרה יעל כשהיא מרחיקה אותי ממנה. "חכה לי במיטה על ארבע עם ויברטור בתחת".
שוב חשבתי על סגל ומור.

"ותכין גם את הזין עם הרצועות, אם אני לא אזיין משהו מייד אני פשוט אתפוצץ", אמרה יעל. אני הרגשתי כמוה.

הרגשתי אותה מתמקמת מאחורי, היא הוציאה את הוויברטור מישבני, הניחה את קצה הזין מול פי הטבעת שלי וחדרה. הזין הזה לא היה גדול,והסטרפאון נכנס לתוכי בקלות.

כשיעל מיצתה את התנוחה היא יצאה ממני ואמרה, "עכשיו בוא תזיין אתה אותי". ראיתי את שערי גן העדן. יעל הורידה את הסטרפאון ושכבה על גבה. התקרבתי אליה והיא הסיטה את ראשי אל בין רגליה. צללתי פנימה מאושר. כשהיא הרגישה שהיא מוכנה היא פקדה, "יאללה בוא נזדיין", התרוממתי, החזקתי באיבר מיני הזקור וקירבתי אותו אליה. "לא הבנת חמוד שלי", אמרה יעל בקול נחמד, "אני רוצה זיון עם הסטרפאון". הבנתי שאני לא אזיין בקרוב. הייתי מאושר, לא היה לי ברור מה גרם לשינוי שחל ביעל אבל גם לא היה איכפת לי.

לאחר רצף אורגזמות ארוך במיוחד היא הורתה לי לצאת ממנה ולקשור לה את הסטרפאון. היא השכיבה אותי על הצד, שכבה מאחורי ותקעה בי את הזין.

כעבור מספר שניות היא נרדמה כפיות. אני פרמתי את החבלים ממבושי הכואבים ונרדמתי.
בבוקר ניקיתי היטב את כל האביזרים. כשסיימתי סימנה לי יעל לרדת לה. "מזמן לא גמרתי" היא אמרה בחתוליות. כעבור מספר דקות היא גמרה.

"איך קוראים לזין הזה" שאלה יעל והצביעה על הסטרפאון. "סטרפאון" אמרתי לה.
בצהריים קיבלתי SMS מיעל "רוץ לחנות אביזרי מין ובחר את הסטרפאון הכי גדול שאתה יכול להכניס לתחת. תתקשר כשתבחר".

כמה דקות מאוחר יותר הייתי בחנות אביזרי מין. הסתכלתי על הסטרפאונים בתצוגה ובחרתי אחד שהיה קצת יותר גדול ועבה מהזין הפרטי שלי.

התקשרתי ליעל. "תן את הטלפון למוכר", ציוותה יעל.
נתתי את הטלפון למוכרת. היא דיברה עם יעל מספר שניות, מתעלמת מנוכחותי. היא הוציאה מהתצוגה סטרפאון גדול בהרבה מזה שאני בחרתי והגישה לי אותו. חשבתי שאני מת מבושה.
המוכרת ניתקה את השיחה. "אשתך מוסרת נשיקות" אמרה, והחזירה לי את הטלפון.
"לארוז לך או שאתה אוכל את זה כאן?" היא שאלה ברצינות.

"לארוז", גימגמתי "זו מתנה".
שאר היום שלי היה קשה, עמד לי כמעט כל הזמן ובקושי תיפקדתי.
בערב כשיעל ראתה את גודל הצעצוע שקניתי היא אמרה "יו, זה נורא גדול, לא נראה לך שהגזמת קצת?"

"קטן עלי", אמרתי. "נתחיל עם זה הסטרפאון הרגיל, ונתקדם לאט לאט" אמרה יעל.
"העיקר שנגיע" אמרתי לה. "חלק מאיתנו בטוח יגיעו", היא אמרה בחיוך. היא הכניסה את הסטרפאון לפיה, מנסה להכניס את כולו, אבל לא הצליחה. היא שאלה "איך אפשר למצוץ זין כזה גדול?"

