סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

תאילנד

אחד שמבין​(נשלט)
לפני 11 שנים • 24 בספט׳ 2012
אחד שמבין​(נשלט) • 24 בספט׳ 2012
כמי שביקר בתאילנד עשרות פעמים, ודובר את השפה בצורה סבירה, עצה ראשונה היא שלפני שאתה מתחיל ללכת למועדונים שמוכרים שירותי מין או הופעות כלשהם כולל מועדוני הבדסם אני ממליץ לך לקרוא את כל האזהרות וההמלצות שמופיעות באינטרנט ולא לזלזל בשום המלצה כדי שלא תצא פראייר או גיבור שאושפז בבית חולים אחרי קרב אגרוף תאילנדי.
ושתבין כשאני מדבר על סחטנות שאנשים נקלעים אליה זה לא ברמות של מאה מאה חמישים שח אלא ברמות של אלפי שקלים!!! וכן בתאילנד.

אני יכול לומר לך בודאות, שבתאילנד אין מועדון בסגנון המערב שבו אתה נכנס משלם דמי כניסה סבירים ומסתובב בין בליינים שוחרי בדסם כמוך שבאו רק לבלות ויכול למצוא פרטנרית לסשן או אפילו מעבר לזה.
ישנם בתאילנד כ 3 מועדונים מדי פעם אחד נפתח או נסגר וכולם מנוהלים ע"י אותה המאפיה. באחד הביקורים הראשונים שלי בתאילנד כשעוד הייתי תייר תמים ביקרתי באחד המועדונים האלה פעם אחת שהספיקה לי לתמיד. אני יכול לומר לך שגבו שם דמי כניסה כ 1000 באט ומחיר של כ 300-400 באט לפחות על כל כוס שתיה שהמארחות שותות, ואפילו שהן קטנות ורזות הן שותות כמויות בלתי נגמרות. בסופו של דבר אתה משלם גם על סשן אם בא לך, וסמוך עליהן שיבוא לך.
למרות הציוד והאביזרים שהם ברמה גבוהה, המלכות הן לא ממש מלכות אלא זונות ששידרגו את עצמן רובן התחילו כסאביות ועברו להיות דומיות לאחר רכישת ניסיון.
בכלל בתאילנד עובדים בזוגות ובד"כ יציעו לך לקחת סשן עם שתיים.
קח בחשבון שלמרות ש 400 באט זה לא סכום בשמים למי שמגיע מישראל אבל כשזה בא בכפולות גדולות זה הופך להיות סכום מטריד מאוד.

דבר נוסף הוא עולם המלכות בתשלום.
האתר הבא מרכז את כל הלינקים של המלכות בתשלום http://www.asia-bdsm.com/bdsm-femdom-mistress-thailand.html
אין לי ניסיון, ככה שלא אוכל להמליץ לך על מקום ספציפי, אבל מישהי שהיכרתי פעם ועבדה בעבר אצל מידורי, לקחה אותי פעם לראות את המקום שלה והוא אכן מקום מדהים. בהמשך התעסקתי עם מידורי בעניינים שאינם קשורים לבדסם והבנתי כיצד כל המערכת הזאת פועלת.

למרות כל זאת, אני יכול לספר לך שיש בתאילנד סצנה קטנה של חובבי בדסם אמיתיים שאינם מעורבים בעסקי השעשועים. הם נפגשים פעם בחודש, אולם באופן עקרוני כדי להימנע מכל תיירי המין המגיעים לתאילנד הם לא מכניסים בשום פנים ואופן אנשים שאינם מדברים תאילנדים או נשים שאינם מסודרות בעבודה ונילית נורמלית. זו קבוצה מאוד איכותית אבל סגורה הרמטית. אל תבזבז זמן לחפש אותם.

ולסיום למרות כל האמור לעיל תאילנד היא מקום מדהים, אחד המדהימים שיש, תעשה חיים בזהירות ותחזור עם חוויות מדהימות.
    התגובה האהובה בשרשור