סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אם ההודעה הייתה מועברת לכאן מלחתחילה

walking dead
לפני 11 שנים • 13 בינו׳ 2013
walking dead • 13 בינו׳ 2013
סיון' כתב/ה:
ויפה שעה אחת קודם אם ידעו להבדיל בין ׳צליבה׳ על רקע אישי לבין אי הסכמה וביקורת על מהות המעשה/אמירה כלשהם.


מקסים, סיון'. ועכשיו, Practice what you preach.


נערך לאחרונה על-ידי * בתאריך ראשון ינו' 13, 2013 10:24 am, סך-הכל נערך פעם אחת
צל מנחה​(שולט)
לפני 11 שנים • 13 בינו׳ 2013
צל מנחה​(שולט) • 13 בינו׳ 2013
אני מאחר סדרתי, לסערות. מודה בזה.
תמיד מתקשרים אלי ואומרים:"צל, בוא, יש סערה", ואני מתחיל להתארגן. אין לי מושג מה לקחת, אני מחד רוצה ללבוש את מיטב מחלצותי, אבל מנגד, אני לא רוצה להפגע מהסערה. בסוף יוצא שאני מגיע לסערה, בדיעבד, לבוש שכבות על שכבות, עם משקפי שמש מיוחדים, לסערות, כדי להראות מגניב, אבל קז'ואל - באותה נשימה. וכל זה רק כדי להריח את שאריות הסערה.
ואז הם מסמסים לי "צל, הפסדת חתיכת סערה". מה נותר לי לעשות ברגע זה? להוריד את מיטב מחלצותיי, ושאר שכבות המגן, והאפוד הקרמי, והמשקפיים המגניבות אבל הקז'ואליות, ולחכות בסבלנות לסערה הבאה. למה? כי ככה, חובב סערות מושבע אני.

ואולם, אחרי בדיקה יסודית וקפדנית של תקרית הסערה, על ידי 4 ועדות שונות, שלא קשורות זו לזו, מלבד על ידי קשר ישיר, הוכרע כי בפעם הבאה שתיהיה סערה בכוס תה, על פותחת השרשור להפעיל מיחם - למאחרים, ועל שאר המגיבים תיהיה מוטלת האחריות להביא וופלים או עוגיות חמאה טעימות(עוגיות טחינה תתקבלנה רק עם אישור מיוחד).

שהרי כדברי חז"ל - "אין נכנסים לסערה בכוס תה, אלא עם וופל או עוגיה". ברחל בתכם הקטנה.

icon_smile.gif
זאלופון​(שולט)
לפני 11 שנים • 13 בינו׳ 2013
זאלופון​(שולט) • 13 בינו׳ 2013
רפאל, רוצה לדבר על מוסר כפול? באמת? אתה, שכתבת בשרשור ההוא שזה כה מכוער להניח הנחות ביקורתיות בנוגע למניעיו של כותב אחר, ובאותה תגובה עצמה (!) הצהרת בריש גלי שבכוח הגיבה כפי שהגיבה מפני שדחקו את השרשור שלה, וכל מי שתמך בה עשה זאת מפני שרק חיפש הזדמנות להשחיז את סכיניו? אם זה לא מוסר כפול, אנחנו לא דוברים את אותה שפה.

רוצה לדבר על יהירות, בריונות ודורסנות? הרי התגובות שלך תמיד כל כך נעימות, עד כדי כך שבאופן מיידי עולות לי לראש שתי נשים שביקשו ממך שתניח להן, שלא תגיב להן, שכתבו לך ״לך ממני״, וזה רק מהחודשים האחרונים. עד כדי כך אתה נעים להן. זוכר אותן? את האחת, בדרכך האדיבה והאנטי בריונית, כינית ״אייכמן״. את השנייה אני לא זוכר כיצד כינית. אולי מנגלה?

