סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

ניתוח סספנשן מארבע גפות

קינבה
לפני 12 שנים • 29 בינו׳ 2012

ניתוח סספנשן מארבע גפות

קינבה • 29 בינו׳ 2012
אין באמור שום המלצה לשום פעילות שהיא, סספנשן הוא אקט מסוכן במיוחד!

בתמונה הראשונה מוצג קשר הבולה בולה המקובע לקרבינה עם שחרור מהיר, החבל עצמו קשור בצורה מיוחדת - קשר עם שחרור מהיר המוחזק על ידי קשר נוסף. שחרור של קשר כזה יכול להעשות תוך מספר שניות. הקשר איננו הדוק ולא יכול להתהדק, והוא לא לוחץ על מפרקי הידים. הבחורה מחזיקה את החבלים בעזרת כפות ידיה על מנת להמנע מלחץ מיותר על מפרק כף היד - לחץ שכזה עלול לגרום לנזקים במפרק. נזק בד"כ יגרם לאור לחץ מתמשך על המפרק אם כי יתכן נזק כלשהו גם בלחץ לזמן קצר.
הקשר גם כולא בתוכו את מפרק כף היד כך שבמקרה והחבל יחליק מאחיזת הבחורה היא עדיין לא תוכל ליפול. במקרה שכזה על הקושר לשחרר לפחות רגל אחת מייד על מנת למנוע נזק או/ו להמנע מנזק נוסף (כפי שיוצג בתמונה השנייה). זה סיכון הקיים בסספנשן מסוג זה.
בגלל הקשר עם השחרור המהיר אין שום קושי בשחרור וניתן לשחרר תוך שניות. מקדם בטיחות נוסף הוא קרבינה עם שחרור מהיר המאפשר שחרור תוך שניות.

הנה התמונה הראשונה:


בתמונה השניה ניתן לראות את הסספנשן. חשוב להדגיש שזה סספנשן שמיועד להימשך מספר שניות בודדות, לא יותר מזה. הוא דורש מהנקשרת כוח סבל, גמישות, וכח בשרירים. זהו סספנשן קשה מאוד לנקשרת.
ניתן לראות עצירת דם קלה בכפות הידיים והרגליים, כמובן שזה תלוי איכות מצלמה ותאורה. עצירת דם קלה תהיה בכל מקרה בסספנשן מסוג זה וכל זמן שהיא למספר שניות בודדות לא תגרום לנזק.
כל זמן שהנקשרת היא אדם חזק המודעת לעצמה ולגוף של עצמה הסיכוי לפריקת כתף לשאר נזקים משניים אמנם קיים, אבל משני.
קימור בגב תלוי בנקשרת, אם היא אדם גמיש עם נסיון בעמידה "הפוך" היא יכולה לקמר את גבה יותר או פחות בהתאם ליכולותיה. בתמונה ניתן לראות תנוחת סספנשן קשה מאוד בה הנקשרת מעדיפה שלא לקמר את גבה מכיוון שיידיה מופנות לאחור (מה שלכאורה יכול להגדיל את הסיכוי לפריקת כתף).

בכל מקרה זה מסוכן, בכל מקרה זה דורש מיומנות רבה מהקושר, אבל לא פחות, מודעות עצמית גבוהה של הנקשרת ליכולתיה, לגופה, ולמגבלותיה. כל זמן ששני הצדדים מודעים לדברים אפשר להתקדם.

ובכל מקרה - אל תנסו את זה בבית.

הנה התמונה השניה:


את התמונות מצאתי ברשת והן בוצעו על ידי אמן השיבארי סטיב אוזדה.
קינבה
לפני 12 שנים • 29 בינו׳ 2012

אגב, שמעתי שמישהו קורא לזה - פשע

קינבה • 29 בינו׳ 2012
אז אם זה פשע, הרי שסטיב אוזדה הוא פושע
זה גם אומר שהמורה שלו קינאקו (אם ככה כותבים את זה) פושע
זה גם אומר שכל תלמידיו של אוזדה הם פושעים כי הם למדו מפושע

אהממ, האם זה גם אומר שאריסו גו ותלמידו רנדהמאי, גם הם פושעים?

טוב, יכול להיות.
קינבה
לפני 12 שנים • 29 בינו׳ 2012
קינבה • 29 בינו׳ 2012
אגב, הנה האתר שלו:
http://www.osadasteve.com/top.html

הוא לוקח 10,000 ין לשעה שזה בחישוב מהיר בסביבות 500 שח לשעה של שיעור שיבארי פרטי.
אני מניח שמי שמחזיק סטיודיו מיוחד בטוקיו (היקרה) המוקדש כולו לשיבארי, מלמד שיעורים פרטיים, סדנאות, מופיע ומעביר סדנאות בכל העולם... נו, קצת קשה לי להאמין שהוא פושע.

