סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מתגייסת לצבא הגנה לאדוני

כלבה000
לפני 11 שנים • 8 בספט׳ 2012
כלבה000 • 8 בספט׳ 2012
תודה לכולם על הפרגון - טוב, הייתי סקרנית לקרוא את התגובות ויש לי עוד קצת זמן גלישה מותר לפני "כיבוי אורות" כי מחר מוקדם בבוקר מתחילה הטירונות המחודשת שלי icon_smile.gif icon_wink.gif
TradeMark​(שולט)
לפני 11 שנים • 12 בספט׳ 2012
TradeMark​(שולט) • 12 בספט׳ 2012
שיר רעב כתב/ה:
מאלף, אתה חדש יחסית בפורום - מאז שאני כאן וזה די הרבה זמן משתפים סיפורים כאלה (הכוונה אישיים) בפורום.
נושא הפרסום עצמו מתאים לפורום הספציפי ולא כולם מעוניינים לכתוב בלוג.
כמו כן הפרסום בפורום נותן סוג אחר של חשיפה.

לדעתי האישית הפרסום הספציפי מאיר נקודה בזוגיות מיילדומית, כן, קיימים דברים כאלה פה באתר,
לא כולם נשואים מתחזים שמחפשים מהצד, רווקים מחפשי סטוצים וכו'. הידד לנו!

כלבה, שפשוף קל ונעים.
במדי חדרנית, אגב? icon_cool.gif
אני ממליצה על מדי קומנדו((:


שיר, אני חדש יחסית באתר, אבל לא צריך את ההכוונה שלך מה לפרסם ואיפה.
אם נקח בחשבון שהפגזת אותי בהודעות פרטיות עלובות, שמעידות על חולשה והיסטריה. וכל זה מיוזמתך הפרטית. ראיתי את הפרופיל שלך. אין שום שוב דבר שמעניין אותי. ומעולם לא דיברנו.
אמרת שקוראים לי דורון, עובד בחברת DJ (מה זה אומר קיבינימט ?) נשוי ויש לי את אותו ניק בתפוז וגם דיברנו בעבר.
אז ככה, גם לך עלומה, שיר רעב דיברה איתי בצאט.
היא גילתה, להפתעתה ולא להפתעתי, שהיא טעתה. היא גילתה שבשפה העברית יש רווח לפעמים בין המילים. וזה מה שנאמר "אה... לא שמתי לב שיש רווח בין שתי המילים אצלך...".
וזה הכל:
אה...
ולא שמתי לב...
היא לא מתנצלת, היא לא מצטערת, היא לא מתקנת בפורום פה את ההזיות שרצות לה בראש.
מספיק" אה... לא שמתי לב..." היא בטח עוד יושב בבתי קפה ומתלונן על אנשים שלא יודעים נימוס ואיך להתנהג. את סולדת מערסים בטוח, כמו כולם, אבל התנהגות כמו שלך יותר גרוע. את עוד מתחזה לאינטיליגנטית.
יש לי את ההדעות, יש לי גם את הלוג מתפוז שמור. המשפט הזה בשבילך עלומה. אל תתני לטפש להפיל אותך בבור שהוא חופר.
פעם הבאה שאישה תתלונן פה על התנהגות גברית, אתן פה... מגוכחות לפעמים. שיר רעבכאב או מה שלא יהיה הוכיחה בורות מוחלטת בהתנהגות אנושית, אבל היא אישה אז מותר לה אה?.
סבא שלי אמר בזמנו " אם מישהו הוא אידיוט זה להרבה זמן".
את קטנטונת, אצלך, זה להרבה זמן.

ואחרי כל זה, מעניין לי ת'תחת מה את או עלומה חושבות שאני.
אחלה יום שיהיה...
kaly
לפני 11 שנים • 12 בספט׳ 2012
kaly • 12 בספט׳ 2012
נשמע טוב.

אני אוהבת יצירתיות.מחכה לקרוא את ההמשך icon_smile.gif

בהצלחה icon_razz.gif
כלבה000
לפני 11 שנים • 14 בספט׳ 2012

המאלךף - אבל מה קשור מה שכתבת לשיר רעב לסיפור שלי? למה כאן?

