צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

"זה כי אני אוהב אותך "

בכוח המוח{Aion}
לפני 11 שנים • 21 בנוב׳ 2012

"זה כי אני אוהב אותך "

בכוח המוח{Aion} • 21 בנוב׳ 2012
"את אוהבת שאני מספר לך. הכוס שלך כבר מחובר בחיבור ישיר לכאב שזה מייצר בך. לאט לאט את מתמכרת לעונג הזה, ואת לא תוכלי להפסיק. זו האמת. אז אני אספר לך קצת. בואי לידי קרוב כשאני מספר לך על הדברים שאני הולך לעשות בך. על הדברים שאני הולך לעשות בה כי אני אוהב אותך. אני מטורף עליך, את יודעת, וזה בדיוק מה שעושה את זה כל כך טוב. אני רואה אותך נאבקת באינסטינקטים שלך, זה מחייך אותי לפעמים איך השדים שלך מגביהים לעוף כשאני רק נושף. איך הצל שלהם הולך ומתארך, רק כי הם יושבים על כתפיי.

כן, אני הולך לספר לך איך העונג שלי יתעצם ממנה, מהבשר שלה שיחמם את הבשר שלי שידחק לתוכה ויערבל לה את המוח ואת הלב. לא מתוקה שלי, אני מספר עכשיו ואת מקשיבה. המבט הנעלב שלך, עוד מעט נגיע אליו, תסמכי עלי. הקול שלי מפחיד אותך פתאום? למה מתוקה? את לא צריכה לפחד ממני. הנה אני אפרוש אותך עכשיו על המיטה, ממש כמו שאני אפרוש אותך מולה, ואת תהיי גאה שבכזו אהבה ורוך אני מטפל בך שם מולה, ויהיה לך את החיוך המתוק הזה עם הגומה והעיניים הנוצצות. יהיה לך המבט הזה שחוזר לגיל תשע.

את תרימי את האגן מולי, מבקשת. אבל אני אחייך ואמתח את הידיים שלך לצדדים ואקשור. גם רגליים פשוקות אני אקשור לצדדים. אני אספר לך כמה את יפה, וכמה אני רוצה לעשות בך דברים עכשיו, והעונג שבך יגאה. בשניה שאני אקום אליה המבט שלך ישתנה, ויהפוך למבט הנעלב, כל כך נעלב. אני פשוט אסביר לך שעכשיו את רק חפץ. סדין. סדין שלנו. ששש.. קשה לי לראות אותך ככה עלובה ונעלבת, אז אני חושב שאני אניח אותה ממש על המבט הנעלב שלך, ככה טוב. מעכשיו את תרגישי אותי בעיקר דרך התנועות שלה. ההתרגשות שלה, הגניחות שלה. דרך תנועות האגן כשאני מלקק אותה כל כך כל כך קרוב לכוס הנעלב והרטוב שלך. כל כך קרוב שהריח שלו מציף את הנחיריים שלי, כשאצבעות שלי חוקרות לראשונה את הכוס שלה, מרימות לה אורגזמה שעוד מעט יזליג ממנה נוזלים שיספגו בך. אמרתי לך כמה אני אוהב אותך? מאוד אוהב, אחרת הייתי עושה לך את זה?

למה את מייללת עכשיו? מה קרה בייבי? למה האגן שלך נע אלי כשהעיניים שלך דומעות? אני נורא? ממש לא מתוקה שלי. לפחות עוד לא. זו באמת רק ההתחלה. החלקים הנוראיים יגיעו עוד מעט. אני יודע שאת רוצה למתוח את הכוס שלך על הזין שלי כדי שהוא יגרש את הכאב וימלא את החור שאני פוער לך בלב. לא. לא. אני לא מסכים, את יודעת שאני לא מאמין בקיצורי דרך והקלות. בטח לא כשאני מספר לך איך הרחם שלה מבקש אותי, ואיך הזין שלי כבר לא יכול לחכות כי הוא רוצה להעטף בה. בטח לא כשאני מפשק אותה עליך, ומעביר את הזין שלי בין הירכיים שלך הישר אל תוך הכוס שלה, ונועץ את הלב שלך עלי. אני כל כך אוהב אותך, שאני לא יכול שלא לנעוץ אותו שוב ושוב. לחורר את הלב הזה שלך ולבעול אותו בכל דרך אפשרית. עכשיו בואי ותגידי לי יפה תודה. על מה? על זה שאני טוב אליך, יבתזונה. כן, ככה, את מודה לי כל כך יפה. נכון שאני טוב אליך? כן. עכשיו תפשקי."
    התגובה האהובה בשרשור
סירופ​(נשלטת)
לפני 11 שנים • 23 בנוב׳ 2012
סירופ​(נשלטת) • 23 בנוב׳ 2012
כתוב נפלא,


וערער אותי בלב המשפט הזה במובן הטוב של הביטוי


אני יודע שאת רוצה למתוח את הכוס שלך על הזין שלי כדי שהוא יגרש את הכאב וימלא את החור שאני פוער לך בלב.