בכל אופן, אותו אחד ששמעתי שסיפרו שהוא אולי אמר את זה, רק אולי, כי אולי זאת בכלל שמועה ואין לה שום קשר למציאות, אבל אם הוא אמר כלמר שהוא סוג של פושע, אז הוא יכול לפנות אליו באופן אישי.
האימיל שלו נמצא באתר שלו, אני בטוח שהוא יוכל להגיב לכך בעצמו.

מעבר לזה כמובן שאשמח לניתוחים של סוג הסספנשן הזה על ידי אנשים חכמים ומנוסים ממני שיכולים כמובן להסכים או/ו לחלוק על דעותי.
nomorenomore
לפני 12 שנים • 29 בינו׳ 2012
nomorenomore • 29 בינו׳ 2012
הוא לוקח כמו מלכה בתשלום ! icon_biggrin.gif
הקושר מבוסטון{ציצ מציצ}
לפני 12 שנים • 30 בינו׳ 2012

מצחיק

דמי יקירי, נכנסת לאמוק רציני ביותר ? תנשום עמוק לפני שאתה קורא את תגובתי. חבל לחפור ליושבי הכלוב והצאט מחר או הלילה, או כל החודש.

תביט בחבלים בתמונה ותשווה לתמונה שלך, אולי תראה כמה טעויות עשית בחיקוי עלוב שלך, כולל מיקום החבלים בגפיים התחתונות, על זה ההערתי והתרעתי, יאללה תחייך ותחפור עוד קצת, דמי אתה ממש קונינמל רציני.. וזו מחמאה עבורך !!! ולא צריך סליחתך על ישירותי המאוד כנה.

תודה לאל הורידו את התמונות שלך, כן הן סכנה, סיכון ופשע . הבנת פשע !!! דמי, אתה אדם מסוכן מאוד באתר הזה !!! אתה תגרום לאנשים להבין שזה לא מסוכן למרות החפירות על תזהרו..אתה מזיין לאנשים את המוח על בטיחות ועושה את ההיפך הגמור, מתגאה כמו אימפוטנט על יצירתו המזקירה בפועל זה אימפוטנציה של יצריות .

תפסיק לחפור על בטיחות ועל אחרים עם שמות מפוצצים, כנס להקפאה עמוקה, זה עדיף על סיפורי הפוגי שלך וסיכון גולשים במידע ותמונות מסוכנות. כבר הוכחתי לך פעם אחת שאתה שקרן, הבחור בכלל לא מכיר אותך ולא תולה איתך ולא כלום, כשהצעתי לעשות העתק הדבק על תגובתו אליי בטוויטר נעלמת מהצאט מיד, ברחת כמו שפן, כשיום קודם סיפרת על תליות משותפות שלכם בעתיד.

לא קרה כלום דמי, פשוט קם "מישהו" וזרק לך את האמת בפנים - דמי זה אני המישהו ...עכשיו אין טעם שתגיב יקירי, כי לא אכנס לראות מה תגיב או לא ולא אכנס איתך לדיונים לאחר תגובתי זו.

בקיצור ההיסטוריה תמיד חוזרת על עצמה, היו ויהיו דבילים בעולם ואנשים מסוכנים לעצמם ולאחרים. אתה לא הראשון ולא האחרון - ואתה מוזמן לתבוע אותי כפי שאמרת לא פעם בצאט.

איני חוזר בי, אתה אדם מסוכן מאוד לחברי הכלוב !!! אתה באטרף של חכמולוגיה וחבלים. מחד גיסא אתה מזיין תמוח שעות על בטיחות ושאסור לעשות מה שאתה עושה, מצטייר לאנשים כמומחה על, מאידך גיסא אתה פועל הפוך ומסכן בחורה תוך יהירות והפלת האשמה עליה "היא רצתה", "היא גמישה", "היא מנוסה"... היא והיא ואתה כלום רק עשית - אתה חוצפן שאין כדוגמתו. בבדס"מ אנשים כמוך נקראים בשתי מילים : דום מסוכן!!! שמאשימים את הנשלטת שהיא אשמה במה שהם עלולים לגרום לה..

