ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

זה רק אני ???

Drizztpool​(שולט){קושקה שלי}
לפני 11 שנים • 3 ביולי 2012
Red Leaf כתב/ה:
Spartacus כתב/ה:
Red Leaf כתב/ה:
diamante en bruto כתב/ה:

אז כן, זה התחיל לינץ'.


את מסתכלת על זה בתור לינצ', אני מסתכל על זה בתור צדק פואטי.


ודרך אגב, לא התבצע שם לינצ' - את ניפחת את זה מעבר לכל פרופורציה. הוא התנהג כמו ילד מפגר, גיבור מקלדת, וקיבל ביקורת לגיטימית על מעשיו.

אם זה כל כך מפריע לו, או שמא פגע בליבו החלוש והרגיש - אולי לפעם הבאה ילמד לקח לפני שיחליט להתנהג כמו חרא.


רד, אתה דביל! אדיוט! חלאת המין האנושי! נבלה! אדם ששכל בראשו צריך לנתק איתך כל קשר! מעבר לזה, צריך גם להוקיע אותך מכל קבוצה חברתית אליה אתה משוייך!

עכשיו, האם זה נראה לך כמו ביקורת לגיטימית על מה שכתבת?
לא נראה לי, ואני אגיד לך למה - כי זו לא! זו לא ביקורת, זו השתלחות חסרת רסן בך, לא על מה שכתבת, לא על מה שעשית, אלא על מה שנראה לי שאתה חושב ומה שנראות לי כמו הדעות שלך. אני מבין, מתוך מה שכתבת, דברים עמוקים יותר עליך בתור בנאדם וחושב שבנאדם כמוך לא צריך להמשיך להתקיים בתוך החברה שלנו - אם זה נשמע לך הגיוני, קבל את ה"ביקורת" שלי כמו שהיא. אם לא, אל תעביר ביקורת כזו ואל תצדיק מי שמעביר אותה.

אגב, אותה ביקורת (ברובה) נכתבה על טופר לא בעקבות התגובה שלו לתמונה אלא בעקבות השיחה הפרטית עצמה.


אני מבין שאתה אוהב להקליד ולכתוב, ואני מבין אותך - זה כיף. לחיצה על המקלדת, תו ועוד תו, ועוד אחד. ונוצרת לה מילה. ואז אחת ועוד אחת - והופ! נוצר לו גם משפט - בחיי, לפעמים זה כל כך כיף שמקלידים בשביל ההקלדה, וזה בדיוק הרושם שעולה מגיבוב השטויות שאתה כתבת. כבר שכחת על מה רצית לכתוב, שכחת מה הייתה הפואנטה, שכחת על מה אתה מגן, שכחת מה הוא עשה, שכחת המון דברים - אבל מה, זכרת שאתה רוצה לכתוב, וזה הכי חשוב מבחינתך. ייתכן שהייתה לך פואנטה, ייתכן שגם קצת הסתבכת בכתיבת ההודעה וב"השתלחות" שלך, וייתכן, שהתאמצת נורא לתקוף - אותי, ואת כותבת השרשור, על כך שמצאנו את מה שהוא פירסם, קבל עם ועדה, כפוגעני ותוקפני - דבר אשר לא עולה בקנה אחד עם חוקי האתר, ואם אתה לא מאמין לי, תסתכל בעמוד הכניסה לאתר - אני די בטוח שנדרשת גם להצהיר שתפעל לפי חוקי המקום. בכל מקרה, דה פקטו - לא היה, ולו זכר קטן, לפואנטה או מטרה בתגובה שלך.

פרפל, מהכרותי איתך - ההיפך הוא הנכון. במידה והמעשה היה מתבצע על ידי אדם שלא נמנה על אחד מחברייך - היית מגנה אותו במקום, היית טוענת שזו לא דרך לדבר, אני בטוח שגם היית נעלבת בשם הילדה, משפחתה וכדומה. למה אני בטוח? כי ניהלנו מספיק שיחות בעבר, ויצא לי לראות את הצד הזה בך, יצא לי לראות את הפרצוף האמיתי שלך, זה שלא סובל תוקפנות מכל סוג שהיא, זו שנמנעת מלהכנס למצבים שכאלה וזו שחושבת שאלימות מילולית, על כל רבדיה - אינה הדרך. יתרה מזאת, יצא לי גם לשמוע ממך ש"לפעמים עדיף להתאפק" ולא להתלהם.
על סמך זאת, ועל סמך שיחות רבות עמך שבהן היית כחוצץ ביני לבין מכר לשעבר שעמו הסתכסכתי, אני די סבור שאם לא היה מדובר בחבר שלך, ואם היית מסתכלת על התמונה הכללית ועל המקרה לאשורו, תגובתך הייתה שונה.

בכל מקרה, כפי שנאמר קודם, הדיון הזה מיצה את עצמו, והפך למיותר.


