בטי בום(שולטת) |
לפני 11 שנים •
5 ביולי 2013
לפני 11 שנים •
5 ביולי 2013
בטי בום(שולטת) • 5 ביולי 2013
ונניח שזה לא כשר זה ישנה למישהו בפועל את חיי המין?
ואם זה כן אז זה יגרום למישהו אחר לבלוע? - נשאל בכנות |
|
Mephisto(שולט) |
לפני 11 שנים •
5 ביולי 2013
לפני 11 שנים •
5 ביולי 2013
Mephisto(שולט) • 5 ביולי 2013
עקרונית, לפי מה שאני יודע ואני ממש לא מחזיק מעצמי מומחה לשטויות האלה, תוצרים של חיות לא כשרות הם לא כשרים. חלב פרה כשר חלב חזירה לא כשר.
יש החרגה בקשר לדבש דבורים אבל חוסר עקביות לא אמור להפתיע אף אחד. לפי זה זרע של אדם לא כשר כי אדם הוא בטוח לא כשר. אם זה אומר שזרע של שור כן כשר אני לא יודע. |
|
מרחפת על הקרקע |
לפני 11 שנים •
5 ביולי 2013
לפני 11 שנים •
5 ביולי 2013
מרחפת על הקרקע • 5 ביולי 2013
Mephisto כתב/ה: עקרונית, לפי מה שאני יודע ואני ממש לא מחזיק מעצמי מומחה לשטויות האלה, תוצרים של חיות לא כשרות הם לא כשרים. חלב פרה כשר חלב חזירה לא כשר.
יש החרגה בקשר לדבש דבורים אבל חוסר עקביות לא אמור להפתיע אף אחד. לפי זה זרע של אדם לא כשר כי אדם הוא בטוח לא כשר. אם זה אומר שזרע של שור כן כשר אני לא יודע. מתכון לאשכי עגל צלויים צ'יק צ'ק בשרי קל להכנה מאת: דנה מלמד ומעוז אלונים, וואלה! כשר דירוג הגולשים3.4/5) 6 דרגו:12345(1-גרוע 5-ענק) מצרכים לאשכי עגל צלויים 2 אשכי עגל מנוקים כף חמאה מזוקקת או שמן בצל אחד גדול, חתוך גס 1 פלפל ירוק חריף, חתוך גס מלח ים אטלנטי פלפל שחור גרוס טרי אשכי עגל צלויים - אופן ההכנה 1. פורסים את האשכים לאורכם לארבעה נתחים, ממליחים ומפלפלים. 2. מחממים היטב מחבת ברזל כבדה, מוסיפים את הבצל, הפלפל והשומן (חמאה או שמן). 3. כשהירקות מקבלים גוון זהוב, מניחים במחבת בעדינות את האשכים הפרוסים וצורבים משני הצדדים (בערך דקה מכל צד). כשר, אם לא משתמשים בחמאה, ואפילו נשמע טעים!! |
|
Mister E |
לפני 11 שנים •
5 ביולי 2013
השרשור הזה עשה לי כאב ביצים
לפני 11 שנים •
5 ביולי 2013
Mister E • 5 ביולי 2013
|
|
Templer(שולט) |
לפני 11 שנים •
5 ביולי 2013
Re: שאלה ששאלו אותי... זרע זה כשר?
לפני 11 שנים •
5 ביולי 2013
Templer(שולט) • 5 ביולי 2013
XVIAR כתב/ה: אין לו תעודת כשרות...
רק בהכשר חוג חתם סופר, הכשר העדה החרדית ולא זה המזוייף של הרבנות הראשית חרמנא ליצלן! כמו כן, אם הפרשו מעשרות, תרומות וכיוצ"ב.... |
|
רפאל |
לפני 11 שנים •
5 ביולי 2013
לפני 11 שנים •
5 ביולי 2013
רפאל • 5 ביולי 2013
מלכתא,
לא רק שאין לך דרך ארץ בדיון, אלא שהטענות שלך שגויות ואף גובלות בסילוף האמת. מלכתא כתב/ה: זה אולי כשר מבחינת סממני כשרות,
אבל מבחינת מעשה כשר לפי ההלכה- זה לא. זה נחשב זרע לבטלה, ולכן לפי ההלכה מין אוראלי בגבר הוא אסור, כנ"ל בליעת זרע. שפיכת זרע בפה ובליעת זרע אמנם אסורים על פי ההלכה, כי הם בבחינת שפיכת זרע לבטלה. אולם אין בהלכה שום התנגדות למגע מיני אורלי בגבר, ומותר לאישה למצוץ, ללקק ולנשק את איבר המין של הגבר ללא הגבלה. מלכתא כתב/ה: מבחינת מין אוראלי באישה, זה דווקא מותר ומומלץ בגמרא.
