בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

יום הבדס"מ הבינלאומי 24/7 - מאנץ' קווירי והרצאה

היילני
לפני 11 שנים • 22 ביולי 2012

יום הבדס"מ הבינלאומי 24/7 - מאנץ' קווירי והרצאה

היילני • 22 ביולי 2012
מחרתיים, ב-24/7, נחגג יום הבדס"מ BDSM הבינלאומי (כבילה, משמעת, שליטה, כניעה, סדיזם, מזוכיזם) הבינלאומי, ולראשונה נציין אותו גם כאן.

אתןם מוזמנות/ים למפגש חברתי לעוסקות ולמתעניינות בבדס"מ קווירי, לדיבור, לאוכל ולקפה. יואנה מעוז, יוזמת "קורס חינם במשפט פלילי" בקואליציית נשים לשלום, תרצה על בדס"מ ומשפט.

****בדס"מ, או סאדו-מזוכיזם מתייחסים לסוג של אירוטיקה הכרוך בחילופי כוח בין בגירות/ים בהסכמה. הקהילה הבדס"מית הדומיננטית בארץ היא בעלת ציביון הטרוסקסואלי, היא א-פוליטית ובתוך כך חודרים אליה ערכים הגמוניים כמו מיזוגניה, להט"בופוביה וסקסיזם. אני שואפת לתת אלטרנטיבה לקהילה הזאת, ולפגוש ולאגד א/נשים בדס"מיים משלל האוריינטציות המיניות ומשלל המגדרים. אני רוצה ליצור מרחב ושיח בדס"מיים- פמיניסטיים, ביקורתיים וקוויריים.

*****מאנץ' munch - מתייחס למפגש חברי (לא-מיני) בין אנשימות בדס"מיות. במפגשים כאלה, יש לשמור על מרחב בטוח עבור כולןם, לכן אין להשתמש במצלמה, אין לגעת באדם ללא רשותה, יש להשתמש אך ורק בשם/כינוי שהאדם בוחרת בה. לא כולןם מחוץ לארון הבדס"מי, ולמרות האג'נדה הציבורית שלי בנושא, אין לי כל עניין להוציא מהארון אף אחת.

~חברימות, נבקש מכל אחת שמגיעה לתרום בין 0-20 ש"ח לאירוע, כדי לשלם סכום סמלי למרצה ששוקדת על הכנת ההרצאה. בכניסה יהיה כובע קוסמות. כל אחת כפי יכולתה, תודה! ~
היילני
לפני 11 שנים • 22 ביולי 2012
היילני • 22 ביולי 2012
++++האירוע יתקיים בבבקפה 'אלבי', הגדוד העברי 1, ת"א, בשעה 19:30.
שימו לב, כי מדובר במאנץ' קווירי. מי שאינו/ה מכיר/ה את המונח או חולק/ת עליו - כנראה שהאירוע אינו בשבילכםן.