כלבה000 • 14 בספט׳ 2012
המאלךף - אבל מה קשור מה שכתבת לשיר רעב לסיפור שלי? למה כאן?
כלבה000
לפני 11 שנים • 14 בספט׳ 2012

מתכוננת למסדר האחרון

כלבה000 • 14 בספט׳ 2012
04:30 בבוקר, אף יצור אנושי לא אמור להיות ער בשעות כאלו אבל אני כבר על הרגליים, לבושה בשמלה השחורה שלי, מטוקטקת ומוכנה לשירות אחרי שמה שהכנסתי לפה זה 2 כוסות מים, ייקח עוד קצת זמן עד שאני אוכל את ארוחת הבוקר שלי. מתחילה להכין לאדוני צהריים שייקח איתו לעבודה, פעם תפוחי אדמה ועוף, פעם אורז, פעם איטריות, תמיד עם סלט מושקע ואיזו ברכת יום טוב כתובה ומשמחת.
05:30, כמעט סיימתי את ארוחת הצהריים וכבר צריך להכין ארוחת בוקר כי האדון עוד מעט צריך להתעורר לעבודתו והוא אוהב שהכל כבר מוגש לשולחן.
הולכת להעיר את אדוני, מנשקת לו את הזין שלו ומעירה אותו לחיים, מתחילה ללקק ולמצוץ ובינתיים רואה את האדון שלי עם חיוך שמתחיל להימרח לו על הפנים.
"בוקר טוב חיילת", אתה אומר לי ואני ממשיכה עם הזין שלך בפה שלי, מביטה עליך בעיניים גדולות, כמה אני שמחה שטוב שלך.
אחרי שגמרת לי בפה, אתה מנשק אותי במצח והולך לצחצח שיניים ולהתרענן לך קצת.
אני שוטפת טיפה את הפה שלי ומיד באה לשרת אותך, להגיש לידך את כל מה שאתה צריך, כדי שחס וחלילה לא תצטרך להתאמץ.
אתה יושב לאכול את ארוחת הבוקר ואני מתבוננת, בודקת את הבעות הפנים שלך, אם אתה מרוצה או לא. אתה מרוצה, איזה יופי.
בזמן שאתה עם הכריך חביתה בפה, אתה אומר לי "תתחילי את אימון הבוקר שלך", ואני קמה על רגליי, משחרר קצת את הבירכיים הכואבות, פושטת את המדים שלי ומתחילה בקפיצות וב - 60 כפיפות בטן. אתה נהנה לראות איך הציצים שלי קופצים ואיך טיפות הזיעה מתחילות לזרום לי על הגוף. עוד כמה טרטורים, כולל עצם מגומי שאני צריכה להביא כשאתה זורק לי אותה והאימון הסתיים. אתה קם מהשולחן ואני מפנמה את הכלים לכיור, שוטפת אותם ואתה בא לעשות לי את המסדר הראשון הבוקר, לבדוק את כל אחת מהצלחות, כל אחד מכלי הסכו"ם האם הם נקיים ושלא פספסתי איזו נקודה.
לפני שחבר לעבודה בא לאסוף אותך מלמטה, יש לך עוד כמה דקות ואתה מלטף לי את הגוף, את הגב,, את החזה ובודק את מידת הרטיבות שלי. נותן קצת ספנקים קצת כי בא לך, נושק לי על המצח ואומר להתראות תוך שאתה מזכיר לי את משימות היום.
אחרי שאתה יוצא, אני מכינה לי ארוחה קלה, פרוסה עם גבינה, איזה ירק חתוך וכוס תה. אסור לי קפה השבוע אבל אני מכורה וזה חסר.
מסדרת את המיטה שלך, שבדרך כלל היא שלנו אבל לא השבוע, השבוע אני ישנה בשק שינה בחדר השני. מבריקה את הבית ויושבת על עיתונים ומחשב, ממשיכה לחפש איזו עבודה מתאימה. כמה לוחות דרושים יש...
מארגנת את עצמי ויוצאת קצת לסידורים, לשכת תעסוקה, חברות כ"א, ראיונות עבודה וקניות.
חוזרת הביתה ומתפתה לשבת קצת על הספה ולנוח, פתאום השעה כבר 17:30, כנראה שנרדמתי לקצת יותר מדי זמן, איזו טעות כי אתה בדיוק פותח את הדלת ותוקע בי מבט של "אין מצב שעשית את זה".
אני קופצת ממקומי, ממהרת להוריד את הגי'נס והחולצה המכופתרת שלבשתי בסידורים, לובשת מהר את המדים שלי, השמלה השחורה ונעמדת לידך ב"הקשב", יודעת שעונש יגיע כי אסור לי השבוע לנוח על הספה ואם אני נחה בזמנים המותרים זה רק בשק"ש שלי בחדר.
אתה הולך לחדר ולמטבח, ואני שומעת רעשים כשאני עדיין ב"הקשב", חוששת.
