בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

יאוש ועבירה

SlaveToPrincess
לפני 10 שנים • 2 ביוני 2013

יאוש ועבירה

SlaveToPrincess • 2 ביוני 2013
שאלה כללית

להיות סאב הוא מהדברים הקשים ביותר במיוחד אם אתה גבר סטריית. אשפר להתווכח אתי אבל תחשבו לרגע לפני שאתם מסכימים או לא מסכימים -- כמה נשים אתם כבר מכירים שמוכנות להיות ה''מתחילות'' או ה''לוקחות דברים בידיים'' וכמה גברים שהם כאילו סאבים אתם מכירים שממש הורסים את התמונה הכללית לכולנו ומרחיקות את מעטי הנשים הללו? בקיצור... לא פלא שרוב הסאבים כמעט לעולם לא מוצאים את עצמם בתחום, ומה עוד לומר שאלפי שנים של תיכנון פטריארכלי לא ממש עוזר...

השאלה שלי היא כזאת. מתי זה פשוט ''מספיק''? מתי זה זמן טוב לומר ''טוב, ניסיתי לממש את עצמי בדרך הזאת, לא הלך, יעללה גודביי''?

אני חושב שגם כאוהב בדס''ם אני יכול למצוא הרבה יותר ''אקשן'' בצד השני, כלומר זה של נשים סאביות. זה ממש ממש חבל אבל אני מרגיש שאני מתקדם בצעדי ענק בתוך תוכי בחשיפה מי שאני, המיניות שלי והרבה דברים אחרים, ובצעדי צב אטיים וארוכים כאורך הגלות בכל מיני דברים שבהגדרה כסאב הם לא התחום שלי... וכאילו דוקא זה שאני לא שולט על המצב לא עובד לטובתי לא כי אני לא מסוגל לתת שליטה למישהיא אחרת אלא כי אין מישהיא אחרת שמתאימה שרוצה את זה, וזהוא אני לא יכול להכריח... אבל אני מה זה לא ''פרייר'' או ''קטן'' או שום דבר אחר שאני לא יכול בעצמי לשלוט על מישהיא אם זה מה שהיא רוצה, מתוך אהבה אבל באמת שגם מתוך מערכת של שליטה שיתן לשנינו להתפתח לזוגיות בריאה וממש לא קונבנציונלית. אני חושב שצריך הרבה הרבה אומץ להיות סאב. זה יש לי. אבל אין לי מי שהיא שמעריכה את זה. אולי תהיה מי שמעריכה את זה מהצד השני.
יולי Yuli​(לא בעסק){טדי}
לפני 10 שנים • 2 ביוני 2013
אני לא חושבת שקשה יותר למצוא שולטת מאשר סאבית. בעיני אפילו יותר קל, אבל זה כבר עניין של חוויה פרטית.
פשוט נורא קשה למצוא התאמה זוגית.
    התגובה האהובה בשרשור
מלכתא
לפני 10 שנים • 2 ביוני 2013
מלכתא • 2 ביוני 2013
בתשובה לשאלה שלך, אני אפרוש בפניך חלק מהאמונה שלי.
אני מאמינה שנשים עליונות. וזה לא חייב לבוא לידי ביטוי באישה שמכריזה "אני המלכה שלך ואתה האפס שלי". תשנה קצת את הפרספקטיבה שלך, אתה תראה לפתע שמאחורי הקלעים- נשים מסובבות את הגברים על האצבע הקטנה, הכל סובב אותנו ואת הצרכים שלנו.
אני לא חושבת שקשה למצוא שולטת, אבל בהכרח קשה למצוא מישהי שמוכנה להודות שכזו היא. החוש האמהי, הרצון לסדר לגבר את החולצה ושהוא יאכל הרבה ולא יראה מוזנח- גם אלו דברים שאנשים שבהן אנחנו שולטות בגברים.
אני לא חושבת שיש שלב שבו אתה צריך לומר "מספיק ודי לי". אולי רק אם אתה רואה שאורח החיים הזה מתחיל לפגוע בך.
אין צורך להתייאש, אולי לפקוח מעט את העיניים ולחפש את הנשים השטלתניות יותר- כאלו הן מלכות בפוטנציה.
וכמובן שיהיה בהצלחה.
SlaveToPrincess
לפני 10 שנים • 2 ביוני 2013

תגובה ליולי

SlaveToPrincess • 2 ביוני 2013
יולי,

תודה רבה על התגובה שלך!

