בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

טיפים לנשלט שמחפש שולטת - זהירות אנגלית

Faara​(שולטת)
לפני 12 שנים • 27 באפר׳ 2012

אז עכשיו

Faara​(שולטת) • 27 באפר׳ 2012
אז עכשיו צריך רק לתרגם ולהפנים.
תודה שהבאת את הקישור.
רון רון​(נשלט)
לפני 12 שנים • 27 באפר׳ 2012
רון רון​(נשלט) • 27 באפר׳ 2012
התירגום באדיבות גוגל
ציטוט: טיפים על חיזור Domme
במשך השנים היו לי חלקם ההוגן שלי מזל טוב כשמדובר בהצלחה חיזור Dommes ואני נתתי את לא מעט עצות צוללות מחפשים Dommes המשפט. אני מחשיב את עצמי כדי להיות הממוצע מתחת לממוצע בכל הנוגע המראה שלי ואת האטרקטיביות הפיזית, איכות העבודה, וכו 'אז אני חייב לעשות משהו ממש עושה רושם טוב.

עכשיו שיש לי את הבלוג חשבתי הייתי לכתוב את עצתי במלואו. כיסיתי כמה מהם קצת יותר משבוע לפני, אבל אני מבין שהם יכולים בקלות לקבל הודעה משלהם.

1. להיות אדיב, כבוד, ויש להם נימוסים טובים.
זה צריך כנראה ללכת בלי לומר אבל אחד בתורו-offs Dommes הגדולים רבים הם צוללות שאינם מסוגלים לעמוד בדרישות הבסיסיות. זה הדבר החשוב ביותר לעשות רושם ראשוני טוב. אם התחברתם אליהם באמצעות אתר היכרויות למבוגרים, הקפד לקרוא את כל הפרופיל שלה 1 ו לדבוק דרישות שאולי היא. לכתוב הודעה מחשבה היטב (להשלים עם בדיקת האיות) המציינת מה אתה מוצא מעניינת עליה (מלבד המראה שלה, הפנטזיה שלך) לבין מה שיש לך להציע. נא לא לשלוח תמונה של איבר המין, אלא אם כן היא באופן ספציפי זה. זה לא לוקח הרבה מאמץ להיות ג'נטלמן מושלם.

רוב Dommes על אתרי היכרויות למבוגרים לקבל 20-300 הודעות בכל יום מחליפים פוטנציאליים, 90% מהם כבוד, התחשבות, או גסה ממש. אם אתה מתקרב Domme בציבור (על מונק, לשחק מסיבה וכו ') אתה צריך להיות פי שניים מחונך מאז יש רק הזדמנות מוגבלת שהיא בעצם מחפש המשנה. אם היא אומרת לא, להיות אדיב לצאת פניה. אם לא, אתה יכול להניח בעצם אתה תהיה ברשימה השחורה בתוך קהילה.

2. להיות אדם אמיתי.
אף אחד לא "סתם משנה" כל הזמן. Domme לא הוא "רק Domme" כל הזמן. גם אם שניכם מחפשים מערכת יחסים אורח חיים 24-7, אתה צריך לבוא בתור יותר מסתם חיה עובד (אלא אם כן, כי הוא דווקא מה שהיא מחפשת). יש אינטרסים. יש רגשות. יש לי חלומות. יש מטרות. יש לו אישיות. יש לי חוש הומור. בדיוק כמו מערכות יחסים וניל, כל הדברים האלה יהיה חשוב אם אתה רוצה להיות שותף לחיים מושך.

אם אתה מעניין כמו קופסה של השיער, מצפה להיות מושלך בקלות כמו קופסה של השיער. היא לא רוצה להיות מוטרד מהצורך להעסיק אתכם ובידור כל היום כל יום. זה תחזוקה גבוהה יותר מאשר להיות לנזקקים.

מה הם הסרטים האהובים עליך? ספרים? מוסיקה? תחביבים? ספורט?

אם אתה יכול פיקה העניין שלה כאדם, אתה הרבה יותר סיכוי להצליח לנצח אותה. אם אתה חכם, מצחיק, ודואג שזה ילך רחוק.

