סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

לשטוף כלים - סיפור ראשון שלי

slave 4 all​(מתחלף)
לפני 11 שנים • 20 בנוב׳ 2012

לשטוף כלים - סיפור ראשון שלי

slave 4 all​(מתחלף) • 20 בנוב׳ 2012
תמיד חלמתי שבת זוגי תשלוט בי, היו רמזים היו תובנות אך לא יותר ממשחק כזה או אחר, אבל היום אחרי ארוחת הבוקר כשיש מספיק כלים בכיור היא נגשת אלי ושואלת האם אני חם ?, רק השאלה גירתה אותי ובלי לחשוב יותר מידי מיד אמרתי כן. יופי אז גש לחדר השינה תוריד את כל הבגדים ואני מייד מגיעה. (אין מצב, חשבתי לעצמי, שהיא תפנה זמן למשהו אחר כשיש כלים בכיור. היא בטח תרחץ אותם בזמן שאני מתפשט ותייבש אותי שם). ובכל זאת, מייד ניגשתי לחדר נכנסתי למיטה כמובן ערום וצעקתי מוכן לפי בקשתך יקירתי ואז שמעתי את הצחוק שלה מתגלגל לכיוון החדר. יופי היא אמרה ונכנסה לחדר בחיוך רחב מסתכלת עלי מכוסה בשמיכה ושואלת אתה ערום? ברור, ככה רצית לא ? שאלתי , כן היא עונה, מסתובבת לארון שלי פותחת אותו ומתבוננת. מה את מחפשת שאלתי והיא עונה משהו לשבור שיגרה, משהו מעניין ....מממ אתה זוכר שפעם סיפרת לי על אזיקים וצעיף לקשור את עיניים, כן כן זה במגירה עניתי בהתלהבות כזו. מעולה, אז... אתה או אני היא שואלת ועניתי לא משנה לי בכל מקרה הכיוון נראה לי מעניין. טוב.. אז אתה! היא אומרת . אוקי מה אני צריך לעשות ? דבר ראשון לתת לי הוכחה שאתה ערום לגמרי, לקשור את הצעיף סביב העיניים ולשים את זוג האזיקים הראשון על הידיים מאחורי הגב. היא מחייכת ואני מייד ניגש לעבודה מזיז את השמיכה רק טיפה כדי שהיא תאשר והיא אומרת בסדר גמור עכשיו הצעיף ואני קושר אותו והאזיקים מאחורי הגב על הידיים. מוכן גברתי אמרתי, למה אתה מוכן היא שאלה ואני בתוך עצמי לא יכול לראות עם ידיים קשורות מתחיל לחשוש ולהתגרות מהשאלה ועניתי לכל מה שתרצי....שמעתי אותה מתקרבת הדופק שלי עלה בצורה שאי אפר לתאר ורעדתי למרות שהיה לי חם. היא עולה על המיטה מתקרבת אלי ולוחשת לי באוזן : טוב אז את השמיכה אתה כבר לא צריך ומורידה אותה ממני. אני ערום לגמרי והיא ישר אומרת אתה חם מאוד מה ? כן עניתי. אוקי אז בו נתחיל...