סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

פנטיזה לאור יום חלק א'

עבד נשי19​(נשלט)
לפני 11 שנים • 10 בדצמ׳ 2012

פנטיזה לאור יום חלק א'

עבד נשי19​(נשלט) • 10 בדצמ׳ 2012
שלום לכולם התחלתי לכתוב סיפור פנטיזה יש בו חלק מהדברים שהם הפנטיזה שלי מקווה שתוהבו

אז כך הכל התחיל יום אחד כשהגיע שכנה חדשה לדירה שלידי
קוראים לה קרן היא נראתה מושלמת הכל היה כל כך מושלם אצלה העמידה הזקופה, החזה העומד, שלה השיער הארוך עם הפן שגלש פשוט מדהימה,חלומו של כל גבר. יצא לי לפעמים לרדת איתה במעלית כמה פעמים שהיתי בדרכי לעבודה לא עבדתי במקומות קבועים אלא כל מיני עבודות מזדמנות עד שאצליח למצוא עבודה קבוע.ההינו אומרים שלום שלום ובזה היה נגמר היא הייתה משיכה ברכה שלי לעבודה שלה ואני לעבודה שלי.
לא ידעתי אז במה היא עובדת ובמה היא מתעסקת עד לאותו יום שפגשתי אותה בחנות צעצועי סקס.
בכללי יש לי כל מיני צעצועי מין קטנים בבית כמו מצבטי פטמות רוטטות,ויברטור נחמד, תמיד אהבתי להיות כמו אישה ולהרגיש ששולטים עלי אפילו היה לי חזיות ותחתוני חוטיני בבית שקניתי וגם מגפי עקב תמיד היה לי סריטה לדברים האלה לא ההיתי יוצא כך לרחוב אבל בבית תמיד כיף להתפנק עליהם.בהמשך לסיפור שלנו יום אחד החלטתי שאני רוצה לאתגר את חור בתחת שלי ולקנות דילדו יותר גדול מהויברטור שיש לי הלכתי לאחד החנויות בת"א כדי לבדוק מה האופציות איך שאני נכנס לחנות אני קולט אותה עומדת שם את השכנה החדשה שלי וקונה כל מיני דילדוים ויברטורים חגורות צניעות ועוד כל מיני עשתה שם איזה קניהה נראה לי של כמה אלפי שקלים.כשראתה אותי אמה שלום מה שלומך? עניתי טוב תודה כשראתה שאני בוחן את הדילדוים שאלה "למי אתה מחפש?"עניתי לה "נאמת לעצמי" אממ היא אמרה "בקטע של שליטה?" עניתי לה" כן "אדון או עבד?" ההיא שאלה עניתי לה "אני עבד" ידעתי היא אמרה איך שראיתי אותך היתה לי הרגשה שאתה כזה רק לא ההייתי בתוחה.תצטרף אלי לקפה? כדאי לך! עניתי בשמחה למה לא חשבתי לעצמי אולי סוף סוף אני אמצע מלכה כמו שתמיד חלמתי למרות שמאוד התביישתי בהתחלה.
ישבנו באיזה בית קפה נחמד ואז היא התחילה לתחקר אותי שאלה כל מיני שאלות מוזרות כמו כמה פעמים אתה מאונן?,איך אתה אוהב לאונן? עניתי לה שאני לא מאונן הרבה ועם אני מאונן אז זה עם חזייה וחוטיני ומשהו בתחת אממ היא אמרה אז עם כך אתה רוצה להיות שיפחה לא עבד ? עניתי כן גברתי אשמח להיות השיפחה שלך" טוב היא אמרה לפחות אתה יודע איך לדבר עם מלכות תבוא אלי לדירה היום בשעה 19:00 לא שנייה אחרי ונראה מה אני עושה איתך.

