סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

פעם ראשונה ... ואולי... אחרונה..

black-cat
לפני 19 שנים • 13 ביוני 2004

פעם ראשונה ... ואולי... אחרונה..

black-cat • 13 ביוני 2004
הסיפור אמיתי לחלוטין
שומרת את הסיפור כבר די הרבה זמן

זה הכל התחיל לאחר שגילינו שיש ביננו מתח מיני גובר מרגע לרגע, לא ידענו לאן זה מוביל, כבר חשבנו שנתקדם ככל שניתן להגיע אבל הגורל האכזר לא נותן לנו לבצע את להט יצרינו.
שנינו באים מעולמות שונים, כל כך שונים עד כדי כך שאנחנו משלימים אחת את השני.
המבט בעיניים שלנו אומר הכל.
ביום בהיר אחד זה הכה בנו, רצינו לנסות את השינוי שחל בנו.
רציתי להתמסר אליך, אל כל הטוב שבך, אל השליטה שלך להיות בין ידיך הנעימות והרכות, להרגיש שוב בין זרועותיך.

אז זה קרה icon_wink.gif
נפגשנו במקום הסודי שלנו, אני כולי נרגשת, אני חושבת שאני יודעת מה הולך לקרות לי היום, למה רק לי, בעצם לשנינו, עד עכשיו בעצם לא נחשפנו בגלוי בעירום והפעם זה הולך לקרות.
צהרים, אף אחד לא ממהר לשום מקום, אין לאן ללכת, לא חושבים על כלום....
אני עומדת מולך ואתה כולך בעירום, אני כולי נרגשת איך נשבר ביננו המחסום.
אני על ברכי בין רגליך – מחייה את אשר כל כך רציתי ללקק, רציתי להרגיש, ממש חשקתי באבר מינך.
מרוב התרגשות כמעט שכחתי איך לבצע את אשר אני כל כך רוצה.
כולו ממלא את חלל הפה שלי ואני לאט לאט נוגעת גם בישבנך המדהים, ליטפת את שיערי בעדינות, עד לרגע מסויים, ואז תפסת בחוזקה טיפה ומשכת את פי, הוצאת אותו מאיבר מינך.. זה היה רק לעורר את החשק.. קיבלתי טיפה מהטוב ביותר, ואם אני זוכרת נכון אני טעמתי טיפה מהנוזל החם מבפנים שטיפה התחיל לנזול לפי.

עזבת אותי לרגע בעודי כורעת על ברכי ורואה אותך הולך לחדר הסמוך.. התחיל להיות לך קריר, שמת מעליך גופיה ותחתון שהלם אותך מאוד. אני בפינת החדר לא יודעת מה הולך לקרות, כאן כבר התחלתי טיפה לרעוד , לא היה אכפת לי, כל מה שתגיד אעשה.
התיישבת בקצה השני של החדר, ונתת לי הוראה – להתפשט.
מסמיקה כולי ודמעה של אושר בעיני.
מורידה את החולצה – וזו הפעם הראשונה שאני נחשפת בפניך, ולאט לאט מורידה גם את המכנס.
אתה מביט בי במין עיניים נוצצות שאין להם הסבר, עד היום לא אתה ולא אני מבינים את פרוש המבט.
מבט ואצבע מורה על ישיבה בקצה השני של החדר על ברכי עם ראש מורכן.
כל דבר אתה לוחש וליבי רוטט.
אני לא רגילה לבצע הוראות של אחרים – אבל כאן זה מצב שונה – כל מה שתגיד אעשה.
התיישבת על כסא עץ קטנטן, בידיך אוחז שוט שחור ארוך מזנבות פלסטיק.
אמרת לי לזחול לאט לאט מהקצה של החדר אליך, ואני מתחילה לזחול אבל זה היה מהר מידי לטעמך, אמרת לי להתחיל מהתחלה ויותר לאט, כמו זחילה של חתולה. לאט לאט מגיעה אליך ואני כמעט צוחקת לא ידעתי איך להתנהג.
בעודי חושבת מה יקרה כאשר אני מגיעה אליך אני ממשיכה לזחול לכיוונך, ואתה מסתכל עלי כל צעד שאני עושה, בוחן אותי.
כשהגעתי אליך, לא נתת לי להסתכל על עיניך המקסימות, רק פקדת עלי להוריד את הגרביים שלך ולהתחיל ללקק לך את כפות הרגלים. התיישבתי על הרגלים בכריעה מולך ומבצעת את הפקודה מורידה לך את הגרביים וממתינה להמשך המסע בהתמסרות.
אמרת לי לקקי את אצבעותיי אחת אחת מהקטנה אל הגדולה טוב טוב לא לפספס אחת...
תפסתי את רגל שמאל שהיתה הכי קרובה אלי והתחלתי ללקק את אצבעותיו המקסימות ארוכות ומושלמות, עדינות, רכות כמעט מגע של משי (למרות שהוא גבר הוא יודע לטפח את רגליו) וממש אפילו טעימות (כן זה גם היה רגע של צחוק) ממשיכה במציצת האצבעות אחת ועוד אחת ועד שהגעתי לבוהן, שם התעכבתי ומצצתי כמו סוכריה. לאט , החל להרים את רגלו וגלשנו לכיוון כריות כף הרגל, המגע החל נעים מאוד וכך גם נשאר למהלך הסשן, ליקקתי את כפות רגליו המדהימות בחשק רב, רק רציתי להמשיך וללקק אותן, הן היו טעימות מאוד נקיות ופשוט מושלמות, אני לא יודעת מה המידה של כף הרגל שלו אבל יש לי הרגשה שזה לכיוון ה42 או 43, כף רגל מושלמת כל כך רכה ונעימה...




