נולי |
לפני 12 שנים •
17 במאי 2012
לפני 12 שנים •
17 במאי 2012
נולי • 17 במאי 2012
א. איזה כיף שחזרת לכתוב זר!
ב. לכל מי שמצפה מאנשים פה להיות נורמטיבים - אתם לא באתר הנכון. פה יש רק שפוי בטוח ובהסמכה.(אני מקווה). זו הנורמה היחידה. ג. אני מתחברת לשאלות שלך מהצד השני. למשל לחשוב על זה שלעבד תהיה שפחה.(משהו שבמקרה עלה פה לאחרונה בשרשור אחר). או שיהיו שני עבדים שאחד מהם בן זוג שלי והשני סתם בשביל הפאן. ה"תת" דוקא יותר מענין בעיני. הצורך העמוק בהשפלה כל כך גדולה של מישהו שלא מסוגל לחשוב שמגיע לו להיות במקום ראשון. האפסיות שהוא מרגיש-מרגשת. בעיני יש שם הבעת כבוד: את כל כך הרבה יותר ממני שאני לא מסוגל לחשוב שמגיע לי להתקרב אליך עד כדי להיות מספר 1 שלך.למשל. ד. למי ששאל איך אפשר שיהיה מספר 2: זה פשוט ענין של יותר יחס ו"הטבות" למי שמספר 1 להבנתי. לא מסובך. N |
|
זר(שולט) |
לפני 12 שנים •
17 במאי 2012
תגובות
לפני 12 שנים •
17 במאי 2012
זר(שולט) • 17 במאי 2012
תודה לאלה שהגיבו באופן מכובד לשאלותיי, ובמיוחד למי שהעידה על עצמה.
אני במיוחד שאלתי על שפחה מס' 2 מול שפחה מס' 1. על שובר שיוויון במקום שהיה עשוי להיות שיוויון, או במקום שניתן היה להלכה להפוך את הסדר. תת (או עבד) של שפחה של אדון זה משהו אחר. בכלל לא ברור שהוא נתון למרות ישירה של האדון. בכלל לא ברור שהאדון מתעניין בו (אולי הוא סתם צעצוע שהאדון העניק רשות לשפחתו להשתעשע בו). ברור שהיפוך הסדר במקרה כזה "משנה סדרי עולם". אותו דבר עם שפחה של עבד או סאבי של גברת. בכלל לא ברור שהגברת רוצה מגע ישיר עם השפחה, ואולי היא מתירה לעבד להחזיק לו שפחה כדי לפרוק יצרים שאיתה, עם הגברת, אסור לו. כלומר, במקרים הללו, יש כוחות חיצוניים שמשמרים את הסדר. אפשר כמובן לשאול מה מביא מישהו או מישהי לרצות להיות נשלט ע"י מישהם אחרים שהם בעצמם נשלטים, וזאת שאלה נכבדה אחרת. כשאני כתבתי מספר 2, לא התכוונתי שמספר 1 ממש שולטת על מספר 2. התכוונתי לתיאור המצב שהבנתי מאותו בלוג. אדון שיש לו שתי שפחות. אחת מוגדרת מס' 1, השניה מס' 2. המעמד מגדיר את הזכויות והחובות שלהן כלפי האדון. למשל, מס' 1 שוכבת איתו במיטה, מספר 2 על השטיח למרגלותיו. מס' 1 מגישה את האוכל לשולחן, מס' 2 מפנה ורוחצת כלים. מי שמכיר את "גור" לא צריך הסברים נוספים. אני רוצה להזכיר לכל מי שכתבו או שרוצים לכתוב, שכל מי שנכנס לכלוב יש לו שריטה משלו. לרצות להצליף במישהי זאת שריטה. לרצות לחטוף הצלפות זאת שריטה. לרצות לשלוט על מישהו זאת שריטה. לרצות להיות נשלט זאת שריטה. למי מכם יש מד-זחיח מספיק מדויק כדי למדוד השריטה של מי מאיתנו עמוקה יותר? אני לא יודע איך מודדים מי חכם יותר ומי טיפש יותר. אבל אני יודע שישנם צעירים שלא מאמינים שעם הזמן והניסיון הם יחכימו יותר. ייתכן שחלקם צודקים. |
|
תמונה כפרית |
לפני 12 שנים •
18 במאי 2012
Re: תגובות
לפני 12 שנים •
18 במאי 2012
תמונה כפרית • 18 במאי 2012
זר כתב/ה: כשאני כתבתי מספר 2, לא התכוונתי שמספר 1 ממש שולטת על מספר 2. התכוונתי לתיאור המצב שהבנתי מאותו בלוג. אדון שיש לו שתי שפחות. אחת מוגדרת מס' 1, השניה מס' 2. המעמד מגדיר את הזכויות והחובות שלהן כלפי האדון. למשל, מס' 1 שוכבת איתו במיטה, מספר 2 על השטיח למרגלותיו. מס' 1 מגישה את האוכל לשולחן, מס' 2 מפנה ורוחצת כלים. מי שמכיר את "גור" לא צריך הסברים נוספים. אישית, לא מתחברת לסוג כזה של "הבדלי מעמדות". ה"יחד" שלנו הוא אחד על אחד. במובנים הללו אין ביננו טיקסיות גוריאנית. |
|
drm(מתחלף) |
לפני 12 שנים •
18 במאי 2012
לפני 12 שנים •
18 במאי 2012
drm(מתחלף) • 18 במאי 2012
מה שאתה מתאר דומה קצת לcockhold בהקבלה של שולטת ונשלט, אבל לא ממש.