אז למה שמישהו שמוסר כפול, יהירות ובריונות אינם זרים לו, ושתרם לא מעט לאווירה לא נעימה שהשתררה פה מעת לעת, יצא למסע צלב כזה? האם עד כדי כך חשוב לך שאישה צייתנית תקבל התנצלות? אין לי לומר על כך אלא: פחחחחח. מילא שאתה יודע שזה לא יקרה, אבל זה פשוט מעניין לך את התחת. אז אולי אתה אביר הנימוסים, האמת והאווירה הטובה בפורומים? פחחחח שוב. לו היית כזה, היית נוהג כך בעצמך. לא היית מנפח את האירוע לכדי רצח עם לפחות, תוקף במילים בוטות ומשתמש במניפולציות על גבי מניפולציות כדי ליצור מצד שווא דמוני. והרי כבר ראינו שנימוסים ועקביות אינם נר לרגליך.

אז מה כן? פרלין, לפני שנרתעה (שמת לב שהיא חוששת מעימותים איתך, למרות שאתה תמיד כה חביב ומכבד?) פגעה בול: משפט שדה. לא רק לבכוח, לכולנו. למה? אולי כי אתה כועס שקראתי לך אמוציונלי בשרשור אחר, וכי אתה לא אוהב את בכוח, וכי לוטוס הרגיזה אותך. קטנוני, אכן. זו כמובן רק הנחה, ממש כמו ההנחות שאתה מניח. אפשר לומר: objection והדברים ימחקו מהפרוטוקול וישכחו. או שלא.

ולא, לא מעניין אותי שאחרים אמרו דברים דומים לשלך. כל אחד הוא סיפור בפני עצמו ומניעיו שונים. אני מאמין בכנות כוונותיה הטובות של מלכתא, למשל. איני מאמין בכנות כוונותיך. מי שכוונותיו טהורות, שם את הלכלוך מאחוריו, לא מתפלש בו ומאדיר את ממדיו. אין טיפת כנות בציד המכשפות הקטנוני שאתה מנהל כאן במסווה נאצל של הומניזם, ועל כן אני מצרף את קולי למפלגה הקטנה אך האיכותית שאומרת: רפאל, לך ממני.
פייה{O}
לפני 11 שנים • 13 בינו׳ 2013
פייה{O} • 13 בינו׳ 2013
fog כתב/ה:
אני לא אנסה כרגע להגיד את דעתי, אבל הייתי כן רוצה רק לכתוב לכם את הרגשות שלי. אמרתי לפני כמה זמן שכעסתי רק שלוש פעמים בכל תולדות הכלוב. ובכן, ההודעה של בכוח לאישה צייתניםת בהחלט הייתה הפעם הרביעית. מזמן לא כעסתי ככה.

אני מבין שאתם חושבים שהצורה שבכוח ענתה לאיזה צייתנית היא לא העיניין. כמו שבכוח ואיון כתב.
זאת בדיוק הבעייה. אין לכם מושג כמה ההודעות האלו כאבו, וממש ביטלו באחת את מהות הפורום. לפחות לי, ואני בטוח שגם לאחרים. אני יודע שקשה לכם להבין את זה. אבל זה באמת נכון.
לכן אני גם חושב שהריב הזה כלכך חשוב לנו, וטוב שימשיך. הלוואי שבלשון פחות מתלהמות, אבל אפילו זה מתגמד לעומת ההודעה של בכוח לצייתנות. ואלוהים עדי שאני לא אוהב התהמויות. הם לגמרי מתגמדות הפעם.


ובכן פוג, מכיוון שנגעו לליבי הכעס והכאב שנאלצת לחוש למקרא הודעתה של בכוח לצייתנית,
שבתי וקראתי את תחילת הדיון ההוא, והנה:

בכוח המוח כתב/ה:
אם כבר אנחנו פתוחים ככה אחד עם השני ומייעצים עצות, הנה לך הצעה שלא תוכלי לסרב לה - בלוג.
לכי פתחי בלוג, ושימי שם את תובנותיך ועצותיך מהסוג הזה. זה המקום הטבעי לפוסטים מהסוג הזה.
בהצלחה.