לסיום יקירי הגיע הזמן שתפנים שלא כל מה שאחרים עושים, גם אתה צריך לעשות. ולהצדיק סיכון של בחורה להביאה למצב שיכולה להיות משותקת, נכה, פצועה ועוד, בכך שאחרים עשו זאת ובכך שהיא אחראית ולא אתה זה פשע בבדס"מ. הבנת ילד ? הבנת מה זה הביטוי פושע?.

עכשיו צלם את הלוג ותבע אותי כפי שאיימת, אף בית משפט ואף רופא לא יקבל את טענותיך לשפיות במעשיך והצדקתם . ולידיעתך ברגע שתחזיר את התמונות חזרה באישור או לא אני אגיב בחומרה למען יזהרו נשים ואנשים שלא לעשות את מעשיך, ואתה יכול לפנות לכלובי כנגד זה, ניהלתי איתו שיחה ארוכה ומעניינת בנושא.

ביקשת את תגובה מעל גלי הצאט פעם אחר פעם - קיבלת עכשיו תעלם בשקט.

לך ללמוד לפני שאתה בכלל מצייץ, ספר לאנשים תאמת שהצעתי לך לבוא לסדנה פרטית לשם הדרכתך על טעויותיך וסירבת ביהירות.

ביי ילד מסוכן או דום מסוכן או שאתה מתחלף לא הבנתי אולי נשלט מסוכן שהפך לשולט?

צר לי שאנשים מסכנים חיי ובריאות של נשים פה בפרהסיה ויהירות.
[B]
הקושר מבוסטון{ציצ מציצ}
לפני 12 שנים • 31 בינו׳ 2012

דבר והיפוכו

שימו לב למומחה והכתב לעינייני סספנשן דמי, שכותב דבר והיפוכו ...

ציטוט: הקשר איננו הדוק ולא יכול להתהדק, והוא לא לוחץ על מפרקי הידים. הבחורה מחזיקה את החבלים בעזרת כפות ידיה על מנת להמנע מלחץ מיותר על מפרק כף היד - לחץ שכזה עלול לגרום לנזקים במפרק. נזק בד"כ יגרם לאור לחץ מתמשך על המפרק אם כי יתכן נזק כלשהו גם בלחץ לזמן קצר.

זוכרים שכתב הקשר אינו הדוק כמה שורות למעלה, מה קרה עכשיו דמי התבלבלת... בואו נביט יחד על הסברי המומחה לחבלים... תזכרו הריצפה והמצלמה עקומים...

ציטוט : ניתן לראות עצירת דם קלה בכפות הידיים והרגליים, כמובן שזה תלוי איכות מצלמה ותאורה. עצירת דם קלה תהיה בכל מקרה בסספנשן מסוג זה וכל זמן שהיא למספר שניות בודדות לא תגרום לנזק.

כשכתבתי שזה מסוכן הגיב בביטול אמר שאני מקנא לו...

ציטוט : כל זמן שהנקשרת היא אדם חזק המודעת לעצמה ולגוף של עצמה הסיכוי לפריקת כתף לשאר נזקים משניים אמנם קיים, אבל משני. (משניים דמי ?)
קימור בגב תלוי בנקשרת, אם היא אדם גמיש עם נסיון בעמידה "הפוך" היא יכולה לקמר את גבה יותר או פחות בהתאם ליכולותיה.(נערת גומי דמי?) בתמונה ניתן לראות תנוחת סספנשן קשה מאוד בה הנקשרת מעדיפה שלא לקמר את גבה מכיוון שיידיה מופנות לאחור (מה שלכאורה יכול להגדיל את הסיכוי לפריקת כתף). - אוי דמי פתאום היא פגיעה? ולמה זה נכתב רק בסוגריים?

דמי אתה זיקית והפכפך, או שיש לך פיצול אישיות או שאתה בסטלה מהחיים !!! מה שבטוח אתה לא מבין כלום בחבלים, בתליה ובאנטומיה.

והוא ממשיך כרגיל, אל תעשו בבית רק אצל דמי, שימו לב להעצמה האישית ביכולותיו ומקצועיותו.

ציטוט: בכל מקרה זה מסוכן, בכל מקרה זה דורש מיומנות רבה מהקושר, אבל לא פחות, מודעות עצמית גבוהה של הנקשרת ליכולתיה, לגופה, ולמגבלותיה. כל זמן ששני הצדדים מודעים לדברים אפשר להתקדם. (כן לנכות ופגיעה גופנית)

ציטוט : ובכל מקרה - אל תנסו את זה בבית.

אז אל תנסו בבית רק באנגליה אצל דמי - המאסטר יוקולהומה דמי ...

