סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אם ההודעה הייתה מועברת לכאן מלחתחילה

Tobias​(אחר)
לפני 11 שנים • 13 בינו׳ 2013
Tobias​(אחר) • 13 בינו׳ 2013
יש משפט שמלווה אותי מהנעורים שלי(ואני בעצמי צריך להפנים אותו יותר) שאומר

"לא היית דואג כל כך מה אנשים חושבים עליך, לו היית יודע כמה מעט הם עושים זאת"

קצת מרגיש לי כמו ויכוח של ועד בית באיזה בניין שכוח כאנשים מתחילים לצעוק דברים כמו "חכה תראה, אני הולך לכתוב מכתב זועם על זה לנשיא אובמה"

או במילים אחרות, בואו כולנו נשב לראות את פייט קלאב ביחד(איפה זיקית איפה)




נ.ב:
הועדה לענייני קליקות תתכנס במולד הירח, כולם להביא ברדסים כהים וסכיני פולחן.
דיווה​(מתחלפת)
לפני 11 שנים • 13 בינו׳ 2013

:)

דיווה​(מתחלפת) • 13 בינו׳ 2013
לא קראתי הכל
הגעתי בערך עד סוף עמ' 1

מה שעלה לי בראש זה רק
קטעים איתכם אנשים
Get a life
יותר גרוע מבית האח הגדול הפה

וגם פחחחח
כן כן זאת תגובה אינטליגנטית לחלוטין בהתאם לרוח השרשור
Red E
לפני 11 שנים • 13 בינו׳ 2013
Red E • 13 בינו׳ 2013
זאלופון כתב/ה:
רפאל, רוצה לדבר על מוסר כפול? באמת? אתה, שכתבת בשרשור ההוא שזה כה מכוער להניח הנחות ביקורתיות בנוגע למניעיו של כותב אחר, ובאותה תגובה עצמה (!) הצהרת בריש גלי שבכוח הגיבה כפי שהגיבה מפני שדחקו את השרשור שלה, וכל מי שתמך בה עשה זאת מפני שרק חיפש הזדמנות להשחיז את סכיניו? אם זה לא מוסר כפול, אנחנו לא דוברים את אותה שפה.

רוצה לדבר על יהירות, בריונות ודורסנות? הרי התגובות שלך תמיד כל כך נעימות, עד כדי כך שבאופן מיידי עולות לי לראש שתי נשים שביקשו ממך שתניח להן, שלא תגיב להן, שכתבו לך ״לך ממני״, וזה רק מהחודשים האחרונים. עד כדי כך אתה נעים להן. זוכר אותן? את האחת, בדרכך האדיבה והאנטי בריונית, כינית ״אייכמן״. את השנייה אני לא זוכר כיצד כינית. אולי מנגלה?

אז למה שמישהו שמוסר כפול, יהירות ובריונות אינם זרים לו, ושתרם לא מעט לאווירה לא נעימה שהשתררה פה מעת לעת, יצא למסע צלב כזה? האם עד כדי כך חשוב לך שאישה צייתנית תקבל התנצלות? אין לי לומר על כך אלא: פחחחחח. מילא שאתה יודע שזה לא יקרה, אבל זה פשוט מעניין לך את התחת. אז אולי אתה אביר הנימוסים, האמת והאווירה הטובה בפורומים? פחחחח שוב. לו היית כזה, היית נוהג כך בעצמך. לא היית מנפח את האירוע לכדי רצח עם לפחות, תוקף במילים בוטות ומשתמש במניפולציות על גבי מניפולציות כדי ליצור מצד שווא דמוני. והרי כבר ראינו שנימוסים ועקביות אינם נר לרגליך.

אז מה כן? פרלין, לפני שנרתעה (שמת לב שהיא חוששת מעימותים איתך, למרות שאתה תמיד כה חביב ומכבד?) פגעה בול: משפט שדה. לא רק לבכוח, לכולנו. למה? אולי כי אתה כועס שקראתי לך אמוציונלי בשרשור אחר, וכי אתה לא אוהב את בכוח, וכי לוטוס הרגיזה אותך. קטנוני, אכן. זו כמובן רק הנחה, ממש כמו ההנחות שאתה מניח. אפשר לומר: objection והדברים ימחקו מהפרוטוקול וישכחו. או שלא.

