סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

עוד הודעה קצרה

פייר פאזוליני​(נשלט)
לפני 12 שנים • 17 באפר׳ 2012

כן

אני בניק אחר גם. אבל הניק השני שלי הוא גם של גבר. ואנחנו זהים לחלוטין.
כשגיליתי שאתה גבר זה היה לי קשה.

ושוב, אני יכול להבין תרגיל פסיכולוגי שנעשה על נשים. אתה כגבר שכל מהותך הוא היחסים שלך עם אישה.
לא אבין תרגיל הונאה על גברים. שוב, אלא אם כן, הלב שלך הולך לשם.
Brave Dwarf
לפני 12 שנים • 18 באפר׳ 2012
Brave Dwarf • 18 באפר׳ 2012
פוג, אני חייב לשאול אותך שאלה כי היא "בוערת" בעצמותיי. אני מקווה שתקבל אותה ברוח טובה ותאמין לי שאינה טומנת בחובה טינה או האשמה או כל דבר אחר פרט לבלבול.

קראתי את הוידוי שלך לכשהתפרסם, עוד בטרם הוגב בתגובה ראשונה ומיד עם קריאתו נזכרתי בחוויה דומה אך לא דומה. פעם הכרתי נשלט הומוסקסואל שהסתבר להיות אישה. הגברת חשפה את עצמה כאשר הרגישה שאני נקשר לדמות שיצרה. באופן מפתיע כעסתי עליה לא על כך ששיקרה, אלא על כך שסיפרה את האמת. בדמות שיצרה היו קווים מוכרים לי מהעבר הרחוק שלי כאשר התמודדתי עם נטיותיי דרך נשלט הומוסקסואל שהצליח לזעזע את תפיסת עולמי, ולכן כשנתקלתי בדמות דומה שעוררה בי רגשות דומים "נתפסתי". אלא שלהבדיל ממך, היא לא כיוונה "לתפוס" מישהו ברשתה. אני נלכדתי בשגגה. וכיוון שנלכדתי, היא נחשפה. בנוסף, הדמות שיצרה, לא הייתה בולטת בשטח, לא הגיבה בפורומים כמעט, לא פתחה פוסטים פרובוקטיביים ולכן תפסה אותי בציפורני צניעותה.

אתה עשית משהו אחר לחלוטין (לקח לי יומיים להבין את זה). פוג, מה היית מרגיש לו מחר הייתי מפרסם פוסט-וידוי ומודה בהיותי נשלטת בלונדינית בחצאית מיני ועם קוקיות, נשואה באושר לאדוני האכזר? מה היית מגיב לי לו תירצתי את הניק הפיקטיבי שלי ברצון שלי להמחיש את התנהגותו של אדוני ולפתור את הדילמות שהתעוררו בינינו (או ביני לבין עצמי) על חשבון אמונם של אחרים? אנא שים לב שהדגש אינו על השיחות שניהלתי אתך בארבע עיניים וירטואליות, וגם לא על צבע חצאית המיני שלי, אלא על התגובות שהגבתי בפורום מנקודת מבט של גבר ושולט; על הרגשות שעוררתי (שנאה, סימפטיה, התעלמות); על הבלוג שלי לו מגיבים קבועים; על דילמות שנטעתי אצל אחרים מבלי שיהיה להן קשר למציאות.

אני אוהב את "הכלוב", מאוד. הוא גורם לי לחשוב, לפשפש במצולות נפשי. אני אוהב את האנשים בו, במיוחד את אלה שמרעידים את עולמי ומוסיפים לו גוונים חדשים (כמו רפאל). לכן אני כאן. אבל אני סומך עליהם שכאשר הם מרעידים את עולמי, הם מרעידים אותו מניסיונם ולא מניסיונה של פנטנזיה שיצרו. כי אם כן, אז זה פשוט לא שווה.

