סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אם ההודעה הייתה מועברת לכאן מלחתחילה

פרלין​(נשלטת){ש}
לפני 11 שנים • 12 בינו׳ 2013
פרלין​(נשלטת){ש} • 12 בינו׳ 2013
רפאל כתב/ה:
פרלין כתב/ה:
האם דין פלרטוט אחד בפרום אחד כדין ארבעה או חמישה פרסומים בפורומים שונים כשלאף אחד מהפרסומים אין קשר ולו קלוש לפורום בו הוא פורסם?


דין אחד? הנקודה היא שלדעתי בכלל לא צריכים להעמיד אנשים לדין בעניינים הללו. לא את בכוח ולא את אישה צייתנית.

כל הפוזה של "לכבד את הנושא שלשמו התכנסנו כאן", כאילו באמת התכנסנו כאן כדי לדבר בקנאות על עניינים שקשורים בבדס"מ, ושאנחנו צריכים להישמר מפני סטיות מהנושא, היא קשקוש גמור. זה כזה קשקוש עד שקשה לי להאמין שמישהו טוען כאן את הדברים הללו בכנות ובתום לב. כאילו מה? אם אני פונה אל מישהי בצ'אט שלא במילים "כלבה רדי על ארבע" אני אשם בטינוף הצ'אט בשטויות שלא קשורות לנושא שלשמו התכנסנו כאן? אנחנו לא כאן כדי לדבר כל היום על בבדס"מ (בכפוף לארבעת הווריאציות של בן-בן, בן-בת, בת-בן, בת-בת). אנחנו כאן כדי ליצור קשרים חברתיים וקהילתיים עם אנשים שיש להם עניין בבדס"מ. וכידוע, קשרים חברתיים וקיהילתיים עם אנשים שמתעניינים בבדס"מ אינם מסתכמים בחפירות אינסופיות בסוגיות בדס"מיות. אני אומר שכל הטיעון הזה הוא קישקוש, כי אף אחד לא באמת מדבר כאן על בדס"מ בקנאות, תוך שהוא מקפיד על קיטלוג מדויק של כל מלל שיוצא מן המקלדת שלו לאחת מקטגוריות ה"מותרות" בפורומים. לא בכוח, לא לוטוס, לא פרי ספיריט ולא זאלו באמת מקפידים על כך. וטוב שכך. אבל משום מה הם התלבשו על אישה צייתנית. והם מתעקשים על זה בצורה שנראית לי לא אמינה.

אני לא מצפה מאנשים שלא לפלרטט בפורומים. אני כן מצפה ממי שמדבר על כנות ועל אמינות לעשות לפני שהוא מדבר. וכשעושים דבר אחד, אבל מרביצים תוכחה אחרת... נו, זה לא אמין. אני חוזר וקורא טיעונים מלוטשים, אבל בסופו של דבר זה מסריח מסנוביזם שמבלבלים באותנטית, ומפוזה של "הפורומים שייכים לאבא שלי".


ודרך אגב, היית רצינית כשכתבת "פלרטוט אחד"? אנחנו מדברים על בכוח-המוח, כן? icon_smile.gif


נראה לי שבמקרה הזה היה מדובר בפלרטוט אחד.
תראה, כל קריאת הסבטקסטים המפורסמת שלך היא בעייתית. אתה מניח מניעים במקום שאין לך שום יכולת להניח את המניעים האלה. גם האנליזה שלך היא רק אינטרפטציה, אתה יודע.
אני למשל (מלטשת את היכולות הבריטיות שלי, שים לב) הייתי יכולה לטעון שההתעקשות לעשות משפט שדה לבכוח ,קשורה לחוסר חיבה אישית. הייתי תוהה לעצמי, האם אם מישהו אחר היה מעיר את אותה הערה הוא היה מקבל את אותם ריקושטים. כלומר, הייתי מניחה מניע אישי.

אני מעדיפה לא להניח מניע כזה מהסיבה הפשוטה שאין לי יכולת אמיתית להניח אותו וכל שימוש בטיעון כזה הוא מניפולציה גסה.

ולעניינינו, אני רגילה מאתרים אחרים שבהחלט מעירים לאנשים שכותבים בפורום הלא נכון. בחיי. ממש נוהגים ככה, בלי לחשוב פעמיים. לא רואה סיבה שלא להעיר, כן רואה סיבה לעשות את זה בצורה נחמדה ועניינית. לא כל דבר חייב להיות כזה ביג דיל.