יש המשך...
black-cat
לפני 19 שנים • 13 ביוני 2004
black-cat • 13 ביוני 2004
לאחר השתהות די ארוכה על כפות רגליו, החליט שאני צריכה להרגיש את כוחו גם על ישבני, השאיר אותי יושבת על ברכי ואמר לי להרים את ישבני לכיוונו, מגע ידו לפני כן, כבר הכניס אותי לספייס רציני אז כל מה שהוא יעשה או התכוון לעשות כבר לא הפריע לי – רק להרגיש את כף ידו על גבי עוברת לכיוון הישבן גרם לי לרעד בכל גופי, ואז בעדינות בהתחלה הגיעה הצלפה לישבני שאל אם זה חזק מידי, השבתי לו שזה עדין עדיין הוא צחק בגיחוך , ונתן הצלפה יותר חזקה שאותה כבר הרגשתי , אבל לא הוצאתי הגה, ממש נהנתי מההצלפה, לאחר מכן הניח על גבי את אחת מכפות רגליו ובעודו דואג שלא ארים את ראשי לראות מה הוא עושה הוא ממשיך להצליף בי.
כאשר ראה שאני די נהנית מההצלפה עם השוט הרך עבר לספנקר, אמרתי מה שיהיה יהיה – נתתי בו אמון עד הסוף.

כאן יש קטע שאני לא כל כך זוכרת מאחר והייתי די בספייס רציני שלמרות שעברו כמה חודשים מאז המקרה עדיין לא זוכרת, מה שאני זוכרת שכאן הוא לקח אותי ל"סיבוב" בכל החדר אחריו או משהו בסגנון כאשר עיני עצמות וקשורות.

לאחר כמה דקות הרגשתי את עצמי קשורה לX – מה זאת אומרת מצאתי את עצמי – הובלתי לשם.
כל כך קרוב אליו עוד רגע אפשר אי אפשר היה אפילו להעביר דף ביננו.
מעביר את ידיו הענוגות על גופי צובט את פטמותיי רגע חזק ורגע חלש, כאן זה כמעט היה השיא שלי, לרגע קט עוזב לוקח מרחק קטן ממני (עדיין עיני עצומות לא רואה כלום) ומצליף בי בין רגלי.
אני כולי רועדת, הוא ראה את הענין ואמר לי, את עדיין לא מוכנה לזה – בואי נעשה משהו אחר עד שתתרגלי לרעיון שאני זה ששולט עליך.

ירדתי שוב על ברכי ועקבתי אחריו בליקוקים של כפות רגליו, לכיוון מרכז החדר – לפחות ככה אני חושבת שזה היה מרכז החדר.
חזרנו לכיוון ההצלפות שלו כמעט בכל גופי בעיקר על ישבני וניסה הפעם קצת יותר חזק מהפעם הקודמת. הקטע הזה כבר טיפה כאב לי אבל איך אמרתי קודם ממש אהבתי את הרעיון הזה ואת הרגע הזה, מכיוון שאני הייתי במין ריחוף כזה ולא הייתי מחוברת למציאות, הוא היה צריך להחזיר אותי , עצרנו את כל המשחק והוא שאל אותי במשך כמה רגעים מה שמו ומי הוא כדי שאני אני אהיה מאופסת.
לאחר שהבין שאני די מאופסת על עצמי, ואני מבינה היכן אני השכיב אותי על המזרון שהיה שם, על גבי רגלי מורמות מעלה וכאשר הוא אוחז בכפות רגלי – ממשיך מצליף הוא על ישבני ועל הירכיים.
לאחר כמה רגעים, העביר את רגלו צמוד מאוד אל רגלי – כדי שאוכל טיפה להרגע.