אני יודע שכנשלט אני לא אוכל לקבל דבר כזה. כשולט... אני חושב שגם לא ארצה מישהי שהיא מסר2. אני ארצה להתייחס ל2 בצורה שווה. |
|
זר(שולט) |
לפני 12 שנים •
18 במאי 2012
לא מתחברים
לפני 12 שנים •
18 במאי 2012
זר(שולט) • 18 במאי 2012
מה שאני מתאר לא דומה בכלל לקוקהולד.
הפניה שלי נועדה לאלה שיודעות על מה אני מדבר, ועבורן לא צריך להכביר מילין. מי שלא מבינה על מה אני מדבר - זה הסימן הבדוק ביותר שהיא לא שם. במקום אחר הערכתי (ללא כל ביסוס מדעי) שאולי יש בארץ 40 כאלה. אז תעשו לבד את החשבון - הסיכוי שזה מה שאת/ה הקורא הממוצע חש הוא בין אחוז לפרומיל. אם רוצים לעצור מישהו מלפתוח את צפונות ליבו, אחד הטריקים הפשוטים זה מראש להיות שיפוטי כנגד דעתו או הרגשותיו. להצהיר מראש "הדבר הזה הוא לא בשבילי". אנחנו יודעים שזה לא בשבילכם. אתם הרוב. אתם יודעים מה, למה "אתם"? גם אני בקלחת. גם אני לא רוצה/לא מוכן/לא מפנטז להיות מס' 2. אבל מה שאני רוצה/מוכן/מפנטז בכלל לא קשור לדיון. השרשור פנה לקבוצה מאוד ספציפית, שעדיין קיים נטל ההוכחה שהיא לא ריקה. חבל שההתלהמות לא מאפשרת לאותן "יחידות סגולה" (אם הן בכלל קיימות) להתבטא אפילו על הבמה שבניתי במיוחד להן. למה לא תתנו "פעם ב-" גם למיעוט שבמיעוט הדומם הנסתר הטמיר והנעלם, גם לו להתבטא? |
|
בכוח המוח(שולטת) |
לפני 12 שנים •
18 במאי 2012
Re: לא מתחברים
לפני 12 שנים •
18 במאי 2012
בכוח המוח(שולטת) • 18 במאי 2012
זר כתב/ה: מה שאני מתאר לא דומה בכלל לקוקהולד.
