סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

בתולים אנאליים, או מה הקשר בין מנגו לבדסמ

רפאל
לפני 11 שנים • 29 באוג׳ 2012
רפאל • 29 באוג׳ 2012
נילי ונילי כתב/ה:
תום, אני מפנה אותך להודעה של תומר ממש פה למעלה. עומד מולך גבר, שמצהיר על עצמו כסטרייט, ואתה טוען מולו - עבורו - שהוא בהכרח ביסקסואל. מאיפה לך החוצפה לבטל את ההגדרה העצמית של אדם ולסווג אותו בצורה אחרת בניגוד לדעתו? מה אתה מבין בחיים האישיים של תומר בכלל? מי שמך?


(1) קודם כל, את מעוותת את מה שתום אמר (ומקודם עיותת את מה שאוושן אמר). הוא לא דיבר על גברים שאוהבים להיחדר, אלא על גברים שסוגדים לזין שמשפריץ, וגומרים ממראה של זין שמשפריץ. והוא גם טען שזה לא בדיוק המאפיין המובהק של מיניות סטרייטית, אלא יותר של משהו-בסגנון-של-דו-מיניות. אני לא רואה מה באמירה הזו מבטל מישהו או משהו.

(2) זה קצת מופרז לראות בביטוי של תשוקה מינית אקט של הגדרה עצמית. אבל שיהיה.

(3) כל עוד כולנו מקבלים את הווריאציות המיניות השונות של אנשים ומפרגנים להם (וזה המצב כאן) אי אפשר להגיד שמבטלים כאן את המיניות של מישהו. אם יש כאן חוצפה, זה האופן שבו את חוזרת ותופרת לאנשים תיקים, ומציגה אותם כהומופובים-מדכאי-מיניות. אתה לא מבטל נטייה מינית בכך שאת מתווכח על התווית המילולית שמתאימה לה. גבר יכול לקבל בתחת 3 פעמים ביום מגבר אחר, ועדיין להצהיר שהוא סטרייט לכל דבר. אבל מה לעשות, הוא לא סטרייט לכל דבר. גם אם כולנו מפרגנים לו.

באופן אישי אני חושב שכל הסיווגים האלו חסרי ערך ברגע שאנחנו מבינים ומקבלים כל ווריאציה מינית. במיוחד כשברור לנו שגברים אינם "או סטרייטים או הומוסקסואלים". אני חושב שאנשים משתמשים כאן בקטגוריות האלו בצורה סכמטית מאוד מבלי שהם מטעינים אותם במטענים פוליטים או ערכיים שאת מייחסת להם. תאהבי את זה או שלא תאהבי את זה, בלשון השגורה בפיהם של הרבה מאוד אנשים סטרייט אינו רק זכר שנמשך לנקבות, אלא גם זכר שבעיקר חודר ולא במיוחד אוהב-לקבל-בתחת. אבל שוב - זה ויכוח עקר על משמעות המושג. הקטנוניות והנוקשות שבה את עוסקת בקיטלוגים מיניים מאפיינת אנשי דת ופסיכיאטרים, ולא כל כך הולמת את רוח המקום.

(4) אני חושב שאת כוסוצנטרית.
נילי ונילי
לפני 11 שנים • 29 באוג׳ 2012
נילי ונילי • 29 באוג׳ 2012
תגיד, לא ביקשתי ממך כבר להפסיק ללכת אחרי ממקום למקום?
T O M​(שולט)
לפני 11 שנים • 29 באוג׳ 2012
T O M​(שולט) • 29 באוג׳ 2012
תומר כתב על פנטזיות שיש לו להיחדר.
הוא לא כתב שהוא סוגד לאיבר מין גברי או רוצה בו.

הוא לא ציין שהוא רוצה גבר שיחדור אליו כיוון שהוא סטרייט.
הוא מחפש נשים.
(לא ראיתי בפרופיל שהוא מחפש גם גברים...)

ואני מניח שהפנטזיה שלו בגדול היא להיחדר ע"י אישה.
כיוון שאין לו עניין בגברים והוא נמשך לנשים בלבד (אלא אם כן הוא דו)
והדילדו? הוא נמצא שם כי אישה לא יכולה לחדור ללא "עזרה"
(אצבעות לא נחשב במקרה הזה)


צר לי על שחשבת עד עצם היום הזה שהטרוסקסואלים סוגדים ומתים לקבל זין.

רפאל
לפני 11 שנים • 29 באוג׳ 2012
רפאל • 29 באוג׳ 2012
נילי ונילי כתב/ה:
תגיד, לא ביקשתי ממך כבר להפסיק ללכת אחרי ממקום למקום?