נתחיל מה שאלתי והיא כמובן אמרה "כל מה שתרצי" זוכר ? כן כן ברור עניתי ומייד הרגשתי מתכת קרה על הביצים שלי שמתקרבת לבסיס הזין ואז שמעתי והרגשתי שאלו הזוג השני של האזיקים שנסגרים לי על בסיס הזין (בין הביצים לגוף ממש כמו חגורת צניעות) ובצד השני של האזיקים היא משכה ביד למעלה ואמרה קום ! מה ? שאלתי ומיד הרגשתי משיכה חזקה מאוד וציווי קום אמרתי ועכשיו ! נעמדתי על המיטה ערום עם הצעיף קשור לי על העיניים ידיים אדוקות באזיקים מאחורי הגב ואבר מין שעליו זוג אזיקים. בוא הולכים היא אומרת, שאלתי בעדינות לאן והמשיכה באזיקים לא אחרה להגיעה תוך כדי תשובה מיד תדע זוז ! ירדתי מהמיטה בזהירות וכשהיא מושכת אותי מהאזיקים של הזין אני מתחיל להתקדם לכיוון הסלון מרגיש רוח קרירה ולא כל כך מבין איפה אני אחרי סיבוב בסלון אני שומע את הצד השני של האזיקים שעל הזין שלי נסגרות איפה שהוא ועל משהו ואני מבין שאני קשור מהאיבר מבלי יכולת לזוז הרבה. אני שם לב שהיא מתחילה לפתוח לי את הקשירה של הצעיף ואני מת לדעת איפה אני ומה היא זוממת. הצעיף יורד ואני רואה את עצמי קשור באזיקים, בצד אחד לבסיס הזין ובצד השני של האזיקים לידיות של הארון מטבח שמתחת לכיור, אני ערום לגמרי והיא לבושה. תוך כדי שהיא משחררת לי את הידיים היא אומרת שטוף כלים וכשתסיים תקרא לי. את רצינית ? היא מתחילה ללכת לחדר ואומרת בחיוך שטני יש לי סידורים ואני יוצאת עוד חצי שעה אז כדאי שתזדרז, אם לא תסיים עד אז אתה נשאר קשור שם עד שאני חוזרת ברור ? ועוד משהו, סיכוי טוב שאני לא אחזור לבד !
[align=center][align=justify]
[/align][/align]
    התגובה האהובה בשרשור
יואב 31​(אחר)
לפני 11 שנים • 20 בנוב׳ 2012
יואב 31​(אחר) • 20 בנוב׳ 2012
בשביל פעם ראשונה שאפו מחכה להמשך
אלריק!
לפני 11 שנים • 20 בנוב׳ 2012
אלריק! • 20 בנוב׳ 2012
icon_cool.gif בהחלט התחלה מעניינת. ימשיך נא כבודו..
ofer00
לפני 11 שנים • 21 בנוב׳ 2012

