שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

סחר בבני אדם

נוריתE
לפני 11 שנים • 13 במרץ 2013
נוריתE • 13 במרץ 2013
כי.... אנחנו לא כושים? icon_cool.gif


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
..
.
.
..
.
.
.
(וזה,סארקזאם)
4X4​(אחר)
לפני 11 שנים • 13 במרץ 2013
4X4​(אחר) • 13 במרץ 2013
לילית חדשה כתב/ה:
אוקיי, בהנחה שהבנתי נכון והשאלה היא למה לא מארגנים מכירת עבדים/ שפחות שהסכימו למסור לאדונם/ גבירתם את השליטה עליהם-

לשאלה למה זה לא יכול (לפי דעתי האישית) להיות משהו מאורגן באמת-
1. בסופו של דבר את מוכרת/ משכירה בן אדם- לא שירות אלא את הבעלות עליו- וזה ייהפך להיות סחר בבני אדם- שזו עבירה.
2. עירעור השייכות של הסאב לדומית שלו-
לצורך פישוט הטענה ניקח זוג ממוצא- רונית ואבי. רונית היא הדומית של אבי.
אבי הסכים לוותר על השליטה עליו ומסר אותה לרונית- ורק לרונית. אם רונית תשכיר את אבי לאחרת או תמכור את אבי לאחרת הבעלות שלה עליו פוחתת, המשמעות של היותה הדומית שלו מתמעטת ומתערערת- הריי איך תוכל לומר שרונית היא הגבירה של אבי כשכל יום הוא משרת מענג ומשביע רצונה של אחרת- ובתכלס אפשר לומר שהוא גם שייך לאותה אחרת ששכרה אותו.
על אחת כמה וכמה אם רונית תמכור את אבי.

3. מתייחס למכירת/ השכרת עבדים ושפחות שאינם משוייכים למישהו ספציפי- שוב פה אתה מוכר/ משכיר בן אדם כאשר הוא מחוייב לציית לך ולשרת אותך. וזה מהווה סחר בבני אדם.

4. מבחינה טכנית-
-ברגע שאתה שולל או מגביל את היכולת של העבד לסרב להימכר או להיות מושכר- זהו סחר בבני אדם לכל דבר ועניין
- איך זה אמור לעבוד? האם הקונה/ שוכרת מחוייבת לכבד גבולות אחרי ששילם כסף עבור העבד?
- מה קורה כשהעבד מסרב לעשות כדברי הקונה/ שוכרת?
- מי מעל מי- השולטת המשכירה/ המוכרת או השולטת שקונה או שוכרת את העבד?
מה קורה במקרה שההוראות של המוכרת והקונה סותרות? למי העבד מחוייב?
-מי אחראי לשלומו ובטיחותו של העבד? מה קורה אם הוא נפצע במהלך שירות גבירה זו או אחרת?
- מה על שאר חייו של העבד? עבודתו הרגילה, משפחתו וכל היבט אחר של חייו- האם הכל נפסק?
- ואם להשתמש שוב בדוגמה של רונית ואבי- ברגע שרונית מכרה את אבי - היא מכרה את הבעלות והשליטה שלה עליו? כלומר האם במקרה כזה היא הפסיקה להיות השולטת שלו?
ויותר מכך- האם ברגע שרונית מכרה/ השכירה את שליטתה עליו- האם אבי מחוייב לבצע את רצונה של השולטת המשכירה/ הקונה?

*הכתוב נכתב בלשון שולטת ונשלט לצורך נוחות בלבד הכתובמתייחס לכלל מערכות השליטה.


שאלות רציניות , ענייניות ונוקבות -ואני שמח על ההתיחסות הרצינית לנושא אשתדל לענות:
1. את מוכרת/משכירה את שרותיו של האדם - רד שמקרה של הקהילההזו אנחנו קוראים לזה: עבד/
שפחה אדון/מלכה

2. רונית ואבי: אם רונית משכירה את אבי וזה בהסכמתו ההדדית הרי סיכמנו כאקסיומה שהכל
בהסכמה הדדית בין בני הזוג - ואם אבי לא רוצה או רונית לא רוצה הרי שמן הסתם נפרדות
דרכיהם.. טהיה ורונית רצתה ואבי הסכים - אין שום סתירה בין הדברים, שהרי היא מודעת לכך
שהיא משכירה את שרותיו, והוא מצידו יודע שהוא הולך להיות מושכר או להמכר, לצורך העניין.
לאבי יש את הזכות לסרב עד 3 פעמים נניח לצורך העניין, - הרי שמי שבאמת נמצא כאן, רוצה
להמצא כאן.