ברגע הזה ממש כבר לא ידעתי מה יעלה עוד במוחו הקרימינילי, ואז הרגשתי את ידיו הענוגות על כפות רגלי (זה החלק שנגיד שהכי אהבתי) אבל המשחק לא נמשך לכיוון שחשבתי שאולי יהיה, זה הלך לכיוון הרבה יותר טוב ממה שחשבתי...
הוא פתח את רגלי כמעט לפיסוק מלא (אני הייתי די עצורה בתנועותי כי לא ידעתי מה בכלל היתה הכוונה שלו) והחל מצליף שוב באבר מיני כשהכל גלוי לעיניו, אני כל כך גוריתי אני חושבת שהרטבתי מרוב עונג שהיה לי מהרגע והתחלתי נוגעת בעצמי, ואז קיבלתי הצלפה על זה שנגעתי בעצמי ללא רשות .



רגע.. זה לא הסוף - יש המשך...
black-cat
לפני 19 שנים • 13 ביוני 2004
black-cat • 13 ביוני 2004
זה היה הרגע שחשבתי שאני ממש הולכת לגמור בעזרת ההצלפות והגירוי העילאי הזה, אבל רק חשבתי, לאט לאט התחלתי להרגיש את כף רגלו מועכת לי את אבר המין שלי, ממש כל כף הרגל דורכת עלי כאן התחלתי לצעוק ולגנוח – כמה שזה היה מענק אין לי איך להעביר לכם ולספר לכם כמה נהנתי, כי זה הרגע שנהנתי עוד יותר כאשר הוא דחף את אצבעות כפות רגליו אלי, הרגשתי כי בזה הרגע אנחנו עושים אהבה, החיבור המושלם, כאן כבר לא יכולתי יותר – הגמירה .. ההרגשה.. הפיתולים על המזרן הטירוף המוחלט בעוצמה של 10 בסולם ריכטר!

אחרי האושר העילאי הזה – ששוב חשבתי לעצמי שגמרתי עם ה"סיוט" הזה , לא ולא , שוב קמתי על רגלי, שעדיין עיני קשורות – (כאן קצת היה לי כאב ראש אבל רק מפני שקמתי מהר או משהו כזה)
שוב הגעתי לX קשר שוב את ידי ואת רגלי ליתר ביטחון שלא אתן לו "אונס" קטן, הוא מכיר אותי טוב הוא מכיר גם את השטויות שלי ואת ההפתעות הקטנות שלי שיכולות לקרות פתאום.
שוב שיחק עם פטמותיי והצליף בין רגלי – רק הפעם בשיפור קל – את אחד השוטים נתן לי להחזיק בין השיניים שלי ואמר לי – חסר לך שאני שומע הגה – או שבטעות זה נופל.. הוא ידע שזה עלול לקרות לגבי מה שהוא הולך לעשות לי, הקרבה שהיתה ביננו ההצמדות שלו אלי – הרגשתי את אבר מינו נוגע קרוב קרוב – זה רק גרם לי ללהט שוב – יש לו חתיכת כלי שם בין הרגלים, ואז החל במשחק הסופי בליטופים ובגירוי חושני בהצלפות ושוב בליטופים ובנשימות קטנות ממש ליד האוזן, רציתי באותה השניה ממש (והוא ידע) ללקק אותו (רק שבאותה השניה ממש הוא זז) וממש לרכב עליו, אבל הגמירה הזו היתה קצרה וקטנה הרבה יותר מהגמירה הקודמת...

לאט לאט הוריד מעיני את פיסת הבד שקשרה את עיני מבט אוהב ודואג לתוך עיני – חיוך מקסים וחיבוק.
כך הסתיים לו הסיפור , כך נוצרה ההתמסרות
קליבר​(שולט)
לפני 19 שנים • 13 ביוני 2004

ברוכה הבאה

קליבר​(שולט) • 13 ביוני 2004
טפו טפו טפו ...
בכל זאת חול שחור ואסור לקחת שאנסים ..
אבל שיהיה לך בהצלחה כאן .

ואגב , הסיפור הזה - יפה !!!
תמשיכי

ותודה
black-cat
לפני 19 שנים • 14 ביוני 2004
black-cat • 14 ביוני 2004
תודה icon_smile.gif