צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מתי יהיה מאנצץ'?

יואב 31​(אחר)
לפני 11 שנים • 12 בפבר׳ 2013
יואב 31​(אחר) • 12 בפבר׳ 2013
מלכתא כתב/ה:
סלייב, לא יפה לחשוף הודעות פרטיות....
לי לא איכפת איפה כל עוד זה לא בתקופת מבחנים, ולגבי המיקום אני מגיעה מרחוק ולכן אני מעדיפה שזה יהיה בדרום הלא-רחוק או במקסימום במרכז.
כרגע די חורפי בחוץ, אז אנחנו תלויים במזג אוויר.
תעשו בחודש הבא ואז תקראו לזה "מאנץ' יומולדת למלכתא" icon_lol.gif
אני מהדרום הלא רחוק אם את מעוניינת אני להציע לך טרמפ כמובן אם אנחנו לא רחוקין אחד מהשני אז אשמח
SlaveToPrincess
לפני 11 שנים • 13 בפבר׳ 2013

יעללה אני אומר שיום חמישי הזה

SlaveToPrincess • 13 בפבר׳ 2013
אני אומר שיום חמישי הזה. אני אומר את הדבר הבא אם כולם מסכימים.

באו נעשה את זה ביום חמישי הזה איפה שהכי נח לכם ואני מציע פשוט בתל אביב בחוף ירושלים. אם יהיה גשם אז במקום בחוף ממש נמצא לעצמנו מקום דיסקרטי שמה באזור אבל נפגש נגיד במגדל האופרה בשש. מי אומר כן? מי אומר לא? מי שאומר לא שיאמר בבקשה מתי ואיפה ואין לי בעיה אבל בבקשה לענות מהר כי הקטע הוא כבר לזוז ולעשות את זה
amiti​(נשלט)
לפני 11 שנים • 13 בפבר׳ 2013

אפשר לשתף מסיבה של יום שישי (הבורדליין לדוגמא)...

amiti​(נשלט) • 13 בפבר׳ 2013
להגיע מוקדם למסיבה...
לשבת שעתיים לערך...מי שיתאים לו ישאר..
ומי שלא יסע לדרכו..

ככה גם ננצל את הלילה למסיבה (בעיקר למי שלא גר באזור המרכז)
גם מי שירצה ויתאים לו יהיה במסיבה.
גם המקום הוא רגיל, מתקיימות בו עוד מסיבות בימים אחרים.
מובטח שהמקום יהיה ריק ללא הפרעות.

נ.ב. יום שישי הרבה יותר פשוט להגיע מוקדם...סביבות 21:30...
בניגוד לאמצע השבוע שחלקנו עובדים עד מאוחר וימי שישי.

מה דעתכם ?
מלכתא
לפני 11 שנים • 13 בפבר׳ 2013

לא לא מסיבה

מלכתא • 13 בפבר׳ 2013
כל הקטע במאנץ' שזה מפגש חברתי באווירה רגועה ונחמדה-
מה שלא יושג במסיבה רגילה.

מה גם שמאנץ' יאפשר גישה ידידותית יותר לאנשים שלא היו במסיבות או לא אוהבים מסיבות.
SlaveToPrincess
לפני 11 שנים • 13 בפבר׳ 2013

יום שישי בבקשה לא

SlaveToPrincess • 13 בפבר׳ 2013
שבת שלום לכולם

אני לא יכול בליל שישי, הכוונה לשבת. חח

וכפי שאמרה מלכתא זו לא מסיבה. אבל אם בא לכם פעם אחרת אפשר לעשות מסיבה קלה והכוונה משהוא בין מאנץ' למסיבה. אני מחפש לינק למה הכוונה כי דברים כאלה יש אותם בחו''ל וקראתי עליהם אבל אין אותם בארץ ואפשר לנסות את זה או לעשות את זה טיפה אחרת. אני הייתי רוצה לעשות את זה בפעם אחרת כי הפעם האמת שאני רוצה לעשות את זה כמה שיותר ''כבר'' אבל נגיד עוד חודש או חציא חודש הייתי בשמחה מאד רוצה לארגן משהוא כזה... למרות שהבעיה כנראה תהיה למצוא איפה

אוקיי לא מצאתי את הלינק אבל אתן לכם רעיון להמחשה... על מסיבה ''קלה'' מסוג פמדום (למרות שאפשר בהרבה סוגים אבל זה הסוג שהכי מתאים לי אישית).