3. גם אחד/ת שאינו/ה משויכ/ת לךמישהו/י מעמיד/ה עצמו/ה למכירה/ השכרה לצורך העניין - הרי
שהוא עושה זאת במודע, וכנותן שרות..

4. א. לאדם יש את הזכות לסרב, להמכר/ להיות מושכר לאחר, כמו כל נותן שירות - לצורך העניין
ניתן לתת לו 3 פעמים ע"מ לחדד את הרצון, - שהרי איש לא כפה עליו להציע את עצמו.

ב. כמובן שבחוזה המכר/השכרה נרשמים הגבולות - ואם זה מסתד ביניהם - אזי השמים הם
הגבולל, כידוע..

ג. לפי ההסכם - עונשים שהוא/היא מוכנים לספוג - והרי יש מילת בטחון, ומימלא הפעילים עושים
זאת מרצונם החופשי - הנמכרים/ המשכירים את שרותיהם הכוונה.
ברור שם יתבקש/תתבקש לבצע משהו בלתי חוקי - הוא רשאי ועדיף לו שלא יעשה זאת והוא
משוחרר מן החוזה.

אפילו אחדד קצת - נניח שהקונה אוהב פוטפטיש, והנקנה בסדר עם זה - במסגרת הבחינה
ההדדית במסגרת זכויותיו לסרוב.יורשה לו לבדוק את רגלי הקונה ולראות אם מתאים לו או לא לתת לה שירות מסוג זה...

ד. מי שמחזיק בעבד/ שפחה הוא הקובע - אם ויתרת על העבד שלך - את יודעת מה עשית וזה
בהסכמתו מן הסתם, אלא אם כן יוכנסו סעיפים לחוזה - כמו בשכירת דירה למשל נעבר לנוסח
הסטנדרטי.

ה. הוראות סותרות - כאמור בסעיף ד' או עם החרגות.

ו. מי אחראי על החבר שלך/ בן זוגך אם הוא נפצע במהלך שהותו איתך?

ז. לעבד/ שפחה המשוייכים - מן הסתם יש גם חיים בד"כ מחוץ למסגרת הזו - ואין סיבה שיפסקו.
והכל ימשיך כרגיל , רק שהוא יחזור לבית אחר בסופו של יום.. והכל בהבנה משותפת.

ח. נענה בסעיף של ויתור.

עוד אוסיף ואומר:
1. כי עבור עבדים/ שפחות חופשיים - זו הזדמנות נהדרת להכנס יותר עמוק בהליכה זהירה, ולהכיר
מקרוב את הנושא
2. למלכות/אדונים מתחילי או ותיקים - הזדמנות לרענן ולהתרענן וכן להביא חבר/ה נוספ/ת ע"מ
שיתנסו וכך לקהילה יתווסף דם חדש
פרלין​(נשלטת){ש}
לפני 11 שנים • 14 במרץ 2013
פרלין​(נשלטת){ש} • 14 במרץ 2013
נוריתE כתב/ה:
כי.... אנחנו לא כושים? icon_cool.gif


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
..
.
.
..
.
.
.
(וזה,סארקזאם)


זה יותר דומה לגזענות, תכל'ס.
4X4​(אחר)
לפני 11 שנים • 14 במרץ 2013
4X4​(אחר) • 14 במרץ 2013
פרלין כתב/ה:
נוריתE כתב/ה:
כי.... אנחנו לא כושים? icon_cool.gif


למה? - היכן את רואה את הממשק? - היתה פה הצעה לצבע / מוצא מסויים?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
..
.
.
..
.
.
.
(וזה,סארקזאם)


זה יותר דומה לגזענות, תכל'ס.
לילית חדשה
לפני 11 שנים • 14 במרץ 2013
לילית חדשה • 14 במרץ 2013
אקשה עליך עוד קצת- בהתייחס למה שמתהפך כתב רק קצת יותר ברצינות-
נניח והשכירו אותך כעבד. המלכה השוכרת לא מרוצה מהתפקוד שלך ורוצה פיצוי/ החזר
מי אחראי לזה? העבד שאותו היא שכרה או המלכה שהשכירה לה את העבד?
ו- לפי מה ייקבע האם מגיע לה או לא?

