שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

אכזריות

zboy{זאתי}
לפני 19 שנים • 8 ביוני 2004

להיות אכזרית

zboy{זאתי} • 8 ביוני 2004
חודרת, אם את רוצה להיות אכזרית במיוחד לעבד שלך אני מציע לך לא להעניש אותו בכלל, נהפוך הוא, לכבד אותו, ואת מה שיאמר, ולהתייחס אליו כאל שווה.
אני בראש של עבד לא יכול לחשוב על משהו יותר אכזרי מזה.
zboy
חודרת​(שולטת)
לפני 19 שנים • 8 ביוני 2004
חודרת​(שולטת) • 8 ביוני 2004
תודה לכולכם על תגובותיכם.

דומיננטית
ציטוט: מה רע בעבדים הרוציםלספק את יצריהם? אני למשל לא חושבת שכל זכות הקיום של העבד, היא אך ורק בסיפוק צרכי המלכה. לדעתי מערכת יחסים כזאת לא תחזיק מעמד מעבר לכמה סשנים

איני פוסלת את צרכי העבד, אך בסדר העדיפויות נמצא מיקומן תחת צרכי המלכה, ולפחות בראייתי צורכו העיקרי של העבד הינו סיפוק מלכתו.

HotQueen
כדברייך, כל אחד הגיע לכאן מסיבותיו הוא. שלא כדברייך, איני סבורה כי עולם זה הינו תאטרלי בהכרח ועבורי הוא מהווה דרך חיים טבעית ואמיתית בהחלט. כתבת "כשהדברים מגיעים מאהבה הבדסמ מקבל משמעות חדשה" ואילו אני סבורה כי כאשר הם מגיעים מאהבה והינם בגדר משחק תפקידים בלבד הם אינם שונים מעולם הוניל. אין בכך כל רע, אלא שעולם זה לא יוכל לספק את צרכיו של מי שעבורו ה BDSM הינו דרך חיים אלטרנטיבית.

שפינוז, דניאלי, קאמור, Tame ודוכיפת
תשובותיכם אכן משקפות כי הבנתם את כוונתי, וכי קסמם של אנשים שחיים BDSM אכן זורח כאן מבין השורות.

zboy
אני מוצאת בהחלט טעם בתשובתך. עם זאת ברצוני להבהיר כי כוונתי בדבריי לא היתה לאכזריות הנעשית כאקט של ענישה על מנת לחנך את העבד כי אם אכזריות גרידא למען סיפוק יצריי. וכאן אני שבה לראשית הדיון: הייתכן כי אכזריות ב BDSM הינה בעלת מובן שונה ורך יותר מההגדרה הסדיסטית הראשונית?
aleks​(נשלט)
לפני 19 שנים • 12 ביוני 2004
aleks​(נשלט) • 12 ביוני 2004
חודרת אמרה נכון
הרי מהי הגדרת הסאדיזם שהוא מרכיב בבדסם ? - "הפקת הנאה מינית מגרימת כאב לבן הזוג"
וכאן אני שואל את החודרת : האם ההנאה שאת מפיקה מכאב היא הנאה מינית ? או שאת נהנית
מכאב כמו שאת נהנית מאוכל טעים ?
דני בוי
לפני 19 שנים • 13 ביוני 2004

אכזריות מהי

דני בוי • 13 ביוני 2004
קודם נגע במושג אכזריות.

יש לדעת להבדיל בין מלכה שמגדירה את עצמה אכזרית לבין אישה אכזרית ולמה הכוונה ?

מלכה המגדירה את עצמה כמלכה אכזרית אינה בהכרח אדם רע ואכזר באופי.
בעולם הבדס"מ כך היא רוצה להצטייר בעיני העבדים או עבד אחד לאוו דווקא בצורה משוחקת אלא בצורה אמיתית כשהינה נמצאת בסצנה.

בעולם הונילי היומיומי , כלפי המשפחה, החברה, שכנים, חברות וחברים היא יכולה להיות מותק של אדם.

כמובן שהמלכה יכולה להיות השילוב של השתיים והיא אדם אכזר באופיה כלפי כולם על אחת כמה וכמה כלפי עבדים.

אז השאלה הראשונה היא איך את מגדירה את עצמך כבוד החודרת גם כאדם מעבר למלכה שבך שכבר הבנו שאכזריות היא שם המשחק או בעצם לא משחק אלא דרך חיים.
מאחר וציינת כי מדובר בדרך חיים אני נוטה יותר להאמין כי עבד תמיד נחות לעומתך ולכן כלפיו בכל אופן תמיד תהיי אכזרית אולי לא לא כל דקה במהלך יממה אבל בגדול הוא תמיד יידע את מקומו הנחות ואת נחת זרועך.
איך הינך באופייך כלפי הסביבה החיצונית איני יודע אלא אם כן תשתפי אותנו בכך.