ולא, לא מעניין אותי שאחרים אמרו דברים דומים לשלך. כל אחד הוא סיפור בפני עצמו ומניעיו שונים. אני מאמין בכנות כוונותיה הטובות של מלכתא, למשל. איני מאמין בכנות כוונותיך. מי שכוונותיו טהורות, שם את הלכלוך מאחוריו, לא מתפלש בו ומאדיר את ממדיו. אין טיפת כנות בציד המכשפות הקטנוני שאתה מנהל כאן במסווה נאצל של הומניזם, ועל כן אני מצרף את קולי למפלגה הקטנה אך האיכותית שאומרת: רפאל, לך ממני.


אנחנו לא מכירים מר זאלופון, ותאמין לי או שלא כשקראתי את התגובה הזו ..שלך הספציפית הזו , הזדעזעתי .. ומכל התגובות שנשארו לי בראש זו לא יצאה והפכתי והפכתי אם להגיב לך... אז החלטתי שכן, אני מזועזעת מהסייפא הזה שלך :
"..ולא, לא מעניין אותי שאחרים אמרו דברים דומים לשלך. כל אחד הוא סיפור בפני עצמו ומניעיו שונים. אני מאמין בכנות כוונותיה הטובות של מלכתא, למשל. איני מאמין בכנות כוונותיך. מי שכוונותיו טהורות, שם את הלכלוך מאחוריו, לא מתפלש בו ומאדיר את ממדיו. אין טיפת כנות בציד המכשפות הקטנוני שאתה מנהל כאן במסווה נאצל של הומניזם, ועל כן אני מצרף את קולי למפלגה הקטנה אך האיכותית שאומרת: רפאל, לך ממני..."
אני מניחה שרפאל בטח ילך ממך, אחרי התבטאות כה בוטה. למה מגיעה לו כזו התבטאות מצדך נבצר ממני, קראתי את כל המלל בניכם, איך אתה מחליט כוונותיו של מי טהורות יותר או פחות.. זה מפחיד לקרוא את זה שרשמת.. גם אני קראתי לפעמים את תגובותיו הקשות של רפאל, אבל מכאן ועד להגיד "לך ממני" כי הוא מציב מראה? ומציע משהו שונה? כולנו מגיבים פה קשה יותר או פחות כל אחד וסגנונו.. אני לא רואה את העליהום שלו כמו את העליהום שלך .. נבצר ממני, סורי.. וכן שוב,
אני חושבת שהתגובה שלך מזעזעת (בסופה) ועברה בהחלט כל גבול טעם הטוב.
אני מקווה שעכשיו לא תחליט להיכנס בי.. או שאולי לא אהיה שווה את זה..
אף גמל לצערי לא רואה את הדבשת שלו .. וזה כולל אותי
ערב טוב לך .
Winner​(מתחלפת)
לפני 11 שנים • 13 בינו׳ 2013

Re: :)

Winner​(מתחלפת) • 13 בינו׳ 2013
דיווה כתב/ה:
לא קראתי הכל
הגעתי בערך עד סוף עמ' 1

מה שעלה לי בראש זה רק
קטעים איתכם אנשים
Get a life
יותר גרוע מבית האח הגדול הפה

וגם פחחחח
כן כן זאת תגובה אינטליגנטית לחלוטין בהתאם לרוח השרשור

כתבתי להם שעדיף כבר הוויכוחים ב"בלינים" icon_smile.gif שם לפחות יש ראלטי, אבל אף אחד לא התיחס..
שויין כל אחד והסטייה שלו .
רפאל
לפני 11 שנים • 13 בינו׳ 2013
רפאל • 13 בינו׳ 2013
זאלופון,

אני חושש מהרבה מאוד אנשים בכלוב. אחד מהם הוא אתה. אין לך קוים אדומים, אין בך הגינות בסיסית. כתבת תגובה שפלה במטרה לפגוע בי, וגם פגעת בי. (אני בטוח שעוד תחרבש פה קצת ותסביר שזו פרשנות מגמתית של דבריך, ושאתה חלק ממפלגה קטנה אבל איכותית).