וגם אני, כמו בטי, כל כך קיוויתי שזה מישהו אחר.
המלט
לפני 12 שנים • 18 באפר׳ 2012
המלט • 18 באפר׳ 2012
(אני מלא הערצה לבטי בום והגמד על תגובותיהם האצילות. למרבה הצער לא ניחנתי בסובלנות
כה מפותחת, והתחושה העיקרית שאופפת אותי היא של גועל)

הלב נקרע מהמונולוג הרגיש כל כך שלך, פוג. איזו כנות נוגעת ללב! והאומץ להתוודות ווידוי נועז כל כך, כשנה וחצי אחרי מעשה ואף לא יום אחד פחות – פשוט אין מילים. אפשר כמעט לגעת בכאב שלך על כך שמרי ג'יין ובטי בום נגעלו מהשקר. כאב עדין ושביר כל כך!  ובאמת, הנפש סולדת ונגעלת מכל ההתנהלות הזו שלך. אפילו עכשיו, כשאתה לכאורה מכה על חטא, אתה לא *באמת* מתחרט על שום דבר. דבריך אינם משכנעים בכנותם, ולא באמת נראה שאיכפת לך שפגעת באנשים. כשלעצמי  אני מתרשם שאתה מזכיר את מרי ג'יין ובטי בום באיזשהו סוג של חנופה, כמו בימים שהיית מתחנף למורטישיה עד לזרא. על כך שאחרים נפגעו, כמו אנדרפוט ופליני אותם הולכת שולל ללא הנד עפעף, ספון לבטח מאחורי מקלדתך ההו-כה-רגישה, על כך מן הסתם כואב לך הרבה פחות.
הצלחת להדחיק עובדה מאד בסיסית: אנשים לא אוהבים שמרמים אותם. זה פשוט מאד מאד לא נעים, וככל שמפתחים יותר אמון בבן-אדם, כך קשה ורעה יותר הפגיעה. שים לב לתגובה של בטי בום: היא עדיין נגעלת, אבל בכל זאת חבל לה שזה דווקא אתה. למה חבל לה? כי היה לה אמון בך, והאמון הזה הופר; וזה חבל. 
אתה אומר שהיה לך צורך להקיא משהו. נוכח ההשתפכות המאוחרת הזו שלך, מה שמעניין אותך יותר מכל אכן מסתכם ככל הנראה בלהקיא. אולי בפעם הבאה שיבוא לך להקיא משהו כזה, תקיא אותו במקום אחר?
להבה חשופה
לפני 12 שנים • 18 באפר׳ 2012
להבה חשופה • 18 באפר׳ 2012
"...אם אני הייתי פותח את השרשור הזה כפוג, השרשור ההוא היה נורא מנומנם. אקדמי כזה...".

במעט הפעמים, שאני מבקרת בפורומים. אני מעדיפה לקרוא שרשורים מהסוג: "נורא מנומנם אקדמי..",

מאשר, שרשור שמתחילתו ועד "הגילוי הרגשי" בסופו של "תהליך", נכתב ברמייה- שקר.

אנשים נפגעו מכך. "מכבסת המילים" שאתה משתמש , לא תחפה לעולם על עובדה זו.

אדם המאמין בשקר לא יודע זאת, אך הוא, ולרוב גם סביבתו, משלמים את מחיר השקר. ומחיר השקר הוא בזבוז, הוא מיותר.

יתרה מכך - מחיר השקר גבוה יותר ממחיר האמת.

בגלל אנשים/ שרשורים כאלו, אנשים רבים וטובים. בעלי עניין ודעה. מדירים , מקלדתם מהפורומים.


להבה חשופה.
Mary Jane
לפני 12 שנים • 18 באפר׳ 2012
Mary Jane • 18 באפר׳ 2012
מעבר למלל המייגע שלך, מה בעצם יש כאן...