עם כל האמפתיה, אני באמת מנסה ללא הצלחה להבין ואשמח אם תסביר - מה הו כה הסעיר את נפשך הרכה, פגע והכעיס אותך פוג בהודעה הזאת?
כאשר אני קראתי את זה לראשונה לי זו נראתה סך הכל הערה משעשעת וחביבה,
אבל כנראה שאני תמימה ונעלם מעיני הסב-טקסט המשפיל והסנובי אליו כיוונה בכוח.
אתנה
לפני 11 שנים • 13 בינו׳ 2013

חשבתי שוב

אתנה • 13 בינו׳ 2013
התחרטתי והסרתי את התגובה שלי : )
טרופית
לפני 11 שנים • 13 בינו׳ 2013
טרופית • 13 בינו׳ 2013
[quote="פייה"]
fog כתב/ה:


עם כל האמפתיה, אני באמת מנסה ללא הצלחה להבין ואשמח אם תסביר - מה הו כה הסעיר את נפשך הרכה, פגע והכעיס אותך פוג בהודעה הזאת?
כאשר אני קראתי את זה לראשונה לי זו נראתה סך הכל הערה משעשעת וחביבה,
אבל כנראה שאני תמימה ונעלם מעיני הסב-טקסט המשפיל והסנובי אליו כיוונה בכוח.


אותך זה שעשע ופגע במישהי אחרת. אני כמעט בטוחה שגם את היית נעלבת או נפגעת אם היו מגיבים כלפיך באותה צורה על דברים שאת כותבת.

להסיט את הדיון לאם ההערה הייתה במקומה או לכך שהפורום מתדרדר ואנשים איכותיים כבר לא כותבים פה, לא רלוונטי. העניין הוא באיך נאמרו הדברים.
פרלין​(נשלטת){ש}
לפני 11 שנים • 13 בינו׳ 2013
פרלין​(נשלטת){ש} • 13 בינו׳ 2013
זאלו, למען ההגינות רפאל הוא רק אחד מהאנשים שאני מפחדת מהם בפורום והוא אפילו לא הכי מפחיד.
אבל מה בצע לנו לדבר על האופי הרכרוכי שלי?

אני לא מבינה את קמפיין דרישת ההתנצלות כלל וכלל. בכוח - בקרוב ועדת החקירה.
הוא לא פרקטי ואני לא רואה אותו קורה גם עוד מיליון שנה. אולי כשהגיהנום יקפא ואנשים יתחילו ללכת על הראש.

אני תוהה אם כל הצדדים יהיו מוכנים לקבל את התסריט הזה:
בכוח העירה הערה לא נחמדה בעליל. בתגובה, אשה צייתנית רקעה בשתי רגליים ולא הסכימה למוש ממקומה. בתגובה, בכוח הפכה לעוד יותר לא נחמדה. בתגובה, נזעקו כמה אנשים להגן על אשה צייתנית ובהזדמנות זו גם הכניסו כמה קטנות לבכוח. בתגובה, בכוח (הידועה ביכולות שלה) הכניסה כמה קטנות גם היא.
הויכוח הפך להיות בליל משונה של ויכוח עקרוני והכנסות נבזיות מתחת לחגורה. החגורה הקולקטיבית, כן? כולם חטפו. כולם גם החטיפו, חוץ מכמה צדיקים.

אני, כמו איון, חושבת שהכול יצא מפרופורציות. בניגוד אליו, אני חושבת שבכוח הייתה מאוד לא נחמדה, לא קצת לא נחמדה. אני חושבת שאשה צייתנית לא רצתה למשוך תשומת לב, היא פשוט רצתה להשתתף באתר שבו היא רשומה. אני חושבת שזה היה נחמד יותר אם היא היתה מגלה מה חוקי המשחק לפני שהיא נכנסת אליו, אבל זו לא דרישה, אלא יותר נורמה.

אני חושבת שחומר מקורי (איכותי יש רק באתרי הכרויות) הוא מעניין יותר ושווה יותר מהעתקות. כל חומר מקורי. הבו לי אפילו פרוזה גרועה ממש, שירה איומה, מכתבים נשפכים, כל דבר שהוא מקורי הוא שווה יותר.
אני חושבת שמותר להעיר למשתתפים אחרים, אני חושבת שזה יהיה נהדר אם נקבע איזשהו סטנדרט התנהגותי של איך מעירים. בשביל זה צריך אמפטיה ולא להניח מראש שכ-ו-ל-ם רק רוצים לחרבן לכ-ו-ל-ם על הראש.
גבר
לפני 11 שנים • 13 בינו׳ 2013
גבר • 13 בינו׳ 2013
האמת שיש לי הרבה מה לומר על מה שהלך כאן, ממש הרבה ובלי רחמנות.