Get a life , נילי.
ותחסכי מאיתנו את כל הזעם שאת פורקת בפורומים.
המלט
לפני 11 שנים • 29 באוג׳ 2012
המלט • 29 באוג׳ 2012
נילי ונילי כתב/ה:
אושן, הגרעין של מה שאתה אומר הוא נכון אבל המסקנות שאתה קופץ אליהן הן פסיכיות.
Ocean כתב/ה:
אני איתן בדעתי שהצורך להרגיש "אישה", הוא צורך אחר (גם אם חופף אצלו) לרצון להיות כנוע ומושפל.

אנחנו מסכימים בנקודה הזו: החוויה הבסיסית שהיא "אישה" היא חוויה (מינית, מגדרית, תרבותית, מחק את המיותר) של כניעה והשפלה. זו חווית המיניות של נשים אבל גם חווית הרחוב היומיומית שלהן, ואני לא מרחיבה כי נראה לי שהספרות הפמיניסטית ענפה בתחום הזה.



נילי, הלוגיקה שלך מרגשת.
אושן כותב ש:   
. "הצורך להרגיש אישה הוא צורך אחר לרצון להיות כנוע ומושפל".
מכאן את מסיקה ששניכם מסכימים על כך ש
. "החוויה הבסיסית שהיא 'אישה' היא חוויה (מינית, מגדרית, תרבותית - מחק את המיותר) של כניעה והשפלה."
מכללי הלוגיקה הבסיסיים נובע שאם משפט ב. אינו נכון, אז גם משפט א. לא נכון. זאת אומרת שאם "החוויה הבסיסית שהיא 'אישה' איננה חוויה (מינית, מגדרית, תרבותית- מחק את המיותר) של כניעה והשפלה", אז "הצורך להרגיש אישה הוא צורך זהה לרצון להיות כנוע ומושפל". כדאי לקרוא שוב. זה עמוק.
במבט ראשון נראית מסקנה זו כקשקוש מקושקש שאפילו ספרות פמיניסטית ענפה לא יכולה לתמוך בו. אבל כמו שדודה שלי רינה אומרת, אף פעם לא כדאי לקפוץ למסקנות על סמך מבט ראשון. במבט שני נראית המסקנה המוזרה הנ"ל – (אם משהו אינו ירוק אז הוא זהה לירוק.. WTF?) כמקפלת בתוכה אמת עמוקה שאולי נעלמה עד כה מהשיח הפמיניסטי, (אולי כתוצאה ממאבקי ידע/כח על הנרטיב הראוי לכונן הבניה חברתית נאותה? צריך עיון). אני מדבר על כך שהדרך היחידה ליישב את המסקנה המוזרה הזו היא שה'אישה' המופיעה בביטוי החוויה הבסיסית שהיא 'אישה', אינה זהה לאישה המופיעה בביטוי 'הצורך להרגיש אישה'. הדואליות הזו מפתיעה, אפילו אם נתייחס אליה רק רק בתור דקונסטרוקציה טקסטואלית, ולאו דווקא בתור מסמן-מסומן או מבע ביצועי. אם למשל נחליף את הביטוי 'אישה' ב-גבר, מתקבל הרעיון הבא. הרי הרוב מסכימים, בעיקר הפמיניסטיות, שהחוויה הבסיסית שהיא 'גבר' איננה חוויה (מינית, מגדרתית, תרבותית – מחקי את המיותר) של כניעה והשפלה. אם מכאן נובע שהצורך להרגיש גבר הוא צורך זהה לרצון להיות כנוע ומושפל, יוצא מכאן שגבר בעצם איננו חווה את המיניות האמיתית שלו, משום שכאמור – החוויה שלו איננה של כניעה והשפלה מצד אחד, אך מצד שני, הצורך להיות אחד כן כרוכה בכניעה והשפלה. אין מנוס איפוא מלקבל את המסקנה שהמיניות האמיתית של גבר – של כל גבר באשר הוא – כרוכה בקבלה של כניעה והשפלה. מתקבלת אם כן הוכחה נאה לעובדה שאני כבר ידעתי מזמן: רק נשלטים הם גברים אמיתיים.

אבל אני סוטה מהנושא.

נחזור לביטוי המקורי, שהביאה אותנו להסיק שיש לנו כאן בעיית ייצוג לשוני מהותנית: איך עלינו לקרוא 'אישה' במשפט (של נילי) על החוויה שהיא 'אישה', ואיך עלינו לקרוא אותה במשפט (של אושן) על הצורך להרגיש 'אישה'? כאמור, איננו יכולים לזהות בין שתי ישויות נשיות אלה, שכן אחת מהן מזוהה עם כניעה והשפלה ואילו השניה אינה זהה לה. לפיכך, אפשר להעלות על הדעת שיש שתי נשים: האחת, שהחוויה שלה איננה של כניעה והשפלה, והשניה היא זו שיוצרת באיזשהו גבר צורך להיות כמוה שזהה לצורך להיות כנוע ומושפל. מדוע הצורך שחש גבר זה להיות אישה שחוויתה אינה כרוכה בכניעה והשפלה, זהה עם כניעה והשפלה? אולי משום שגבר זה מפרש את החוויה של האישה כחוויה של כניעה והשפלה. מה זה משנה מה *היא* מרגישה. אז זהו העוקץ, כמו שהמלט אומר במחזה.
זאת אומרת – מה זה משנה מה הנשים מרגישות באמת, מה שמשנה זה מי שולט בידע. בידי מי מצוי הכח. מי מחליט מה מרגישות הנשים ומה הן לא מרגישות. מי מנסח את הנרטיב. מי סותם פיות בכל דיון ובכל פורום, מי יוצר משטרת מחשבות, דעות וביטויים. למי יש פתרון שמחפש בעייה. מי בונה את הדקונסטרוקציה. מי קוצף עם אג'נדה ודוחף אותה בגסות לאנשים מתחת לאף, כן שייך, לא שייך. זה מה שמשנה.