כמו שנאמר כאן איני יודע אם סוג המערכת אותה את מחפשת או רואה את עצמך בה עם עבד יכולה להתארך זמן רב כפי שמישהי ציינה כאן, רק שהיא התייחסה לסשנים בלבד ואני אומר שכל מערכת היחסים, אבל תמיד קורים הפתעות, הרבה קשור לכימיה ההדדית, אני מאמין שגם לך יש דרישות מסויימות לגבי העבד וגם העבד שבוחר את המלכה לה הוא רוצה להשתעבד טוטלית לפי רצונה וגישתה לעניין יש את הדרישות שלו או דמות המלכה האידיאלית שהינו מצייר בראשו.

אני לא יכול לבוא ולומר כי גישתך היא דווקא המהות האמיתית של הבדס"מ מאחר וכל אדם כאן רואה את הבדס"מ מנקודת מבטו האישית כנ"ל מלכה בעיני כל עבד מצטיירת בדרך אחרת והפוך.
ישנם עבדים שהדבר היחיד המניע אותם בעולם הבדס"מ הוא הגירוי המיני בלבד, ישנם הרואים בבדס"מ ושליטה כניעה כדרך חיים בלי קשר למין ויש הרואים בעולם זה את שילוב שני הדברים.
אף גישה אינה פסולה ואנו האחרונים שיכולים לפסול אחרים ולכן גישתך מובנת וכבודה במקומה מונח אם כי אינה מתחברת לכל אחד ולכן יהיה עלייך גם להבין את גישתם של האחרים בנוגע לבדס"מ שאינם תואמים את גישתך.

אצלי באופן אישי העניין קצת מורכב.
אני רואה את עצמי מונע מתוך גירוי מיני בלבד לכל פרט ופרט שאני עושה כנשלט אם זה בסשן או מחוצה לו, הרי לא הכל סובב סביב סשנים בלבד.
האהבה שעליה דיברה הוט קויין יש בה לומר לדעתי כי אדם שהינו באופי מתמסר ומפנק בלי קשר להיותו נשלט אז יידע לתת מעצמו בכל הקשר מתוך אהבה למלכה שלו בלי שום קשר לפקודה וציווי.
מלכה כדוגמתך כבוד החודרת ועוד מלכות שפחות או יותר דומות לך בגישתן ותפיסתן את עולם הבדס"מ קיימות אצלי בפנטזיה, המחשבה של להיות עבד כפי שהינך מציירת מגרה אותי מינית ואני מדגיש מינית אך המציאות היא שונה מאחר באם אין גירוי מיני או קיבלתי את הסיפוק המיני שלי לפחות לזמן מוגבל עד הפעם הבאה אזי איני רואה את עצמי עושה דברים שאני עושה כשהנני מגורה אלא אם כן אני מאוהב במלכה וטובתה וסיפוקה חשובה לי לא פחות משלי ואף יותר ולכן האהבה כן חשובה, אהבה בין סאב לדומית שלו יכולה להוות גורם מדרבן עבור הסאב לשבור גבולות עבור מלכתו לסבול למענה.
הסבל בסשן כשאין רגש הוא רדוד יותר, הוא מונע יותר מגירוי מיני יבש ללא רגש כמו ההבדל בן הסקס בסטוץ לבין הסקס באהבה.

קיים מרחק לא קטן בין פנטזיה למציאות, גם לא חושב שכל מה שבפנטזיה אני חייב ורוצה לממש ואם כן אז לא חייב שהיא תתממש בתסריט המלא שלה.
אולי כימיה וחיבור מלא למלכה עלול כן לגרום לפנטזיה להתממש.
לכן גם עבד שרואה את עצמו מתמסר בסשנים בלבד אין זה אומר שיש לתפוס זאת כעובדה מוגמרת, הדברים הם דינמיים, אם קיימת בתוכו את אותה פנטזיה של חיי עבד כדרך חיים והוא יגלה כי מתחבר אלייך מכל הבחינות אז הוא עלול למצוא את עצמו פתאום עבד שמתאים לכל צרכייך.
zboy{זאתי}
לפני 19 שנים • 14 ביוני 2004