"אימונים" אמרתי. "אז בוא נתאמן" אמרה יעל, חבשה את הזין ותקעה אותי בפי. הצלחתי להכניס את כולו, כשהקצה שלו נמצא עמוק בתוך גרוני. התגברתי די בקלות על אינסטינקט ההקאה.
יעל שיבחה אותי ואמרה שאני "כישרון מבוזבז". רציתי להגיד לה שהכישרון שלי מבוזבז כי היא לא משתמשת בו מספיק אבל לא הצלחתי להוציא מלה עם הזין הזה בפה. כנראה שלא הייתי עד כדי כך כשרוני.

"נראה לי שהפה שלך מספיק מאומן, עכשיו נאמן לך את התחת." היא סובבה אותי והורתה לי לשכב על הגב. היא קמה והביאה חבל, "תקשור לביצים" היא אמרה "שיהיה לי במה להחזיק כשאני רוכבת עליך".

היא נברה אל תוך פי הטבעת שלי בזמן שקשרתי את אשכי. עבודת פילוס הדרך לא היתה קלה אבל לאחר מספר נסיונות שכן כל הזין החדש הזה לביטחה בעכוזי.
יעל החזיקה את החבל ורכבה עלי ארוכות.

הרכיבה חירמנה את יעל כהוגן והיא הורתה לי לרדת לה, לכבות את השריפה בין רגליה.
לאחר שהיא נרגעה, נשכבתי מאחוריה, מצמיד את זיקפתי לגבה. היא הושיטה יד לאחור, חפנה את איברי והשחילה אותי לתוכה. היא ידעה שחיכוך מיותר עלול לגרום לפיצוץ ונמנענו מתזוזה.
לפני שנרדמנו אמרה יעל, "יש לי הפתעה בשבילך מחר. אני אגיע בסביבות 9, אני רוצה אותך מגולח ונקי, קשור עם הידיים והרגליים לכיסא בסלון, עם הגב אל הכניסה", היא המשיכה "תכניס ויברטור לתחת וכיסוי עיניים".

"להערכתי יש לך סיכוי של 30-20 אחוז", היא אמרה.
"30-20 אחוז סיכוי שמה?" שאלתי.
"שתגמור" היא אמרה. "יש סיכוי שמחר אני ארשה לך לאונן ולגמור אבל עוד לא החלטתי איפה תגמור".

הייתי מאושר, הרגשתי את הטעם של הזרע שלי בפה. ידעתי שלא משנה איפה אני אגמור, אני אלקק ואמצוץ את כל הזרע. יעל תמיד היתה בעד מיחזור.
כשקמתי בבוקר הבית היה ריק. השעה 7 והיו לי שעתיים להתכונן. נזכרתי בזמנים שכל יום שישי בבוקר הייתי מכין את עצמי עבור יעל.

מאוד נהניתי מתהליך ההכנה. התחלתי בחוקן, המשכתי בגילוח של כל אזור החלציים, אין לי הרבה שיער וגילוח בסביבות הזין והביצים משאיר אותי חסר שיער לחלוטין. בגמר הגילוח רוקנתי את הנוזלים מהמעיים שלי ומילאתי חזרה. התקלחתי כשמדי פעם אני מחליף את המים במעיים עד שהם היו נקיים לגמרי.

זיינתי את עצמי קצת עם ויברטור גדול כדי להוציא את שאריות הנוזל. השארתי את הוויברטור בתוך ישבני וקשרתי חזק את הוויברטור, הזין והאשכים.
לקחתי חבלים, וכיסוי עיניים ועברתי לסלון.
כיביתי את האור, שמתי מוזיקה שקטה והדלקתי מספר נרות.
העמדתי כיסא משרדי מסתובב עם ידיות במרכז הסלון, עם הגב לכיוון דלת הכניסה לדירה. הכנתי שני חבלים עם לולאות וקשרתי אותם לרגלי הכיסא, בחלק האחורי שלו. התיישבתי על הכיסא והנחתי את הרגלים על משענות הידיים.
קשרתי את הרגלים בחוזקה.

