לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

בין MILF ל- TEENS

טוסבר
לפני 11 שנים • 29 בינו׳ 2013

בין MILF ל- TEENS

טוסבר • 29 בינו׳ 2013
בין MILF ל- TEENS , אימהות ובנות.
שבוע שלם של מחלה, תרופות, וחום נתנו בי את אותותיהם. ולתוך החלומות שלי השתרבבו כל מיני תכנים מטרידים ...

"תכיר זו הבת שלי "
קול הנעילה הפנימית שלי היה צלול וברור, אטימה הרמטית - לא נכון ....
כל אחד במסיבה מכיר אותך על כל הגוונים הבדסמיים והמיניים המוחצנים שלך, אני מקבל את זה בלי למצמץ אפילו. אני יכול בדיוק באותה הקלות (ואולי אפילו קצת עם הלשון בחוץ) לקבל גם גוונים בדסמיים ומיניים מוחצנים של בחורה צעירה (היא כבר בגיל המותר). סה"כ מסיבה בדסמית, לכולנו פה ברור מה העניין. אני יכול להבין, לקבל, ואפילו להעריץ את היכולת לקבל את המיניות של הבת שלך, ולתת לה מקום ואישור.
אבל את מביאה את הבת שלך לכאן ???
המחסומים שלי ננעלו עוד לפני שהמידע הצליח להגיע לאונה הפרונטלית, משאירים עלטה מוחלטת בכל אזור שיכול איכשהו להתקשר למיניות. אני משוכנע שגם אם באותו הרגע ממש היא הייתה עומדת מולי ערומה ומשחקת בעצמה, לא היה מתעורר בי כלום ! פשוט כלום !


אני זוכר את הפעם הראשונה שזה קפץ לי, לפני כמה שנים.
היא הייתה סקסית משוחררת ונפלאה, הכתיבה שלה, התמונות, והשיחות מילאו כמה וכמה תפקידים מרכזיים בפנטזיות שלי באותה התקופה. כוסית ומושכת בטירוף בגיל 37. יום אחד סיפרה על הכיף הגדול של ללכת עם הבת שלה לשופינג, כמה שהיא קרובה אליה, כמה שהיא דומה לה, ואיזה חתיכה מדהימה היא, וכמה כיף להן שהן ממש כמו חברות, ויכולות לדבר על סקס ועל הכל, סה"כ הבת שלה כבר בת 18...
18 ??? שאלתי בהלם, "כן ככה זה כשעושים ילד בגיל 19" היא ענתה .
וכמה ערטילאי שזה לא היה, וכמה שלא היה מקום לפנטזיות לגדול ולהשתולל, זה אף פעם לא הצליח לעבור איזה מחסום פנימי, סף שיכול לאפשר למשהו אפילו להתחיל להישמע מושך.

לא מזמן היתה אימא נוספת ...
והבלונד הגבוה הזה, הגוף המהודק מאירובי כדרך חיים, וכל המסביב עשו לי את זה. עד שיום אחד הופיעה לידה גרסת העתק-הדבק מוקטנת שלה בת 14. וגיליתי לתדהמתי שאפילו המשיכה שהיתה לי לאימא נעלמה.


זה לא ש- TEENS, היא קטגוריה שלא מדברת אלי. להיפך, היא אחת הטובות, ויש בה משהו שאין לאף אחת אחרת.
זה לא ש- MILF, היא קטגוריה שלא עושה לי את זה. ממש להיפך, עם הזמן ראיתי שחלק גדול מאלו שממש ממש עושות לי את זה הן אימהות גאות.
אבל משהו בשילוב, משהו בין MILF ל- TEENS , אימהות ובנות , מכבה אצלי מיידית הכל !


ואחרי שבוע שלם של מחלה, תרופות, וחום, פתאום זה השתרבב לי לחלום והפך אפשרי, אולי פשוט משום שזה הגיע מהכיוון ההפוך.


"תכיר, זאת אימא שלי "
    התגובה האהובה בשרשור