אכזריות, בדס"ם, ומה שביניהם

zboy{זאתי} • 14 ביוני 2004
חודרת, עזבי אותך מהגדרות, תהני ממה שעושה לך את זה, ואני בטוח שתמיד תמצאי מישהו שהכוון ההפוך עושה לו את זה. אבל אולי השאיפה שלך בעצם היא להגיע לרמת קצוניות בה תהיי לבד, מיוחדת, שאף אחד לא יוכל להשתוות לך...
zboy
orion's belt
לפני 19 שנים • 14 ביוני 2004
orion's belt • 14 ביוני 2004
בקשר לתיאטרליות.
בבדס"מ יש המון תיאטרליות. כולנו משחקים איזשהו משחק. התפקידים ברורים מההתחלה (הם נמצאים בתוך הסוגריים).
אני לא חושב שהמלכות שולחות פקודות לעמיתיהם בעבודה ואם האחרונים כשלו בביצוע הם עומדים לחטוף מכה אחת אפיים. או להיפך העבדים שבינינו יודעים לגדל עמוד שדרה במקומות שונים.
יש כאן משחק חיזור שכלליו ידועים מראש. יש בזה המון יתרונות, אך גם לא מעט חסרונות.
חודרת​(שולטת)
לפני 19 שנים • 15 ביוני 2004
חודרת​(שולטת) • 15 ביוני 2004
aleks
קשה לתייג את ההנאה הנשאבת מאכזריות כהנאה הדומה להנאה מינית או הנאה גסטרונומית. מדובר בהתרוממות רוח שיכולה להיות מינית, יכולה להיות מנטלית, יכולה להיות שניהם ויכולה להיות אף לא אחת מהן.

דניאל.
תודה על תגובתך המושקעת.
אני סבורה שאופיו של אדם מלווה אותו בכל אשר יילך. לפיכך מלכה שהינה כדבריך "מותק של אדם" בעולם הונילי היומיומי אינה יכולה לפתח אכזריות יש מאין כאשר היא נכנסת בשערי הBDSM. "אכזריותה" תהיה האכזריות הרכה והמשחקית שתיארתי ולא זו שבאמת ובתמים שואבת סיפוק מסבלו של הזולת. באותו אופן, מלכה שהינה אכזרית במובן המקובל (ולא הרך) כאשר היא בתוככי הBDSM אינה יכולה לשנות את מהותה כאשר היא שבה לעולמה הונילי. אין פירוש הדבר כי אינה יכולה לתפקד בו כ"מותק" אך בתוך תוכה יוסיפו לקנן אותם מאוויים אפלים להם אינה נותנת דרור בעולם זה.

zboy
אני שמחה שחלקת עימנו את האנליזה המתוחכמת שלך, ובכל זאת אענה לך.
"תהני ממה שעושה לך את זה" יכול להתקיים רק אם מי שפונה אליי לא מבזבז את זמני אלא מכוון למטרות שלשמן הועדתי אותו.
בשאלתי זו ביקשתי לבחון האם הBDSM הוא אכן העולם בו ניתן לבטא יצרים כגון אכזריות או שמא הם עוברים בו טרנספורמציה אשר שוב אינה מאפשרת להם להתקיים במובנם ההיולי.

orion's belt
אני חולקת על דעתך. לפי השקפתי המצב הוא הפוך - המשחק והתיאטרליות מתקיימים בעולם הונילי בו כבלים שונים אינם מאפשרים לאופי האמיתי לבוא לידי ביטוי. כאן אנו משוחררים מנורמות אלה ויכולים להיות עצמנו לחלוטין.
רצרץ
לפני 19 שנים • 18 ביוני 2004
רצרץ • 18 ביוני 2004
אני יודע שזה לא פופולרי כיום לקבוע קביעות חד משמעיות
אבל ביקשת תגובות, וזו התגובה שלי:
גרימת כאב לשם הסבל היא מחלה.
אנדרפוט
לפני 19 שנים • 19 ביוני 2004

מסכים עם בירדי

אנדרפוט • 19 ביוני 2004
סאדיזם זאת תכונה מסוכנת וחולנית שבה זקוק אדם לקורבנות בשביל להפיק הנאה, הנאה שדומה יותר להנאתו של צייד מאשר ריגוש מיני.

בעולם של הבדס"מ בייתו את התכונה הזאת והפכו אותה לסוג של משחק - זה בסדר להיות סדיסט כל עוד הצד השני הוא קורבן בהתנדבות. מה שנקרא - משחק שפוי.

אם את נהנית סתם כך מלהיות רעה לאנשים, לרמוס בלי לחשוב פעמיים איפה את דורכת או להכות בשביל לראות את הדם קולח - אז אני חושב שתמצאי פה פציינטים, אנשים קיצוניים שצריכים טיפול קיצוני וישמחו כאשר תתייחסי אליהם כאל שבויי מלחמה.

כל עוד הסדיזם שלך לא פוגע בחיות מסכנות (חתולים, כלבים וציפורים) אני משוכנע שאין סיבה לכלוא אותך ולהעניק לך טיפול תרופתי. תעשי חיים ותזייני להם את הצורה.
Aiko​(נשלטת){Jake}
לפני 19 שנים • 19 ביוני 2004
Aiko​(נשלטת){Jake} • 19 ביוני 2004
למעשה, ההגדרה של סאדיזם היא הפקה של הנאה מינית מגרימת סבל וכאב לאחרים.
דווקא כאשר ההנאה הזאת אינה מינית, הייתי בוחרת במילה אחרת. נאמר, אכזריות.
אבל אני קטנונית. icon_wink.gif