מה שדמי לא מספר, זה כמה נשים נפגעו פגיעות מאוד קשות אצל אותו בחור אומן, כולל בסספנשן תליה עם חיתוך חבלים, נכון דמי? או שאני שוב הוזה... (שאותו רב אומן ידוע כאדם סדיסט אומן לחימה)

ציטוט : בכל מקרה ... ובכל מקרה ובכל מקרה... ובכל מקרה

אז מה אתה בא להגיד שזה מסוכן או בטוח ואם אתה בא להגיד שזה מסוכן, אזי איך אתה מצדד בזה ועושה זאת ללא נסיון דומה ולאותה בחורה אין יכולות גופניות כפי שתיארת, אז זה אומר שאתה אדם אחראי?, או שאתה כה מנוסה שהיא בידיים בטוחות.

תחליט כבר כי אתה ממש מצדיק את טענותיי כנגדך - זה אומר שאתה חסר אחריות ופושע פשוט דום מסוכן .

יודע מה, אולי אני אתלה אותך ככה לכמה שניות ונראה אם אתה גמיש, בעל יכולות על ונערת גומי שכמוך... בטח תצרח כמו חזרזיר תלוי.

שוב אתה אדם מסוכן לעצמך ולאחרים, מסוכן לקהילת הבדס"מ שאינה מבינה בחבלים ותליה. אתה חופר ביו טיוב ואתרים מצטט 1/1 ומשחק אותה מומחה בסספנשן ריגושי, אתגרי .

מקווה שלכלובי ירד האסימון לגביך ויעצור אותך מהדברים המסוכנים שעליהם אתה חופר, מתגאה, מזהיר, עושה ומלמד אחרים לעשות. על הנהלת הכלוב לאסור פירסום של דברים מסוכנים המסכנים חיי אדם על ידי אדם שאינו אחראי למעשיו. (כולם ראו בצאט את טענתך שהאחריות היא של הבחורה ולא של הקושר)

וואלה מזמן לא ראיתי מטורפים בבדס"מ בישראל - מוזר כנראה הגיע הזמן לזה
Blackbeard​(שולט)
לפני 12 שנים • 31 בינו׳ 2012
Blackbeard​(שולט) • 31 בינו׳ 2012
Sparafucile כתב/ה:
הוא לוקח כמו מלכה בתשלום ! icon_biggrin.gif


ויש מקומות שגם זה פשע
טעימה אוהבת
לפני 12 שנים • 31 בינו׳ 2012

דבר אחד

טעימה אוהבת • 31 בינו׳ 2012
לא מבינה כלום בקשירות
לא מכירה את דמי והיכולות שלו ובטח לא את האומן הדגול שהוצג כאן.
אותי מטריד דבר אחד.
לאורך כל הדברים חוזרות על עצמן המילים: סיכון, נזק, נזקים משניים, כן עצירת דם לא עצירת דם,
יכולות גבוהות של הנקשרת, אמצעי בטיחות מרובים, לחץ על המפרקים, אקט קשה מאוד...
אני שואלת
למה בכלל להגיע לשם?
לא חסרות בסשן פעולות מעוררות ובטיחותיות כדי להגיע לסף התרגשות גבוה.
אנשים מחפשים צרות?
    התגובה האהובה בשרשור
Blackbeard​(שולט)
לפני 12 שנים • 31 בינו׳ 2012

וכל זאת עבור מספר שניות בודדות

Blackbeard​(שולט) • 31 בינו׳ 2012
Sir Demi כתב/ה:
חשוב להדגיש שזה סספנשן שמיועד להימשך מספר שניות בודדות, לא יותר מזה.
FOR GOOD
לפני 12 שנים • 31 בינו׳ 2012

Re: וכל זאת עבור מספר שניות בודדות

FOR GOOD • 31 בינו׳ 2012
EPO כתב/ה:
Sir Demi כתב/ה:
חשוב להדגיש שזה סספנשן שמיועד להימשך מספר שניות בודדות, לא יותר מזה.


אחח - "מה מסתתר בתוך שנייה מתוקה..."

בהוספיסים של תל-השומר וכיוצ"ב שוכבים עשרות חולים סופניים המתחננים למות, אך בשל החוק הפרימיטיבי האוסר בישראל על המתות חסד, הם עדיין נאלצים להמשיך לסבול את חייהם, המסכנים
הפתרון האידיאלי אפוא - סשן סספנשן שיבראי אומנותי קצר

תוך כמה שניות - גמרנו על החולה. ובא לציון גואל, וסלאממת כל-טוב