שלחתי את ידי למטה והשחלתי אותן בלולאות שהכנתי. בכל יד משכתי את הלולאה של היד השניה והידקתי אותה. עזבתי את החבלים, כעת לא יכולתי להשתחרר, משיכה בחבל רק הידקה אותו וכבר לא יכולתי להגיע מיד אחת לשנייה כדי לפרום את הקשר.

השעה היתה רבע לתשע וציפיתי לבואה של יעל. כעבור זמן-מה שמעתי את הדלת נפתחת ונסגרת. יעל לא התקרבה אלי, היא הלכה ישר למקלחת לשטוף את עצמה. מאוד הצטערתי שהיא לא רצתה שאני אלקק ממנה את כל הזיעה מהאימון שעברה.

עברו עוד מספר דקות. שמעתי את יעל מגיעה, ליבי פעם בחוזקה. נשימתי היתה מהירה וקטועה.
הרגשתי את חום גופה והרחתי את ריחה הענוג. היא טיפסה עלי ובלי להוציא הגה התיישבה עלי והשחילה את איברי לתוכה. הרגשתי את יעל מלטפת את הדגדגן שלה ביד אחת. בשנייה היא שיחקה עם הפטמות שלי.

"אני הולכת לממש לך את הפנטזיות MENICE חמוד שלי" היא אמרה. הייתי בהלם. זה השם שבו אני משתמש באתרי סקס באינטרנט. היא לא אמורה היתה לדעת עליו. "אני מאוד מצטערת – אבל יום אחד המחשב היה פתוח עם שם המשתמש הזה. לא יכולתי להתאפק וראיתי את הפרופיל שלך ומה אתה כותב". היא נשקה אותי קלות על השפתיים והמשיכה "נכון שאתה לא כועס?"
ניסיתי לקרב את ראשי אליה כדי לנשק אותה אבל היא התרחקה. "יופי" היא אמרה. "עכשיו אני אגשים לך את הפנטזיות. אני אהיה הזונה שאתה רוצה".

את היד שאיתה היא אוננה היא הכניסה לי לפה ועם היד השנייה היא צבטה לי את הפיטמה בכל הכוח. "אתה רוצה מילת ביטחון?" היא לחשה.

הייתי הממום מהסיטואציה, נבוך ממה שיעל ראתה, אבל מאושר ומופתע מהתגובה שלה. לא האמנתי שאי-פעם אשתי היקרה והחסודה תשאל אותי מה מילת הביטחון שלי. "אדום" אמרתי.
"יופי" היא אמרה וקמה ממני. שמעתי את ה-DVD והבנתי שהיא שמה סרט. כעבור כמה שניות שמעתי איזה צבע סרט היא שמה. היא חזרה אלי. התיישבה על בירכי וליטפה אותי בעדינות
לא ידעתי איזו פנטזיה יעל מתכננת להגשים לי. באתרים רשמתי המון תיאורים ופנטזיות שונים ומשונים. למעשה הפנטזיה העיקרית שלי החלה להתגשם ביום רביעי. כל מה שרציתי באמת היה שיעל תיזום מין פרוע וייצרי, בדיוק כמו שהיה בימים האחרונים.

אולי היא רוצה שאני אזיין אותה בתחת, או אולי היא רוצה שאני אגמור לה בפה. אולי משחקי שעווה, מצידי הכול הולך. לא יכולתי לדמיין סיטואציה שיעל תסכים להיות בה ואני לא.