אה, כן. כמעט שכחתי. כגבר שנרתע ממגע של גברים, אני מרגיש שלקבל בתחת מאישה הינו אקט מיני סטרייטי לחלוטין שעשוי להיות מהנה מאד במקרים רבים.
נילי ונילי
לפני 11 שנים • 29 באוג׳ 2012
נילי ונילי • 29 באוג׳ 2012
הופ, הנה מתחילה סרנדת החתולים המיוחמים שהיא המונולוגים הבלתי נגמרים של רפאל, המלט ותום. נשבעת לכם שהתגעגעתי.


תקשיבו, חמודים, זה נורא חמוד שאתם מתפלפלים ככה, ובאיכות של תלמידי חכמים בגמרא ממש, (המלט, אני מודה שהטרחנות בהודעה שלך ייאשה אותי, אשמח לתקציר מנהלים) אבל אני מזמינה אתכם לקרוא את השרשור שוב. ובעיון הפעם.


לנוחיותכם, הרי ציטוט שלוש הטענות העיקריות שעלו בשרשור, כפי שאני מבינה אותן:


ocean כתב/ה:
בוא נתחיל מזה שאתה לא סטרייט. "סטרייט" במובן המעשי של המילה.


טרנסקסית כתב/ה:
גבר נחדר עשוי להיות הטרוסקסואל מוחלט, אך הוא בהכרח בעל זהות מגדרית שאיננה גברית מוחלטת, ומשויכת לקשת הטרנסג'נדרית.


נילי ונילי כתב/ה:
הנקודה שבה אנחנו לא מסכימים מתחילה בהסקת המסקנה שלך כי גבר שמבקש לעצמו חוויה מינית של חדירה (היינו, חוויה מינית נשית מובהקת) הוא בהכרח: 1. לא גבר, 2. לא סטרייט. אני מערערת על שתי הקביעות האלו וטוענת [בלה בלה בלה בלה].
נילי ונילי
לפני 11 שנים • 29 באוג׳ 2012
נילי ונילי • 29 באוג׳ 2012
מתי נגמרת עונת הייחום?
T O M​(שולט)
לפני 11 שנים • 29 באוג׳ 2012
T O M​(שולט) • 29 באוג׳ 2012
נילי ונילי כתב/ה:
מתי נגמרת עונת הייחום?




אל תצפי לחיזורים ממני
אני דיכוי מגדרי אחד גדול


נ.ב: לקרוא לכתביי "מונולוג בלתי נגמר" , לעומת כתבייך?
סקירה קצרה מראה שההיפך הוא הנכון. שלך הארוכים והמייגעים.

פתוח וסקסי
לפני 11 שנים • 29 באוג׳ 2012
פתוח וסקסי • 29 באוג׳ 2012
מי זאת נילי, ולמה עונים לה כל כך ברצינות ? היא אמיתית ? היא חושבת שכל העולם זה גברים נגד נשים, וגברים נגד נשים, וגברים הם האויבים של נשים, והיא אישה אז הגברים הם האויבים שלה, אז זה גברים נגד נשים, וגברים במלחמה עם נשים.
היא אמיתית? למה עונים לה ברצינות? ומה זה קשור לשרשור ?
המלט
לפני 11 שנים • 30 באוג׳ 2012
המלט • 30 באוג׳ 2012
פתוח וסקסי כתב/ה:
מי זאת נילי, ולמה עונים לה כל כך ברצינות ? היא אמיתית ? היא חושבת שכל העולם זה גברים נגד נשים, וגברים נגד נשים, וגברים הם האויבים של נשים, והיא אישה אז הגברים הם האויבים שלה, אז זה גברים נגד נשים, וגברים במלחמה עם נשים.
היא אמיתית? למה עונים לה ברצינות? ומה זה קשור לשרשור ?


נילי היא אישה פמיניסטית משכילה, חסרת סבלנות ובעלת לשון חדה ודעות נחרצות וקיצוניות.
עונים לה ברצינות כי נשבר הזין לקרוא אותה משתלחת באחרים.
ברור שהיא אמיתית.
כן.
כן.
כן.
כן.
זה לא תמיד קשור לשרשור. בדרך כלל לא.