כולי התרגשתי נוראה תמיד רציתי לשרת מלכה באמת ולא היה לי אומץ ללכת למלכות בתשלום בשעה 18:59 כבר התייצבתי אצלה בבית צלצלתי בדלת ואחרי מספר שניות היא נפתחה עמדה מולי לבושה בבגדי לטקס צמודים לגוף בצבע אדום עם מגפיים שחורות שמגיעות לירך עם עקב לראושה היה כתר של והיא החזיקה שוט שהרצה שלו שטוח.בוא היכנס תרצה לשתות משהו אמרתי לה לא תודה זה בסדר נכנסתי לסלון הכל היה שם ספה מעור בצבע אדום וקוסה מפוארת שגם הייתה בצבע אדום . תיתישב בספה בבקשה כבר נתחיל והלכה לחדרה אחרי כמה דקות היא חזרה עם כמה דפים ועט ואמרה לפני שנתחיל אני רוצה לדעת מה אתה רוצה להיות ?מה אתה אוהב ללבוש? מה אתה אוהב שעושים לך ואז עם אחלית שאתה מתאים לי נתקדם אז קדימה ספר לי הכל .
התחלתי לספר לה שאני אוהב בגדי נשים ומה יש לי בבית ושהפנטיזה שלי זה לנעול מגפים כמו שלה ושאני אוהב צעצועי מין בקיצור ניראה לי שדיברתי שם איזה רבע שעה והיא הקשיבה כאילו אני אצל פסיכולוג ותוך כדי זה שאני מדבר היא רושמת לעצמה דברים.לאחר שסיימתי היא אמרה כל מה שאמתה לא מעניין אותי! מהרגע שאתה מחליט להיות שלי אתה תעשהכל מה שארצה מה שספרתה לי עכשיו יהיו הצופרים שלך לפי החלטתי והתנהגותך. טוב אז כך אני רוצה לבחון אותך תיתפשת ותעמוד מולי התפשתי כולי ערום עומד מולה ואז היא נגשה אלי והתחילה למדוד עם העין שלה ועם השוט תוח כדי שהיא נוגעת בי וממלמלת ורושמת לעצמה דברים אחרי 5 דקות שלב בדיקה מקדימה מאחורה ובכל מיני צורות מקופפות היא אמרה:"טוב יש לך את הנתונים להיות זונה אבל בשביל זה יש הרבה עבודה.
1. מהיום אתה אוכל רק אוכל של נשים כמו fitness ואוכל ארוחות בוקר מסודרות אומנם אתה רזה וזה טובה אבל יש לך קרס וצריך להוריד אותה.
2. מהיום אני זו שקובעת לך את סדר היום והחיים אתה תגיע לכל מקום שאגיד לך בזמן שאגיד לך בלי תרוצים!
3. אסור לך יותר לאונן ולגמור מבלי אישור שלי ומבלי החלטתי .
4. יש לך שיער יותר מידי בגוף נצטרך להתפטר ממנו .
5. אתה יותר לא קוצץ ציפורנים בשביל להיות שיפה אתה צריך להראות כמו אישה או ליתר דיוק זונה.
6. כל הסבונים שלך במקלחת אתה מעיף והולך וקונה קונדישנר לשיער וסבון גוף לנשים עם ריח שח נשים בנוסף אתה תקנה גם קרם גוף של נשים שאר הדברים איפור ובושים אנחנו נתקדם עם זה לאט לאט.
7. מהיום אני קובעת לך מה תלבש לעבודה ובהמשך אתה תעזוב אותה ותתחיל לעבוד אצלי.
8. מהיום הצבע שלך הוא ורוד כל מה שיהיה לך הוא ורוד מצאים בבית מיטה סלון המושבים באוטו הכל ורוד לא רוצה לראות שום דבר אחר. אני נותנת לך חודשיים להחליף הכל ואם לא תספיק תבקש הערכה עם ארה שאתה מתקדם עם זה אסכים עם לא תיענש במלו החומרה.
9. כל פעם שניפגש אסור לך להסתכל עלי כל פעם שניפגש תשפיל מבטחה לרצפה שם מקומך.
10. בשביל להיות השיפחה שלי אתה צריך לחתום על המסמך הזה שנותן לי סמכות לתפעל את החיים שלך מבלי יכולתך להתנגד.
כמוון ההיתי כולי בהתרגשות אז חתמתי מבלי לחשוב פעמיים זה היה לי כמו פנטיזה ענקית שהתגשמה.

המשך יבוא....