לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

ילדים - אל תנסו את ה בבית

Gale S.
לפני 19 שנים • 24 ביוני 2004

ילדים - אל תנסו את ה בבית

Gale S. • 24 ביוני 2004
הרבה זמן אני כבר מתלבטת אם לכתוב את הדברים האלה פה.
לפני חמישה חודשים פרסמתי פה את הקטע "אונס בהזמנה" ( http://www.thecage.co.il/library.php?Library=view_item&UserID=4260&ItemID=420 ).
כנראה שהקטע הזה לחץ על הרבה כפתורים, גלויים ונסתרים, כי מספר הכניסות אליו היה עצום. מיותר לציין, אני מניחה, שההתנסות המתוארת שם, אמיתית לכל פרטיה. מה שלא מיותר לציין הוא, שהיום, כמעט חצי שנה אחרי, אני עדיין משלמת את המחיר הפיזי של ההתנסות הזאת.

אין לי כוונה להכנס לפרטים הרפואיים המדוייקים, אלא לומר, בבירור: אם אתם מתכננים משהו בסגנון עבור עצמכם \ עצמכן, כדאי שתקחו בחשבון את כל האפשרויות, בעיקר אלו הלא צפויות, ותתמחרו אותן בתוך הסך הכל של המעשה.

ולא. לפני שהנשמות הטובות יפתחו פה וירננו: אני לא מאשימה את הפרטנר שלי בדבר. הוא נהג בזהירות מירבית מבחינתו. גם הוא לא יכול היה לצפות את התוצאות ולמען האמת, בכלל לא יכול היה לצפות הרבה מלכתחילה. גם אני לא והנזקים שנגרמו, הם מעבר למה שהעליתי בדעתי גם בתסריט היותר גרוע שציירתי לעצמי אז.

זה אולי קצת דרמטי וקצת באוויר. אם כן, לו יהי כן, אבל השורה התחתונה שלי היא שהמשחק ששיחקנו היה קצת מסוכן מידי והמחיר יקר מידי.
בבקשה, אל תנסו את זה בבית.
נזמית לופתת
לפני 19 שנים • 24 ביוני 2004
נזמית לופתת • 24 ביוני 2004
hug2.gif

שמחה שפירסמת.
חשוב, לדעתי.

יש דברים שהפנטזיה טובה להם.
פנטזיה בלבד icon_exclaim.gif

רק שתרגישי טוב כבר.
שזה יעבור כבר .
זאלופון​(שולט)
לפני 19 שנים • 24 ביוני 2004
זאלופון​(שולט) • 24 ביוני 2004
מצטרף לכל מילה של שקית (נורא מוזר לי פתאום שהמשפט "מצטרף לכל מילה של שקית" הוא משפט הגיוני. מנפלאות האינטרנט).
קליבר​(שולט)
לפני 19 שנים • 24 ביוני 2004

מצטער אבל ...

קליבר​(שולט) • 24 ביוני 2004
כל הקטע הזה לא מצא חן בעיני מהתחלה...

אבל זה אני , אולי אחרים אוהבים את זה..
babywoman​(אחרת)
לפני 19 שנים • 25 ביוני 2004
babywoman​(אחרת) • 25 ביוני 2004
העיקר שיגמר כבר ותרגישי טוב
בייבי
Gale S.
לפני 19 שנים • 25 ביוני 2004

תודה

Gale S. • 25 ביוני 2004
שקית, זאלו, בובה.
ולמען האמת, ולא שאני רוצה לפתוח את זה לדיון כרגע, לא בטוח שמדובר בפנטזיה. זה היה יותר ברמה של צורך ואני, מה לעשות, לא חזקה בדחיית סיפוקם של הצרכים שלי. (פנטזיות אני דווקא מדחיקה לא רע ) icon_smile.gif

וקליבר: אם מצא חן בעיניך או לא, זה קרה ואין שום משמעות לרמת ההסכמה או אי ההסכמה שלך, או של כל אחד אחר, בעניין. אנחנו עושים את שאנחנו צריכים לעשות, עבור עצמנו, ואנחנו נושאים בתוצאות מעשינו. זה הכל.... לצערי.
אנפת לילה
לפני 19 שנים • 26 ביוני 2004

שמחה שכתבת את זה

אנפת לילה • 26 ביוני 2004
לא כל כך חשוב אם את מגדירה את זה כפנטזיה או מימוש של צורך.
יותר חשוב להזכיר שלכל דבר יש מחיר.
במקרה שלך מחיר יקר שלא צפית, ולכן חשיבות גדולה עוד יותר לחשיפה הזו.

כאשר אנחנו מדברים על בדסמ אנחנו מקפידים להשתמש במונחים כמו בטוח, שפוי ובהסכמה. את ויתרת על חלקם באופן חלקי במילוי הצורך הזה. הכנת לך את רשת הבטחון שלך , אבל היא לא היתה מספיק רחבה ולא הגנה על כל התחומים.

מימשת משהו שמהווה פנטזיה שכיחה אצל חלק לא מבוטל מהאנשים. ואין מקום בעיני לנזוף בך בנימת נו נו נו כזו או אחרת. עשית את הבחירה שלך . אין מקום בעיני לשפוט מישהו על הבחירות שלו.

מידי פעם מתפרסמות פה באתר תמונות מסשנים, חלקן של חברים באתר או מיובאות שהדבר הראשון שאני חושבת כשאני רואה אותן, זה שמישהו שכח שיש גם חיים אחרי הסשן. ואני תוהה אם לא נגרמים נזקים בלתי הפיכים כתוצאה מסשנים כאלה (אני יכולה לחשוב כרגע על כמה תמונות של החדרת ברגים ומסמרים לשדיים, פטמות ואברי מין, או הצלפה בסגנון חינוך אנגלי עד לפגיעה בשלמות העור)

צריך לזכור שלכל דבר יש מחיר, ולא תמיד אפשר לדעת כמה זה יעלה לנו.
אני מעריכה מאד את האומץ שלך "לקלקל" את הפנטזיה המושלמת של סיפור האונס.

החלמה מהירה.