בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

סשן פומבי עם ווינר. ופעם ראשונה שלי בדאנג׳ן.

בחור יפה מחפש שמנה
לפני 12 שנים • 16 ביוני 2012

סשן פומבי עם ווינר. ופעם ראשונה שלי בדאנג׳ן.

בחור יפה מחפש שמנה • 16 ביוני 2012
אז ככה אני מהאתר בערך מגיל 19, 5 שנים, ומעולם הרמתי את התחת ללכת לדנגן ולראות במציאות את הסצנה, והפרצופים.
קיבלתי הזמנה מפתה מווינר לעבור סשן פומבי בדנגן.

יום חמישי בערב, נוסע לתל אביב, נכנס למועדון, ואכזבה ענקית מתגלה בפני, אני דמיינתי את זה אחרת, גדול יותר, מפתיע יותר, מגוון יותר. אבל סהכ מועדון די קטן עם אנשים רגילים וחביבים כמוני, עוד מאכזב שהמועדון היה כמעט ריק והיחס של הבחורות לגברים היה משהו כמו 1 ל 10.
מה שכן תפס את עיניי היו זוג צעיר לא יודע מי השולט ומי הנשלט (נראה שהבחור), אבל הבחורה הייתה יפהפיה, פני מלאך, שיער שחור חלק, רזונת, לבושה בטייץ שחור שמדגיש את כל קימורי גופה האלוהי. בכל מקרה אם זה היה במועדון רגיל והיא לא הייתה עם הבחור ללא ספק שהייתי מתחיל איתה. (מעניין אם היא פעילה בפורום).
בכל מקרה האווירה במועדון הייתה די שגרתית (הדימיון תמיד עולה על המציאות) חוץ ממסך פלזמה שמעל ברמנית חמודה שעליו הוקרנו סרטי פורנו הארדקורים, ובחורה מבוגרת שלא הפסיקה להצליף באנשים (בהמשך אספר עליה).
בכל מקרה ניגשתי לבר שהיה רחוק מהכניסה, בברמנית החמודה ומסך הפלזמה האטרקטיבי הבחנתי רק מאוחר יותר. הזמנתי כוס וודקה פינלנדיה עם רדבול, שיעלה קצת שמחה על פני, החלפתי כמה מילים עם הברמנית שהראה חוסר עניין, ושאלתי אותה מי זאת ״ווינר״ המדוברת, שיתוף פעולה ממעט מצידה וענתה לי שהיא מסתובבת.
ניגשתי לברמנית החמודה והחייאנית ופתחתי בשיחה קצרה, האנשים שם היו ממש חביבים, אבל שמחתי לגלות שיש עוד סוטים כמוני.
לפתע הבחנתי בבחורה סקסית במדי שוטרת עולה על במה עם עמוד ורוקדת, היא הורידה את המדים וזיהיתי זאת ״ווינר״ בחורה שנראית בתחילת שנות ה30 אך חטובה וסקסית להפליא, לאחר שירדה מהבמה עזבתי את הברמנית החמודה לרגע וניגשתי לווינר, הזדהתי, והיא אמרה לי שעוד הערב היא תנסה לארגן. לאחר כמה דק וכוס וודקה שנייה, ווינר תופסת אותי ביד ומוליכה אותי לבמה. התוודיתי בפניה בצער רב ששכבתי היום פעמיים וכנראה לא יעמוד לי, היא טענה שזה בסדר.
במצב הזה הייתי די שתוי ולא הבנתי כל כך מה קורה, הנחתי את הכוס בצד, ועוד מלכה הצטרפה לבמה, הם קשרו את ידי לקיר, שגבי מופנה אליו (אני כבר הסתיבבתי לפני במועדון שחולצתי מופשלות) והתחילו בשריטות קלות, ווינר אחזה בשוט והצליפה בי קלות. היה חשוך, הייתי שתוי וגם נרגש מעט, ולא הבנתי מה קורה. זה נראה שאנשים אפילו לא הבחינו שמתרחש בפניהם סשן אכזרי icon_smile.gif
לאחר כמה דק הן סובבו אותי קשרו אותי שנית, ווינר הפשילה לי את המכנס ואחריו התחתון, מה שהפתיע אותי שלא הייתה בי בושה בכלל, אולי גם בגלל שהמועדון היה ריק כמעט. כל כך לא רציתי לאכזב את ווינר וניסיתי להעמיד אותו, אבל כלום נשאר דליל ומכווץ. בשלב זה ווינר הגבירה את עצמת ההצלפות, אני לא הבנתי כל כך מה הולך סביבי או מי נוגע בי, ולמרות הטשטוש מהאלכוהול התחלתי להרגיש כאב עז מההצלפות. תוך כדי אני מנסה למתוח את גבולות היכולת שלי על מנת לא לאכזב את ווינר המתוקה.
בשלב הבא המלכה השנייה נעמדה מלפניי תוך כדי שויינר דוחפת אותי ומרפה ושוב. תוך כדי שאני משתפשף עליה. עדיין לא עמד. בשלב הבא וכאן נהיה מעניין יותר, אבל לא הייתי מחורמן בשיט, והתחרטתי שלקחתי את הזונה הזאתי לפני הכניסה למועדון.
בשלב זה המלכה השנייה עשתה לי פייסיטינג ווינר מצליפה קלות בביצים המסכנות שלי, אחרי זה הן התחלפו ווינר עמדה עליי עם העקבים (יצאו לי מלא קליקים בגב), פתאום אני שם לב שברוב תעוזתה היא לוקחת לי את המשקה לוגמת ממנו, ומבקשת ממני לפתוח את הפה, אני בעונג רב פתחתי את הפה גדול ונתתי לאלכוהול המתוק שעורבב עם הרוק שלה לנזול לי לתוך הפה ( רק שהשתייה הייתה ממש קרה וזה נזל לי בדיוק לתוך הבור שיש לי בשן, כאב רצח, לדעתי היא כיוונה לשם icon_smile.gif
ואז הגיע הרגע הכה קצר אך כה מיוחל, ווינר עמדה מעליי והושיבה את שתי פלחיה המלכותיים על פני המאושרות, היה לה ריח מדהים. שתי נשיקות בפה ונגמר.
ווינר ניגשה אליי והודיעה לי שהייתי מצויין, אני הבטחתי לה שפעם הבאה אני יבוא מגורה ומשוחרר, ווינר סקסית, ידידותית, חיוך נפלא ונעימה, אכן אני אשמח להכיר אותה טוב יותר, ואני מקווה שביום שלישי הקרוב ניפגש שוב.