3. יש פילוסופיה הבנה טובה של עצמך.
קל לחשוב על המשנה שברצונך להיות. לעזאזל, רוב קבלני משנה כנראה מפנטז על מצבים שליטה נשית במשך שנים לפני שהם פועלים עליהם. אם עדיין לא חשבתי על זה, לחשוב על זה. אם אתה חושב על זה, לחדד את זה קצת יותר.

שלב ראשון: הגדר בצורה אידיאלית שלך של כניעה.
אם היא התאמה המתאימה לך, האידיאלי שלך האידיאלי שלה צפויה חופפים. זה לא קשור איזה סוג של משחקים אתה נהנה או איזה סוג של הפנטזיות החולניות ברצונכם לקבל. Dommes יתרון כי הם יכולים להיות ציפיות קפדניים למדי, של המשנה. תחשוב על איזה סוג של מאפיינים ואחריות אלו כרוכים. תת צריך לבצע את כל עבודות הבית וחובות המקומיים? משנה צריכה לכלול כל הציפיות של תגמולים או הנאות? משנה לצפות לקבל טיפול כמאהב?

אין נכון או לא נכון (אם כי חלק מהם צריך להיות מובן מאליו), אלא יותר עניין של העדפה. אם התצוגה של להיות תת אחריות כוללת כמה, סביר להניח לחפש Domme קפדנית פחות או מתג. אם התצוגה של להיות תת כרוך נרחב מיקרו ניהול, אשר יהיו ממוקדות כלפי סוג מסוים של Domme. Dommes שרוצים משנה כי הוא אוהב, אחרים אולי כדאי קוד נוקשה של פורמלי הגבירה / משרת. D / s מערכות יחסים שעובדים בדרך כלל מחוץ יהיו רעיונות אידיאליים של הגשת כי תכונות דומות המניות.

שלב שני: באופן מעשי להעריך את עצמך ביחס לאידיאל שלך.
אם אתה לא רוצה שיאשימו הפיתיון & מתג, אתה כנראה צריך להיות הערכה כנה של מידת הקרבה שלך לאידיאל שלך. אם אתה מאמין שאתה צריך לעשות את כל עבודות הבית אבל לא יודעים איך לנקות את התנור, אולי כדאי לציין כי (למשל "אני צריך אימונים לפני שאני יכול לבצע ברמה מתקבלת על הדעת"). אם איפה אתה עומד כרגע היא שנות אור מכדור האידיאלי שלך, הייתי ממליץ לעשות הרבה עבודה שיפור עצמי להתקרב, כי אלא אם כן אתה פשוט בחור מדהים עם מגנטיות מדהים, סולקו מדי יפגע הסיכויים שלך.

4. היו כנים
שוב, זה משהו שאני לא צריך להגיד, אבל להיות מציאותי, יש חזר. אם להיות כנה לחלוטין בכל עת. אם אינך בטוח או לא חשבתי על משהו, תגיד. אם יש דברים שאתה פשוט חיובי לעולם לא לעשות (גבולות קשיחים aka), להיות גלוי עליהם אם יתבקש. גם שקר קל או שקר לבן יחזור לרדוף אותך בטווח הארוך, אם הדברים אכן מסתדרים. השתמטות שאלות עם תשובות אגרסיביות פסיבית על מנת להסתיר את הרגשות האמיתיים שלך ולהיות יותר "מושך" גם לא לטוס גם כן.

תמיד להניח Domme מוצאת את תהליך לנכש באמצעות צוללות הפוטנציאל להיות מייגע ולא נעים. לפחות אתה יכול לעשות זה להיות כנה איתה, במיוחד אם היא לוקחת את הזמן כדי לפנות אליך או להגיב אנשי הקשר שלך.