אני בהחלט אלך ממך זאלו, וכל אינטראקציה ביני לבינך באה בזאת לסופה.
Tobias​(אחר)
לפני 11 שנים • 13 בינו׳ 2013
Tobias​(אחר) • 13 בינו׳ 2013
זאב זאב.
Mary Jane
לפני 11 שנים • 13 בינו׳ 2013
Mary Jane • 13 בינו׳ 2013
free spirit כתב/ה:
...

האם באמת אינך רואה את הצביעות שבסתימת הפיות המבוצעת כאן לבכוח המוח וגם לי בשרשור השני? מדוע בעצם "אסור" לנו להביע את דעתנו? האם יש סוג סתימת פיות אחד מותר ואחד אסור?
..
הנקודה כאן היא שזו פרשנות שלך, של רפאל ועוד, לדברים אחרים לחלוטין שאני כתבתי. ... כל יתר הדברים שכתבת כאן הם פרשנות שגויה לחלוטין של דבריי, והוצאתם מפרופורציות על רקע אלוהים יודע מה....
.


פרי ספיריט (:

בנוגע לפסקה הראשונה-
מובן שלך ולכל אחד אחר קיימת זכות לחופש ביטוי. הבעתי את עמדתי האישית בנדון וכתבתי שלגישתי חופש הביטוי והחופש להעיר לאחרים (ולשלוח אותם לכתוב בבלוג במקום בפורום) נסוג במקרה זה, נוכח העובדה שמדובר בהתערבות בוטה ופטרונית בחופש של החברים להפעיל שיקול דעת עצמאי באשר למה ברצונם לכתוב בפורום. כתבתי שלדעתי, מן הראוי שהתערבות כזו, העלולה בקלות להיות פוגענית, תעשה רק ע"י הנהלת האתר ולא ע"י החברים. אני חושבת שהעמדה הזו לא צבועה, כי היא עורכת איזון בין שיקולים שונים ומכריעה איזו חירות תגבר. אני מבינה שדעתך שונה בעניין גבולות חופש הביטוי, וכנראה שדעותינו ישארו חלוקות בעניין זה (:

בנוגע לפסקה השניה-
אני מתנצלת אם השתמע מדבריי, שאני מבקרת אותך באופן אישי או מתייחסת ספציפית לטענותייך בלבד. לא כך הוא הדבר ולא זו הייתה כוונתי. השתדלתי - אם כי לא תמיד בהצלחה - לטעון טענות כלליות, בהתייחס לטענות מרכזיות שהועלו ע"י מספר חברים, בכמה שרשורים שונים שנפתחו בימים האחרונים, ובצדן מסקנות כלליות.

--

מעבר לעמדה כזו או אחרת בנוגע לחופש הביטוי, בסופו של דבר יש כאן לא מעט אנשים, ואני ביניהם, המשתתפים בכתיבה פורום שנים לא מעטות. למדנו להכיר זה את זה, ואף להעריך ולחבב (שומו שמיים). נוצרו כאן מן אחווה ושיתופיות. לכן חבל לי פי כמה, שהרוחות התלהטו כפי שקורה כאן בימים האחרונים.
זאלופון​(שולט)
לפני 11 שנים • 13 בינו׳ 2013
זאלופון​(שולט) • 13 בינו׳ 2013
רפאל כתב/ה:
זאלופון,

אני חושש מהרבה מאוד אנשים בכלוב. אחד מהם הוא אתה. אין לך קוים אדומים, אין בך הגינות בסיסית. כתבת תגובה שפלה במטרה לפגוע בי, וגם פגעת בי. (אני בטוח שעוד תחרבש פה קצת ותסביר שזו פרשנות מגמתית של דבריך, ושאתה חלק ממפלגה קטנה אבל איכותית).

אני בהחלט אלך ממך זאלו, וכל אינטראקציה ביני לבינך באה בזאת לסופה.

לא. לא ככה. אין לך זכות לשחק את הנפגע. די למשחקים בשרשור הזה.