זה כבר ממש לא נכון. במקרה הטוב אפשר להגיד שפוסקים חלוקים בדעתם בעניין זה. הרמב"ם ורוב הראשונים מתירים מין אורלי באישה. לעומת זאת, שולחן ערוך, הטור, הראב"ד ועוד - אוסרים. (דעתו של הרמ"א היא נושא לויכוח). להציג בעניין זה רק דעת הרמב"ם, פירושו להציג בצורה מסולפת את ההלכה היהודית בעניין. כל הפוסקים האחרונים פסקו כדעת השולחן ערוך, אסרו מין אורלי באישה, ואפילו לא הציגו את דעת המתירים. כלומר, הלכה למעשה כבר אין מחלוקת. יוצא דופן בעניין הוא רק המחנה הדתי לאומי, שבספרות שלו עוד מזכירים לפעמים את דעת הרמב"ם. כמו כן, גם המתירים מין אורלי באישה (ובכלל זה הרמב"ם) לא רואים בכך דבר רצוי. להפך, הם ממליצים להימנע מכך. בשורה התחתונה רדי צודקת, והטענה שלך שמין אורלי באישה מותר ומומלץ בגמרא פשוט לא נכונה. אם מישהי מסלפת דברים ומפגינה בורות דאוריתא ודרבנן, זו את. השילוב של בורות ויהירות, שאת חוזרת ומפגינה, הוא ללא ספק מרהיב ויחיד במינו. אולי מהריב מכך היא רק היכולת שלך לפרש חוסר הערכה מובהק כאיזשהו עניין מיוחד בך. |
|
cיגי |
לפני 11 שנים •
5 ביולי 2013
מותר , כי אני אומר
לפני 11 שנים •
5 ביולי 2013
cיגי • 5 ביולי 2013
XVIAR כתב/ה: Red E כתב/ה: מלכתא כתב/ה: Red E כתב/ה: מלכתא כתב/ה: זה אולי כשר מבחינת סממני כשרות,
אבל מבחינת מעשה כשר לפי ההלכה- זה לא. זה נחשב זרע לבטלה, ולכן לפי ההלכה מין אוראלי בגבר הוא אסור, כנ"ל בליעת זרע. מבחינת מין אוראלי באישה, זה דווקא מותר ומומלץ בגמרא. ובמדויק ? אסור אך לדעת חכמים: "כל מה שאדם רוצה לעשות באשתו עושה [מין אוראלי ומין אנאלי] ; משל לבשר הבא מבית הטבח, רצה לאכול במלח – אוכלו, צלי - אוכלו, מבושל – אוכלו, שלוק –אוכלו" (נדרים כ ע"א – ע"ב). על פי פסק השולחן ערוך ( אורח חיים סימן רמ סעיף ד) אסור לנשק את מקום ערוות האישה (מין אוראלי) ואף לא להסתכל, הנה כך נכתב: "אסור להסתכל באותו מקום (פות- איבר מין האישה), שכל המסתכל שם אין לו בושת פנים, ועובר על: והצנע לכת (מיכה ו, ח)...וכל שכן הנושק שם, שעובר על כל אלה ועוד, שעובר על: בל תשקצו את נפשותיכם". ואילו לדעת הרמב"ם דברים אלו מותרים: "אשתו של אדם מותרת היא לו, לפיכך כל מה שאדם רוצה לעשות באשתו עושה, בועל בכל עת שירצה ומנשק בכל אבר ואבר שירצה, [ובא עליה כדרכה ושלא ד כדרכה] ובלבד שלא יוציא שכבת זרע לבטלה ( הלכות איסורי ביאה פרק כא הלכה ט). שים לב שהאיסור חל על הגבר לבצע מין אוראלי לאישה ולא ההפך. טוב אז אני לא מביאה ציטוטים מהאינטרנט ומפרשת אותם כראות עיניי, אלא מביאה את הדברים כפי שלמדתי אותם שנים. הציטוטים שאת מביאה כאן הם מסולפים, ומובאים כחלק ממחולקת. זה כמו שיהיה דיון בין שני בני אדם ותביאי רק טענה אחת. אבל יש גם