עכשיו רפאל, אתה מנהל אלפוני. זה פורום מלא דביקים אבל די טהרן, לא? לא ראיתי שם ריבים מתפתחים או נושאים לא קשורים. איך זה קרה? תמהני.
Alas
לפני 11 שנים • 12 בינו׳ 2013
Alas • 12 בינו׳ 2013
תחילה פרלין - כמה טוב שאת כאן icon_smile.gif (בכנות)

אתחיל מהסוף של התגובה שלך פרלין, בנוגע לפורום אלפוני - היו (תמיד יהיו), גם היה ממש לא מזמן, לא בטוח שנשאר, לא בדקתי (את הסוגיה הזו רפאל יבהיר אם ירצה).
גם פורום אלפוני לא חף מריקושים מהסוג הזה, אם לדייק, אף פורום לא חף.
במהלך כל 7 וחצי השנים שאני כאן (לא ליחס חשיבות לפז"ם של הכינוי הזה) לא ראיתי שום פורום שפסחה עליו קלואקה מילולית כלשהי (גם אני הייתי שותפה בחלק מהם).

בנוגע לחיבה אישית - אם קיימת כזו או לא, אני הייתי בין אלה שלא ששו לראות את התגובות של בכח המח, זאלופון, פריספיריט ולוטוס, ולא בגלל חוסר בחיבה אישית אליהם ולא בגלל עודף, אלא משום שדבריהם סרחו ממוסריות כפולה, זלזול, התנשאות מחרידה ובוז כלפי פוסט מאד ספציפי.
מה קדם להתפרצות שלהם, מה הוביל אותם לידי כך, שאלוהים יהיה בעזרם, זה באמת לא מעניין אותי.
יש להם ביקורת להעביר, אדרבא, שתועבר. אך לא ברמיסה כ"כ בוטה של מי מהמשתמשים, לא ע"י שילוח של המשתמשים לכתוב בפלטפורמה אחרת מכל סיבה שהיא. לדעתם מדובר בהצפה מיותרת? שטותית? ספאם? ביוב מילולי שלא הולם את הפורום? מה עם הודעה פרטית קטנה לאדם הספיציפי עם הסבר עדין?
כשפותחים ג'ורה בכזו צורה על אדם מסוים, התגובה הראשונית היא מיד להתגונן, לא באמת נותר מקום לבדוק בינו לבין עצמו מה הוא או היא עשו לא בסדר שהם נאלצו לספוג מחראה כזו, אלא להפך, מתוך ההתגוננות הזו תגיע גם ההתקפה.
אמרה סושי נכון בשלב כלשהו, שהדרך שבה זה נעשה, זה היה משפיל בכל כנה מידה, וזה אכן היה כך. וזה מה שלא בסדר.
אני חושבת שכל זה יכל להסתיים אם מי מהם היה פשוט לוקח צעד לאחור, נושם עמוק ופשוט מנסה להבין את העליהום המיותר שנוצר על ה"צייתנית". ובאמת שאין שום עילה לעליהום הזה.
לא רק שזה לא נעשה, אלא הם הוסיפו חטא על פשע בכך שהם ניסו להצטדק בנוגע לדרך המעוותת שלהם "להעביר ביקורת".
התנסחויות כמו "איכות" "כותבים איכותיים" "מדירים רגליהם" וכו'.. לא רק שלא תרמו, אלא הביאו את המצב לכדי כאוס שלם ואף משפיל יותר, משום שהביקורת כבר לא היתה על הצפה, אלא על התוכן שבעיניהם הוא לא איכותי מספיק מכדי להחזיק דיון בפורום (מי שמם?! על איזה תקן של בקרת איכות?!) וגם כאן באופן מאד תמוה היתה בחירה להתמם ולמשוך ידיים מדברים שנאמרו, כמי שלא נאמרו כלל.
זה באמת ארוך, זה באמת מייגע, זה באמת לא שווה ולו עוד שורה נוספת.
כפי שאמרתי בשרשור אחר: למזלי(נו) זה יחלוף כמו סערה קלה, שהשאיר נזק מזערי של חפצים שזזו ממקומם, וכל הטרחה היא למצוא את מקומם שוב.
כל מה שישאר מכל זה זה הרבה איכס, שגם הוא יחלוף מתישהו, עד הצונאמי הבא שישטוף אותנו שוב. כמו תמיד.