מגרה מחכה להמשך

ofer00 • 21 בנוב׳ 2012
icon_rolleyes.gif
slave 4 all​(מתחלף)
לפני 11 שנים • 22 בנוב׳ 2012

חלק ב'

slave 4 all​(מתחלף) • 22 בנוב׳ 2012
חלק ב
אין סיכוי שהיא עוזבת אתי ככה, חשבתי לעצמי כשאני עוקב במבטי אחריה הולכת לחדר השינה.
אני די בהלם וכשהיא כבר נכנסת לחדר המבט שלי חוזר קדימה אני תופס את האזיקים ומושך די חזק מנסה לשחרר את עצמי בדרכים שונות (קודם ביצה אחת או קודם הזין) אך כל פעם זה כאב יותר ויותר.
תוך כדי ניסיונות אני שומע אותה מהחדר 5 דקות עברו יש לך עוד 25 דקות.
זו הנקודה שאני מבין שבפנטזיה על שליטה נשית לא באמת שוטפים כלים ואין לי כל כך ברירות אלה להתחיל לשטוף כלים, אבל רק עוד ניסיון אחד לשחרור אמרתי לעצמי והמשכתי לנסות מפה ומשם ולא שמתי לב איך הזמן עובר ופתאום שמעתי אותה צועקת מהחדר 10 דקות עברו.
היא מתחילה להתקדם לכיוון המטבח תוך כדי הליכה היא אומרת אני לא שומעת מים זורמים ויש לך רק עוד 20 דקות לסיים, הבנתי מיד שעדיף להפסיק את הניסיונות להשתחרר ולהתחיל לשטוף את הכלים.
אני פותח את המים ומתחיל לשטוף. היא נעצרת בסוף המסדרון וצוחקת, אני מפנה את המבט ובחיוך מבוכה אני משפיל מבט.
היא בוחנת לי את הגוף מהרגלים ועד הראש ואומרת "זה כל כך כיף לראות אותך ככה" איך ככה, ערום ? שאלתי והיא מתגלגלת מצחוק ואומרת ערום שוטף כלים, ערום כבר ראיתי אותך אבל לא בסיטואציה כזו, מה ההבדל שאלתי אז היא עונה שכשוכבים אתה ללא בגדים אומנם, אבל מזיין אותי בביטחון, בגבריות ובכוח ועכשיו אתה ערום מושפל ואני מחליטה איך מתי ומה לעשות איתך, מעניין באלו עוד סיטואציות אני יכולה לראות אותך ערום... ושוב מתגלגלת מצחוק. אני מסתובב וממשיך והיא עומדת שם ומסתכלת עלי.
היא שואלת מה דעתך על השמלה הזו, אני נפגשת עם עדן לקפה ? יפה מאוד עניתי, היא מתקרבת אלי יותר ויותר ותוך כדי שהיא בוחנת לי את הגוף היא אומרת "סגור לי את הרוכסן של השמלה !! " היא מפנה לי את הגב ואני מחפש מגבת לנגב ידיים. נו! היא צועקת אין לי את כל היום.
סליחה אבל אין לי מגבת, היא מגישה לי מגבת ואומרת אז אתה מתגרה בי ולא מבצע מה שאני אומרת אאה? אבל סגרתי לך אמרתי...היא מסתובבת אלי ואומרת ששששששששש אני נתתי לך רשות לענות לי ? ובחיוך שטני היא מצווה עלי תמשיך ומצביע על הכלים אני ממשיך והיא לכיוון החדר.
10 דקות אני שומע אותה צועקת ואני ממהר, היא שוב מגיע שמה יד על הישבן שלי ואומרת הקצב לא משהו תזדרז! והיד שלה עולה ויורדת עלי חזק אני מרגיש שחם לי בישבן מהסטירה, הדבר הראשון שיצא לי מהפה הוא כן גברתי. והיא שוב נעלמת לחדר.
אני שוטף ושם לב שנשארה לי כוס וצלחת אחרונות, אני מרים את הצלחת שוטף ולא מספיק להרים את הכוס והיא מאחורי אומרת טוב חבל נגמר הזמן, אני בחוץ, תסיים כאן!. אני מסתובב ואומר אבל נשארה לי כוס אחת ואז היא אומרת אני לא זוכרת שנתתי לך רשות לדבר נכון ?
היא נעצרת ליד דלת הכניסה ואומרת סגור את המים, תסתובב אל הכוס שנשארה ואל תוריד ממנה את העיניים, יש לי רעיון. אני מסתובב ומחכה.. והיא אומרת בסדר תרים את הכוס ואתה יכול להסתובב אלי. אני מסתובב ורואה אותה מולי עם האיפון ביד...
מלכתא
לפני 11 שנים • 22 בנוב׳ 2012
מלכתא • 22 בנוב׳ 2012
הכתיבה קצת קשה לקריאה, אין ניקוד והכל מבולגן נורא...

אבל הרעיון מעולה!
אהבתי icon_smile.gif
יואב 31​(אחר)
לפני 11 שנים • 23 בנוב׳ 2012
יואב 31​(אחר) • 23 בנוב׳ 2012
יפה מאוד תמשיך ככה אחלה פנטזיה
זוג שובב
לפני 11 שנים • 24 בנוב׳ 2012

מעולה

זוג שובב • 24 בנוב׳ 2012
מגרה, מעניין, הוספת לנו רעיון חדש. תודה
slave 4 all​(מתחלף)
לפני 11 שנים • 2 בדצמ׳ 2012

