צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מיומנו של "וופי"

בכוח המוח{Aion}
לפני 12 שנים • 20 בינו׳ 2012

מיומנו של "וופי"

בכוח המוח{Aion} • 20 בינו׳ 2012
כשהיא החליפה לי את השם ל"וופי" לא ממש דאגתי. ראיתי שזה משעשע אותה, ואם אני מצליח לשעשע אותה אני בטח מרוצה, לא ככה?
היא ליטפה לי את הראש ואמרה: בוא וופי, כלב טוב. מחר נלך לעשות לך קניות חמוד. כשהיא ליטפה לי מאחורי האזניים כשכשתי בזנב שאין לי, והרגשתי שהזין מייד נמתח ומתחיל לטפטף. נדמה לי שהוא הבין עוד לפני מה הולך לקרות.

בדיוק הגשתי את ארוחת הערב לשולחן כשהיא דיברה עם חברה בטלפון. תוך כדי שיחה היא עשתה מבט לא ממש מרוצה, לקחה את הצלחת שלי עם הסטייק והתפודים והניחה לרגליה. היא המשיכה לדבר כשהיא מסמנת לי להתכופף ליד רגליה. גם אז לא דאגתי. זה משחק כזה, ואם זה משמח אותה, אני בטח מרוצה. רק שלא היה לי סכו"ם ולא היה ברור לי איך אני חותך את הסטייק. היא סיימה את שיחת הטלפון ובעטה בי בצלעות. לא עם ידיים וופי. ממתי כלב אוכל עם ידיים? אולי בכל זאת עדיף לי להעיף אותך ולהביא כלב אמיתי? הייתה לי בכל זאת בעיה עם הסטייק. אחזתי את כולו בצד הפה, מנסה לחתוך ממנו חתיכה. כשהצלחתי, חתכתי עוד אחת ובלעתי. מה שלא יהיה, לא רציתי שהיא תחליף אותי בדבר האמיתי. מלחיץ. היא הכניסה כף רגל וליטפה לי את הבטן, מעודדת אותי בדרך החדשה. הרגל שלה נתקלה בזקפה הקשה שלי שם. זקפת ברזל מטפטפת. דמיינתי את הזין שלי אדום ולח. ככה זה זין של כלבים, לא?

בשאר הערב שיחקנו ב"וופי לך תביא." היה לה כדורון גומי קטן שהיא זרקה אותו לכל עבר, ואני רצתי להביא. הברכיים כאבו לי אבל לא רציתי שהיא תחשוב שוב שכלב אמיתי יעשה את העבודה טוב יותר. כשהתעייפתי היא הביאה קערת מים, הניחה בצד החדר ושאלה אם אני צמא. אמרתי שכן, מאוד. היא מייד תהתה לעצמה למה היה נדמה לה שאפשר להשתמש בי כמו בכלב, שהרי אני כזה סתום, עד כי נדמה לי שכלבים מדברים בשפת בני אדם. הרכנתי את הראש כשהיא לימדה אותי ש"ווף" זה כן ו"וורף" זה לא. אז אמרתי שאני "ווף", והיא שלחה אותי לשתות. ניסיתם פעם ללקק מים מקערה כשאתם צמאים? זה לא כזה פשוט.

כשהיא השתעממה ממני היא הלכה לחדר העבודה. הלכתי אחריה עם אזניים מושפלות וזנב בין הרגליים. בשקט. פחדתי שהיא תוציא אותי מהחדר. בכל זאת היא השאירה אותי שם לרגליה, כשהיא התחילה בשיחה עם מישהו. מישהו שאני לא מכיר. אז קצת התקוממתי ושוב זכיתי לבעיטה בצלעות. ייבבתי בקול, מנסה להסביר לה שאני "וורף" מסכים. היא קמה, לקחה את המגזין שנח על השולחן, גלגלה אותו, החזיקה אותי מהלסת, מכה בי קלות באף ומסבירה לי שמהיום אני כלב, וכלב לא מתערב במה שהאדון שלו עושה. יללתי וחזרתי למקום שלי בפינת החדר, והיא חזרה להוא שם במחשב. מבאס, נורא. ייללתי בלב. בכל זאת הזין שלי נשאר ברזל. כלבים זה עם מוזר.

בלילה ישנתי על השטיח בחדר השינה, ונדמה לי שנבחתי פעם או פעמיים מתוך חלום. נדמה לי שחלמתי על התחנונים שלי ללקק אותה. אולי בחלום היא הסכימה, אני לא זוכר בוודאות. במציאות היא הורתה לי לחזור לשטיח כשהריח שלה והקולות האלה התפשטו באויר. היא הביאה את הויברטור הצבעוני שלה, מטפלת בעצמה וגולשת לעולם שלה. היא לא ממש התייחסה לעובדה שאני שם. הזין שלי התפקע. ניסיתי ללקק אותו, אבל לא הגעתי. מבאס.