הפניה שלי נועדה לאלה שיודעות על מה אני מדבר, ועבורן לא צריך להכביר מילין. מי שלא מבינה על מה אני מדבר - זה הסימן הבדוק ביותר שהיא לא שם. במקום אחר הערכתי (ללא כל ביסוס מדעי) שאולי יש בארץ 40 כאלה. אז תעשו לבד את החשבון - הסיכוי שזה מה שאת/ה הקורא הממוצע חש הוא בין אחוז לפרומיל. אם רוצים לעצור מישהו מלפתוח את צפונות ליבו, אחד הטריקים הפשוטים זה מראש להיות שיפוטי כנגד דעתו או הרגשותיו. להצהיר מראש "הדבר הזה הוא לא בשבילי". אנחנו יודעים שזה לא בשבילכם. אתם הרוב. אתם יודעים מה, למה "אתם"? גם אני בקלחת. גם אני לא רוצה/לא מוכן/לא מפנטז להיות מס' 2. אבל מה שאני רוצה/מוכן/מפנטז בכלל לא קשור לדיון. השרשור פנה לקבוצה מאוד ספציפית, שעדיין קיים נטל ההוכחה שהיא לא ריקה. חבל שההתלהמות לא מאפשרת לאותן "יחידות סגולה" (אם הן בכלל קיימות) להתבטא אפילו על הבמה שבניתי במיוחד להן. למה לא תתנו "פעם ב-" גם למיעוט שבמיעוט הדומם הנסתר הטמיר והנעלם, גם לו להתבטא? (: אולי זה לא בגלל ההתלהמות, שאף אחת לא עונה "לעניין". אולי אף אחת לא באמת מעדיפה להיות מס' 2. גם בפוסט שלינקקת היא לא באמת רוצה להיות מס' 2. היא מעלה שם תחושות בקשר למקום הזה, לא רק ממקום של מס' 1, אלא מהמקום של האחת והיחידה. אני חושבת שצריך לעשות אבחנה בין לרצות להיות שם, ובין לרצות לחוות חוויה בערבון מוגבל, דווקא משום שהיא נוגעת לנו בפחדים ראשוניים כל כך. אני לא בטוחה שאתה עושה אותה. אם לא מדובר בחוויה שנוגעת בפחדים העמוקים האלה, אז מדובר במישהי שרוצה קשר חלקי, כזה שהם ממלאים אחד לשני משהו ספציפי ולא הוליסטי. כאלה יש יותר מ-40, ולמרות שההערכה שלי לא מבוססת אמפירית, נדמה לי שניתן לבסס אותה יותר בקלות מאת שלך. (: דווקא השאלה לגבי התחושות שמעלה בנו הרעיון של מס' 2, היא שאלה שמעניינת אותי הרבה יותר. ויודע מה? על השאלה הזו כולן יכולות לענות. |
|
בכוח המוח(שולטת) |
לפני 12 שנים •
18 במאי 2012
לפני 12 שנים •
18 במאי 2012
בכוח המוח(שולטת) • 18 במאי 2012
תמונה כפרית כתב/ה: Lakshmi כתב/ה: אני חושבת שבחורה צריכה להיות ממש ממש שרוטה/מטומטמת/עם דפקה פסיכולוגית רצינית, כדי להיות מוכנה להיות מספר 2
ולא מדברת על לאהוב את זה בכלל.. אני אישית רחוקה מאד מאד מלהיות שרוטה או מטומטמת או דפקה פסיכולוגית כזו או אחרת ויש לי עליך פור של כ 20 שנות ניסיון חיים. כבר במשך 4! שנים תמימות שאני במערכת יחסים עם איש מקסים ונפלא לי. וכן אני לא היחידה ולא הראשונה. וזה לחלוטין לא מפריע לי, כי זה מה שמתאים לי. וגם אם אחליט שמתאים לי אחרת, הוא תמיד ישאר החבר הכי טוב שלי. יש אנשים שעבורם להיות במקום כזה בתקופת חיים כזו או אחרת, זה בדיוק מה שמתאים להם בלי שום קשר ל BDSM השיפוטיות הזו שלך רק מצביעה על צרות מוחין ואי יכולת לקבל את מי שחייו ודעותיו שונות משלך. העולם שלנו הוא רחב ומגוון, כבדי את הבחירות של אחרים. ויש פה לא עט אנשים שראו את האינטראקציה המדהימה הקיימת ביננו כולנו! על מנת להבין, שיש מגוון שלם שם בחוץ והוא יכול להיות קסום ומדהים, בלי להיות משפיל, מדכא, פוגעני וכו', למרות שגם כאלה כבר ראיתי. תמונה, אני רוצה לשאול, ותחליטי אם את רוצה לענות - את אומרת שזה מתאים לך וכו' אבל לא היית רוצה להיות הנשלטת/אהובה היחידה שלו? זה באמת לחלוטין לא משהו שמפריע לך? |
|
זר(שולט) |
לפני 12 שנים •
18 במאי 2012
התייאשתי, לא נכנעתי, סתם הרימותי ידי לשמיים בתפילה
לפני 12 שנים •
18 במאי 2012
זר(שולט) • 18 במאי 2012
ציטוט:
