צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

איך מתמודדים עם הורים שיודעים על הכלוב?

nobady נשלט
לפני 11 שנים • 2 באפר׳ 2013
nobady נשלט • 2 באפר׳ 2013
דון קישוט היקר,
אצל כל אחד קיים הסוד קטן שאותו הוא נוצר בלבו פוחד לממש מפחד הסביבה או שמה יגידו, בטוח אני שגם לכל אחד מהוריך סוד קטן שאותו הוא מפחד לממש, הערותיהם שאינם מצטיינים בחכמה רבה נובעים כנראה מהפחד לעתידך או שמהצורך לחפות על סודותיהם, איני יודע אינני מכיר אותם.
מכיוון שבוגר אתה על פי החוק ועל פי הצהרתך רשאי אתה להיות מה שאתה וזכותך לממש זאת כמובן כל עוד אינך פוגע באחרים ואינך עובר על החוק.
מאמין אני שיום אחד יתקבל הצורך בשליטה כדבר שגרתי ומובן מעליו, לראיה הקהילה הגאה, אם בעבר מי שנחשד כהומו ולעתים ללא עוול בכפו היה מושא לצחוק, הטרדה והשפלה והנה היום היותם מתקבל בחברה בהבנה ואפילו באהדה, לכן עצתי לך, המשך להיות אתה ומה שאתה, נהג בחכמה ותתעלם, בסופו של דבר ימאס להם כשלא תגיב.
נסה לממש את ייעודך, הזמן קצר והתסכול הולך ומתגבר עם השנים, האמן לי.
בהצלחה
Lanya Colson
לפני 11 שנים • 2 באפר׳ 2013

Re: אני נמצא במצב דומה אבל

Lanya Colson • 2 באפר׳ 2013
Sharoman כתב/ה:
אני קובע את הטון בחיים שלי (אני בן 27), גם אני לא במצס שאני יכול (כרגע) לצאת מבית וסובל יום יום מחדירה לכל היבט של פרטיות מצד המשפחה, רק שאני לא לוקח את זה בקלות ויכול ליזום ריבים שמעירים חצי רחוב ונמשחים עד חצי שעה. אם בגיל 25 אתה עדיין מוצץ עצבע ונותן להורים שלך לנהל לך את החיים אתה יכול כבר להפקיד את המח בכניסה לבית. החיים שלך הם שלך ושלך בלבד! אתה יכול להיות רוצח או ליצן ולא אמור להיות שום דבר שההורים שלך יכולים לעשות לגבי כל אחת מהבחירות האלה. תתחיל לנעול את הדלת בחדר, תוציא או ההורים שלך משם בצעקות, תגרום להם להבין שהם פוגעים בקשר שלכם ובעצם מאבדים את הבן שלהם. אתה כבר לא ילד ואין להם שליטה עליך, אם הם רוצים להשאיר אותך בחיים שלהם הם צריכים להבין שיש דברים שאתה חולק איתם ויש דברים שלא, בדיוק כמו שהם עושים איתך.


אם אני הייתי ההורים שלך, הייתי זורקת אותך מהבית. ומייד.
Lanya Colson
לפני 11 שנים • 2 באפר׳ 2013
Lanya Colson • 2 באפר׳ 2013
don kishot כתב/ה:
שלגי כתב/ה:
תראה, זה לא שאני מצדיקה את ההתנהגות של הוריך, ממש לא.
אבל, אני גם מכירה את המציאות כפי שהיא. יש אנשים שעבורם ילד הומו זו סיבה לשבת שבעה - ואינני מדברת על חרדים קיצוניים - נטיות בידיאסאמיות לאנשים שמרנים זה משהו שקשה מאוד להכיל, אנחנו נוטים לשכוח את זה כאן באתר.

כל עוד אתה גר בבית ונהנה מכל המנעמים המוצעים לך על ידי הוריך - אתה אכן במלכוד שכן - אתה חייב להם, בוודאי שבגילך. לא נעים לשמוע, אבל זו המציאות.
לא פרטת מדוע אינך יכול לעזוב את הבית בשלב זה, אבל אם אין המדובר במשהו קיצוני - אני הייתי ממליצה לך (שוב) למצוא את הדרך, כפי שכבר אמרו לך מספר אנשים. לתחושתי ההורים שלך ימשיכו לעזור לך, לפחות חלקית (לימודים וכדומה) - וגם אם ימשיכו להחמיץ פנים, לפחות לא תהיה לידם כל הזמן.


אמרת דברים נכונים..ההורים שלי בטח כמעט חטפו התקף לב כשגילו מה התחביבים של הבן שלהם. מוזר לי לחשוב על לעזוב את הבית כי עד כה לא הייתה לי שום סיבה הגיונית לכך..יש לי פה אוטו לרשותי כשאני רק רוצה..חדר פרטי גדול משלי עם שירותים טלויזיה ומחשב..אמא שפועלת על תקן המשרתת הצמודה שלי..מכינה לי ארוחות,מחליפה לי מצעים..רוב החברים עוד גרים אצל ההורים פה בסביבה,מאפשרים לי לא ממש לעבוד..זה דפוק לצאת מהחממה הזאת רק בגלל שנחשפתי..


זה מה שנקרא לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה, לרקוד על שתי חתונות, לאחוז את החבל משני צדדיו, ועוד שאר ביטויים אשר מתארים מצב בלתי אפשרי.

