המלט |
לפני 11 שנים •
20 במאי 2013
ככה ייעשה למי שלא רוצה שנשים גדולות ילבשו את הבגדים שלו
לפני 11 שנים •
20 במאי 2013
המלט • 20 במאי 2013
מנכ"ל Abercrombie & Fitch הכריז שהבגדים של החברה שלו אינם מיועדים לכל אחד. גם לא לכל אחת. ליתר דיוק: אם את גדולה מדי, אז זה לא בשבילך. למה? כי רק רזות וחטובות ראויות ללבוש את A&F.
התנהלות זו מעצבנת, אבל את גרג קרבר, בחור מלוס אנג'לס, היא מעצבנת במיוחד והוא הגה נקמה מתוקשרת היטב. כמה היטב? הסרטון שהעלה לפני שבוע בדיוק גרף כבר כשבע מליון צפיות, שזה בערך 694 צפיות בכל דקה, 24/7. האם יש בעייה עם זה שרשת בגדים מכריזה בקול שהבגדים שלה מיועדים רק לרזים וחטובות? כנראה שכן. http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=O95DBxnXiSo |
|
the rain song |
לפני 11 שנים •
20 במאי 2013
לפני 11 שנים •
20 במאי 2013
the rain song • 20 במאי 2013
בינתיים סידרו להם פרסומת נהדרת בחינם.
כאילו שחסרות רשתות בגדים שאין בהן מידות גדולות |
|
walking dead |
לפני 11 שנים •
20 במאי 2013
לפני 11 שנים •
20 במאי 2013
walking dead • 20 במאי 2013
האמת שאני לא מבינה מה הבעיה. אז הוא פשוט החליט להקטין לעצמו את נתח השוק הפוטנציאלי ב- 50% (או כל מספר אחר שמצייג את כמות הסובלים מעודף משקל בארה"ב). זה צעד שיווקי מטופש להפליא שהולך לעלות לו באובדן לקוחות רב וירידה ניכרת במכירות.
לכן שיבושם לו, אני בטוחה שלא חסרות רשתות אחרות שכן מוכנות לייצר בגדים גם לסובלים מעודף משקל. סתם יהיר וטיפש, וזה בהחלט יעלה לו בהפסדים כלכליים. נערך לאחרונה על-ידי * בתאריך שני מאי 20, 2013 7:16 pm, סך-הכל נערך פעם אחת |
|
גולוסקלפרה(נשלט) |
לפני 11 שנים •
20 במאי 2013
לפני 11 שנים •
20 במאי 2013
גולוסקלפרה(נשלט) • 20 במאי 2013
מתנצל מראש על חוסר הקשר, אבל משך אותי סרט אחר שהופיע שם... בצד:
http://www.youtube.com/watch?v=BJQfT9C5Adc (קורע מצחוק) (ובקשר למה שמם שלא רוצים למכור למי שלא מספיק מושלם, הם והשיווק האולטרה-אגרסיבי שלהם מעניינים לי את התחת. פירסומאים ואנשי שיווק\יח"צ = הסרטן המודרני של החברה.) |
|
מלכתא |
לפני 11 שנים •
20 במאי 2013
לפני 11 שנים •
20 במאי 2013
מלכתא • 20 במאי 2013
לא חסרות רשתות, שגם בלי להודיע על כך,
בכוונה מייצרים עד מידה 2. יש חנויות שבאופן עקבי אני לא מוצאת בהן אפילו מידה 2 כי הם מייצרים לרוב 0 ו-1. הפסד שלהם |
|
Lordpain(שולט) |
לפני 11 שנים •
20 במאי 2013
לפני 11 שנים •
20 במאי 2013
Lordpain(שולט) • 20 במאי 2013
מסתבר שקהל היעד שלו זה "הילדים המגניבים"
במקום לשווק את המוצר בצורה כזו שתגרום לכל ילד/אדם להרגיש ולהיראות מגניב ובכך לעלות את הביקוש אחר המוצר הוא מסנן את הלקוחות שלו בגלוי ויוצר עויינות כלפי המוצר שורה תחתונה מאבד לקוחות מכאן גם מאבד רווחים. נראה כמה החברה שלו תהיה מגניבה כשהיא תפשוט את הרגל... |
|
רפאל |
לפני 11 שנים •
20 במאי 2013
לפני 11 שנים •
20 במאי 2013
רפאל • 20 במאי 2013
צורת שיווק דוחה ומכוערת יש ל A&F. אבל אני בכלל לא בטוח שהיא פוגעת להם במכירות, אם לא אפילו עוזרת. לכן יכול להיות שריין צודקת, והמחאה הזו היא אמנם סוג של פרסומת חינם (לא שזו סיבה שלא לבטא אותה).
ובלי קשר, הקישור של שפחון באמת קורע מצחוק. |
|
יולי Yuli(לא בעסק){טדי} |
לפני 11 שנים •
21 במאי 2013
לפני 11 שנים •
21 במאי 2013
יולי Yuli(לא בעסק){טדי} • 21 במאי 2013
אמירה פרובוקטיבית = פרסומת חינם. תמיד עובד.
וכאילו חסרים אנשים שהמסר הזה לגמרי מדבר אליהם. דע את קהל היעד שלך - מהשיעורים הראשונים בשיווק... |
|
amy(נשלטת){מבטלעיניים} |
לפני 11 שנים •
21 במאי 2013
לפני 11 שנים •
21 במאי 2013
amy(נשלטת){מבטלעיניים} • 21 במאי 2013
שפחון כתב/ה: מתנצל מראש על חוסר הקשר, אבל משך אותי סרט אחר שהופיע שם... בצד:
http://www.youtube.com/watch?v=BJQfT9C5Adc (קורע מצחוק) (ובקשר למה שמם שלא רוצים למכור למי שלא מספיק מושלם, הם והשיווק האולטרה-אגרסיבי שלהם מעניינים לי את התחת. פירסומאים ואנשי שיווק\יח"צ = הסרטן המודרני של החברה.) אז הנה עוד אחד, יותר מצחיק. או לא. http://www.youtube.com/watch?v=UQf4ZQL1pzw |
|
50 גוונים ג'ינג'ים(אחרת) |
לפני 11 שנים •
21 במאי 2013
הם
לפני 11 שנים •
21 במאי 2013
50 גוונים ג'ינג'ים(אחרת) • 21 במאי 2013
פשוט אומרים בקול את מה שחברות/יצרנים אחרים לא מעיזים לומר בשקט.
|
|