אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

בוקי נאה והדאנג'ן

Winner​(מתחלפת)
לפני 12 שנים • 22 ביולי 2012
Winner​(מתחלפת) • 22 ביולי 2012
שוטרת* כתב/ה:
יקירה שלי, אני לא יודעת למה את עדה, אני יודעת מה אני רואה כאן. מה שאני רואה כאן, זה שכל אדם שמנסה לומר מלה אחת על המועדון, מייד נזרקים לעברו כל מיני האשמות של רדיפה וניקים משניים.
אבל אולי אני טועה.
יותר מזה, הלוואי ואני טועה.

נחכה ונראה מה תהיה תגובתם.


דברים שרואים מכאן לא רואים מישם
}}{{
שוטרת*
לפני 12 שנים • 22 ביולי 2012
שוטרת* • 22 ביולי 2012
ניקי666 niki כתב/ה:
שוטרת* כתב/ה:
ניקי666 niki כתב/ה:
הדאנגן רכש לעצמו מוניטין ושם בזכות ולא בחסד ,הוא היה המועדון הראשון בארץ והוא המוכר מכל הליינים והמקומות האחרים ,כיום הוא מתפרנס גם מהמוניטין הנל ואין רע בזה .


אתה צודק ניקי. הוא אכן *היה*.
להגיע לדאנג'ן היה קסום וחווייתי.
היו שם אנשים שחיים נהנים ומקיימים בדס"מ.
לא כל אחד ידע עליו, לא כל אחד יכול היה להיכנס אליו, ואם כבר נכנס איזה עובר אורח תמים, הוא זה שהרגיש חריג.
כיום- החריג זה אתה.

היום הדאנג'ן מתפרנס רק על השם של מה שהוא היה. כי הדאנג'ן שאני הכרתי, לא היה מוכר את עצמו בזול בצורה הזו, ולא היה ממהר לאפשר "סיורים", שעם כל הכבוד לחברתי ווינר שחושבת שהיא פותחת למישהו שם את הראש, לדעתי זו נאיביות חמודה ותו לא.
האנשים האלו מגיעים למועדון אחרי או לפני שהם ראו חשפניות, זונות, מסוממים ומסוממות, אחרי שהם שומעים ביטויים כמו "חורים של תל אביב", ונרשמים לסיור ב"אתרי הפשע של העיר".
אם נדמה לך ווינר, לרגע אחד, שאדם שנרשם לסיור במקום פשע, מגיע ושומע אותך ו"נפתח לו הראש"...



את צודקת שוטרת ,הדאנגן דאז והאווירה שבו היו טובים יותר .

לימדו אותי כי אין מה להתרפק על העבר ולנסות להנות מהעתיד .

חשבתי לסיים בזה אבל אוסיף את שאלת מיליון הדולר ,הדאנגן לא טוב ,האם המתחרה טוב יותר ..
הידעת שהרבה אנשים מאותו עבר שאת מתרפקת עליו יש להם בכלל איסור כניסה למתחרה ...

קיימת בעייה של הכנסות ואני מניח שהסיורים של בוקי מוסיפים להכנסה ונותנים אפשרות לקיים את המקום ,הפרנסה בארץ קשה ,צודקת לא את ואני צריכם לשלם את המחיר אבל גם לא המועדון .


ניקי מותק, הנה עוד משהו שבטוח למדת.
"אדם בלי עבר,אין לו עתיד" (האמת שאומרים את זה על עם, אבל זה מתאים גם כך).
אתה לא יכול להגיד שלהביט על העבר זה להתרפק. זה כן, אם אתה לא מנסה לשנות כלום ולעשות משהו בנידון. כמו שלומדים מטעויות של עבר, כך ניתן לקחת את הדברים הטובים שהיו בו ולנסות לשחזר אותם.
ולגבי ה"מתחרה", אני לא מתייחסת לזה כרגע. כשיהיו שם סיורים, גם להם תהיה לי תגובה.
ניקי666 niki
לפני 12 שנים • 22 ביולי 2012
ניקי666 niki • 22 ביולי 2012
ללא עבר אין עתיד ,נכון אומרים את זה על עם ,אם ניקח את העם שלנו לדוגמא קיים עבר מפואר והעתיד לו בערפל icon_smile.gifמה שאומר שעל הנייר המשפט נראה טוב אבל בפועל זה מתנהל מעט אחרת .

הדאנגן דאז היה הרבה יותר הארד קור וזה מכמה סיבות ,המבנה שבתקופה דאז העליות של השכירות והעלויות הנלוות היו הרבה יותר זולות .