ומה הנוהל אם נבצר מהעבד מסיבה כלשהי שאינה חוסר רצונו לספק את השוכרת כפי שהוסכם?
4X4​(אחר)
לפני 11 שנים • 14 במרץ 2013
4X4​(אחר) • 14 במרץ 2013
לילית חדשה כתב/ה:
אקשה עליך עוד קצת- בהתייחס למה שמתהפך כתב רק קצת יותר ברצינות-
נניח והשכירו אותך כעבד. המלכה השוכרת לא מרוצה מהתפקוד שלך ורוצה פיצוי/ החזר
מי אחראי לזה? העבד שאותו היא שכרה או המלכה שהשכירה לה את העבד?
ו- לפי מה ייקבע האם מגיע לה או לא?

ומה הנוהל אם נבצר מהעבד מסיבה כלשהי שאינה חוסר רצונו לספק את השוכרת כפי שהוסכם?


בוקר טובicon_smile.gif - נהדרת את , כ"כ נוקבת...

אחרי שהתייחסת למה שמתהפך כתב, בהלט שאלה ראויה
אנסה לענות:
1. אם המלכה אינה מרוצה - עד 14 יום היא יכולה לוותר על שרותיו - לנסות להחליף אם יש, לקחת
זיכוי - אם זה נמכר מסגרת מועדון פרטי / משרד שידוכים - כמובן שכל הנמכרים/ות ישהו
בכלובים, בשעות הקבלה מחוברים עם שלשלאות , קולר ברזל, כדי שניתן יהיה להוציאם לבדיקה -
במידה ואין כרגע במלאי, אני לא חושב שראוי לתת החזר כספי לאחר שנבדק העבד/ שפחה בואי
נאמר עד 3 ימים, מאחר ויתכן ולקחה אותו לגחמותיה האישיות, ראתה ונסוגה...ואז זה מבחינת
חפץ שרכשה, או שתתעלם ממנו עד לסיום תפקידו או שתשחרר אותו כי הוא גוזל אויר מיותר..

אם נרכש/הושכר ע"י בעליו/ה - הרי שזה נתון למו"מ - אפשרות להכוונה, אילוף , בדיוק כפי שקנית גור כלבים, מישהו צריך להדריך אותך איך לתקשר עמו...כמובן שאם זה נעשה במסגרת זו המכירה היא יותר נעימה, ותאום הציפיות והנסיון שחוו הבעלים תורם לעסקה

ושוב בואי לא נשכח שמי שמשתתף במשחק יודע למה הוא נכנס , ורוצה להכנס אליו מרצונו
החופשי.

נלך עוד צעד קדימה - ונניח שהעבד לצורך העניין - הוא אדם זר , לא מוכר, ומתברר כאלים/פסיכופת - מה הבדל בינו לבין כל אדם אחר אותו תכירי ותצאי איתו וינסה לעשות בך מעשים שאינם לרוחך.

לדעתי, דווקא לשולטים מלמטה - זו הזדמנות מעולה להכניע את רוחם ולהפוך אותם לאחר אילוף לנשלטים מושלמים הסוגדים לבעליהם.
כאשר הכוח והמפתח בעצם נמצא בידי הבעלים עד שהוא מחליט בהדרגה שהוא סומך על עצמו ויוכל לנהוג בעבד/שפחה.. זוהי משימה לא פשוטה אך אני בטוח שהיא מהנה.