שבוע נפלא.
MILF
לפני 11 שנים • 12 בינו׳ 2013
MILF • 12 בינו׳ 2013
אותי הכי מעניין מה מקבל מי ש"הצליח לו" באתר, האם זה מחולק חינם או שיש השתתפות עצמית ועד כמה זה שווה שמי שלא קיבל ירגיש מקופח.
רפאל
לפני 11 שנים • 12 בינו׳ 2013
רפאל • 12 בינו׳ 2013
פרלין,

פרלין כתב/ה:
אני למשל (מלטשת את היכולות הבריטיות שלי, שים לב) הייתי יכולה לטעון שההתעקשות לעשות משפט שדה לבכוח ,קשורה לחוסר חיבה אישית. הייתי תוהה לעצמי, האם אם מישהו אחר היה מעיר את אותה הערה הוא היה מקבל את אותם ריקושטים. כלומר, הייתי מניחה מניע אישי.

אני מעדיפה לא להניח מניע כזה מהסיבה הפשוטה שאין לי יכולת אמיתית להניח אותו וכל שימוש בטיעון כזה הוא מניפולציה גסה.

אני קורא את תגובה שלך, ואני חושב שגם לי אין סיבה מוצדקת להניח שאת מחרחרת ריב. זו תהיה מניפולציה גסה מצדי. אני לא מבין איך אפשר להציג את הויכוח הזה כמשהו אישי כנגד בכוח, כשאני חוזר ומתווכח עם לפחות עם 4 אנשים. בכוח, פרי-ספיריט, לוטוס וזאלופון. וכשאני ממש לא עושה את זה לבד. אבל כדי למנוע אי-הבנות, אני אכתוב את זה בצורה הכי ברורה שיש: איכות אינה מילה גסה בעיני. ובכוח המוח היא חלק בלתי נפרד מן האיכות של הכלוב ומה שעושה את הפורומים של הכלוב ואת הויכוחים שבהם למעניינים. למעשה, אני חושב שארבעת האנשים שאני מתווכח איתם הם מן הכותבים הרהוטים שבכלוב. בכל הקשור לפלירטוטים של בכוח, גם הם מן האיכותיים ביותר שאפשר למצוא בכלוב, ובתור פלרטטן סידרתי בוודאי שאינני זוכף אותם לרעתה אלא לזכותה. icon_smile.gif

לא הבאתי את הפלירטוטים של בכוח המוח כדוגמה להתנהגות פסולה, אלא כדוגמה להתנהגות לגיטימית לגמרי (בדומה לזו של אישה ציתנית),שאפשר ללמוד ממנה שבכוח המוח (וגם לוטוס) סובלים במקרה שלפנינו ממה שאני מבין כמוסר כפול וכסנוביזם.

באשר ל"כל קריאת הסבטקסטים המפורסמת שלך היא בעייתית", אני מסב לתשומת ליבך שאינני טוען את טענותי לבד. אלא שיש פה שורה בלתי מבוטלת של אנשים שטוענים בדיוק את מה שאני טוען. אז או שכולם נדבקו ממני, או שאי-אפשר לפטור את הטיעונים שעולים כאן דרך התמקדות בי.

פרלין כתב/ה:
ולעניינינו, אני רגילה מאתרים אחרים שבהחלט מעירים לאנשים שכותבים בפורום הלא נכון. בחיי. ממש נוהגים ככה, בלי לחשוב פעמיים. לא רואה סיבה שלא להעיר, כן רואה סיבה לעשות את זה בצורה נחמדה ועניינית. לא כל דבר חייב להיות כזה ביג דיל.

ואכן, יש גם את העניין עצמו. icon_smile.gif
גם אני לא רואה סיבה שלא להעיר לאנשים בצורה נחמדה ועניינית (ובמדיום שהולם אותה), ולהעביר שרשורים במידת הצורך. וגם אני לא חושב שזה חייב להיות ביג דיל. אני גם אוסיף שזה לא חייב להיות גס, בוטה ומתנשא. אני לא חושב שטענתי אחרת בשלב כלשהו.

פרלין כתב/ה:
עכשיו רפאל, אתה מנהל אלפוני. זה פורום מלא דביקים אבל די טהרן, לא? לא ראיתי שם ריבים מתפתחים או נושאים לא קשורים. איך זה קרה? תמהני.