סיבה נוספת היא סיבה כלל עולמית ,גם המועדונים המובילים באירופה הולכים היום ליותר לכיוון הפטיש קינק ,הסאדו הקלאסי אינו נותן אפשרות לתחזק מועדון מבחינה כלכלית .

לגבי המתחרה דנתי בעניין מספיק בפורום >אני יודע שאני צודק אבל כוס משקה חשובה לחלק מהאנשים יותר מהעקרונות שהם לעיתים מטיפים להם .
שוטרת*
לפני 12 שנים • 22 ביולי 2012
שוטרת* • 22 ביולי 2012
מזל שאני לא שותה אלכוהול. אי אפשר להאשים אותי בקבלת שוחד (:

ניקי. יש לדאנג'ן המון פוטנציאל, וזה שיגבו כל שטות שהולכת שם, כמו הסיורים הדבילים האלו למשל, לא יעזור לו לחזור להיות אפילו קרוב (לא למה שהוא היה, כי זה באמת חלומות בהקיץ) למקום מפגש חם ובדס"מי כמו שהוא אמור להיות.

בינתיים, הוא מקבל לגיטימציה למתן פריק שואו.


ו icon_profilekiss.gif גם לך ווינר יפה שלי
מלכתא
לפני 12 שנים • 22 ביולי 2012

תנו קצת כבוד

מלכתא • 22 ביולי 2012
הדיון יצא מהקשרו.
לגיטימי לדון עד כמה יש להיחשף לעולם הונילי.
לא לגיטימי להכנס לכיס של בעל עסק או עובדת בו.
להאשים את הדאנג'ן בכל צרות העולם זה מגוחך, כשם שבנאדם שמגיע לשם בטעות לא בהכרח יהפוך לבדסמי. אין שום קשר.
אני לא נמנית עם "מעריצי" הדאנג'ן, אישית הייתי שם רק פעם אחת ובכלל לא נהניתי.
אבל נכון אמר מי שהזכיר שהדאנג'ן הוא עסק אחרי הכל, ואני מאמינה שלנהל עסק כזה דורש יותר מסתם רצון להרוויח כסף. אז אולי אין שם את האווירה הביתית שהיתה חסרה גם לי...
נו אז מה, הדאנג'ן זכה בשם שלו בזכות ולא בחסד.
תפרגנו קצת, מה קרה?
מצד שני אפשר להבין את הנעלבים שלא מתאים להם שיכנו אותם "פושעים וזונות".
בשורה התחתונה, הראו רק את הדאנג'ן ולא דיברו לא עליו ולא על הקהילה הבדסמית.
מכיוון שהדאנג'ן לא מייצג אותי, אין לי סיבה להיפגע. הלכלוך פה על חשבון המועדון ולא על חשבוני.
אני פשוט נותנת למקום את הכבוד הראוי לו.
לא סתם עוד עבד
לפני 12 שנים • 22 ביולי 2012
לא סתם עוד עבד • 22 ביולי 2012
נגד הדאנג'ן טענו שהוא משמש כפריק שואו עבור הוונילים הסקרנים גם ביפו ועוד ב-2004. תחפשו כאן בארכיון ותגלו זאת בעצמכם. די מהר אחרי שהוא נפתח זה הפך לסוג של בון טון לא לפרגן לדאנג'ן ולהתנגח בו. כולם רוצים מועדון, רוצים שהוא ישקיע בפרקט, במזגנים, בוונטות, בציוד ובמתקנים, לא רוצים לשלם בכניסה ורוצים שהמחירים בבר יהיו זולים. ומאיפה בדיוק יבוא הכסף שאמור להשאיר את הבעלים מעל פני המים ולתת להם אוויר לנשימה? מעניין כמה מאלו שיוצאים נגד התנסו בחייהם בניהול עסק כעצמאים, עם כל החשבונות שצריך לשלם כל חודש בלי תירוצים, עם כל ההתעסקות והדרישות הלא הגיוניות (והיקרות) של הרשויות השונות, ועם מתחרים עסקיים ששמים לך רגליים בכל מקום שהם יכולים. אני מתקשה להבין מה זה מפריע ללקוחות מה המועדון עושה מחוץ למסיבות. אם יש ביקורת על ההתנהלות במסיבות עצמן או על האופי שלהן - אדרבא. הכי רלוונטי בעולם. אבל מה זה רלוונטי מה המועדון עושה מחוץ לשעות הפעילות שלו? הרי גם כשהמועדון אירח בשנה שעברה כמה מסיבות של חילופי זוגות, בלי קשר למסיבות הבדס"מ, היו מי שהרימו גבה ומתחו על כך ביקורת. ואלה אותם אנשים שאחר כך מתווכחים איתך בכניסה שהם לא צריכים לשלם, וכשהם נכנסים הם לא מתקרבים לבר. אז כן, מועדון שמבקש להתפרנס ולשרוד כלכלית זו לא מילה גסה, ולא צריך להתנצל על זה. צריך לעשות איזונים, לפעמים גם פשרות, ולרצות את כולם זה פשוט לא מציאותי.