לגבי השאלה האחרונה:

מאחר ויוסכם ביין הצדדים כי יהיה כך וכך, והרי כולנו לא קטינים, ואם הדרישה היא הגיונית, אין סיבה שלא יוכל לבצע אותה, כמובן שאם נתייחס לכך שיש לו חיים אחרים, או שהוא נשוי - הרי ממילא הוא מנהל חיים כפולים/ בוגד - כך שאם יידרש למשללהופיע לארוחת שישי, ימצא כבודו/ה את הדרך להגיע - ולא ייענש.
במידה והוא עובד - מן הסתם, ברור לפני ההשכרה כי אלו הם פני הדברים...
אם את רוצה לתת דוגמא יותר ספציפית אשמח לנסות לענות,
Sugar Cane​(לא בעסק)
לפני 11 שנים • 14 במרץ 2013
Sugar Cane​(לא בעסק) • 14 במרץ 2013
השאלה היותר חשובה היא מה קורה כשנשלט בוחר להתנייד מהאדון שלו אל אדון אחר?
האם האדון יציע לנשלט לחזור לחיקו או שמא לא יצא מגדרו על מנת להחזיר אותו אליו...
4X4​(אחר)
לפני 11 שנים • 14 במרץ 2013
4X4​(אחר) • 14 במרץ 2013
[quote="לוסיל"]השאלה היותר חשובה היא מה קורה כשנשלט בוחר להתנייד מהאדון שלו אל אדון אחר?
האם האדון יציע לנשלט לחזור לחיקו או שמא לא יצא מגדרו על מנת להחזיר אותו אליו...[/quote

שאלה מצוינת...
ממילא, אם עבר חתול שחור ביניהם - כך או כך זה עשוי לנתפוצץ ביניהם
האדון כמובן וגם העבד במקרה אחר יכולים לעשות כמיטה יכולתם ע"מ לשכנע זה את זה לשוב לחיקם, אך שוב, בסופו של יום, אם לא הולך לא הולך..

אני חושב, שהרעיון הזה נועד לפתח את הקהילה ולהעמיק יחסים שטחיים ליחסים עמוקים יותר וכך יש להתייחס לזה,
העובדה שאנחנו בקהילה, ומופשים תפקיד כזה או אחר, אינה משנה מהותית את הרצון של (רובם) למערכת יציבה, ואני מאמין שאם נוכל/ נדע לייצר מגנון שכזה - לא מפחיד ולא מאיים, הסיכוי שדהקהילה תגדל יעלה והחוויות יהיו יותר עצמתיות
לילית חדשה
לפני 11 שנים • 14 במרץ 2013
לילית חדשה • 14 במרץ 2013
כשכתבתי שמסיבה כלשהי שאינה חוסר רצון התכוונתי למקרים שונים בהם העבד לא יכול-
למשל- מקרה חרום בבית, בעיה בעבודה הרגילה שפתאום הזעיקו אותו, מחלה של אחד הצדדים

אישית אני עדיין חושבת שמנגנון שכזה יהיה בעייתי כי השייכות לטעמי לא אמיתית- השוכר קונה בעלות/ שייכות בכסף
וכל עניין העברת הבעלות גם הוא בעייתי כמו שכבר אמרתי
4X4​(אחר)
לפני 11 שנים • 14 במרץ 2013
4X4​(אחר) • 14 במרץ 2013
לילית חדשה כתב/ה:
כשכתבתי שמסיבה כלשהי שאינה חוסר רצון התכוונתי למקרים שונים בהם העבד לא יכול-
למשל- מקרה חרום בבית, בעיה בעבודה הרגילה שפתאום הזעיקו אותו, מחלה של אחד הצדדים

אישית אני עדיין חושבת שמנגנון שכזה יהיה בעייתי כי השייכות לטעמי לא אמיתית- השוכר קונה בעלות/ שייכות בכסף
וכל עניין העברת הבעלות גם הוא בעייתי כמו שכבר אמרתי


icon_smile.gif,
לכן כאמור הוא משכיר את שרותיו, - רק תחת הכובה של הקהילה,
עצם ההשכרה= למעין קנין..
תחשבי שאם לבן זוגך חלילה יש ארוע דמה - מה אז????