אחרי שירדתי מהבמה, ניגשתי לברמנית האפתטית והזמנתי עוד משקה, ברגע זה התחלתי ליהנות ממש מהמוזיקה, ולא עניין אותי שלא הייתה אווירת קרחנה, אני רקדתי ! נהניתי, שמחתי. שכל פעם שטפתי את עיניי אל מול הבחורה היפיופה.
בשלב מסויים, אני פתאום מרגיש את המבוגרת מאחורי והיא בוחנת אותי, בהתחלה מצליפה קלות, בוחנת אם אני זורם, זורם, יאללה יותר חזק. האלכוהול שזרם בדמי עירפל את כל חושי, ואני לא הרגשתי כאב ( יש לי סף כאב מאוד נמוך) וזה היה כיף, והיא הגבירה עד שלא זעקתי את נשמתי אל מול כל האולם, לא הסתפקה, ברגע שזה קרה, נתנה לי נשיקה קלה והלכה, מה שמצחיק זה שנדמה שמי שהיה בן זוגה ממש נהנה מהמחזה.
בכל מקרה היה ערב מהנה, השוס זאת ווינר !!! יפהפה ואישה אמיתית מקווה להשתפר ולעוד מופעים ומפגשים מסעירים נתן טעם לעוד. שבוע טוב ומרגש לכולם
    התגובה האהובה בשרשור
Winner​(מתחלפת)
לפני 12 שנים • 17 ביוני 2012

תודה מותק :)

Winner​(מתחלפת) • 17 ביוני 2012
אתה שווה בעצמך ואני בטוחה שעוד נכונות לך הרבה חוויות !!