כולם מגיעים למשל בשעה 10. זאת לא מסיבה מאד ''לילית''. כשמגיעים המטרה הראשונה היא להכיר ולדבר (אין משהוא בדסמ''י בדיוק, זה פחות או יותר כמו מאנץ'). יש עוגיות ואולי משהוא כזה. שעה וחציא אחרי עוברים ל''פמדום מוד''. יש צלצול כל שהוא ומובן מאליו שמהשעה הזאת מקובלת שליטה נשית. מקודים יכול להיות שנשים שאלו את הסאבים שאלות על כל מיני דברים שקשורים לשליטה או סתם הכירו אותם כאנשים. עכשיו הם כבר לא אנשים שווים. הם מין פחות שתפקידו לשרת אותם. הם לפני דקה היו חברים טובים. אבל זהו, שעכשיו הם חפץ למליאת רצון הנשים. אין מוזיקה כי זאת ''מסיבה קלה'' והמטרה היא לא מוזיקה, היא אפילו לא לתת ספנקינג וכל מיני דברים ואף אחד לא לבוש לא בשחור ולא בשום פרוטוכול מסויים (אלא אם כן למשל זו מסיבת תה מהמאה התשע עשרה או משהוא כזה, ואז המצב שונה). יכול להיות שעכשיו מישהיא תפקוד על מישהוא להוריד חולצה או להשאר בתחתונים בלבד או גם בלעדם? לא יודע, החקים האלה אפשר לקבוע אותם מראש, אבל בגדול זכותה ואין צפיה שהיא תעשה זאת. אסור למשל למלכות בית כל שהוא (מלכות בתשלום) לבא לעשות ''פרופגנדה''. זאת מסיבה שהמטרה שלה הכרת אנשים גם באווירה ונילית וגם בדסמי''ת ולחוות את המעבר בין אחת לשני כשכמובן שיכול להיות שיש קטע של humiliation כלשהוא במעבר הזה. הכללים על בדיוק מה עושים בקטע הבדס''מי נקבעות מראש על ידי הנשים בלבד, אבל לא ממש מדברים על זה בחלק הראשון של המסיבה ויכול להיות שהם ידועים לכולם ואולי לא אבל הגבולות ידועים. למשל, אפשר שתהיה מסיבה cfnm או סתם מסיבת תה אבל לא משהוא מאד פרוע כי שוב, זה משהוא בין מאנץ' שהוא מסיבה למסיבה שהיא מאנץ', לא משהוא מאד גדוווול. אולי הבנים צריכים להביא עוגות מהבית או דברים כאלה ולהגיש אותם ולמין הנשי מותר כזה to take advantage of them בכל מיני צורות, להעניש אותם וכו' אבל בגדול המסיבה, אני מציין שוב, עושים אותה כדי ליצור אווירה של הכרות של אנשים בעולם ונילי, בדס''מי ומה שביניהם. היא להכרות, לא לריקודים וטרנסים ומוזיקה רועשת עד שהאוזניים פשוט מתפוצצות.

מישהוא בענין? תודה לך שאמרת שזו מסיבה, ככה דחפת אותי לכתוב על זה

למי שמסתכרן יותר לדעת על הדברים האלה בבקשה לחפש clubFEM בגוגול. אין משהוא כמו clubFEM
בישראל ואני כתבתי להם בארה''ב ושאלתי אותם אם אני יכול להביא את הרעיון לישראל לפני כמה שנים. קבלתי מהם רשות, אבל בתנאי שאשה (או נשים) תנהיג(ו) את זה ומאז עבר המון זמן ושכחתי מזה, ואז אני לא עשיתי את זה כי ממש שלא הכרתי אף אחת שבאותו זמן הייתי מעיז לשאול אותה אם היא בקטע של זה. אבל עכשיו אני שואל את כל הנשים כאן, מישהיא רוצה לפתוח את זה בארץ? אם כן, אני מוכן לעזור, ולקבל מכן פקודות לגבי הענין.
SlaveToPrincess
לפני 11 שנים • 14 בפבר׳ 2013

Please confirm

SlaveToPrincess • 14 בפבר׳ 2013
Everyone
בבקשה לאשר הגעה יום ושעה. אמרתי יום חמישי אבל אף אחד לא אישר לי בבקשה לאמר מתי ואיפה