5. להיות גמיש
יש להיטות ללמוד ונכונות לנסות דברים חדשים או אפילו לשנות את עצמך אם יש צורך. D / s דינמית מסתמכת במידה רבה על פשרה מצידו של המשנה. זה טוב שיש מגבלות קשות, אבל מנסה להיות ראש פתוח ולשמור אותו עד למינימום. מגבלות קשות ביותר שאולי יש לך כנראה גם מגבלות קשות על Domme. דברים כמו משחק המושב, beastiality, קטיעה, סירוס, מעורבים קטינים, וכו 'הם פטישים הגברים הנפוץ יותר כנועה מאשר הם פטישים Domme. אתה צריך רשימה של מגבלות קשות, זו הדרך להיות כנה, ואם הגבולות הקשיחים כוללים דברים שנחשבים טאבו / קיצוני אפילו בסטנדרטים BDSM, זה בדרך כלל סימן לכך הראש מוברג כהלכה.

זה בסדר יש לי רשימה ארוכה של מגבלות קלים שגורמים לך לא נוח אבל אתה מוכן לשקול אותם אם הם נעשים בתנאים מוסכמים. אם אין לך ניסיון בחיים האמיתיים זה יכול להיות רשימה די גדולה, אבל שמירה על עצמך פתוח להתנסות יגרום לך מושך יותר משנה שהוא נוקשה ולא גמיש על דברים רבים.

זכור כי אתה לא בוחר אותה, זה תלוי אם היא בוחרת אותך. אם אתה מוכן לחלוטין מחדש את החיים שלך על מנת לצעוד לפי הקצב של התופים שלה, יותר כוח אליך (אם כי זה יכול לבוא בתור BS אם היית להצהיר בגלוי). הביטוי "אני לא יודע, אבל אני מוכן לנסות", יכולים ללכת רחוק מאוד בקבלת רושם טוב.

מלבד הגבלות, יותר מהר אתה נמצא למידה הסתגלות, מתאים יותר תהיה לכיוון היחסים D / s. זה מוביל אותנו אל קצה הבא ...

6. הפרד את עצמך מהחבורה
שכן הוא תלוי בה לבחור לך איך לגרום לה לשים לב אתה?

המפתח כאן הוא להיות או ללמוד מיומנויות שיהיה שימושי ומושך. צוללות רבים רבים יטענו, נאמנות ומסירות, ציות, וכו 'אז אלא אם כן אתה עשיר במיוחד, לחשוב על הדברים שהיא יכולה רוצה או צריך בנוסף לאלו דברים ושואפים להיות מישהו שיכול למלא את אותן תשוקות. באזור שלך יש כנראה טונות של כיתות לחינוך מבוגרים שבו אתה יכול לפתח מיומנויות חדשות, שימושיים.

רשימת דוגמאות של דברים שאפשר ללמוד עם תרגול:
, להיות בקיאים בכל ניקוי.
, להיות בקיאים בכל הגינון / בחצר עבודה / גינון.
, להיות בקיאים בכל כביסה (כולל כביסה עדינה, צמר וכו ') ו גיהוץ.
, יודע איך לעשות לפחות תיקונים ביתיים פשוטים.
, להיות טבח טוב מסוגל ללמוד / ושכלול הכלים האהובים עליה.
, ללמוד לתת עיסוי טוב או אפילו טוב יותר, סוגים שונים של עיסוי (theraputic, מרגיע, וכו ').
, ללמוד לתת מניקור איכות / פדיקור.
, למד להתאים / לתפור / לסרוג / וכו '.
, ללמוד לצייר / לצייר / לכתוב.

רשימה של דוגמאות כי לקחת אימונים קצת יותר אבל כמה יתרונות ברורים אם אתה יכול לעשות אותם:
אוטומטי לתיקון.
, נגרות.
, מתכת העבודה.
, אינסטלציה.
חשמל, עבודה.