אבל, לכל זה כבר התרגלתי. שוטרת, זה ממש לא נכון שמתנפלים על כל מי שמעביר ביקורת. הנה, את ביקרת, וכמוך גם אחרים כאן, וגם אם אני לא מסכים איתך, הביקורת לגיטימית ואני יכול להבין מאיפה היא באה. לא התרגלתי ולא אתרגל לביקורת שמושמעת מגורמים אינטרסנטים, שמונעת ממניעים זרים ולא ענייניים ולעיתים מגיעה "מטעם", למרות שהקורא הממוצע לא יודע לזהות זאת כי הוא לא בקיא במה שמתרחש מאחורי הקלעים, והמבקר לא טורח ללוות את ביקורתו בגילוי נאות, כמתחייב על פי כל כלל בסיסי של אתיקה. במקרים כאלה אני מתנדב בשמחה לבצע את הגילוי הנאות במקומו.
שוטרת*
לפני 12 שנים • 22 ביולי 2012
שוטרת* • 22 ביולי 2012
כמה נקודות שבחרתי להתייחס אליהן בתשובתך לסעע.

כן, אני עצמאית. אני בהחלט יודעת במה זה כרוך, להחזיק עסק. יודעת כמה זה מייאש כשהוא בתקופות רעות. אבל אני גם יודעת שאם יש לי אג'נדה, שצברה קהל, שנאמן לי, אני אהיה נאמנה לו.
ואם יש לי עסק למסעדה צמחונית, וצברתי קהל צמחוני במשך שנים, זה שיש לי תקופה חלשה, לא מצדיק את זה שאני אתחיל למכור שם בשר. כי מה שיקרה, זה שהאוכלוסייה הצמחונית אצלי תידלדל, עד לתיעלם. תגיע אומנם אוכלוסיה חדשה של אנשים אוהבי בשר, אך בסופו של יום- הפכתי לעוד מסעדה. איבדתי את הייחודיות והאג'נדה שלי.

לא הייתי רוצה לראות את זה קורה למועדון.

יש בעיות? אתם אנשי עסקים? אני הכי מבינה ובעד למצוא פתרונות. תחשבו מחוץ לקופסא. אנשים לא שותים? תנו להם דברים אחרים שיפתו אותם. תייבאו קצת ציוד, תפתחו מעין מיני דוכן, תעמידו שם בחורה יפה שמבינה בדברים האלו שייבאתם, שתוכל להדגים ולהעיר את הרעב אצל הלקוח הפוטנציאל, ותמכרו.
עוד רעיון? אולי במקום ימי הסיור המבזים האלו שאדון נאה עורך, תביאו מישהי מקצועית, מישהי שמשדרת יוקרה (כמו שפעם הייתם מביאים לסשנים המיוחדים והנדירים שהייתי עדה להם, <ולא קל להרשים אותי>), שתעביר ערבי בדס"מ מזוקק , מעין הרצאה.
וזה ככה מהשרוול, אפשר לחשוב על אלף ואחת דרכים להכניס עוד כסף לקופה, בדרך שתשרת את האג'נדה שלכם, ולא בדרך בה תיכנסו לאותו סיור בו מראים ל'נורמטיביים' בתי זונות, נערות ליווי בכל מיני "חורים של תל אביב".

ועוד משהו, המועדון לא עושה מסיבות מקרמה 'מחוץ לשעות הפעילות שלו' (שזה גם ביטוי שאני לא מסכימה לו. ברגע שהכרזת על המקום כעל מועדון בדס"מ, זה כל ההוויה שלו. אחרת מה ההבדל בינו לבין כל מועדון אחר? בכל מקום אחר אני יכולה להוריד איקס על הברכיים, ובכדי לקשור, לא חייבים צלב.), המועדון, מחוץ לשעות הפעילות שלו, ממשיך להתיימר לייצג משהו שאני חלק ממנו, בצורה שאני אישית, מאוד מאוד מתנגדת לה.
ניקי666 niki
לפני 12 שנים • 22 ביולי 2012
ניקי666 niki • 22 ביולי 2012
שוטרת ,אף אחד לא האשים אותך בקבלת שוחד חלילה ,הדברים שנרשמו בדבר כוסות המשקה לא כוונו אלייך ,גם לסעע העלה כאן את ההבדלים בין ביקורת לגיטימית ובין ביקורת מונעת על ידי אינטרסים ,בנושא הנל אני ואת תמימי דעים כי פיך וליבך שווים ואת לא מונעת מאינטרסים אחרים ,אני מאמין מהכרות שלי איתך כי דברייך מטרתם שינוי שיעשה טוב לקהילה על פי משנתך .

