|
|
לפני 13 שנים •
17 ביוני 2013
כןן קטנצ'יק, תמשיך לעצבן אותי.
לפני 13 שנים •
17 ביוני 2013
לילימיי(שולטת) • 17 ביוני 2013
יש איזה איש אחד, קטן קטן. גוץ קטן עם קטנצ'יק, שמחובר אליו. אני צוחקת איתו המון, אנחנו מדברים לא מעט. בהגדרה שלי, הוא חבר קרוב והוא יורד לי, נפלא. יש לו נטיה כזאת, כשהכל טוב וסבבה, תמיד הוא עושה משהו שמעצבן אותי. וואי וואי, הוא יכול להטריף אותי... ואני טיפוס רגוע בכלל. "תעסה לי את כפות הרגליים", אני אומרת אחרי יום ארוך. מחווה בידי אל הקרם החדש שקניתי. "עוד מעט" הוא אומר. מחייך ומתמהמה. אני נטרפת, בשניה. למה, למה לעצבן? לא חבל? "לא צריך!" אני אומרת. לוקחת את הקרם, משפיכה לי קצת על כף היד ומעסה, מתענגת לי בעצמי. "חכי שניה, תיכף הייתי מעסה בעצמי" הוא מזדעק. יש לי עונש נהדר, עבורו. לא מזמן התערבנו על משהו. לשם שינוי, הפסדתי. הוא בחר לחוש את חור התחת הקטן... ולא כתמיד עם הלשון. מקובל עליי (מזל שיש לו קטנצ'יק). רק להזכירך, לא סגרנו במדויק מתי זה יקרה... יש לך כמה שנים פנויות? |
|
|
|
|
לפני 13 שנים •
17 ביוני 2013
גדול!
לפני 13 שנים •
17 ביוני 2013
סמרטי • 17 ביוני 2013
גדול הקטנצ׳יק הזה..... הטקסט הזה עורר בי חשק לציית לישבן מלכותי
|
|
|
|
|
לפני 13 שנים •
19 ביוני 2013
Re: גדול!
לפני 13 שנים •
19 ביוני 2013
לילימיי(שולטת) • 19 ביוני 2013
► שפוט מהלב כתב/ה: גדול הקטנצ׳יק הזה..... הטקסט הזה עורר בי חשק לציית לישבן מלכותי כןן, שפוט הוא בהחלט גדול... הקטנצ'יק הזה |
|
|
|
|
לפני 13 שנים •
20 ביוני 2013
לפני 13 שנים •
20 ביוני 2013
גולוסקלפרה(נשלט) • 20 ביוני 2013
טיפשי להתמהמה
כשלילימיי רוצה מסאג' לך תבין אותם : ) |
|
|
|
|
לפני 13 שנים •
21 ביוני 2013
Re: כןן קטנצ'יק, תמשיך לעצבן אותי.
לפני 13 שנים •
21 ביוני 2013
בשביל שלך(נשלט) • 21 ביוני 2013
► לילימיי כתב/ה: הוא בחר לחוש את חור התחת הקטן... ולא כתמיד עם הלשון. מקובל עליי (מזל שיש לו קטנצ'יק). רק להזכירך, לא סגרנו במדויק מתי זה יקרה... יש לך כמה שנים פנויות? לי אומנם אין קטנציק אבל אני מוכן לחוש את ישבנך רק עם לשוני
|
|
|
|
|
לפני 13 שנים •
2 באוג׳ 2013
Re: כןן קטנצ'יק, תמשיך לעצבן אותי.
לפני 13 שנים •
2 באוג׳ 2013
לילימיי(שולטת) • 2 באוג׳ 2013
► בישבילך כתב/ה: ► לילימיי כתב/ה: הוא בחר לחוש את חור התחת הקטן... ולא כתמיד עם הלשון. מקובל עליי (מזל שיש לו קטנצ'יק). רק להזכירך, לא סגרנו במדויק מתי זה יקרה... יש לך כמה שנים פנויות? לי אומנם אין קטנציק אבל אני מוכן לחוש את ישבנך רק עם לשוני ![]() זה בסדר, בשבילך... אני לגמרי מסודרת בעיניין |
|
|
|
|
לפני 13 שנים •
2 באוג׳ 2013
לפני 13 שנים •
2 באוג׳ 2013
לילימיי(שולטת) • 2 באוג׳ 2013
► אדון שפחון כתב/ה: טיפשי להתמהמה
כשלילימיי רוצה מסאג' לך תבין אותם : ) לגמרי כך, אדון שפחון... לך תבין אותם, קטנצ'יקים |
|
|