7. להיות אסיר תודה על כל הזדמנות
זה יהיה כנראה לקחת לך כמה ניסיונות ... אם לא עשרות ניסיונות לקבל Domme לתת לך הזדמנות. הצג תמיד הערכה שניתנה הזדמנות לעשות רושם גם אם היא דחתה אותך. למרות שזה יהיה כנראה לפגוע, להיות אסיר תודה על כך Domme לקחת את הזמן כדי לדבר עם או לכתוב לך בחזרה בתקווה להשאיר רושם טוב. דברים עשויים להשתנות והיא עשויה לתת לך הזדמנות נוספת בעתיד, או שיש לך חבר היא חושבת שאתה מושלם. ביסודו של דבר, לא להיות עצבני או לזרוק זעם בגלל מה שנראה בסופו של דבר אולי לא באמת הסוף, או במקרה הגרוע ביותר, שהדבר עלול להביא לך ברשימה השחורה בקהילה.

8. לא מוותרים
ידי לא מוותרים כלומר, לא לוותר בכלל. אם היא אומרת לך להתרחק ממנה, או להפסיק לשלוח דואר אלקטרוני שלה, אז אתה הכי טוב להתרחק ממנה להפסיק להתקשר אליה. עם זאת, תמיד להמשיך לנסות ולעשות את עצמך זמין. אם אתה כל הזמן לשפר את עצמך ולעשות את עצמך יותר מושך את הסיכויים שלך יגדל עם הזמן. זה בדרך כלל הזדמנות אקראית מכניס אותך למצב לפגוש Domme כי הוא מחפש כמה תת כמוך ואתה צריך להיות מוכן באותו יום.

אם ניקח שלילי "לעזאזל עם זה, אין שום Dommes בחוץ" היחס הוא מאוד מאוד מאוד מרתיע. אף אחד לא מרחם עליך, וכל Dommes כי תראה אותך ככה כנראה לא ייתן לך את השעה ביום.

9. אל תהיה נואש
ממש כמו וניל היכרויות, נשים יכולות לזהות בחור נואש מקילומטר. אתה לא צריך להפריש ביטחון יתר whelming, אבל אל תהיה כל כך נואש כי תוכל לדלג על אף אחד / שום דבר שמגיע בדרך שלך. לא זו בלבד שהדבר משקף היטב עליך, אבל הדבר הכי גרוע שאתה יכול לעשות זה לקפוץ לתוך המצב הנורא להחזיק מעמד בגלל הייאוש. זה רק בסופו של דבר עם שניכם להיות אומלל.

10. ניתן לפתוח על פטישים שלך ופנטזיות מוכנים עדיין לא להתפשר
זכור אתה כנראה לא צריך לפרט את כל מה שאתה רוצה לעשות / להתנסות במגע הראשון. אם דברים הולכים טוב והיא מתעניין בך, יש סיכוי טוב שהיא תשאל על אלה. "מתאים" טוב חשוב במערכות יחסים ארוכות טווח D / s. זה לא לוקח זמן רב על ידי שיתוף שלך פטישים ופנטזיות זה עם זה כדי לראות אם יש סיכוי שדברים יכולים להבין. אם אתה ממש חיובי צריך ההצמדה אבל היא מחזיקה סלידה גדולה ההצמדה, אתה כנראה לא צריך לקפוץ לתוך מערכת יחסים יחדיו.

יהיו ככל הנראה פטישים מסוימות שהן פחות חשוב לך. אלה עשויים לצוץ כפרס מדי פעם אבל להיות מוכנים לקבל את העובדה שהם לא יקרה מגדיל את הסיכויים שלך.

עוד ניתן לבטא על פטישים יותר סביר שהם יכולים לעבוד לתוך מערכת היחסים שלכם (פוטנציאל) שלך. כאילו, זה מדליק אותי להיות נשי ו באותו זמן זה גורם לי מאוד כנועה, מושפלת, וצייתן ולהיות נשי בפומבי מביא לי פחד התרגשות גדולה. אם הפמיניזציה לא "לעשות את זה" בשבילה, היא עדיין עשויה לשלב את זה לתוך סגנון החיים כעונש. תלוי איך היא מרגישה לגבי כל אחד פטישים שלך תקבע אם הם קורים בכלל, קורה לעתים קרובות, קורה כפרס או כעונש לקרות.

לאחר שני הצדדים יודעים למה לצפות עובר דרך ארוכה במונחים של תאימות.