התזכורת שלי לגבי המתחרה היתה בכדי ליצור לשון מאזניים להתנהלות הלא לגיטימית ,לבוא ולומר כי הימים היפים של אותו עבר שאת מדברת עליו לא נהרסו רק על ידי הדאנגן ,אולי גם על ידי הדאנגן אך גם המתחרים לא טמנו ידם בצלחת וגם כן ..חלקנו הבליינים שלא ידעו לכבד איש את זולתו ופרנסתו ,יצרו מחנאות מגעילה ובעקבותיה המסיבות נראות כפי שהן נראות ..

ישנם הרבה סיבות מדוע הדאנגן לא יהיה יותר כאתמול ,אחת היתרונות בדאנגן הישן היה היותו מועדון יחיד אשר כולנו כמקשה אחת היינו מבלים בו ,הרבה יותר אנשים והרבה יותר צבעוניות ,אינני חושב שתחרות זה דבר שלילי אך אם אקח את הסצנה בברלין כדוגמא הרי רוב המועדונים והליינים עובדים בשיתוף פעולה ,כניסה למועדון אחד שם מקנה הנחה משמעותית בליין אחר ,האם כאן בארץ האוכלת יושביה יכול להתקיים הדבר הזה ..?

ההצעות שלך שוטרת לעניות דעתי מצויינות ,לא אני הכתובת לישמם ואני מקווה שיהיה מי שידע להרים את הכפפה ,אני מבין גם ההרגשה שלך ובגלל שמדובר בביקורת לגיטימית ללא אינטרסים אני חושב שהיא שווה התייחסות מהנהלת הדאנגן .
בלוסום​(לא בעסק)
לפני 12 שנים • 23 ביולי 2012

עם כל הרצון הטוב,

בלוסום​(לא בעסק) • 23 ביולי 2012
המציאות מדברת בשם עצמה:

אין לי בעיה עם כך שמסקרים את המועדון, אבל... לענין האם זה סיקור מפרגן או שלא,

מבחן התוצאה מעיד אלף מילים:

הקדמתי להגיע והגעתי כשעוד ארגנו את המקום

המסיירים יצאו החוצה

היתי לבושה בצורה סולידית מאוד

אבל... המבטים מלאי הפלצות שהם נעצו בי

כאילו עשיתי משהו רע.

זה מעיד מספיק על תוכן הסיור ועל מה שנאמר בו?...
דיווה​(מתחלפת)
לפני 12 שנים • 23 ביולי 2012

Re: עם כל הרצון הטוב,

דיווה​(מתחלפת) • 23 ביולי 2012
rapunzel כתב/ה:
המציאות מדברת בשם עצמה:

אין לי בעיה עם כך שמסקרים את המועדון, אבל... לענין האם זה סיקור מפרגן או שלא,

מבחן התוצאה מעיד אלף מילים:

הקדמתי להגיע והגעתי כשעוד ארגנו את המקום

המסיירים יצאו החוצה

היתי לבושה בצורה סולידית מאוד

אבל... המבטים מלאי הפלצות שהם נעצו בי

כאילו עשיתי משהו רע.

זה מעיד מספיק על תוכן הסיור ועל מה שנאמר בו?...


*****************************************************************************
לא נוהגת להתערב בשרשורים שכאלו וכרגע מתעלמת מרוב התגובות ,
התגובה שלך עיצבנה אותי ברמה האישית
כשהגעת מוקדם (בערך שעה) והיה סיור בפנים התבקשת על ידי שלא להכנס
הייתה סיבה,
לא על מנת שלא ינעצו בך מבטים (לא הרגשתי שאף אחד שופט/נועץ בי מבטים)
אלא בקטע של פרטיות,
הסברתי לך שיש שם סיור פרטי
בכח להכנס לשרשור ולהראות וואיי הייתי שם וראיתי את הזוועה? (זוועה= בוקי)
בואו נלך עם העדר?

לפחות 3 פעמים יצא לי לצפות מהצד מההתחלה בסיורים של בוקי
לא זכור לי מלל מבזה שלו שם או תגובות "מוזרות" אובר של הקהל

כל אחד בוחר לפרש כל סיטואציה מהמקום הכואב שלו

תחשבי על זה

הערת דרך אגב,
לפעמים הכל רק בראש, הכל רק נדמה לנו


רפונזל ופה אני מתאפקת שלא לרשום דברים מסויימים
בשל צנעת הפרט