יעל החלה לתאר לי את האירועים בסרט. הרבה פעמים כיסיתי ליעל את העיניים ותיארתי לה סצינות מסרט כחול כשהיא מוצצת לי. איך אני מעביר את הזין שלי מהתחת של הבלונדינית לפה של הג'ינג'ית ואיך אני גומר לכושית על החזה. זה מאוד חירמן אותי אז וחירמן אותי עכשיו פי כמה וכמה.
גם העובדה שיעל השאירה את הסאונד הוסיפה לסיטואציה ממד נוסף. משום מה אני תמיד כיביתי את הסאונד של סרטים כחולים.

היא תיארה לי סצינה עם אינסטלטור חטוב. ניסיתי להיזכר באיזה סרט כחול שיש לנו מופיע אינסטלטור. יעל גם ציינה שיש לו זין קטן ושהיא יכולה להכניס את כולו לפה. חשבתי שזה מוזר. בטח איזה סרט של לסביות, חשבתי.

האמת היא שמירב המאמצים שלי היו מרוכזים בניסיון לגעת ביעל או לקבל ממנה שנייה נוספת של מציצה מענגת.

לאחר כמה דקות יעל תיארה איך האינסטלטור מזיין אותה. לא הבנתי את כל מה שהיא אמרה, שכן היא הקפידה לא להוציא את הזין שלי מהפה שלה ואני השקעתי מאמצים אדירים כדי לא לגמור.
יעל הרגישה שאני הולך לאבד שליטה והפסיקה את המציצה האלוהית שלה. היא נעמדה עם הגב אלי ותקעה לי את הכוס שלה בפנים. הסיטואציה כנראה מאוד חירמנה אותה כי היא היתה רטובה לגמרי. תוך כדי שהיא דוחפת את פני עם ישבנה המוצק היא הטתה את הכיסא לאחור, השכיבה אותי והתיישבה על פני.

היא שלפה את הויברטור מעכוזי והחליפה אותו בשתים או שלוש אצבעות. היא משכה את עצמה בעזרת היד שנעצה בישבני והחלה לנוע קדימה ואחורה, נותנת לי להתענג על כל אזור חלציה. אני מנסה בתורי להגיע עם הלשון לדגדגן מצד אחד ולפי הטבעת הענוג בצד השני. קולות הרקע כבר לא עניינו אותי, הייתי שקוע כל כולי בנשיותה.

יעל הגבירה את הקצב ונראה היה שהיא קרובה לאורגזמה אבל להפתעתי היא עצרה פתאום והתרוממה. ידיה נצמדו ללחיי והרגשתי את חום גופה המיוזע מתקרב אלי. שפתיה נצמדו לשפתי. הסתערתי קדימה, דוחף את לשוני לתוך פיה.
ליעל היה טעם מוזר בפה. היה לה משהו מאוד מוזר בתוך הפה.

שאגה עצומה ולא ברורה מילאה את החדר.
אש האהבה
לפני 12 שנים • 8 בינו׳ 2012
אש האהבה • 8 בינו׳ 2012
גרררר ,,, נהניתי מכל מילה , קראתי הכל בבת אחת כי לא יכולתי להפסיק icon_rolleyes.gif
סקסי ומגרה }{
tits
לפני 12 שנים • 11 בינו׳ 2012

קוקהולד נשוי לוונילית

tits • 11 בינו׳ 2012
מ ד ה י ם !!!

מחרמן בטירוף, כתוב נפלא, זורם ומרטיב.

תחרה שחורה​(נשלט)
לפני 12 שנים • 12 בינו׳ 2012
תחרה שחורה​(נשלט) • 12 בינו׳ 2012
אהבתי, קראתי ברצף, ניסוח מצוין שזור בהומור, מרתק ומהנה..
בהחלט יש לך דמיון וכשרון כתיבה.
snoopyman​(נשלט)
לפני 12 שנים • 8 באפר׳ 2012
snoopyman​(נשלט) • 8 באפר׳ 2012
אין מילים לתאר עד כמה שזה מדהים..