11. להיות מתחשב.
להיות מתחשב עובר דרך ארוכה. במהלך המגעים הראשונים שלך מומלץ לשאול כמה שאלות קטנות אשר עשויים להופיע באופן אקראי. מה הצבע האהוב עליה? מהי ממתקים האהוב עליה? איזה סוג של ספרים ומוזיקה האם היא רוצה?

אלה אולי נראה כמו שאלות תמימות למדי, אך הם יכולים ללכת דרך ארוכה בקבלת רושם ראשוני ושמירה על מערכת יחסים בריאה אם ​​להתחייב להם זיכרון. בפגישה הבאה שלך להופיע עם פרח או 12 כי זה הצבע האהוב עליה בונבוניירה האהוב עליה או ספר או תקליטור, כי אתה חושב שהיא תיהנה (הייתי רק לסטות אל שני האחרונים אם אתה בקיא בספרות מוסיקה).

מציג אותה מוקדם שאתה להקשיב ולהבין לפחות את הבסיס של איך לעשות אישה מאושרת ביום 1 יראה לכם יותר סיכוי להיות מסוגל לשמח אותה על 395 ימי 1021, וכן הלאה.

12. תקשיב לפני שאתה מדבר.
כל תהליך החיזור יהיה ייחודי ושונה אבל דבר אחד אוניברסלי: נשים מעדיפות גברים שמקשיבים. זה משהו להיות מודעים במיוחד אם יש לך נטייה מזל"ט על אודות עצמך או אם זה הוא אחד הראשונים Dommes לתת לך את השעה ביום.

סביר להניח להתמודד עם אחד משלושה תרחישים:
א) היא רוצה לדעת עליך הכל לפני שהיא מוכנה לגלות שום דבר על עצמה.
ב) היא רוצה לדבר על עצמה לפני שהיא רוצה לשמוע עליך כלום.
ג) היא רוצה להיות הלוך ושוב על חילופי דברים שונים בו כל חלקה דעתך על נושאים מסוימים על מנת לאמוד את ההתאמה שלך.

אם אתה מתמודד עם (א), שאל אותה מה היא וולד רוצה לדעת עליך. לענות היטב, תמציתי, ובכנות ולראות מה היא רוצה לדעת הבאה. אם היא אומרת משהו כללי מאוד כמו "ספר לי על עצמך" המצב הזה לא יכול באמת להיות מצב (א) כלל. דרך טובה לבדוק את המים היא לזעזע את משהו קצר כמו "אני שנים צילומי ישן, אני עובד בתחום Y, אני כבר אורח חיים במשך שנים Z", ולאחר מכן המדינה אתה רוצה לדעת יותר עליה. בהתבסס על התגובה שלה, צריך להיות לך מושג כיצד לטפל במצב.

אם אתה מתמודד עם (ב), להקשיב בתשומת לב. מבצעים את המידע בזיכרון. המטרה העיקרית שלך צריכה להיות כדי לקלוט את המידע ולשנן אותו. "שכחתי שאמרת כי" הוא ביטוי מכוער מאוד משנה להשתמש. בעוד היא מדברת, לעשות בשום פנים ואופן לנצל את הזמן לחשוב על מה שאתה אומר, אלא אם כן זה נוגע ישירות למה שהיא אומרת. מקובל לרשום הערות מנטליות אתה מעוניין או רוצה להרחיב את הדיבור שלה על. היא כנראה רוצה לעשות את זה, והוא כנראה מודד התגובות שלך במשך זמן לעצור ולראות מה אתה מעוניין בה. אם היא אומרת שהיא אוהבת ספרים של אלדוס הקסלי לוקח עניין רב רייקי ואין לך מושג מי / מה אלה, לבקש ממנה לספר לך עוד על אותן. אם אתה מכיר את אלה, אומרים כך שואל אותה מה היא מוצאת שמעניין אותם. אסטרטגיה זו של (ב) כנראה צריך להשתמש בכל פעם שאתה מדבר איתה היא מדברת.