לא, אני לא חושב שאלפוני מנוהל כמו טהרן. אם זו לא שוב הבעיה המפורסמת שלי בקריאת סאבטקסטים, אינני מבין מאין הבאת את זה בכלל. אם את חושבת כך באמת אז במקום לנפנף במילים כאלו כאן, כדאי שתפתחי שרשור שזה עניינו, ואני מבטיח להתייחס שם בהרחבה.
Aion{בכוח המוח}
לפני 11 שנים • 12 בינו׳ 2013

.

Aion{בכוח המוח} • 12 בינו׳ 2013
זה מעורר השראה לראות כמה מילים נכתבות כאן בכדי לשמר ערך כה מקודש כמו חופש הדיבור, הזכות להביע דיעה, והלחימה העיקשת כנגד סתימת פיות. ערכים בהחלט חשובים ומהותיים. באמת כאלו ששוה לצאת להלחם עבורם ולשמרם.

הבעיה היחידה, לדעתי, היא שהם לא היו מאויימים לרגע. (:
מישהי הציעה כאן לנשום עמוק ולקרוא שוב. זו יופי של עצה.

אני לא חושב שבכוחי סתמה פיות או שאינה מעוניינת לשמוע דעות של אחרים בכל נושא שהוא. ואם בהגינות וכנות עסקינן (רפאל) אז לאורך השנים שבכוחי מתדיינת כאן עם חבריי האתר אני לא חושב שתסכים שזה מה שמאפיין אותה - סתימת פיות ופסיקה (הזוייה) למי מותר ואיך מותר להגיב. זה גיבוב שטויות.
להפך, אני חושב שהיא כמו חברי אתר נוספים רבים הם דווקא מקור לדיונים מרתקים בנושאים שונים, שמעשירים את האתר גם אם לא קיימת הסכמה.
מעבר לזה, אני אפילו אסתכן ואומר שכל האמירות וההקשות שנעשו כאן על כך שמישהו (בכוחי, זאלו, לוטוס, וכו) תומכים בסגרגצייה אינטלקטואלית, או סינון תגובות ע"פ יכולת ביטוי, התנסחות, וכיוצא בזה הן מגוחכות. אלו אמירות שנובעות מפרשנות נגועה של אנשים שמשום מה מחפשים צידוק להגיב בצורה שהגיבו. אין לה שום ביסוס למעט תחושה סובייקטיבית מסיבה כזו או אחרת.

אני כן יכול אולי להבין ביקורת על הדרך שבה נעשתה התגובה, אבל קשקושים על גבי קשקושים של רפאל, שוטרת, מארי ועוד כמה ניקים כאן בשרשורים שונים על כך שמישהו החליט שהוא נעלה מאחרים ויש לו את הזכות להחליט מי יגיב, מתי יגיב, ואיך יגיב, הן בדיחה רעה.
אף אחד לא צידד בזה, הטיף לזה, או התנהג בצורה שבאמת מצדיקה הקשה כזו. אני חושב שזה כנראה שלכם (:

לגבי הביקורת עליי ועל רסיסי השתן שלי שהגיעו לשערייה המקודשים של פורום השליטה הנשית. אני לא מרבה להגיב ולקרוא בפורומים ולא חשבתי
שהאמירה המבודחת שם (שעיקרה היה קצת להכניס דברים לפרופורציות ולהקל על האווירה הלא נעימה שהתפתחה) יפגעו ויטנפו את מקדשם של שולטות שונות. אני מצר על כך ומבטיח שאתן מוגנות בעתיד מרסיסי מיילדום (טפו טפו חמסה חמסה) שחלילה "טנפו" אתכן ואת היכולת שלכן להנות משליטה נשית נטו.

אני חושב שלא יזיקו קצת פרופורציות.
מישהי הפציצה בהודעות את הפורומים ומישהי יעצה לה (בפחות או יותר נימוס) לא לעשות זאת.
בחיי שיש גורמים בעולם שמסכנים את חופש הביטוי והערכים ה"הו כה" מקודשים האלו יותר ממה שקורה בפורומים של הכלוב או בתגובות של כוחי.