לא היה בתגובה שלי אליך שום דבר שנועד לפגוע. המטרה לא היתה לצלוב אותך, אלא להביע ביקורת על אופן התנהלותך בשרשור הזה והסתייגות מדברים שהעלית ומהאופן שבו העלית אותם.

בולשיט.

בהחלט התכוונתי להביע ביקורת על התנהלותך, זה נכון. אבל זה לא סותר את העובדה שגם רציתי קצת לצלוב אותך. לו רציתי להביע את הביקורת שלי באופן שמכבד אותך, יש לי את היכולות הרטוריות לעשות זאת. בחרתי אחרת. וכך גם אתה.

את הביקורת החריפה שאתה מטיח בי ובאחרים על גבי העמודים האחרונים יכולת לנסח בצורה ראויה ומכבדת. תחת זאת בחרת להניח הנחות מרושעות בנוגע למניעים שלנו, לכנות אותנו בריונים יהירים וצבועים, לסלף את מה שאמרנו, ליצור תמונה כוזבת של מה שאירע באמצעות מניפולציות רטוריות ולהוציא במכוון את הדברים שלנו מהקשר ומפרופורציה.

היכולות הרטוריות שלך מרשימות ביותר. הן מאפשרות לך להביע את דעתך בכל דרך שתבחר. בחרת בדרך של שליחת ארס, עיוות המציאות וניסיון לפגוע. אתה אדם נבון. במודע בחרת בדרך זו ולא בדרך אחרת. רצית לצלוב. כל ניסיון להציג זאת אחרת הוא העמדת פנים, משחק שאינו מכבד את קהלו. אני אינני משחק את המשחק הזה איתך. חדל לשחק אותו עם קוראי השרשור הזה. את הנחת ההנחות בנוגע למניעיך ואת התיוג השלילי שלך כיהיר ודורסני ובעל מוסר כפול נטלתי ממך, מהאופן שבו בחרת להביע את הביקורת שלך עליי ועל בכוח ועל לוטוס ועל פרי ספיריט. אינך קורבן תמים.

זה מצער אותי, שתדע. אני מאוד אוהב לקרוא אותך בדרך כלל. אתה אחד האנשים המבריקים שיש פה, בעיניי. דווקא בגלל זה הדברים שלך מפריעים לי. כי אדם נבון כמוך מבין בדיוק מה הוא עושה. אני לא יכול לשכנע את עצמי שהתכוונת להביע ביקורת בצורה מכבדת ובטעות יצא לך אחרת. אתה יודע מתי אתה צולב ומתי אתה מעביר ביקורת ראויה. אם אתה מציג את דבריהם של אחרים בצורה מסולפת, זה לא מפני שלא הבנת אותם כהלכה. אם אתה מעליב אותם, זה לא כי לא התכוונת. אתה חכם מדי בשביל זה ומודע לכל חץ מורעל שאתה יורה. פרלין קוראת לסגנון שלך "בריטי", ולא כולם מבינים את הדקויות של הבריטים. אבל הבריטים מבינים יפה את הדקויות של עצמם.
(וסליחה, פרלין, שאני מצטט אותך כל כך הרבה. פשוט ניסחת פה כמה דברים באופן מדויק להפליא)

הויכוח הזה, כולו, הוא אחד המגוחכים והמיותרים ביותר שראיתי בכלוב לדורותיו (ואני מהקליקה של הותיקים, כידוע). עכבר שהוליד שרשרת הרים. הוא בוודאי לא שווה את התחושות שהתגובה שלי עוררה בך, גם לא את אלו שהתגובות שלך עוררו בי. אם הסגנון שבו אנו מתכוונים לדבר זה עם זה וזה על זה הוא זה שבא לידי ביטוי בתגובותינו כאן, מוטב שהאינטראקציה בינינו אכן תבוא לסיומה. אינני מאמין שזה מוכרח להיות הסגנון. שנינו יודעים גם אחרת, כשאנחנו רוצים.
Tainted​(לא בעסק)
לפני 11 שנים • 13 בינו׳ 2013
Tainted​(לא בעסק) • 13 בינו׳ 2013

לפעמים אני שוכחת שאנחנו אנשים מבוגרים עם משפחות ועבודות.
לפעמים אנשים מתנהגים בצורה שאני לא מבינה אם הם בכלל עזבו את בית ספר.