(אבל החלטתי בשלב זה, שאולי יותר נכון, לחכות ולראות קודם איזו חבורה תנצח)
walking dead
לפני 11 שנים • 13 בינו׳ 2013
walking dead • 13 בינו׳ 2013
מרי ג'יין, אני פונה אליך מבחינתי באמת בפעם האחרונה, וגם זה רק מתוך המון כבוד אליך כאחת הכותבות היותר חביבות עלי כאן.

Mary Jane כתב/ה:


לדעתי, להשתיק אישה ולמנוע ממנה להמשיך את הדיון, בעוד היא מתלוצצת על כך שבזמן זה משתינים לה על הראש - בפורום שעניינו שליטה נשית, זה הרבה יותר מעכיר את האווירה, מפריע לדיון ו"מטנף", מכל מה ש"אישה צייתנית" העלתה לפורום הזה גם יחד.


כאן אני מחלקת את דבר לשני חלקים, למען הסדר הטוב:

א. קודם כל, אני מבקשת ממך לחדול מהמנהג המגונה הזה שלך ושל עוד כמה כאן להפוך את בכוח המוח ואותי למקשה אחת. את מבלבלת כאן 2 שרשורים שונים, ובעוד בכוח המוח מעולם לא העלתה על דל מקלדתה את המילה "לטנף" בשרשור הזה או בדבריה לאישה צייתנית, אני כן השתמשתי בו בשרשור שלי שבכלל יועד לכותב אחר.

ב. האם באמת אינך רואה את הצביעות שבסתימת הפיות המבוצעת כאן לבכוח המוח וגם לי בשרשור השני? מדוע בעצם "אסור" לנו להביע את דעתנו? האם יש סוג סתימת פיות אחד מותר ואחד אסור?

Mary Jane כתב/ה:


על אחת כמה וכמה, כשמתאחדים ופוצחים במיני טרור, וכשבין לבין מציגים את הדבר, כאילו האינטליגנציה, הקוהרנטיות והשנינה מצויים רק בידי אחדים.


הנקודה כאן היא שזו פרשנות שלך, של רפאל ועוד, לדברים אחרים לחלוטין שאני כתבתי. בשרשור שאני פתחתי, לא התייחסתי לקיומה/היעלמה של האינטליגנציה של אותו כותב, ובוודאי שלא האדרתי את זו שלי על פניו. ההערות שלי, ועובדה שגם אחרים התייחסו אליהם בשרשורים אחרים, נבעו מכך שאני (ואני בלבד, שוב עלי להזכיר כי איני חברה בשום כת סודית) חשתי כי לראות 7 הודעות מאותו הכותב בפורום אחד, בהפרש קצר ביניהן, העוסקות בנושאים לא קשורים, יותר מזכיר לי ספאם שמקומו, לדעתי האישית - ומותרת לי עדיין הדעה האישית, בבלוג. כל יתר הדברים שכתבת כאן הם פרשנות שגויה לחלוטין של דבריי, והוצאתם מפרופורציות על רקע אלוהים יודע מה.

Mary Jane כתב/ה:


בשורה התחתונה, כשחברי הפורום מרשים לעצמם להעיר לחברים אחרים היכן לכתוב ואיזה תכנים להעלות, זה מביא לחיכוכים ועלבונות מיותרים.


כן, לזה קוראים "תרבות פורום" וזה חלק בלתי נפרד מאינטראקציה נורמלית של פורום. ריבים, חיכוכים, סערות, ביצוע לינצ'ים קבוצתיים - גם אלו חלק מכל פורום יחד עם שרשורים ודיונים אחרים. חלק פחות נעים, אך גם הוא שם, מטבע היותנו בני אדם.
MILF
לפני 11 שנים • 13 בינו׳ 2013
MILF • 13 בינו׳ 2013
סליחה, הוסכם בפירוש שאין כאן חבורות, וממילא אף אחת מהן לא יכולה לנצח

* אני תומכת בחבורת הבלשים והכלב, כן?