אני באמת חושב שאתה מאמין במשפט הראשון שכתבת, גם אם הוא היה מפוסק לא נכון, לגבי להקליד בשביל ההקלדה. אני חושב שאתה אוהב להקליד בשביל ההקלדה, מצד שני אני לא חושב שאתה אוהב לקרוא דברים שאחרים כותבים, כי הרי לא באמת קראת את מה שאני כתבתי, אתה עשית משהו אפילו גרוע יותר משנעשה לגבי טופר - אתה הסקת, מאיך שאתה חושב שאתה מכיר אותי (אוי השחצנות, אלוהי, השחצנות) מה שאתה רוצה להסיק ולכך הגבת.

אם, מאידך, היית לוקח את הזמן לקרוא ולהבין את מה שכתבתי, מה שמשום מה לא אתה ולא "בחשכה" עושים, ייתכן והיית מגלה כמה דברים. אבל רד ליף לא אוהב לקרוא מה אחרים כותבים, הוא גם לא אוהב לשמוע מה אחרים חושבים, כי רק מה שהוא חושב הוא הנכון (דולף הוא הצדק, אמר מישהו לפני, בדומה לדברים שנאמרו גם לפניו) ורק הדעה שלו היא הנכונה והנאורה והנצחית, אף! אחד! אחר! לא! מבין! כלום!

נכון?

אז אני אסכים איתך במשהו אחד, כי אני קורא מה אתה כותב, גם אם זה צירוף מילים חסר כל הגיון או מטרה, לי חשוב מה שאחרים חושבים או מאמינים, ואני לא מפחית את זה לכדי אבק חסר חשיבות, שלא כמוך, הו רד האדיר!
אני אסכים איתך שהדיון הזה מיצה את עצמו, כמו כל דיון שאתה חלק ממנו, בזה שאתה, ורק אתה, ולא אף אחד אחר אפילו אם הוא אומר משהו דומה לשלך, צודק!

ותסלחו לי אם אני פוגע באנשים, אני מתנצל מראש, אבל המשפט הבא הוא ברוטאלי כלפי אנשים מסוימים אבל נמאס לי מזה - Heil Red Leaf

ודבר אחרון, אני לא מתכוון להתווכח איתך אף פעם יותר, כי אי אפשר להתווכח איתך. כי זה לא וויכוח, זה: רד ליף משמיע את דבריו והאחרים משמיעים גיבוב של שטויות חסר משמעות. זה הרי תמיד ככה, רק אתה, הרי, צודק אולטימטיבית. רק הדעה שלך היא הנכונה, נכון? אז למה בכלל להקשיב למה שיש למישהו אחר להגיד מלכתחילה? זה הרי לא באמת חשוב
Master Bruce
לפני 11 שנים • 3 ביולי 2012
Master Bruce • 3 ביולי 2012
אחרי בדיקה:
כפי שחשדתי מההתחלה, התמונה מזוייפת ולקוחה מפרסומת אמריקאית כלשהי, אין ילדה ואין סרטן.
"אין דה דארק" אם את טוענת שאת יודעת ממקור ראשון הורים כלשהם של הילדה הזאת ראו משהו שקשור לנושא הזה, את שקרנית. אם את יודעת את זה ממקור שני, אז את טועה ומי שסיפר לך את זה שקרן.
in_the_dark​(מתחלפת)
לפני 11 שנים • 3 ביולי 2012
in_the_dark​(מתחלפת) • 3 ביולי 2012
shanytopper כתב/ה:
אחרי בדיקה:
כפי שחשדתי מההתחלה, התמונה מזוייפת ולקוחה מפרסומת אמריקאית כלשהי, אין ילדה ואין סרטן.
"אין דה דארק" אם את טוענת שאת יודעת ממקור ראשון הורים כלשהם של הילדה הזאת ראו משהו שקשור לנושא הזה, את שקרנית. אם את יודעת את זה ממקור שני, אז את טועה ומי שסיפר לך את זה שקרן.


איזה חרטה ... הכל רק לא להתנצל אה
טוב לא ממש ציפיתי למשהו אחר
in_the_dark​(מתחלפת)
לפני 11 שנים • 3 ביולי 2012
in_the_dark​(מתחלפת) • 3 ביולי 2012
ונגיד שזה אכן כפי שאתה טוען - שזה לפי ידיעתי ממש אבל ממש לא

אתה לא ידעת את זה בזמן התגובה כמו כן זה עדין לא היה מצדיק את התגובה הלא ראויה שלך
nomorenomore
לפני 11 שנים • 3 ביולי 2012
nomorenomore • 3 ביולי 2012
רד ליף - לא תקפתי אותך. לא יודע למה הסקת את זה... ניחא.

יש לי קושייה לכבודו - האם לצחוק על אונס של דתייה במאה שערים עם אביזרי שיבארי ופלאג אנאלי ( הבדיחות האידיוטיות שלנו מימים עברו) זה לגיטימי ולצחוק על תמונה שאמינותה מוטלת בספק זה לא? כולנו צבועים כך או אחרת רד.

ובבקשה אל תגיב ב ״גיבוב שטויות / אתה תוקף״ - שנינו יודעים שזה לא כך. ושנינו יודעים שספארטה גם לא תקף אותך. זה בסדר לא להיות צודק. אתה רק בן אדם.