לא בחרת להתנצל סמוך למועד האירועים, אלא בחלוף זמן רב, כשהבריות כבר שכחו. הרבה יותר נוח.
לא התביישת ולא נכלמת, עת שוחחת עם אנשים שאתה מכיר מן הפורום. בירור באשר ל"מהי עבדות" אינו דורש התחזות בפני מכרים, החולקים את אותה הפלטפורמה במשך שנים ארוכות. אפשר גם עם זרים.
ניצלת את הערגה והכמיהה של נשלטים לאישה שולטת, ובייחוד את החסר הכואב בחייהם - אשר הנך מודע לו היטב - לכאורה מתוך התעניינות בעולמם הרגשי, אך למעשה ובפועל, תוך חוסר אכפתיות והתעלמות גמורה מרגשותיהם.
כמו כן, קיווית לגרוף תשומת לב וירטואלית ומחמאות לסיפוריך. כעת, לאחר שנה וחצי מן האירוע, התעוררת. ככל הנראה, שוב בשל חוסר בתשומת לב.

איך לומר, התנצלות עקומה. כולה ביטוי לתכונות אופי נכלוליות, ולראייתי, גם להיעדר תחושת אשם.
יולי Yuli​(לא בעסק){טדי}
לפני 12 שנים • 18 באפר׳ 2012
אני נורא שמחה על כל זה.

רגע, שניה, גם אני אקדים ואומר: אני הולכת לכתוב בגילוי לב. אני הולכת לכתוב מהלב, מהבטן, לא מהאתיקה. סתם, שתדעו.

אז אני נורא שמחה. אני שמחה שהמצאת את צעיף, ואני שמחה שמשכת את זה עד עכשיו (כי אם היית נחשף אז כולם היו מגיבים בעוד העלבון טרי והתגובות לא היו מנוסחות כל כך טוב), ואני שמחה שהתוודית עכשיו, ואני שמחה שאתה לא מרגיש מספיק רע כדי לחסוך מאיתנו את ההצדקות שלך.

כי אני נורא אוהבת הצצות לנפש של אחרים. יותר מכל אני אוהבת לשמוע/לקרוא את מה שאנשים לא מעיזים לספר. אני תמיד רוצה לדעת על המניעים, על התהליך הפנימי, על הדחפים, על הרציונליזציה הפתלתלה. והחלק הזה שבי, עולץ. קופץ משמחה. כמה אני אסירת תודה לך, על שחשפת את כל זה. יצר המציצנות שלי חווה מנה נדירה בגודלה של סיפוק.

אבל אני גם חושבת שמבקריך צודקים.
זה שיש לך צורך כלשהו, זה לא תירוץ להוליך שולל אנשים. אתה יודע את זה? כלומר, באמת? אתה מבין שבסופו של דבר, הצרכים שלך לעולם לא קודמים לצרכים של אחרים? והצורך במחקר לעולם לא קודם לצורך בהגינות?
מוזר, אבל אני לא ממש בשוק שזה אתה. הסיבה היחידה שקצת הופתעתי היא שהנחתי ש"צעיף" היא יצירה של אחד ממספרי הסיפורים שלנו. מישהו שיש לו בלוג, מישהו שמפרסם במגזין, מישהו שמעלה לפורום סיפורי פנטזיה... אבל שיהיה.

אני לא רוצה להיכנס יותר מידי לעניין האתי, כי אחרים כבר אמרו את מה שיש לומר, והנה בכמה מילים הצטרפתי. אבל גם אם נעזוב את הכעס על השקרים שלך.
אם התביישת לכתוב כפוג, למה לא פתחת פשוט ניכפול? אם חשוב היה לך לדבר עם אחרים, למה לא אמרת להם שאתה רוצה לדבר על נושא כזה וכזה, בגילוי לב? אמנם בניכפול, אבל לפחות בלי שקרים בוטים. למה לא חשבת שתקבל שיחה מלב אל לב גם מגבר?
יש פה אנשים שרוצים לדבר. יש פה אנשים שרוצים לחלוק. נשלטים לא רק מחפשים שולטת - חלקם בדיוק כמוך, רוצים לדבר, רוצים לחלוק.
האמנם לא עלה על דעתך שאת כל מה שרצית להשיג, אפשר היה להשיג גם מבלי כל ההמצאות?

