לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

הגשת עבד על מגש של כסף

דני בוי
לפני 19 שנים • 29 ביוני 2004

הגשת עבד על מגש של כסף

דני בוי • 29 ביוני 2004
כידוע ישנם דברים הבאים בקלות לאנשים שונים ומוגשים על מגש של כסף וישנם אנשים שצריכים לעבוד קשה כדי להשיג את מה שהם שואפים להשיג.

הצורך, הכמיהה, הרצון ואף אולי האובססיה במקרים קיצוניים של מלכה להשיג עבד מושלם כרואות עיניה, מעוצב ומאולף להפליא ובעל כל תכונות האופי הבסיסיות שאמורות להיות קיימות בעבד קיימות אצלו והדבר ידוע, מובן, מקובל וגם מבורך.

אך גם באם קיימות כל תכונות האופי הבסיסיות שאמורות להיות אצל העבד, עדיין הדרך להיות עבד מאולף ומעוצב להפליא לטעמה של המלכה עלולה להיות ארוכה וזה תלוי בלא מעט גורמים שאינם קשורים לנושא זה.

ישנה גישה מוטעית לדעתי בכל אופן אצל מלכות מספר שאומרת, כי ברגע שלעבד קיימים כל תכונות האופי הנחוצות או רובן לפחות אזי הוא כבר צייתן, מאולף, ממושמע וגם נאמן.
כדי להגיע לרמת הצייתנות והמשמעת הנחוצה לצרכי אותה מלכה ספציפית אזי יש להעביר עבד תהליך אילוף/חינוך הדרגתי גם אם מדובר בעבד שכבר מנוסה משום שצרכי המלכה הקודמת וגם השקפת עולמה על עולם השליטה עלולים להיות שונים מהמלכה הנוכחית.

דוגמא :
המצרכים לעוגה קיימים כולם, אך איך אפשר לטעום מהעוגה אם לא מערבבים את המצרכים יחדיו
ואם לא מעבירים את תבנית התערובת תהליך אפייה והקפדה על ביצוע דייקני של הוראות ההכנה/אפייה כך שלא יקרו תקלות והעוגה תצא לשביעות רצון האדם האופה אותה ?
אז הרי הוא גם יוכל להנות ממנה ועוד יותר שמדובר בעוגה שיצר במו ידיו ולא איזו עוגה קנויה מהחנות.

דוגמא זו מבהירה היטב כי גם עבד יש להעביר תהליך קפדני, הדרגתי ואף מתוכנן מראש כדי להגיע לתוצאה הרצויה ולנוח על זרי הדפנה לאחר עבודת האילוף המתישה משהו שיכולה גם להתמשך זמן מה.
האם ניתן ישר לצפות כי העבד יהיה צייתן למופת, מאולף לגמרי ויידע איך לספק מכל הבחינות את מלכתו למרות שבבסיסו הוא אדם כנוע, פאסיבי,סבלני ומנומס ?
לדעתי לא.

זה מה שנקרא לקבל עבד על מגש של כסף אך מאחר ומדובר בעבד שהינו בן אדם ולא כסף, בית, אוטו וכל חפץ דומם שהוא אזי בעצם לא ניתן לקבל אותו על מגש של כסף אלא יש לטפחו ולהובילו לכיוון ולדרך הנכונה והמתאימה לו ולמלכתו.

מן הסתם מלכה מפונקת אשר רגילה שהכל מגיע לה כמובן מאליו ואין לטרוח ולהעביר את העבד סדנת אילוף כי זה מעייף אותה פיסית ומנטלית אזי גם לא תזכה לקבל ייתכן ולעולם אפילו את סוג העבד לו היא מייחלת ושואפת בסופו של דבר .
הפינוק והמנוחה האמיתית יגיעו בסוף או אולי גם תוך כדי תהליך האילוף בפרקי זמן שונים אבל כדי שהוא יהיה מושלם אזי גם מלכה צריכה להשקיע כאן משהו אם זה מזמנה, ממרצה ומכוחה הפיסי והנפשי .

מה לעשות שכדי שמלכה תקבל את העבד האידיאלי בעיניה היא צריכה גם להפגין סבלנות, סובלנות ועקשנות תוך דבקות במטרה של בניית העבד לצרכיה האישיים באמצעות איזושהי סדנת אילוף/חינוך וזה במידה והכימיה הראשונית ההדדית קיימת וכמו כן רצון והסכמה הדדית בהתאם לקראת האתגר והמשימה כל אחד ממקומו הוא.

לבוא ולפתוח שרשורים למשל בנושא כמה העבדים הם לא צייתנים, מרדנים, טיפשים, שולטים מלמטה ואינם מודעים לעצמם בכלל, זה דבר שקל לעשות אך לא נכון לעשותו לדעתי.
אכן ישנם כאלו שאינם מתאימים בשום אופן להיות עבדים או סאבים כי אין להם את תכונות האופי הנדרשות או וגם הריגוש המיני מכל עולם השליטה ונמצאים כאן ממש במקרה מסיבות שונות, אבל לנפות ולפסול כמעט את כל ציבור העבדים בגלל שאינם מגיעים ישר מאולפים ונכונים למילוי כל פקודה מתוך צייתנות עיוורת ? לחכות עד שהעבד המושלם בצורת הנסיך על ארבע כפי שתואר באיזה מקום אחר ייפול מהשמיים ויוגש למלכה במגש של כסף ? לדעתי מלכה כזו תחכה עוד זמן רב עד שזה יקרה אם בכלל כי הרי אין אנו חיים באיזו אגדה.

מלכה שצועקת כי כל העבדים לא רציניים ופוסלת אותם על ימין ועל שמאל צריכה לבדוק טוב עם עצמה האם היא באמת רצינית בעניין ורוצה להיות ולחיות כמלכה בעתיד .
זוהי מהות המלכות האמיתית, לדעת להגיע אליה בהדרגה ובצורה נכונה גם אם מדובר בהשקעה מסויימת ואז להנות מהחיים למעלה.
להדביק כתר בלתי נראה לראש ולהציב את ההגדרה שולטת ליד הניק לא הופך את אותה אחת למלכה עם כל הכבוד לעניות דעתי.
HotQueen​(שולטת){תחת השמש}
לפני 19 שנים • 29 ביוני 2004
דניאל, אני מסכימה איתך בעיקרון.
לדעתי השילוב הנכון והמוצלח יכול להיות
רק באמצעות תהליך ארוך של הכרות,
הבנה מעמיקה ואהבה (כן אהבה) של הצדדים.

אין דבר כזה מן המוכן, ומאחר ואנחנו אומנם
מלכות, הרי שאנו לא מצפות לאיזה נסיך שיגיע
(סביר יותר להניח שהצפרדע תגיח אך התהליך
יכול בהחלט להפוך כל צפרדע לנסיך...)

הכל עניין של השקעה, רצון ואהבה.
דני בוי
לפני 19 שנים • 29 ביוני 2004
דני בוי • 29 ביוני 2004
[quote="HotQueen"][color=red] (סביר יותר להניח שהצפרדע תגיח אך התהליך
יכול בהחלט להפוך כל צפרדע לנסיך...)


חחחחחח הוט קווין icon_biggrin.gif

יש לך את זה.

שמח שאת מסכימה מה גם שזו עובדה קיימת.
לגבי אהבה, ובכן טוב אם היא תהיה שם אבל אי אפשר לבוא ולומר שיחסי עבד מלכה טוטליים ללא אהבה בין הצדדים לא יכולה להצליח אם כי הגיוני יותר שלא תמשך לאורך זמן רב.