אתה לא יכול להתנהג כמו בן 16 כלפיהם (לתת להורים שלך לפרנס אותך, לתת לך אוטו, לטפל בך, להאכיל אותך), ולצפות שהם יתנהגו אליך כאילו אתה מבוגר בן 24 שזכאי לפרטיות שלו.

אני חושבת שבהתנהגות שלך אתה משדר להם שאתה עדיין ילד שזקוק להשגחה צמודה ומתמדת. וזה מה שהם עושים. הם משגיחים עליך, ודואגים לך. אתה כמעט דורש את זה מהם.

אתה רוצה שההורים שלך יתחייסו אליך כמבוגר? תתנהג כמו מבוגר.
תעבוד, תרוויח כסף, ותחייה בבית משלך.
זה מה שמבוגרים עושים. ועל מבוגרים אף אחד לא משגיח.
Indulge
לפני 11 שנים • 2 באפר׳ 2013
Indulge • 2 באפר׳ 2013
היי, אתה בן 30.
אני לא חושב שאתה חייב להורים שלך דין וחשבון בקשר
למה שאתה אוהב ונמשך.

לפי דעתי פשוט כל פעם שהם אומרים לך את זה תתעלם.
והם יפסיקו כשהם יראו כשהם לא מקבלים ממך תגובה.
מלכתא
לפני 11 שנים • 8 באפר׳ 2013
מלכתא • 8 באפר׳ 2013
הלו! הורים לא בוחרים... וגם ילדים- הם ילדים.
שיקבלו אותך כמו שאתה.
מצד שני, ההערות כנראה מציקות... אז תגיד להם שעשית עבודת מחקר או שהכרת מישהי משם ורציתי לבדוק מה זה.

קרו לי גם כמה מקרים מביכים, שבהם אמא שלי שאלה "של מי התמונות האלה?"
כשראיתי תמונות מהכלוב,
אבל שלפתי משהו מהמותן.

ככה חסכתי מעצמי חפירות ואי נעימות.

שיהיה בהצלחה!
ezuf
לפני 11 שנים • 9 באפר׳ 2013
ezuf • 9 באפר׳ 2013
מה יש להסביר?

לוח הבקרה>משתמשים>המשתמש שלך>צור סיסמה.

icon_smile.gif
רב בריח​(נשלט)
לפני 11 שנים • 9 באפר׳ 2013

תקשיב טוב ...

רב בריח​(נשלט) • 9 באפר׳ 2013
אני מה זה מצטער אבל פשוט השארת אותי מתגלגל על הריצפה מצחוק .
לרוב אני לא מגיב פה אבל זה היה השיא .

ההצעה שלי אלייך היא פשוט להיות אתה . להגיד להם " חמודים שלי אני כבר בן 25 ומי אתם שתשפטו אותי ? הרי גם ככה אני יציר מערכת היחסים שלכם . מה שראיתי בבית זה מה שהפך אותי לכזה "

זה אמור לשגע להם את המוח. מיד יתחילו האשמות הדדיות.. " את רואה ? ידעתי שהוא ראה את הארון במרתף " או " אתה והשטויות שלך הוא בטח ראה איך אני אוהבת לרכב על הסוס שלי באחד הלילות שהשארנו את הדלת פתוחה ... "

והצעה אחרת אלייך... חלאס תעזוב את הבית . לא נשמע שיש לך חיים רגילים לבן אדם בגילך. הם לא מכבדים אותך ואת הפרטיות שלך . לצטט לבן אדם לשיחות ? להיכנס בלי לדפוק ?

הורים הורים אבל עד כאן . תתחיל לתת להם גבולות כי זה רק נהיה יותר ויותר דוחה .

אם הם היו הורים טיפה יותר נאורים ועם יותר כבוד אלייך הייתי ממליץ לך לשוחח איתם ולהראות להם את הצד הנפלא שיש בעולם הזה ועד כמה הוא מורכב מהמון אהבה וכבוד ולא רק " אנשים שמרביצים אחד לשני " .

בכל אופן אני מודה לך שהעלת את הנושא . זה באמת היה מרענן icon_smile.gif
ילדה יפה
לפני 11 שנים • 12 באפר׳ 2013

לכל התל אביבים המפונקים

ילדה יפה • 12 באפר׳ 2013
תמשיכו לגור עם ההורים והם ימשיכו לקנות את הפרטיות שלכם בכסף.
תתמודדו או שתעופו מהבית.
פרזיטיות הזויה.
מלכתא
לפני 11 שנים • 13 באפר׳ 2013

Re: לכל התל אביבים המפונקים

מלכתא • 13 באפר׳ 2013
ילדה יפה כתב/ה:
תמשיכו לגור עם ההורים והם ימשיכו לקנות את הפרטיות שלכם בכסף.
תתמודדו או שתעופו מהבית.
פרזיטיות הזויה.

מה הקשר תל אביבים מפונקים?
נכון שזה הזוי שבחור בן 30 גר עם ההורים...
אבל השרשור רלוונטי גם לחיילים, לסטודנטים ולצעירים.
שלא לדבר על כך שקשיים כלכליים יכולים לתקוף כל אחד בכל שלב בחיים בלי קשר למקום המגורים. בעיות השיכון ומחירי הדירות הם שמאלצים אנשים להתגורר עם ההורים, וזאת לא פרזיוטיות- זאת המציאות.
מה שהזוי זה שיש אנשים מנותקים מהמציאות.
חדשות icon_idea.gif icon_idea.gif אנשים גרים עם ההורים גם בצפון וגם בדרום