לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

כלוב

SlaveToPrincess
לפני 11 שנים • 29 בנוב׳ 2012

כלוב

SlaveToPrincess • 29 בנוב׳ 2012
מה ההבדל בין כלוב לכלא? האם יש הבדל בין הפנטזיה להיות כלוא על ידי אשה לפנטזיה להיות בכלוב שלה, מוסגר לה אי שהוא בבית, לא בכלא?
שומר הכלוב​(נשלט)
לפני 11 שנים • 29 בנוב׳ 2012

כאחד שנושא את הפנטזיה על גבי...

שומר הכלוב​(נשלט) • 29 בנוב׳ 2012
כלמר
משמעו מוטמע בניק שלי..
הפנטזיה הגדולה היא לחיות בכלוב השולטת,
אבל במובן הרוחני העמוק יותר
כי הרי בימינו לא יתכן (לצערי ) לממש את הפנטזיה לחיות כך
לכן אני חושק
שנשמתי רוחי וישותי
יהיו כלואים ומקולרים לקרקעית כלוב השולטת .
Melody303​(נשלטת)
לפני 11 שנים • 29 בנוב׳ 2012
Melody303​(נשלטת) • 29 בנוב׳ 2012
כלוב בדרך כלל קטן יותר ופחות מאוכלס. icon_smile.gif
SlaveToPrincess
לפני 11 שנים • 1 בדצמ׳ 2012

תודה

SlaveToPrincess • 1 בדצמ׳ 2012
תודה מלודי.

השאלה הייתה יותר מה ההבדל הארכיוטיפי בפנטזיות אלה או במשמעות שלהן בתת מודע ולא מה ההבדל בהגדרת המילון או במציאות כאילו נכתב ''איך אני יודע מתי הדבר נקרא כלוב ומתי נקרא כלא?''

תודה בכל זאת icon_surprised.gif
Melody303​(נשלטת)
לפני 11 שנים • 1 בדצמ׳ 2012
Melody303​(נשלטת) • 1 בדצמ׳ 2012
נתקלתי בהרבה פנטזיות, אבל כליאה בכלוב מרוחק שאינו קשור ישירות לשולטת בסיפור לא הייתה אחת מהן.

אם יש כזאת, אני מניחה שהיסוד שלה היא באין אונים טיפה יותר קיצוני מזה שבו אתה כלוא בכלוב ביתי שלה.
בקרבה יש רמיזה (פצפונה) לאיכפתיות, בטחון ודאגה. מרחוק היא חסרה, ואני מנחשת שזה ההבדל.
SlaveToPrincess
לפני 11 שנים • 2 בדצמ׳ 2012

תודה למלודי

SlaveToPrincess • 2 בדצמ׳ 2012
תודה מלודי.

הפנטזיה שלי לא להיות כלוא מרוחק ממנה אלא כלוא שמור על ידה ועל ידי שוערות אחרות ואם כבר עם אסירות אחרות (בפנטזיות שלי אין גברים אף פעם אך זה בסדר הן שלי).

אני חושב שיש הבדל אחר בין כלוב לכלא אז אני אענה קצת על השאלה שלי כי כנראה שאולי לא הסברתי אותה מספיק או משהו כזה...

אז ככה... כלוב הוא שונה מכלא כי הוא יותר נוטה לצד של objectification במובן הזה שתחשבי מי בדרך כלל בכלובים... בעלי חיים למשל. מי ששמה עבד בכלוב למשל כדי להראות אותו לאורחות שבאות לאכול בעצם אומרת ''תראו, יש לי עבד ממש יפה והוא שלי, הוא לא יכול להסתובב כאן חופשי כי הוא רק עבד אבל אני אוהבת אותו ושמה אותו כמו פריט במוזיאון בבית שלי''. לחילופין, האמירה יכולה להיות ''תראו, יש לי עבד ואני מתייחסת אליו כמו חית פרא או כלב או בעל חיים אחר''. זה הכיוון ואני שאלתי בפורום הזה כי אני רוצה לשמוע עוד רעיונות כאלה.

כלא, לעומת כלוב, הוא קצת שונה. בכלא האשה שולטת בגבר ומענישה אותו על פשעיו או אולי פשוט מענישה אותו סתם כי היא רוצה, לא משנה כל כך למה היא שלחה אותו לכלא, אבל האמירה היא יותר של עונש ושל ''אתה שלי וכדאי לך להתנהג כי אני שולטת עליך''. משהוא כזה. גם בכלוב יכול להיות צד, אך רק צד, דומה לזה. שולטת יכולה לשים את עבדה בכלוב כעונש אבל לא חייב להיות. כלא הוא גם משפיל בצורה שונה מכלוב. כלוב משפיל כי ''העבד הזה הוא כמו חיה'' אבל כלא משפיל כי ''העבד הזה לא מגיע לו להסתובב בחברה''. בכלא יש יותר הגיון ששוערת תבא ותעשה ספנקינג לאסיר שלה, למשל. אני לא יודע.
עוד פעם, אני שואל, אבל אני נותן לך כיוון כי נראה לי שהיה מאד לאוויר מה ששאלתי כי או שלא הבנת אותי או שלא הסברתי מספיק.

מלודי, אני רואה שאת נשלטת ואולי את מבקרת את הפורום שלנו מהעולם המיילדומי. ברוכה הבאה אם כך. רציתי להגיד לך שהמוטיבים האלו של כליאה ושל כלובים גם מאד קיימים בעולם המיילדומי ובמיוחד אפשר לפגוש אותם בספרות של נורמן (גור). הגוריאנים, למשל, לפעמים שמים שפחה על ספינה ליופי וקושרים אותה או על כלוב או בלי כלוב על החלק שלמעלה מהספינה כדי שכל הספנים יהנו ממנה (ship's dock in English). בעולם הפמדומי יש את הקטע של כליאה בOther World Kingdom שפעם היה אתה תיירותי אמיתי בצ'כיה (שנסגר לפני אולי שנה שנתיים) שמה חובבי פמדום יכלו להתארח בסביבה פמדומית לגמרי. בין היתר היתה להם מערכת משפט וכליאה שבה הנשים היו יכולות להביא את בעליהן או את הבן זוג שלהן ל''משפט'' וכמובן תמיד היו מנצחות, לא משנה מה, והשוטפת היתה גוזרת עליהן לפעמים כליאה אולי ל5 שעות או ללילה או משהוא כזה ואז הם היו לגמרי תלויים בשוערות של המקום שהיו מתייחסות אליהם בבוז. אני לא כל כך נמשך למשהוא כל כך hardcore. אני אולי נמשך למשהוא כזה בתוך בית של אשה שאוהבת אותי ועושה את זה כמשחק, לי כל הסיפור הזה קצת מרתיע אבל אני גם לא כל כך פוחד, רוב הסיכויים שאם הייתי מבקר שמה כשזה היה קיים הייתי גם נהנה מזה. בסופו של דבר גם שמה זה היה משחק, רק שהם שחקו ממש ממש קשה.