סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

חברות, אני צריכה תגובה פה!

amirdom​(שולט)
לפני 11 שנים • 17 בדצמ׳ 2012

אם יורשה לי...

amirdom​(שולט) • 17 בדצמ׳ 2012
נדמה לי שלקחת את תפקיד השפחה הפולניה צעד אחד רחוק מידי.
סירופ​(נשלטת)
לפני 11 שנים • 19 בדצמ׳ 2012

סיפא

סירופ​(נשלטת) • 19 בדצמ׳ 2012
תודה חברות על התגובות המפורטות שדייקו באבחנות ששיקפו לי את המתוק וגם כמה דפוסים מעיקים בי שלא היתי לגמרי מודעת אליהם.
נאמר כאן נכון וחזור, שאם לא היה חופש ביטוי מוחלט ביחסי עם אדוני , לא היו הניג'וסים שלי עולים על דפי הפורום וממרמרים השכם והערב לכלל הקהילה.
לכל תסכול, טרוניה ותלונה יש ערסל, אז למה לא מולו? אם אני בוחרת לעשות זאת על גבי הפורום ולא ישירות, זה כי.... החיים בכת הסודית לא מאפשרים את שיח החברות ההטרוסקסואלי, אני לא באמת יכולה להרים טלפון לחברה הטובה בעבודה ולומר לה " צ'מעי, היום חטפתי בקיין וקשה לי לשבת, אבל הסימנים ממלאים אותי גאווה של שייכות" .
הכתיבה עוזרת להבין, לשקף לעצמי ( כנראה גם, במניפולציה- להעביר לו מסרים) ולחלוק עם קבוצת ההתיחסות שלי את צרור הכאבים והשמחות.
אבל הנה מה שלמדתי,
מסתבר שלא תמיד הדברים שאני כותבת מתקבלים כמו שהתכוונתי, זו אמת שהפתיעה אותי, חרף היותה ידועה ומבוססת כל כך . זו גם הסיבה שהוא, זה היה הוא, שהעלה את הרעיון...בתוך הויכוח שלנו... תשאלי אותן, איך זה מתקבל? איזה ציור של זוגיות נולד מתוך המכחול של הפוסטים שלך". אני נעניתי לכך בביטחון מלא שהנה חברותי יאשרו את מה שלי ברור, שכל שאמרתי נועד לברך, והתגובות, במידה רבה הדגימו כי יצאתי לברך ונמצאתי מקללת.
אז נראה גם שיש דברים שעדיף שידונו אחרת, לא דרך המדיום המתווך והמעוות של הפורום הברוך שלנו. שהוא מראה עקמומית אפילו ליחסים ישרים. תודה לכם.
פרלין​(נשלטת){ש}
לפני 11 שנים • 21 בדצמ׳ 2012
פרלין​(נשלטת){ש} • 21 בדצמ׳ 2012
סירופ,
אני תמיד קוראת אותך כנהדרת ומלאת הומור עצמי.
ממש אף פעם לא עבר לי בראש: "סירופ הזאת, איזו קוטרית!"

אני חייבת להגיד שזה נראה לי ממש הבדל קלאסי בין גברים לנשים. משום מה השיתוף נחווה כקיטור. נו, שוין.
גם הטיעון הזה: יש דברים שצריכים לדון עליהם רק בתוך מערכת היחסים לא משכנע אותי. כלומר, זה אפשרי. אבל אז סביר להניח שמערכת היחסים כולה תגווע מהיעדר חמצן.