10 דפים על כלום.
אפילו פותחת השרשור כבר לא רלוונטית, זה סתם מלחמת רפש.
תתבגרו. מה קורה איתכם?

מי שרוצה להתנצל יתנצל, אתם בטח לא תשכנעו אף אחד לשנות את מה שהוא חושב שנכון.
מספיק.

יש לאנשים יותר מדי זמן פנוי.
זה בגלל החורף?
צאו החוצה, אוויר קריר ונקי, תנשמו אותו. תרגעו.
Alas
לפני 11 שנים • 13 בינו׳ 2013
Alas • 13 בינו׳ 2013
זאלופון כתב/ה:
רפאל, רוצה לדבר על מוסר כפול? באמת? אתה, שכתבת בשרשור ההוא שזה כה מכוער להניח הנחות ביקורתיות בנוגע למניעיו של כותב אחר, ובאותה תגובה עצמה (!) הצהרת בריש גלי שבכוח הגיבה כפי שהגיבה מפני שדחקו את השרשור שלה, וכל מי שתמך בה עשה זאת מפני שרק חיפש הזדמנות להשחיז את סכיניו? אם זה לא מוסר כפול, אנחנו לא דוברים את אותה שפה.

רוצה לדבר על יהירות, בריונות ודורסנות? הרי התגובות שלך תמיד כל כך נעימות, עד כדי כך שבאופן מיידי עולות לי לראש שתי נשים שביקשו ממך שתניח להן, שלא תגיב להן, שכתבו לך ״לך ממני״, וזה רק מהחודשים האחרונים. עד כדי כך אתה נעים להן. זוכר אותן? את האחת, בדרכך האדיבה והאנטי בריונית, כינית ״אייכמן״. את השנייה אני לא זוכר כיצד כינית. אולי מנגלה?

אז למה שמישהו שמוסר כפול, יהירות ובריונות אינם זרים לו, ושתרם לא מעט לאווירה לא נעימה שהשתררה פה מעת לעת, יצא למסע צלב כזה? האם עד כדי כך חשוב לך שאישה צייתנית תקבל התנצלות? אין לי לומר על כך אלא: פחחחחח. מילא שאתה יודע שזה לא יקרה, אבל זה פשוט מעניין לך את התחת. אז אולי אתה אביר הנימוסים, האמת והאווירה הטובה בפורומים? פחחחח שוב. לו היית כזה, היית נוהג כך בעצמך. לא היית מנפח את האירוע לכדי רצח עם לפחות, תוקף במילים בוטות ומשתמש במניפולציות על גבי מניפולציות כדי ליצור מצד שווא דמוני. והרי כבר ראינו שנימוסים ועקביות אינם נר לרגליך.

אז מה כן? פרלין, לפני שנרתעה (שמת לב שהיא חוששת מעימותים איתך, למרות שאתה תמיד כה חביב ומכבד?) פגעה בול: משפט שדה. לא רק לבכוח, לכולנו. למה? אולי כי אתה כועס שקראתי לך אמוציונלי בשרשור אחר, וכי אתה לא אוהב את בכוח, וכי לוטוס הרגיזה אותך. קטנוני, אכן. זו כמובן רק הנחה, ממש כמו ההנחות שאתה מניח. אפשר לומר: objection והדברים ימחקו מהפרוטוקול וישכחו. או שלא.

ולא, לא מעניין אותי שאחרים אמרו דברים דומים לשלך. כל אחד הוא סיפור בפני עצמו ומניעיו שונים. אני מאמין בכנות כוונותיה הטובות של מלכתא, למשל. איני מאמין בכנות כוונותיך. מי שכוונותיו טהורות, שם את הלכלוך מאחוריו, לא מתפלש בו ומאדיר את ממדיו. אין טיפת כנות בציד המכשפות הקטנוני שאתה מנהל כאן במסווה נאצל של הומניזם, ועל כן אני מצרף את קולי למפלגה הקטנה אך האיכותית שאומרת: רפאל, לך ממני.



הופתעתי, זאלופון.
מסוכן ומפחיד מה שעשית.