לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

כמו כל שנה

RIS
RIS
לפני 11 שנים • 15 באפר׳ 2013

כמו כל שנה

RIS • 15 באפר׳ 2013
.
כמו כל שנה אני מתלבט אם לנסוע אליך לבית הקברות וכמו כל שנה מחליט לוותר. למה להפריע את מנוחתך? ומה גם שממילא כבר שנים רבות שאני בטוח שאינך באמת נמצא שם. ציפור דרור היית בחייך ואחרי מותך קל וחומר.
אבל רציתי לספר לך או לשאול אותך איך זה שכל התמונות של החללים (כמה קשה המדיה עובדת ביום הזה, בטח מתכוננים לזה כל השנה) הן תמיד קצת לא בפוקוס; תמיד טיפה מטושטשות וישר איך שרואים אותן יודעים שאלה תמונות של אנשים מתים. גיבורי חיל. אחרי מותם אעלק.
ואז אני נזכר בתמונה שלך שגם היא מטושטשת קצת אבל אצלך אני יודע מה הסיבה. אני זוכר כשצילמתי אותה. זה היה בבוקר החתונה של ג. ואתה ו- ק. יבדל"א ליוויתם את החתן – אני כבר לא זוכר לאן – שני ענקים שכמוכם שנראים כמו שני מקררים מהדאלאס קאובויס הולכים אחריו כמו שומרי ראש, גבוהים ממנו ונישאים מעליו, ושם צילמתי את שלושתכם ואז חתכתי אותך החוצה עם כמה עצים ופיסת שמיים ואתה בצילום בחולצה לבנה מתבדרת וזיפי זקן מודרניים וכשהגדלתי את הצילום למימדי ענק כדי למסגר ולתת לאמא שלך יצאת קצת מפוקוס ועדיין נראית – ועד היום אתה נראה – כמין אל נורדי שירד אל האדמה לתת לבני האדם את האש ופתאום אני מבין שאולי הטשטוש המסוים התחיל כבר שם כי היית בתנועה וזה מצמצם את כל הסיפור שלך כי תמיד היית בתנועה ואף פעם לא עצרת לנוח.

.
    התגובה האהובה בשרשור