אולי זה לא בגלל ההתלהמות, שאף אחת לא עונה "לעניין". אולי אף אחת לא באמת מעדיפה להיות מס' 2. גם בפוסט שלינקקת היא לא באמת רוצה להיות מס' 2. היא מעלה שם תחושות בקשר למקום הזה, לא רק ממקום של מס' 1, אלא מהמקום של האחת והיחידה. התפרצת לדלת פתוחה. אמרתי שעדין נטל ההוכחה להוכיח שיש כאלה בינינו. שיש כאלה בעולם אני יודע, פגשתי בזמנים ומקומות אחרים. ציטוט:
אני חושבת שצריך לעשות אבחנה בין לרצות להיות שם, ובין לרצות לחוות חוויה בערבון מוגבל, דווקא משום שהיא נוגעת לנו בפחדים ראשוניים כל כך. אני לא בטוחה שאתה עושה אותה. אם לא מדובר בחוויה שנוגעת בפחדים העמוקים האלה, אז מדובר במישהי שרוצה קשר חלקי, כזה שהם ממלאים אחד לשני משהו ספציפי ולא הוליסטי. כאלה יש יותר מ-40, ולמרות שההערכה שלי לא מבוססת אמפירית, נדמה לי שניתן לבסס אותה יותר בקלות מאת שלך. (: כאילו דא, ברור, גוז ויד'אוט סייאין. ציטוט:
דווקא השאלה לגבי התחושות שמעלה בנו הרעיון של מס' 2, היא שאלה שמעניינת אותי הרבה יותר. ויודע מה? על השאלה הזו כולן יכולות לענות. נכון, כולן יכולות לענות. אבל למה דווקא בשרשור הזה? ככתוב בכותרת, אמרתי נואש. אני מנער את חוצני מהשרשור הזה. קחו אותו לאן שאתם רוצים לושו אותו, לעסו אותו, וירקו את השאריות הצידה. מישהו כינה לאחרונה באוזני את הכלוב "הדמוקרטיה של הבדס"ם", דמוקרטיה מסוג האנרכיסטי. |
|
Red E |
לפני 12 שנים •
18 במאי 2012
Re: התייאשתי, לא נכנעתי, סתם הרימותי ידי לשמיים בתפילה
לפני 12 שנים •
18 במאי 2012
Red E • 18 במאי 2012
זר כתב/ה: ציטוט:
אולי זה לא בגלל ההתלהמות, שאף אחת לא עונה "לעניין". אולי אף אחת לא באמת מעדיפה להיות מס' 2. גם בפוסט שלינקקת היא לא באמת רוצה להיות מס' 2. היא מעלה שם תחושות בקשר למקום הזה, לא רק ממקום של מס' 1, אלא מהמקום של האחת והיחידה. התפרצת לדלת פתוחה. אמרתי שעדין נטל ההוכחה להוכיח שיש כאלה בינינו. שיש כאלה בעולם אני יודע, פגשתי בזמנים ומקומות אחרים. ציטוט:
אני חושבת שצריך לעשות אבחנה בין לרצות להיות שם, ובין לרצות לחוות חוויה בערבון מוגבל, דווקא משום שהיא נוגעת לנו בפחדים ראשוניים כל כך. אני לא בטוחה שאתה עושה אותה. אם לא מדובר בחוויה שנוגעת בפחדים העמוקים האלה, אז מדובר במישהי שרוצה קשר חלקי, כזה שהם ממלאים אחד לשני משהו ספציפי ולא הוליסטי. כאלה יש יותר מ-40, ולמרות שההערכה שלי לא מבוססת אמפירית, נדמה לי שניתן לבסס אותה יותר בקלות מאת שלך. (: כאילו דא, ברור, גוז ויד'אוט סייאין. ציטוט:
דווקא השאלה לגבי התחושות שמעלה בנו הרעיון של מס' 2, היא שאלה שמעניינת אותי הרבה יותר. ויודע מה? על השאלה הזו כולן יכולות לענות. נכון, כולן יכולות לענות. אבל למה דווקא בשרשור הזה? ככתוב בכותרת, אמרתי נואש. אני מנער את חוצני מהשרשור הזה. קחו אותו לאן שאתם רוצים לושו אותו, לעסו אותו, וירקו את השאריות הצידה. מישהו כינה לאחרונה באוזני את הכלוב "הדמוקרטיה של הבדס"ם", דמוקרטיה מסוג האנרכיסטי. נו באמת... קצת קושי וכבר בורחים? ומה עם החלק הזה של שאלתך : "וכמובן, כל תובנות נוספות שאינן במסגרת תשובות לשאלות דלעיל. ".. |
|
בכוח המוח(שולטת) |
לפני 12 שנים •
18 במאי 2012
לפני 12 שנים •
18 במאי 2012
בכוח המוח(שולטת) • 18 במאי 2012
וואוו.. זר, אמרת נואש ואתה מנער חוצנך מהשרשור "שלך"?
הרבה זמן לא נתקלתי בשילוב נדיר כל כך של דרמטיות ועלבוניות. באמת סליחה שהגבנו לך בשרשור, "לא לעניין". בפעם הבאה שנרצה להגיב ולא נהייה בטוחות, נשלח לך לפרטי, ורק לאחר שתאשר, נפרסם. בסדר? עכשיו תרגע. |
|