אני מסכים אתך שנגיד ''סטטיסטית'' יכול להיות לכאן או לכאן (לטובת מלכה או סאבית). אני כתבתי את זה ממש עייף ומתוך פשוט סוג של ''דאון פילינג'' ובבוקר כשחשבתי על מה שכתבתי טיפה חשבתי ''וואלה למה כתבתי את זה בכלל?'' אבל כנראה שיש סיבה... אז טוב שכתבתי

אבל זה לא ענין של הסתברות, כמה יש יותר סאבים או מלכות. בשבילי זה גם עניין של תפקידים. אני אוהב שאשה מחזרת טיפה אחרי ואם לא במה שאת חושבת כשאני אומר מחזרת (למרות שאני לא יודע מה את חושבת ולמרות שגם ''מחזרת ממש'' אני אוהב) לפחות שהיא תהיה חלק פעיל מיצירת ה''אנחנו''.

מישהיא מדהימה לא מזמן אמרה לי שיש לי עיניים יפות. זה קורא אחת לאלף. אל תשאלי מה קרא. אבל בקיצור, מה שאני מנסה לומר כאן הוא ממש משמ טכני לחלוטין, והוא שמכיוון שאני נמצא בסביבה ממש וונילית ושהמעט בדס''ם שיש בארץ הוא לא ממש גדול ולא ממש מקום שאנשים מכירים, אז מנין תהיה לי אפשרות להכיר מישהיא שמגדירה את עצמה כשולטת? וזה מביא אותי לתגובה הבאה, זאת של מלכתה... המשך יבא!
SlaveToPrincess
לפני 10 שנים • 2 ביוני 2013

תגובה למלכתא

SlaveToPrincess • 2 ביוני 2013
מלכתא,

את מדהימה. קודם כל באופן כללי. שנית, את תמיד זאת שאומרת דברים חכמים ואין מה לעשות, את מסובבת אותי על האצבע הקטנה, אני חייב להודות.

אני רוצה להביע בפניך באור חדש את מה שניסיתי לומר. לא ניסיתי חלילה לשלול את החוק הטבעי לפיו נשים עליונות על גברים. זהוא חוק טבעי, צודק, וכל כך, כל כך נכון ומתאים. אכן, נשים עליונות, ובבקשה רוצה להוסיף, הרבה יותר יפות. זה לא רק ענין של אינטליגנציה, שעל זה את כבר דיברת. זה ענין של... טוב נו, הכל.

אבל מה שאני צריך, למרות שאני יכול ''להסתפק במועט'' ולא לשאוף לזה, הוא מערכת שהיא או שלפחות יש בה בדס''ם. אם זאת מערכת זוגית וונילית זה יכול להיות מדהים, וזאת גם יכולה להיות מערכת של שליטה נשית. אבל יש שליטה נשית ויש שליטה נשית. שליטה נשית וונילית היא מדהימה אבל היא וונילית. היא לא מספקת את הצורך שלי לסגוד, להעריץ, ובעצם (מילה פחות ''מרשימה'' אבל כשתחשבי עליה היא דוקא יותר חשובה) להעריך את ה''נשי'' ואת ה''נשיות''. אני מאוהב בנשיות, ואולי לא רק בנשים ספציפיות. ואצלי זה בה לידי ביטוי בצורה בדס''מית. לא רק של שליטה. כי שליטה היא לא רק בדס''מית, כפי שאת בכחמתך הרבה מאירה ומעירה. בדיוק כפי שגם בדס''ם לא רק צליפות וספנקינג (דברים אליהם אני גם מה זה נכסף, אבל אני מעולם לא אומר שמערכת בדס''מית צריכה שאפילו תהיה שוט או ספנק אחד). לדעתי יכול להיות שלפעמים, כאשר יש בדס''ם הכי פשוט, הכי קרוב לווניליות, היא תהיה רק בשם -- בזה שהזוג (או מי שבמערכת) מגדירות את המערכת כמערכת יחסים של שליטה וכניעה. אפילו אם זה רק זה, השם, הסמנטיקה וכל השאר בדיוק אותה שליטה נשית שיש בעולם הוונילי. אבל את יודעת מה ההודאה הזאת, שהיא שולטת בי כי היא אשה ואני שלה, עושה לי? אפשר לתאר במילים מה שאני מרגיש כאשר אשה עולה למקומה הטבעי ומסדרת סדרו של עולם בעליונותה? זה אין לאנשים וונילים. בסופו של דבר שליטה נשית היא חוק טבע, הוא קיים בכל מערכת, בטח אפילו במערכות של הכאילו ''שליטה גברית''. אבל בטח מי כמוך מבינה, ששמך בארמית היא ''מלכה'' שאין כמו הכרת המלכות?

בהערכה,

Slave To Princess
and aspiring for a crown Princess soon due to be Queen
המלט
לפני 10 שנים • 2 ביוני 2013
המלט • 2 ביוני 2013
מלכתא כתב/ה:

אני לא חושבת שקשה למצוא שולטת, אבל בהכרח קשה למצוא מישהי שמוכנה להודות שכזו היא.


לא הבנתי.