אם אתה מתמודד עם (ג), במצב זה ככל הנראה מאפשרת לך סיכוי גדול להיכשל. לגברים יש נטייה לרצות להרשים, אבל מה יהיה להרשים אותה ביותר הוא יושר. אם היא מעלה את הנושא, כי אתה לא חשבתי על, יש מעט ניסיון, או שאתה מודע לכך אך לא בטוח של המחשבות שלך על זה, למען האמת על כך. "לא היה לי הרבה ניסיון אבל אני יהיה מעוניין לחקור את זה." "אני באמת לא חשבתי על זה אבל אני אתן לזה קצת שיקול רציני. מה דעתך על זה?"

אם אתה לפחות הגון בשעה לחשוב על הרגליים ויש לי מחשבות בטוח לגבי זה, לנסות לזעזע את כמה דברים, לדעתך, להיות חיוביות על זה. "אה, צניעות גברית? אני לא ממש בטוח אבל אני חושב שזה כנראה יגרום לי יותר התנהגו. מה דעתך על זה?"

זכור את הכלל ביושר עדיין תקף. אם נראה שהיא אוהבת משהו שאתה ממש שונא, לא רק ללכת על זה כמו שזה הדבר שאתה הכי אוהב בעולם. יש נקודה שבה אתה יכול לקבל את העובדה תאימות היא לא שם, דברים לא הולכים לעבודה.

על הסיכוי שיש לך רושם מספיק טוב על אותה למקום שבו אתה שונא כמה דברים שהיא אוהבת, והיא עדיין מוצאת לך ראויה, היא עשויה להיות מוכנה להתפשר הרצונות שלה קצת. גם אם זה מרגיש רע מיסודו, אם זה באמת מה שהיא רוצה זה בסדר לתת לזה לקרות. אתה יכול להגיד לה את זה אתה חושב שזה בסדר שהיא עדיין לשחק עם אנשים אחרים כדי להשיג את המנה שלה בפעילויות אלה.

13. היו מציאותיים לגבי התוצאה ויודעים ללכת אם אתה צריך.
נושאים מסוימים עלולים לגרום יחסים תואם. בהנחה כי ניתן לזהות את הגורמים הללו מחוץ לשער אם הם עניין אישי, צריך לעשות עם לוחות זמנים וזמן, או שפשוט צריך BDSM שלך יוסרו פשוט רחוק מדי זה מזה, חשוב לדעת מתי עדיף על שניהם מכם פשוט להגיד לא.

אם זה כמובן לא יעבוד, תן אותה כמו ג'נטלמן. להודות לה על שהקדשת מזמנך כדי להכיר אותך, רוצה אותה היטב, ואם שני הצדדים נראה תואם ברמה האישית, מומלץ להמשיך לתקשר כידידים. זה פוגע בזבוז זמנה ומרצה אם להשקיע מאמץ בלב שלם, כאשר המצב הוא נדון מראש לכישלון.

אל תעשו דרכים להיפרד חיוך מזויף הבטחה ריקה להתקשר. זה כנראה פעולה הגסה ביותר לא מכובד ביותר שניתן לבצע. התעלמות / חסימת שיחות הטלפון שלה, שלא להשיב על הודעות דוא"ל או לפוצץ אותה וכו 'היא דרך פחדן להיות ואם הייתי במקומה הייתי רוצה לאתר אותך ולהכות אותך בפנים.

אם אי פעם תוהה למה Dommes נוטים לקבל קצת תשוש בחיפוש, כמחצית התסכולים שלהם מגיעים ככל הנראה סינון באמצעות צוללות, כי הם בזבוז טהור של זמן המחצית השנייה, מתוך צוללות מי להראות מבטיח אבל להפוך פסיבית אגרסיבית ואת נרתעת אותם ממקום למקום מבלי להיות כנים על תחושותיהם. אם אתה לא יכול לומר "לא" על פניה, כי אתה חושב שאתה אידיוט, אתה אידיוט גדול אם אתה אומר "כן" על פניה, ואז "לא" עם הפעולות שלך.

אני אנסה להוסיף לזה כאל עצות נוספות עולות בדעתי.