לפנות בוקר כבר לא יכולתי להתאפק. היה נדמה לי שאולי מטייל עלי פרעוש, ובלי שום קשר הייתי צריך להשתין. היא התעוררה בחוסר רצון, מניחה עלי קולר ורצועה. כלבים משתינים בחוץ. כשהרמתי רגל וניסיתי להשתין עם זין עומד, חשבתי שזה בטח הרבה יותר פשוט מלחרבן בחוץ.

מאוחר יותר היא לקחה אותי לחנות חיות. היא הסבירה למוכרת שפעם הייתי בן הזוג שלה עד שהלכתי לטיפול פסיכולוגי שם התגלה שאני כלב. כלב אנושי.
אני יבבתי מבושה, אבל המוכרת לא התרגשה כל כך. היא התכופפה אלי, ליטפה לי את הראש, אמרה שאני ממש כלב חמוד ושאלה מתי ראיתי וטרינר, ואם צריך יש לה וטרינרית מצוינת. הזין שלי נמתח אפילו יותר, עד שנבחתי מכאב. בכל מקרה יצאנו משם עם רסן, קולר חדש, עצם ללעיסה וקערת מים חדשה.

אני רצתי לרכב בשמחה, וגבירתי הגיעה אחרי. היא התבוננה בי, כמעט ברחמים. נכנסה לרכב והתקשרה לוטרינרית. כשהן דיסקסו בינהן על ויטמינים וחיסונים התקפלתי במושב האחורי והתחלתי לנמנם. אבל פתאום זקפתי את האזניים. היה נדמה לי ששמעתי את המילה עיקור. צמרמורת אחזה בי והזין שלי מייד נכנס פנימה. עכשיו מנתה הוטרינרית מספר סוגי סירוס. זה היה נורא ואני מייד יללתי ש"וורף" וגם "וורף וורף" אבל גבירתי אמרה שאם אני אמשיך ככה היא תאלץ למסור אותי לאימוץ כדי לקחת כלב אמיתי. זה מה שאני רוצה? מייד שתקתי. רק זה לא. וחוץ מזה נראה היה שזה משעשע את גבירתי, ואם אני מצליח לשעשע את גבירתי אני מרוצה. מה לא ככה?

    התגובה האהובה בשרשור
ygyg
לפני 12 שנים • 21 בינו׳ 2012
ygyg • 21 בינו׳ 2012
יפה ממש...העלית בי זכרונות עבר..אהבתי!
בושם​(אחרת)
לפני 12 שנים • 22 בינו׳ 2012

התמונה

בושם​(אחרת) • 22 בינו׳ 2012
מטורפת icon_redface.gif
בכוח המוח{Aion}
לפני 12 שנים • 22 בינו׳ 2012

Re: התמונה

בכוח המוח{Aion} • 22 בינו׳ 2012
בושם כתב/ה:
מטורפת icon_redface.gif


לא הבנתי איך אף אחד לא אמר עליה מילה עד עכשיו..(:
בושם​(אחרת)
לפני 12 שנים • 23 בינו׳ 2012

העדפה

בושם​(אחרת) • 23 בינו׳ 2012
אנשים מעדיפים להתעלם ממה שקשה להתמודד איתו
לי היה קשה לא להגיב icon_redface.gif
בכוח המוח{Aion}
לפני 12 שנים • 23 בינו׳ 2012

Re: העדפה

בכוח המוח{Aion} • 23 בינו׳ 2012
בושם כתב/ה:
אנשים מעדיפים להתעלם ממה שקשה להתמודד איתו
לי היה קשה לא להגיב icon_redface.gif


לי יש יופי של תגובות בפרטי. דווקא היה שווה icon_smile.gif
אלריק!
לפני 12 שנים • 24 בינו׳ 2012
אלריק! • 24 בינו׳ 2012
עד הסירוס הכל נשמע לי סביר פחות או יותר..הסירוס שינה את הכל מבחינתי...
בכוח המוח{Aion}
לפני 12 שנים • 25 בינו׳ 2012
בכוח המוח{Aion} • 25 בינו׳ 2012
אלריק! כתב/ה:
עד הסירוס הכל נשמע לי סביר פחות או יותר..הסירוס שינה את הכל מבחינתי...


אחרי הסירוס באמת הכל משתנה..(:
אלריק!
לפני 12 שנים • 25 בינו׳ 2012
אלריק! • 25 בינו׳ 2012
icon_cool.gif מסכים גם לזה. רק שלדעתי לא לטובה.מכל הבחינות... icon_smile.gif