חלק ג'

slave 4 all​(מתחלף) • 2 בדצמ׳ 2012
חלק ג
אני מסתובב ורואה אותה מולי עם האיפון ביד, מכוונת, מצלמת אותי וצוחקת.
אני שם ידיים ומסתיר מה שאפשר... ואז שוב מצלמת צוחקת. פתאום היא אומרת רגע... אני רוצה עוד תמונה אבל הפעם עם ידיים על הראש ותסתובב אלי. אני אומר לה די נו בבקשה, היא מפסיקה לצחוק ואומרת לי ברצינות: אתה כנראה רוצה להישאר ככה עד שאחזור... ואם אתה לא רוצה שעדן ועוד כמה חברות שלי יראו את התמונות אז כדי שתרים ידיים ותסתובב, אתה צריך ללמוד לא לענות לי ולעשות כל מה שאני אומרת ברור ?
כן עניתי שמתי את הידיים מעל הראש והסתובבתי כמה שהאזיקים אפשרו לי.
תסתובב עוד ! היא צועקת.
אני לא יכול אמרתי.
עוד פעם אתה עונה לי, אתה פשוט לא מחונך, עוד אמרתי !.
אני מסתובב עוד מרגיש איך החבילה נמתחת אני נקרע מכאבים והיא צוחקת מחזיקה את האיפון וצועקת עוד עוד. אני ממשיך למתוח והיא מצלמת, צוחקת ואומר אתה ממש חם אאא? . היא בודקת את התמונות, עושה רושם שהיא מרוצה מהן.
היא מרימה את המבט אלי ואומרת כדי שתתפוס... וזורקת אלי את המפתחות של האזיקים.
אני תופס ורואה איך היא כבר יוצאת ונועלת את הדלת.
תוך כדי שאני משחרר את עצמי ומתכנן לרוץ, לחטוף לה את הנייד כדי למחוק את התמונות, אני נזכר שאני ערום ואין מצב לצאת ככה, ברור שאני לא אספיק להתלבש.
מבט לחלון ואני רואה אותה כבר עם הרכב מחוץ לחניה..הלב דפק מהר, מה קורה עכשיו?
פתאום הכול אמיתי, אני באמת רוצה את השליטה הזו? חשבתי לעצמי ומייד הבנתי שזה גם ככה מאוחר מידיי.
אני חם כמו שלא ידעתי אף פעם ונזכר איך היא אמרה לי: " מעניין באלו עוד סיטואציות אני יכולה לראות אותך ערום..." .
רצתי לשירותים אני חייב לגמור, חשבתי לעצמי,
אני פותח את דלת השירותים ורואה את מכסה האסלה למטה ועליו דף A4 ובו כתוב:
אני לא זוכרת שנתתי לך אישור לגמור.
ואל תחשוב אפילו לגמור ולהתקלח כי גם להתקלח לא ביקשת רשות..אז אין אישור....ברור?
עכשיו תתלבש ותישאר חם עד שאחזור!
אין צורך להזכיר לך שכדי מאוד שתעשה מה שאני אומרת, אחרת...התמונות חחחח.
וכן יש לי את הדרכים לדעת עם גמרתה או לא אז...
ובסוף היה כתוב "המחליטה בשבילך"
לא ידעתי עם לבכות או לצחוק, מייד התקשרתי לנייד שלה, היא עונה ואומרת,
נחש איזו תמונה מופיעה לי באיפון שאתה מתקשר?, ומתגלגלת מצחוק ומוסיפה אז כדי לחשוב פעמיים לפני שפונים אליי, כן גם בנייד.
התחלתי לגמגם אאא באמת שאלתי מי ראה את התמונה ?
אף אחד היא עונה אני עדיין לבד.
יופי תודה אמרתי וביי
אחרי הניתוק נזכרתי שרציתי לבקש רשות לגמור אבל היא בלבלה אותי לגמרי.
כמה דקות אחר כך אני מקבל ממנה SMS .
אני בדרך הביתה תתכונן !!!
אלריק!
לפני 11 שנים • 3 בדצמ׳ 2012
אלריק! • 3 בדצמ׳ 2012
איזה ספור מדליק. cheer.gif