נניח שמצאנו שולטת, כי זה לא קשה, נכון? איך אנחנו יודעים שהיא שולטת? הרי לפי הנ"ל "בהכרח" היא לא מוכנה להודות בזה. אז כולם יודעים שהיא שולטת חוץ ממנה?
מלכתא
לפני 10 שנים • 3 ביוני 2013
מלכתא • 3 ביוני 2013
המלט כתב/ה:
מלכתא כתב/ה:

אני לא חושבת שקשה למצוא שולטת, אבל בהכרח קשה למצוא מישהי שמוכנה להודות שכזו היא.


לא הבנתי.

נניח שמצאנו שולטת, כי זה לא קשה, נכון? איך אנחנו יודעים שהיא שולטת? הרי לפי הנ"ל "בהכרח" היא לא מוכנה להודות בזה. אז כולם יודעים שהיא שולטת חוץ ממנה?


לא הבנתי.
אתה מתחכם?
לא בהכרח ולא נעליים, אין לזה כללים מוגדרים.
אלא שלעתים יש נשים שתלטניות שלא יודעות שהן שולטות ולא מגדירות את עצמן ככאלה, אבל זה בדיוק מה שהן.
מלכתא
לפני 10 שנים • 3 ביוני 2013

Re: תגובה למלכתא

מלכתא • 3 ביוני 2013
SlaveToPrincess כתב/ה:


אבל מה שאני צריך, למרות שאני יכול ''להסתפק במועט'' ולא לשאוף לזה, הוא מערכת שהיא או שלפחות יש בה בדס''ם. אם זאת מערכת זוגית וונילית זה יכול להיות מדהים, וזאת גם יכולה להיות מערכת של שליטה נשית. אבל יש שליטה נשית ויש שליטה נשית. שליטה נשית וונילית היא מדהימה אבל היא וונילית. ....
לדעתי יכול להיות שלפעמים, כאשר יש בדס''ם הכי פשוט, הכי קרוב לווניליות, היא תהיה רק בשם -- בזה שהזוג (או מי שבמערכת) מגדירות את המערכת כמערכת יחסים של שליטה וכניעה. אפילו אם זה רק זה, השם, הסמנטיקה וכל השאר בדיוק אותה שליטה נשית שיש בעולם הוונילי. אבל את יודעת מה ההודאה הזאת, שהיא שולטת בי כי היא אשה ואני שלה, עושה לי? אפשר לתאר במילים מה שאני מרגיש כאשר אשה עולה למקומה הטבעי ומסדרת סדרו של עולם בעליונותה? זה אין לאנשים וונילים.


אני מבינה מה שאתה מנסה לומר.
אבל לא תסתפק באישה שתאהב אותך ותאמר לך "אתה שלי"?
כי הרי למצוא שולטת טובה ואיכותית זה לא קל, אבל נשים שתלטניות יש בשפע.
אישה שתתן לך מטלות, שתתן לך ספנקים, שתאמר לך "בוא אפס שלי, הולכים..."
כזאת יכולה להיות גם אישה ונילית.
מה גם, שאישה כזאת יש לה את הנטיות הטבעיות. אולי היא טרם גילתה את עולם הבדסמ אבל כשהיא תגלה, הוא יתאים לה כמו כפפה ליד.

ואני מדברת מנסיון כי זה בערך מה שקרה לי לפני שנים...
SlaveToPrincess
לפני 10 שנים • 3 ביוני 2013

תודה מלכתא

SlaveToPrincess • 3 ביוני 2013
מלכתא

אני לא יודע. אולי מתאים אולי לא.

זה ישמע מוזר שאני אגיד את זה כאן ועכשיו, כי זא לא כל כך קשור, אבל אם את כבר מזכירה את הנושא אני רוצה לומר (בין סוגריים כזה) ש(אני לא האפס של אף אחת. אני מחפש מלכה אבל אני לא אפס. אני אוצר שלה וכזה אם אני למשל 10 איתה אני 11 לא להפך). אני יודע שכוונתך לגמרי טובה, אני רק אומר.

בקיצור, כן אני ממש אשמח אם לפחות אמצא אשה ונילית שמעוניינת בספנקינג ובלומר לי ''בא עבד שלי, הולכים'' או אפילו יותר טוב ''באי שפחתי הולכות'' או אפילו יותר יפה ''שפחתי, אני הולכת, תעשי כלים ותחכי לי בכלוב שלך. או במחשבה שניה באי, אבל תזכירי לי לתת לך ספנקינג''... בקיצור...

אשמח מאד לשמוע עוד על איך פותחים את הנושא הזה ואיך גם מזהים אשה דומיננטית עם נטיות פוטנציליות לבדס''ם ולא לשליטה ונילית ומשעממת.

אגב, אני ממש מודה לך על התגובות המקסימות שלך.