"רצית להיות על הספה? עכשיו תהיי על הספה, תישעני על הספה ותתחילי לספור".
"1,2,3...10...15...20", התחת שלי כבר אדום וכואב, אדום כמעט כמו הצבע של הכריות על הספה השחורה שלנו.
אתה מתיישב על הספה ואני מיד חולצת לך את הנעליים. אתה אומר לי לעמוד על הבירכיים ולהתחיל לספר לך על מעשיי היום, על הראיונות. אני מתארת לך בדיוק מה היה, מדברים על מה הייתי צריכה להשיב לשאלות כאלו ואחרות, מה התכונות הטובות והרעות שיכולתי להגיד, מנסה לעזור לי קצת לנסח את עצמי נכון כדי שיבינו מה הניסיון שלי בעבודה.
אתה מתחיל לעבור בין חדרי הבית, בודק כל פינה ועל כל מקום שלא נוקה כראוי, אתה קורא לי, נותן לנקות שוב ואחר כך מעניש, "עד שתלמדי לנקות כמו שצריך", אתה אומר.
אני הולכת להכין לנו ארוחת ערב, אתה יושב לך בנחת ליד שולחן מסודר וערוך ואני אוכלת מקערה לידך על הרצפה. אתה נהנה מדי פעם ללטף לי את הראש או להחטיף קצת בתחת תוך כדי.
אחרי ארוחת הערב אני נועלת נעלי התעמלות, אנחנו יוצאים לאימון ערב. הולכים למגרש הכדורגל ליד הבית, אתה תופס לך מקום על הטריבונה ואני מתחילה לרוץ סביב המגרש. מראה די משעשע לראות אותי רצה עם שמלת מיני שחורה ונעלי התעמלות. מגיעה קבוצה של ילדים ומסתכלת עלי משועשעת. האימון נגמר סוף סוף ואנחנו חוזרים הביתה.
בדרך כלל מקלחת משותפת בערב זה אחד הפינוקים, אבל השבוע זה לא קורה. אני מכינה לך את האמבטיה עם מים חמימים, מסבנת אותך ברכות, חופפת ומשחקת לך בשיער. אחר כך אני מנגבת אותך ומתפשטת, נכנסת להתקלח בעצמי. המים כבר לא כל כך חמימים, והמקלחת קצרה, 10 דקות ואני בחוץ.
אתה קורא לי לחדר, מתחיל לקשור אותי וזורק אותי על המיטה, מתחיל לזיין אותי, בכוס ובתחת. כשאתה גומר, אתה מתיר את הקשרים, ושולח אותי לישון.
20:00, אני נכנסת לשק"ש, מנסה להתמודד עם אי הנוחות ולמצוא איזו זווית שאצליח להירדם בה כמו שצריך. קולות הטלוויזיה מסקרנים אותי, אני רוצה לראות אבל זה כבר לא יקרה השבוע. צריכה לישון ולאגור כוחות למחר, כי מחר ב – 04:30 שוב הכל מחדש.
...
כמעט שבוע עבר והטירונות שלי מסתיימת, המסדר האחרון שלי צריך להיות הבוקר, ב – 08:00.
אני כותבת כאן את חוויותיי ומבקשת להודות לאדוני על התזכורת הצבאית שעברתי שלימדה אותי להעריך כל כך הרבה דברים קטנים שיש לי ביום יום ואני לא שמה לב אליהם - מיטה, קפה, מקלחת נעימה, מנוחה על הספה, טלוויזיה, דברים שבשבוע הזה התגעגעתי אליהם.
ועוד משהו, מצאתי עבודה – מהיום אני פקידת טלמרקטינג. תודה לאדוני על העידוד והתמיכה בחיפוש העבודה, לא בטוח שהייתי מצליחה בלעדיך.
עוד מעט אלך לנקות את הבית, פעם אחרונה במסגרת "צבאית".
אני אוהבת אותך אדוני.
בלוסום​(לא בעסק)
לפני 11 שנים • 14 בספט׳ 2012

איזה כיף שהמשכת!

בלוסום​(לא בעסק) • 14 בספט׳ 2012
icon_smile.gif

הדווח שלך הזכיר לי איך שלי כופף לי את היד מאחורי הגב בדייט הראשון שלנו והכריח אותי להתחייב לדווח גם לפסיכו שלי וגם לו icon_redface.gif תודה לך על זה... ובכלל על השתוף... }{
kaly
לפני 11 שנים • 14 בספט׳ 2012
kaly • 14 בספט׳ 2012
מעולה!!

היה שווה המתנה.

icon_razz.gif
שמש צפונית
לפני 11 שנים • 14 בספט׳ 2012

נפלא

שמש צפונית • 14 בספט׳ 2012
שנת אהבה
אלפא80
לפני 11 שנים • 14 באוק׳ 2012

כתיבה מקסימה !

אלפא80 • 14 באוק׳ 2012
אהבתי icon_smile.gif icon_surprised.gif