אני מבינה את הרצון להתחזות. אני מבינה את הרצון ללבוש דמות. ולדבר מתוכה. בחיי, אני מבינה.
אבל יש צורה לעשות כל דבר. למה דווקא כאן? למה במקום בו ההונאה תיכנס באנשים שאתה מכיר? אני מבינה, רצית לשקר. אבל למה לקהל הזה? למה דווקא לקהל שהכי חשוב לו שלא ישקרו לו?

אני פשוט לא מבינה, למה זו הדרך. למה לא חשבת על דרך אחרת לטפל בכל הדחפים האלה. למה כשהבנת שאתה צריך להקיא/לעבד/לברר וכו', לא ישבת ושברת את הראש עד שמצאת, איך לעשות את זה באופן שלא יפגע באף אחד. מה חשבת, שאין דרך? או שלא טרחת לחשוב על אחת?

אלה לא שאלות רטוריות. אני באמת מתה לדעת. אני מקווה שתענה באותו גילוי לב שבו כתבת עד עכשיו.
הדורבנים​(נשלט)
לפני 12 שנים • 18 באפר׳ 2012
הדורבנים​(נשלט) • 18 באפר׳ 2012
אענה רק בקצרה ואולי אענה בהמשך

בטי ומרי ג'ין - שימו לב שזו לא הייתה כלל התנצלות, אלא תשובה אמיתית לאנשים ששאלו על מכלול השיקולים וכיוב. יולי תפסה את ההודעה נכון. חרטה הבעתי על הצ'טים עם אנדרהיל ועם פליני. הלוואי שבכלל לא הייתי מדבר איתם. שום דבר לא שווה את הפגיעה בהם.

לשאלה של גמד- הייתי מרגיש עם זה בסדר גמור. יותר מזה, פעם גברים עבדו עליי באינרטנט ושלחו אותי לבליינד דייט עם "בחורה", אמיתי. עדיין הרגשתי בסדר גמור, ולא כעסתי עליהם. אינטרנט.

שוב, זה עיניין של ערכים אחרים, לכם ולי כנראה. אני מקבל את זה כבר כמה שנים, פה בכלוב. לא רק בנושא הזה, של התחזות, אלא גם בנושאים רבים אחרים פה.

ליולי - שאלת שאלות קשות, ואני לא יוודע לענות לך כרגע. ואני חייב לחכות עם התשובות כמה ימים.
Brave Dwarf
לפני 12 שנים • 19 באפר׳ 2012
Brave Dwarf • 19 באפר׳ 2012
fog כתב/ה:

לשאלה של גמד- הייתי מרגיש עם זה בסדר גמור. יותר מזה, פעם גברים עבדו עליי באינרטנט ושלחו אותי לבליינד דייט עם "בחורה", אמיתי. עדיין הרגשתי בסדר גמור, ולא כעסתי עליהם. אינטרנט.

שוב, זה עיניין של ערכים אחרים, לכם ולי כנראה. .


אין לכך שום קשר לערכים, לא מבחינתי. לא בגלל הערכים אני נמצא בכלוב. אתה מבין, פוג, שאם מרי ג'יין היא בעצם מתאגרף למשקלים כבדים, המלט הוא סטודנטית למדעי החסה, יולי גימלאי של רשת קואופ ובטי בום היא נער מתבגר ומשועמם שנשר ממסגרת חינוכית, אז אני לא אחלוק פה דבר.