רק טוב אנשים ואני מקווה שלא תקחו את העצה שלי בתור חלילה סתימת פיות: "יאללה, מספיק לקדוח."
יש לכולנו (אני מקווה) דברים הרבה יותר נעימים לעשות.
פרלין​(נשלטת){ש}
לפני 11 שנים • 12 בינו׳ 2013
פרלין​(נשלטת){ש} • 12 בינו׳ 2013
רפאל, אני אגיב אחר כך. (אם בכלל, כי האמת שאני נוטה להתעייף לאחרונה מהר מדיוני פורום) אבל התכוונתי טהרן, לא בירתה של איראן, אלא טהרני, מלשון טהור.
זה נראה לי פורום יחסית "נקי" ולא שמתי לב להרבה אוף טופיק בו.
פרלין​(נשלטת){ש}
לפני 11 שנים • 12 בינו׳ 2013
פרלין​(נשלטת){ש} • 12 בינו׳ 2013
אני אגיב עכשיו. אני לא חושבת שיש ביננו ויכוח אפילו על דבר אחד. תכלס.
Alas
לפני 11 שנים • 12 בינו׳ 2013

Re: .

Alas • 12 בינו׳ 2013
Aion כתב/ה:
זה מעורר השראה לראות כמה מילים נכתבות כאן בכדי לשמר ערך כה מקודש כמו חופש הדיבור, הזכות להביע דיעה, והלחימה העיקשת כנגד סתימת פיות. ערכים בהחלט חשובים ומהותיים. באמת כאלו ששוה לצאת להלחם עבורם ולשמרם.

הבעיה היחידה, לדעתי, היא שהם לא היו מאויימים לרגע. (:
מישהי הציעה כאן לנשום עמוק ולקרוא שוב. זו יופי של עצה.

אני לא חושב שבכוחי סתמה פיות או שאינה מעוניינת לשמוע דעות של אחרים בכל נושא שהוא. ואם בהגינות וכנות עסקינן (רפאל) אז לאורך השנים שבכוחי מתדיינת כאן עם חבריי האתר אני לא חושב שתסכים שזה מה שמאפיין אותה - סתימת פיות ופסיקה (הזוייה) למי מותר ואיך מותר להגיב. זה גיבוב שטויות.
להפך, אני חושב שהיא כמו חברי אתר נוספים רבים הם דווקא מקור לדיונים מרתקים בנושאים שונים, שמעשירים את האתר גם אם לא קיימת הסכמה.
מעבר לזה, אני אפילו אסתכן ואומר שכל האמירות וההקשות שנעשו כאן על כך שמישהו (בכוחי, זאלו, לוטוס, וכו) תומכים בסגרגצייה אינטלקטואלית, או סינון תגובות ע"פ יכולת ביטוי, התנסחות, וכיוצא בזה הן מגוחכות. אלו אמירות שנובעות מפרשנות נגועה של אנשים שמשום מה מחפשים צידוק להגיב בצורה שהגיבו. אין לה שום ביסוס למעט תחושה סובייקטיבית מסיבה כזו או אחרת.

אני כן יכול אולי להבין ביקורת על הדרך שבה נעשתה התגובה, אבל קשקושים על גבי קשקושים של רפאל, שוטרת, מארי ועוד כמה ניקים כאן בשרשורים שונים על כך שמישהו החליט שהוא נעלה מאחרים ויש לו את הזכות להחליט מי יגיב, מתי יגיב, ואיך יגיב, הן בדיחה רעה.
אף אחד לא צידד בזה, הטיף לזה, או התנהג בצורה שבאמת מצדיקה הקשה כזו. אני חושב שזה כנראה שלכם (:

לגבי הביקורת עליי ועל רסיסי השתן שלי שהגיעו לשערייה המקודשים של פורום השליטה הנשית. אני לא מרבה להגיב ולקרוא בפורומים ולא חשבתי
שהאמירה המבודחת שם (שעיקרה היה קצת להכניס דברים לפרופורציות ולהקל על האווירה הלא נעימה שהתפתחה) יפגעו ויטנפו את מקדשם של שולטות שונות. אני מצר על כך ומבטיח שאתן מוגנות בעתיד מרסיסי מיילדום (טפו טפו חמסה חמסה) שחלילה "טנפו" אתכן ואת היכולת שלכן להנות משליטה נשית נטו.

אני חושב שלא יזיקו קצת פרופורציות.
מישהי הפציצה בהודעות את הפורומים ומישהי יעצה לה (בפחות או יותר נימוס) לא לעשות זאת.
בחיי שיש גורמים בעולם שמסכנים את חופש הביטוי והערכים ה"הו כה" מקודשים האלו יותר ממה שקורה בפורומים של הכלוב או בתגובות של כוחי.

