|
|
לפני 14 שנים •
21 באוג׳ 2012
Re: :)
לפני 14 שנים •
21 באוג׳ 2012
דיווה(מתחלפת) • 21 באוג׳ 2012
► לא דופקת חשבון כתב/ה: פחות משמונה שעות... איזה כיף... |
|
|
|
|
לפני 14 שנים •
22 באוג׳ 2012
לפני 14 שנים •
22 באוג׳ 2012
אורלי(שולטת) • 22 באוג׳ 2012
היה מצויין!!
|
|
|
|
|
לפני 14 שנים •
22 באוג׳ 2012
מסכימה איתך
לפני 14 שנים •
22 באוג׳ 2012
peach • 22 באוג׳ 2012
► אורלי כתב/ה: היה מצויין!! נתראה בשישי |
|
|
|
|
לפני 14 שנים •
22 באוג׳ 2012
Re: מסכימה איתך
לפני 14 שנים •
22 באוג׳ 2012
אורלי(שולטת) • 22 באוג׳ 2012
► peach כתב/ה: ► אורלי כתב/ה: היה מצויין!! נתראה בשישי מצפה לזה |
|
|
|
|
לפני 14 שנים •
23 באוג׳ 2012
}{
לפני 14 שנים •
23 באוג׳ 2012
דיווה(מתחלפת) • 23 באוג׳ 2012
► אורלי כתב/ה: היה מצויין!! זה בגלל שעמדתי קרוב אלייך כשהיית עם המכנס הקצר ההוא! |
|
|
| firex |
לפני 14 שנים •
25 באוג׳ 2012
אופפ
לפני 14 שנים •
25 באוג׳ 2012
firex • 25 באוג׳ 2012
באמת , רציתי סוף סוף להגיע ליום שלישי, במאנץ עוד המליצו על ערב שיש ב קינקי ליין
הצלחתי לשון שעות רבות אחרי עבודה והייתי מרוצה ושמח יצאתי בחצות מהבית ובדרך לדרום ת"א שמתי לב ששכחתי הענק שלי אז חזרתי הביתה, עליתי מצאתי האנק וירדתי לאוטו, ואז שמתי לב שהחולצה שלי קרוע, עליתי הביתה שוב , החלפתי חולצה ושוב ירדתי לאוטו ואז הרכב לא מניע כנראה שזה לא היה אמור להיות ואז ויתרתי, אנסה שוב בעוד שבועיים |
|
|
|
|
לפני 14 שנים •
25 באוג׳ 2012
Re: אופפ
לפני 14 שנים •
25 באוג׳ 2012
דיווה(מתחלפת) • 25 באוג׳ 2012
[quote="firex"]באמת , רציתי סוף סוף להגיע ליום שלישי, במאנץ עוד המליצו על ערב שיש ב קינקי ליין
הצלחתי לשון שעות רבות אחרי עבודה והייתי מרוצה ושמח יצאתי בחצות מהבית ובדרך לדרום ת"א שמתי לב ששכחתי הענק שלי אז חזרתי הביתה, עליתי מצאתי האנק וירדתי לאוטו, ואז שמתי לב שהחולצה שלי קרוע, עליתי הביתה שוב , החלפתי חולצה ושוב ירדתי לאוטו ואז הרכב לא מניע כנראה שזה לא היה אמור להיות ואז ויתרתי, אנסה שוב בעוד שבועיים[/quote המסיבה הקרובה היא בשישי הזה http://thecage.co.il/events/?events_users_concept=view_date&d=2012/8/31 מעבר לזה ממשיכים להפגש אחת לשבועיים פעם הבאה פשוט להתחיל את הלילה בלצאת מהבית ברגל ימין |
|
|
|
|
לפני 14 שנים •
1 בספט׳ 2012
שלישי הקרוב 04.09 ב23:00- המפגש שלנו!!
לפני 14 שנים •
1 בספט׳ 2012
דיווה(מתחלפת) • 1 בספט׳ 2012
http://thecage.co.il/events/?events_users_concept=view_date&d=2012/9/4
ממשיכים לחגוג ולשחק אווירה אינטימית ושובבה הקינקיליין סלון ממשיך במסורת של שלישי פעם בשבועיים נפגשים קבוע בשרון 21 תל אביב נא להרשם מראש http://www.thecage.co.il/profile/6827/ נפגשים ב23:00 אז אל תאחרו ערב משחקים הכרויות תחרות מזוכיסט נולד ועוד כיבוד קל, קרחונים DJ לס"ע בסטים של הכל מכל הצעות/בקשות ושאר ירקות ניתן לרשום באירוע או לשלוח לפרטי דרס קוד חופשי ומכובד כניסה ב23:00 עלות: 30 ש"ח כולל משקה ראשון חינם ערב קהילתי לכן, חשובה לנו ההרשמה מראש http://www.thecage.co.il/profile/6827/ אל תשכחו מה שקורה אצלנו.. נשאר אצלנו נשמח לראותכם }{ דיווה |
|
|
|
|
לפני 14 שנים •
1 בספט׳ 2012
לגביי לס"ע והמוזיקה
לפני 14 שנים •
1 בספט׳ 2012
דיווה(מתחלפת) • 1 בספט׳ 2012
הוא מאוד אוהב שמציקים לו
|
|
|
|
|
לפני 14 שנים •
2 בספט׳ 2012
Re: שלישי הקרוב 04.09 ב23:00- המפגש שלנו!!
לפני 14 שנים •
2 בספט׳ 2012
Alexey90210(מתחלף) • 2 בספט׳ 2012
► דיווה כתב/ה: http://thecage.co.il/events/?events_users_concept=view_date&d=2012/9/4
ממשיכים לחגוג ולשחק אווירה אינטימית ושובבה הקינקיליין סלון ממשיך במסורת של שלישי פעם בשבועיים נפגשים קבוע בשרון 21 תל אביב נא להרשם מראש http://www.thecage.co.il/profile/6827/ נפגשים ב23:00 אז אל תאחרו ערב משחקים הכרויות תחרות מזוכיסט נולד ועוד כיבוד קל, קרחונים DJ לס"ע בסטים של הכל מכל הצעות/בקשות ושאר ירקות ניתן לרשום באירוע או לשלוח לפרטי דרס קוד חופשי ומכובד כניסה ב23:00 עלות: 30 ש"ח כולל משקה ראשון חינם ערב קהילתי לכן, חשובה לנו ההרשמה מראש http://www.thecage.co.il/profile/6827/ אל תשכחו מה שקורה אצלנו.. נשאר אצלנו נשמח לראותכם }{ דיווה הפעם גם אני רוצה להשתתף בתחרות.. סוף סוף מזוכיסט נולד, שלא אני מארגן..)) ------------------------------------------------------ FetishDeal אתר הDEALים לFETISHים שלכם GO wih Your Fetish http://www.FFFF.co.il |
|
|