הבכורים שלי נרשמו לפני מספר ימים לאיזה אתר, בו כל אחד יכול ללבוש צורה של חתול, כלב, או משהו אחר ולהגשים איזו פנטזיה שבא לו. הכלוב אינו כזה. הבסיס של הכלוב הפוך. כאן אנחנו חולקים את האמת שלנו אותה אנחנו לא יכולים לחלוק שם בחוץ. הפנטזיות שאנחנו מביאים אתנו לכאן נועדו להתגשם בחברה של אנשים דומים לנו. אנחנו לא מגיעים לכאן כדי להיות מישהו שאנחנו לא, אלא להיות מי שאנחנו כן ולכן האמון הזה כל כך חשוב. אם אכן מחר יסתבר שיולי היא גימלאי של רשת קו-אופ, זה יוציא את האוויר מהבלוג שלה, מהתגובות שלה, מהדעות שלה. כשאני קורא את יולי אני מאמין לה, אני לוקח אלי את המסקנות שלה, אני מאמץ את השקפת עולמה, אני לומד מניסיונה ומספר לה על הניסיון שלי. גימלאי של רשת קואופ כאשר התחזה למתחלפת נשואה טרייה סיפר שבמערכת יחסים שלו הוא מתמודד עם XYZ אבל כשהוא התחזה לילדה בת 18, הוא סיפר ש- BDsM מפריע לבגרויות. זה לא רציני.

אבל אתה לא מבין, אתה באמת לא מבין. אתה לא רע, אני מכיר אותך (נדמה לי), אתה אדם מקסים ועדין וקשוב ולכן אני יודע שזה לא היה מכוון, ושאתה פשוט לא מבין.
מעונין בכספומטית
לפני 12 שנים • 20 באפר׳ 2012

הסבר חשוב

מעונין בכספומטית • 20 באפר׳ 2012
אני מציע שהאתר ימנע את האפשרות להחליף ניק או להחזיק ניק נוסף וכך ימנע הביזיון תמנע השערוריה ,חוסר המוסר במעשהו של פרוג. זה דבר שלא יעלה על הדעת הציג עצמו בצורה שלא תואמת את המציאות,כולם כאן אמיתיים ובא הטיפוס הזה ומערער את כל האימון. 99% מהמיקרים כשהשולטת עונה לך הדבר מוביל לפגישה וב80% לקשור קבוע רציני ,65% מהמיקרים קשר המבוסס על סקס בלבד.בעקבות מעשה הנוכלות של פרוג המצב השתנה לחולטין 99% מהמיקרים רק מדברים אבל אין פגישה וזאת עקב התערערות האימון בקרב חברי הכלוב שגרם פרוג.בא לי לתלות את עצמי.
אתנה
לפני 12 שנים • 20 באפר׳ 2012

קצת צובט לי בלב

אתנה • 20 באפר׳ 2012
בזמנו גם אני קראתי את צעיף, והרגשתי שהיא דמות וירטואלית.
היה לי ברור שהיא נכתבה ע"י נשלט.
אותי דווקא לא מפתיע שזה פוג.
למרות שלא מכירה אותו ואין לי תקשורת מולו, תמיד התרשמתי שהוא נבון.
בטי ציינה שהוא הנשלט המושלם או משהו כזה, לכן התאים לי במחשבה שהוא כתב את צעיף.

אני לא מגנה עליו וגם לא מצדיקה אותו, אבל כן מבינה את המקום של לכתוב את הפנטזיה שלו ולהיות בנעליה.

צר לי על פליני ועל אנדרהיל שנפגעו מהפיקציה של צעיף.
וצר לי על פוג שלא מצא לנכון לכתוב את ההשקפות של צעיף בשמו ה"אמיתי".

אני חושבת שאם הייתה יותר תרבות דיון ופחות ירידה לפסים אישיים בפורומים, צעיף לא הייתה נוצרת.

אבל שוב, זו הדעה שלי.

שבת שלום לכם.

נ.ב.
פוג: בנימה אישית יותר, אני מקווה שמצאת תשובות לכל השאלות שהיו לך בראש.