סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

סקס ואסטרולוגיה

ים_yam​(לא בעסק)
לפני 19 שנים • 20 ביוני 2004

ואם כבר נכנסים לעומק...

ים_yam​(לא בעסק) • 20 ביוני 2004
בכל הקשור למיניות האדם מעבר לשפעת השמש, האופק, הירח והזוויות - המיקום של מארס וונוס ואיזה כוכבים נמצאים בבתים השונים (בעיקר 8 כשמדברים על סקס נטו) הם הדומיננטים יותר כדי לדעת יותר על מיניות האדם.
בסה"כ אסטרולוגיה היא דבר מרתק, ויחד עם זאת - יש כל כך הרבה אסכולות שונות וגישות שאפילו סותרות אחת את השניה לעיתים. אז כדאי לקחת את כל זה (כמו כל דבר אחר) בערבון מוגבל, וככלי שלעיתים עוזר אך אינו יכול לנבא גורלות ולקבוע עתידות.
וכל זאת ממי שלמדה אסטרולוגיה אי אלו שנים... icon_rolleyes.gif
babywoman​(אחרת)
לפני 19 שנים • 20 ביוני 2004
babywoman​(אחרת) • 20 ביוני 2004
אנפה, תודה לך.
כל מילה שכתובה שם על דגיגות היא אמת חרוטה בסלע, פשוט אין וויכוח
תודה
בייבי
גבירת הנילוס​(שולטת)
לפני 19 שנים • 7 ביולי 2004

לא מדוייק

אני גדיה גאה . לפי מה שהבנתי ממך אנפתי היקרה אני אמורה לפנטז על השולט האחד והיחיד . האמת היא שאני שונאת ומתעבת גברים חזקים ושולטים . איך זה מסתדר עם תורת המזלות ?!
האמת היא שלא רק מזל השמש משפיע כאן .אני אמנם מזל גדי אבל האופק אריה . והאריה כידוע הוא שולט ומנהיג מלידה . אני לא סגורה ושמרנית כיוון שהמרקורי שלי נמצא בדלי ומעיד על חשיבה מקורית יוצאת דופן . מה עוד שהוונוס שלי נמצא בקשת והמאדים בתאומים . זה מה שהופך אותי מסתם גדיה קטנה , נשלטת , ביישנית , שמרנית ומוסרית לשליטה דומיננטית, בעלת ביטחון עצמי , אופקים רחבים . סקרנית והרפתקנית בכלל ובכל הקשור לסקס בפרט .
כדי לנתח אישיות לפי תורת הכוכבים צריך לבנות מפה מקצועית , לנתח בצורה מעמיקה את כל הנתונים ואז לקרוא את האישיות שמולך בצורה נכונה ואמיתית ולא בחובבנות . בכל מקרה נורא נחמד לגלות אנשים שמתעניינים באסטרולוגיה במקום הזה .
    התגובה האהובה בשרשור
פייה{O}
לפני 19 שנים • 7 ביולי 2004

אם כך

פייה{O} • 7 ביולי 2004
אין לי אלא להודות בעקרביותי. icon_twisted.gif

fishy.gif