תודה על טקסט מוקפד מילולית ורגשית, עבורנו לשבת הזאת
בכוח המוח{Aion}
לפני 11 שנים • 24 בנוב׳ 2012
בכוח המוח{Aion} • 24 בנוב׳ 2012
תודה לאלה שאהבו, לאלה שהגיבו ולאלה שלייקו.
הטקסט הזה הוא טקסט מיוחד מבחינתי. לא במקרה הנחתי דווקא אותו בפורום. לאו דווקא בשל ערכו הספרותי (הבינוני למדי), אלא בשל ערכו האמוציונלי. עניין אותי לדעת איך אנשים ירגישו אליו. מי בהם גברים, ומי בהם נשים. עניין אותי לדעת מי חושב שהמונולוג הזה שם את הצרכים האמיתיים של שני הצדדים על השולחן, ומי חושב שזה כיסוי לצרכים אחרים שמתקיימים שם. אני מניחה שחלק ממי שקרא את הטקסט חשב על זה בליבו והמשיך הלאה.

רבות ניסיתי לחשוב ולהבין מה שם גורם לי לתחושות האלה, ואיך הן נבנו אצלי מאדם שהיה נעול שם וכואב מאוד, לאישה שנשפכת מהריגוש הזה. ניסיתי להבין כמה כמוני יש, והאם זה משהו שהולך ומתפתח, ואם הוא מתפתח, אז לאן.

מישהו שאני מעריכה את דעתו אמר שכל נושא הקקולד מבחינתו הוא בעייתי, כי מדובר בתחום הרסני. אני לא יודעת אם את הצורך שלנו לגעת שם אפשר למנות תחת הכותרת הזו, אבל מדובר באיזור שנע בין ריגוש מטורף לחששות נוראיים. המנעד הזה הוא חלק מהקסם המזוכיסטי שאני חשה. זה כמו שמפזרים קצת פלפל בריבת תותים, ובתוך כל בליל המתיקות-חמצמצות, חריפות קלה נושכת את הלשון. ברור לי שהכל עניין של מינונים והתאמות כמובן, אחרת האיזון מופר וההנאה מתאיידת.
המוזה
לפני 11 שנים • 24 בנוב׳ 2012

כל טקסט שמבטא אהבה יפה בעייני

המוזה • 24 בנוב׳ 2012
העדפות מיניות הן אין סופיות ולחלוטין אינדוידואליות.
ביטוי האהבה בסיפור מחמם את הלב ומלטף ברכות ובאושר מופלא על הפתיחות והנתינה האינסופית.
תודה על השיתוף ועוד המון ימי קסם ותשוקה.
מאו​(שולטת)
לפני 11 שנים • 24 בנוב׳ 2012
מאו​(שולטת) • 24 בנוב׳ 2012
בהחלט אינדיבידואליות, ולדעתי זה דוקא כתוב יפה, גם אם לא התחברתי לאף תחושה שם משום כיוון.
זה אתם שם, לא אנחנו, ואתם החווים. בהנאה שלמה, נראה לי ((:
אלא אם כן חלק מהחוויה עבורך היא שגם אנחנו "נראה" באמצעות השיתוף הזה?
המוזה
לפני 11 שנים • 24 בנוב׳ 2012

חלק מהפאן באהבה בטוחה הוא לצעוק אותה.

המוזה • 24 בנוב׳ 2012
אני מאד אוהבת את השיתוף הזה שנותן תקווה לכאלו שעדיין מחפשים.
בגדול הפטיש הכי גדול שלי הוא אהבה, שם אין גבולות לעולם. (:
בכוח המוח{Aion}
לפני 11 שנים • 24 בנוב׳ 2012
בכוח המוח{Aion} • 24 בנוב׳ 2012
ערה כתב/ה:
בהחלט אינדיבידואליות, ולדעתי זה דוקא כתוב יפה, גם אם לא התחברתי לאף תחושה שם משום כיוון.
זה אתם שם, לא אנחנו, ואתם החווים. בהנאה שלמה, נראה לי ((:
אלא אם כן חלק מהחוויה עבורך היא שגם אנחנו "נראה" באמצעות השיתוף הזה?


ברור שכן. אחד החלקים הקשים בחוויה זה איך אני נתפשת. ב"עיניה". איך אני נתפשת בעיני ה"עולם" שרואה את זה. החוויה בנויה מההתמודדות הזו, שהיא לא קלה. דווקא מאיך שאני נתפשת בעיניו שם אין לי בעיה. המקום שלי שם מולו ברור.