רק טוב אנשים ואני מקווה שלא תקחו את העצה שלי בתור חלילה סתימת פיות: "יאללה, מספיק לקדוח."
יש לכולנו (אני מקווה) דברים הרבה יותר נעימים לעשות.



הי Aion,

1. זה נראה לך בסדר מה שניסית לעשות בתגובה שלך? גימדת את התגובות הבוטות מאוד כלפי אישה צייתנית, הגזמת את הביקורת שבאה כתוצאה מכך, ודרך כך ניסית להגחיך את כולם.
הרי לא מדובר בחבורה שהזתה את כל אלה, לראיה אישה צייתנית שציינה שהדרך שבה פנו אליה היתה מאד אלימה ופוגענית.
"קשקושים" זה בטח לא.

2. מישהו אמר לך שלא להמשיך את חילופי החיבה שלך עם בת זוגתך (בכח המח) בפורום שליטה נשית בפרט או בכל פורום אחר בכלל? זה קצת נראה לי מתקרבן.

3. "בכוחי" לא סתמה פיות במפורש, אך הדרך שבה היא הציעה ל"צייתנית" לפנות את הפורום לטובת דיונים עניינים ופורים יותר מ"סטטוסי פייסבוק חסרי תוכן", היתה מאד פוגענית ומעליבה.
כך גם תגובותיהם של אחרים, כמו: זאלופון, לוטוס ופריספיריט (ויתכן שאחרים נוספים גם).

4. ראיתי הסכמה מסוייגת מצדך על הדרך העלובה והפוגענית שבה הדברים נאמרו ("אני כן יכול אולי להבין ביקורת על הדרך שבה נעשתה התגובה..."). האם אתה לא חושב שיש מקום להתנצלות מצד המגיבים באופן הזה כלפי "אישה צייתנית"?
Aion{בכוח המוח}
לפני 11 שנים • 12 בינו׳ 2013

Re: .

Aion{בכוח המוח} • 12 בינו׳ 2013
סיון,

1. נראה לי בסדר גמור שאני מביע את דעתי, כן. אני לא מגחיך אף אחד. אני חושב שזה פועל יוצא של רמת הלהבות שנוצרו כאן די על כלום. אני לא חושב שהתגובות אלייה היו כל כך אלימות ופוגעניות. אני כן חושב שאנשים כאן בהחלט יצאו מפרופורציה. מה לעשות סיון, בעיני זה קשקושים ללא טעם - צר לי.

2. אף אחד לא אמר אבל הבנתי שאולי חלק מיושבי הפורום הרגישו "מטונפים" ולכן אין סיבה שאעשה זאת שוב שם. זה היה מבודח ולא חסרים לי מקומות אחרים שנעים לי בהם (והם לא פוגעים באחרים) להראות גילויי חיבה ואהבה. מתקרבן? (: אין לי צורך להתקרבן, אני כן מנסה להתחשב בסובבים אותי.

3. לא חושב שהדרך שבה התגובה נעשתה מצדיקה כל כך הרבה שרשורים וביקורות על חופש ביטוי ועוד ערכים שכביכול סוכנו. הם לא. ואני חושב שכולם מודעים לזה אבל מחפשים על מה להתקשקש.

4. אני מסכים שאפשר להתדיין על הדרך שבה התגובה נעשתה. חלקנו רגישים יותר וחלקנו פחות.
אבל סיון, הביקורת כלפי המגיבים לא הסתכמה ב''לא צריך להגיב בצורה כזו מתלהמת'' אלא לובתה והתעסקה בהעמדת פנים בזוייה שמי מהמגיבים סותמים פיות, ומצדדים בסלקצייה של תגובות ע"פ יכולות התנסחות או מנת משכל. ו''מי שם אותם להחליט מה ראוי ומה לא?''. בולשיט אחד גדול. וזה בזוי כי זו מניפולצייה זולה ומטופשת שתאפשר לאנשים להגיב עמודים על גבי עמודים במרדף אחרי השד יודע מה.

תקראי שוב את התגובות הראשוניות אלייה. ותגידי לי אם זה מצדיק את כל הבולשיט שמתחולל כאן כבר כמה ימים.