סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Cow's Life

Liquefier​(אחר)
לפני 20 שנים • 19 ביוני 2003

הלוואי ומדובר היה ביחסים בדס"מים

Liquefier​(אחר) • 19 ביוני 2003
כבר הספקתי ללמוד ולהתרשם מהיופי העצום שביחסים בדס"מים. יש בהם אי אילו דברים שאני מאמץ בחוזקה - רק לא ידעתי לקרוא לזה בדס"מ. יש דברים שעושים לי את זה בתור פנטזיה - אבל לא בא לי - לפחות כרגע - לממש. ויש דברים שאני לא בקטע שלהם - אבל מי שבקטע - סבבה. איך אמרתם: בהסכמה, חוקי, ובטוח. כל עוד זה טוב לכולם - הגבולות מסומנים על ידי המשתתפים - ויאללה - לקרוע למוסכמות ולסטיגמות המיינסטרימיות את הצורה.

אבל בתור מי שיודע כל כך טוב במה אמור משק החי, אני יודע: אין בו סימביוזה. אין בו תן וקח, אין בו הסכמה, ואין בו כבוד או שמירה או גבולות. יש בו התיחסות מובהקת ומוחלטת ליצורים מרגישים כאל מוצרי צריכה דוממים המייצרים דולרים. יש בו הטלת מומים שיטטית, עינויים, אלימות, ואונס - וממש לא מתוך בחירתו של מי שנמצא שם "למטה". מי שהיה עושה לכלב או חתול את מה שעושים לפרות, היה נכלא בתוקף חוק צער בעלי חיים.

והפגיעה הקשה הזו - זה לא מתוך רוע - אלא מתוך אדישות. לא מתוך עצלות - אלא מתוך השיקול הכלכלי. כסף עליון לצדק - מה, לא שמעתם?

אני מוכן לגבות בעובדות את כל מה שאמרתי עכשיו. זה לא בדס"מ. זה סנאף - או איך שקוראים לזה.
הסרטון חמוד, ומצחיק, אבל המציאות לא...

אחרי שהתקבלתי לעולמכם בזרועות כה פתוחות - הרי לכם הצצה לעולמי
שלכם
Liquefier
T O M​(שולט)
לפני 20 שנים • 19 ביוני 2003

תשובה

T O M​(שולט) • 19 ביוני 2003
ליק (לא ידעתי איך לכתוב כינויך בעברית אז הנה קיצור...)

ההודעה שלך כל כך רצינית למשהו שנועד להצחיק (הלינק)
תשתחרר...

אם לדבר הזה הגבת ברצינות כזאת , אז מרוב הפוסטים פה ב"לא קשור" כבר היית משתגע , ולא לטובה.עדיין לא מבין מה גרם לך לכתוב הודעה רצינית כזאת על לינק כזה.
helen​(מתחלפת)
לפני 20 שנים • 19 ביוני 2003
helen​(מתחלפת) • 19 ביוני 2003
תום
זה גאוני , עשית לי את היום icon_razz.gif
amy_​(נשלטת)
לפני 20 שנים • 19 ביוני 2003
amy_​(נשלטת) • 19 ביוני 2003
icon_eek.gif איחס. אני עוברת לחלב סוייה... icon_smile.gif
Liquefier​(אחר)
לפני 20 שנים • 19 ביוני 2003

הלינק באמת מצחיק!

Liquefier​(אחר) • 19 ביוני 2003
והומור היא דרך נפלאה!

ודרך אגב - כניראה שהייתי צריך לבחור כינויי שהקיצור שלו יהיה "דיג" ולא "ליק"... לא? icon_cool.gif

טום, אח שלי, התגובה ללינק באה מתוך זה שרציתי לחלוק איתכם משהו מהמקום ממנו אניבא.

אני ממש לא מהלחוצים שיש בעיניהם פרות קדושות - וזו אמירה רלונטית במיוחד ללינק שהבאת. יש לי הומור שהוא לעיתים שחור משחור.
צחקתי כאן, באמת, וגם מהבדיחה שהביאה פוחדת - כי היא מצחיקה (ולי היא דוקא היתה חדשה...)

"אפילו" בדיחות "מגעילות" על נושאים המוכרים לכולנו אינן מטרידות אותי כלל וכלל. הן פנטזיות, עיוות מבדח, וקיומן לא גורע מההכרה במציאות. זה שחרור, בידור, לעיתים התמודדות - וזה נפלא.
אבל פנטזיות ועיוותי מציאות העומדים בפני עצמם - כאשר המציאות אינה גלויה וידועה - אלה מקדמים איזו תדמית שקרית, ואני - לא אוהב שקרים.

אחרי שגמרתי לצחוק מהסרטון, ולהתלהב מחיטוביה של אשת האיכר, נזכרתי באנשים שאני פוגש יום יום - אנשים שהיו, לדוגמא, בשוק טוטאלי והפתעה כאשר הראו בכלבוטק איך גודמים את קרניהן של עגלות בקיבוץ גת, או איך משליכים אפרוחים זכרים לשקיות ניילון אטומות למות בלחץ וחנק. שוק - הוא הדרך הסבירה להגיב לדבר כזה - אבל למה להגיב בהפתעה? זהו קצה הקרחון, זהו חלק במסכת המכונה "פרוצדורה חקלאית סטנדרטית" - והסיבה היחידה להפתעה היא התדמית הסימביוטית המגוכחת הזאת, של פרות מאושרות באחו. של קישקוש מוזר שתחילתו היתה בגן חובה, בו לימדו אותנו ש"פרות נותנות חלב, ותרנגולות נותנות ביצים, ואנחנו פשוט נמצאים שם בזמן הנכון ובמקום הנכון כדי לאסוף אותם".

הבכי והצחוק שלובים בשתי וערב בחיים הללו - ואין קהילה, אני חושב, שתזדהה עם ההצהרה הזו יותר מקהילת הבדס"מ. אז מה שכתבתי אולי קצת כבד - אבל אז מה? קצת קלילות, קצת כובד - והעיקר - משעמם - אף פעם לא יהיה לנו בחיים הללו.

Liquefier