בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

קשור אותי, אהוב אותי: הסקס השולט חוזר לאופנה

רז78{מלאך שחור}
לפני 12 שנים • 16 במאי 2012

קשור אותי, אהוב אותי: הסקס השולט חוזר לאופנה

רז78{מלאך שחור} • 16 במאי 2012
http://www.xnet.co.il/relations/articles/0,14572,L-3095094,00.html

קארין ארד ממש לא מופתעת מהעובדה שהסאדו-מאזו שוב הפך ללהיט. היא רק קצת בשוק מזה שאתם כל כך מופתעים
נולי
לפני 12 שנים • 16 במאי 2012
נולי • 16 במאי 2012
אז קארין צריכה גבר גדול וחזק. שיבושם לה. למה להכליל?
    התגובה האהובה בשרשור
Red Leaf
לפני 12 שנים • 17 במאי 2012
Red Leaf • 17 במאי 2012
נולי כתב/ה:
אז קארין צריכה גבר גדול וחזק. שיבושם לה. למה להכליל?


זו סך הכל דעתה. דעה שאני נוטה להסכים איתה, אם כי במישור אחר ועם טוויסט מסויים. כפי שרוב השולטות פה מחפשות דמות שהיא "לא סמרטוטית", דמות שהיא "דומיננטית בחיי היום יום" וכדומה, ניתן להסיק מכך שהן רוצות גבר שהוא "חזק". למה הן רוצות גבר חזק? מבלי להכנס לקלישאות של "להוציא על גבר חזק ומצליח את העצבים", או רעיונות דומים, יש פה רעיון מאוד מעניין - האתגר. לקחת מישהו טוב ממך, או ברמתך, ולנסות להכניעו ולעצבו. תאורטית זה נחמד ויפה.
אולם, מה קורה ברגע שמקלפים את כל הפוזה, האגו והמגננות? למה בדיוק אתן רוצות גבר חזק? לא מעט פעמים, קראתי בבלוגים של מתחלפות שהן נהנות להתעלל במי שנותן להן את זה, או במי שהן מצליחות להכניע. אולם, מי שלא נותן להן את זה, ומי שמכניע אותן, כבר מביא אותן למקום שהוא אחר לגמרי, הרבה יותר מדליק(לדעתן ולדעתי), למקום של איבוד שליטה טוטאלי, למקום של כניעה. יתרה מכך, לא אחת קראתי תגובות בפורומים של שולטות, או בבלוגיהן, כי הן "רוצות לאבד שליטה, אך רוצות שזה יהיה אך ורק בדרכיהן, ובגלל שהן קונטרול פריקיות, זה לא ילך", או על שולטות שניסו את הצד השני ולא כל כך התלהבו מזה(כלומר, זה די משך אותן, למרות ש"הביצוע" שהן חוו לא היה מספיק טוב לדעתן).
לדעתי, יש סיבה לכך שאתן מחפשות "גבר חזק".אם זאת, במסגרת כל כך דינאמית כבדסמ, שנועדה לעזור לנו "להתבטא" בצורה שנוחה וטובה לנו(!), לעיתים אנו בוחרים את המקום הנוח, לא בהכרח זה שמשקף את רחשי הלב, אלא כי זה הכי "בטוח". מאחר וזה עולם כל כך דינאמי, רב צבעים ועשיר, אין לדעתי פה "שחור ולבן", אין כזה דבר מישהי שהיא לחלוטין שולטת, כשם שאין כזה דבר מישהו שהוא לחלוטין שולט. הכל דינאמי פה, ובסיטואציה הנכונה, אני די בטוח שכל אחד ואחת פה, לא משנה אם יכתירו את עצמם כ"מלכת הבדסמ הכי קשוחה שיש 2012!!!!" או "השולט האכזר ביותר המקורי 1958", ישנו כיוון, גם אם באופן חד פעמי.
ולמה? כי זה נורא פשוט, באתם לפה כדי להתנסות במשהו קצת אחר. הרי כל המהות של האתר היא לצאת, גם אם קצת, מהקונצנזוס.
4X4​(אחר)
לפני 12 שנים • 18 במאי 2012

קארין ארד

4X4​(אחר) • 18 במאי 2012
לדעתי,
היא ילדה,
עם פער גדול בין העבודה שלה "לגדולים" - כהצהרתה,
נפגעת ממילה קלה ומביקורת...
שתהיה בריאה,
ואם מיהו משלם לה על זה - נו שויין,
רינה מצליח היא כבר לא תהיה - היא אפילו לא בכיוון...