מסקנות.... שימי לב שבשורה האחרונה הרמבם אומר- "ובלבד שלא יהיה זרע לבטלה". בנוגע לשולחן ערוך, ככלל מדובר בקיצור (ועליו יש עוד קיצור) של הלכות ומנהגים שונים. לא כל הזרמים ביהדות מסכימים לכך, ולראייה הוסיפו וכתבו את ה"מפה". בנוגע לאותו פסוק ספציפי, הכוונה היא שאין להסתכל על איבר המין של האישה באור יום ואין לעשות זאת שלא לצורך עינוגה. ומכיוון שסוגיית יחסי מין היא סוגיה שיש בה עילה לגירושין, על גבר לספק את כל צרכי האישה. ובאם היא לא מרוצה, יכול גם לרדת לה אבל לעשות זאת בעיניים עצומות. זה לא שהדבר מקובל, אבל באם יש צורך- הוא מותר. עפ"י הגמרא, עפ"י בתי דין רבניים ועפ"י הרב הקרוב למקום המגורים.... מתוקה..ואת עוד יותר מתוקה כשאת חושבת שאת ידיעותיי אני שואבת רק מהאינטרנט .. מאמי , אני נותנת לך קרדיט, תני גם לי.. אם בא לך לעניינינו , אני ממש לא מתכוונת להפוך את זה לוויכוח, כשתלכי להתחתן אם תרצי , הרבנית תסביר לך יותר . .. בעקרון אסור , בדיוק מה שאמרת והוא שאמרתי גם, רק למען שלום בית מותר לא כי מותר מתוקה.. בעקרון אסור . זה לא קשור לזרמים הלכה היא אחת. את אמרת שמותר , אני רק טענתי שאסור , מותר במקרים של סכנת שלום בית וזו התגובה האחרונה שלי בנושא , אני לא מתכוונת להפוך את זה לביזיון. יום טוב לך מותר , כי אני אומר. היית מונע את השרשור לו כתבת את תגובתך בתחילתו.וכעת מומלץ להוסיף בפרופיל לאלו ששומרים כשרות ולאלו שלא שומרים כשרות.כך נמנע אי הבנות . |
|
בלוסום(לא בעסק) |
לפני 11 שנים •
5 ביולי 2013
לפני 11 שנים •
5 ביולי 2013
בלוסום(לא בעסק) • 5 ביולי 2013
Red E כתב/ה: מלכתא כתב/ה: Red E כתב/ה: מלכתא כתב/ה: זה אולי כשר מבחינת סממני כשרות,
אבל מבחינת מעשה כשר לפי ההלכה- זה לא. זה נחשב זרע לבטלה, ולכן לפי ההלכה מין אוראלי בגבר הוא אסור, כנ"ל בליעת זרע. מבחינת מין אוראלי באישה, זה דווקא מותר ומומלץ בגמרא. ובמדויק ? אסור אך לדעת חכמים: "כל מה שאדם רוצה לעשות באשתו עושה [מין אוראלי ומין אנאלי] ; משל לבשר הבא מבית הטבח, רצה לאכול במלח – אוכלו, צלי - אוכלו, מבושל – אוכלו, שלוק –אוכלו" (נדרים כ ע"א – ע"ב). על פי פסק השולחן ערוך ( אורח חיים סימן רמ סעיף ד) אסור לנשק את מקום ערוות האישה (מין אוראלי) ואף לא להסתכל, הנה כך נכתב: "אסור להסתכל באותו מקום (פות- איבר מין האישה), שכל המסתכל שם אין לו בושת פנים, ועובר על: והצנע לכת (מיכה ו, ח)...וכל שכן הנושק שם, שעובר על כל אלה ועוד, שעובר על: בל תשקצו את נפשותיכם". ואילו לדעת הרמב"ם דברים אלו מותרים: "אשתו של אדם מותרת היא לו, לפיכך כל מה שאדם רוצה לעשות באשתו עושה, בועל בכל עת שירצה ומנשק בכל אבר ואבר שירצה, [ובא עליה כדרכה ושלא ד כדרכה] ובלבד שלא יוציא שכבת זרע לבטלה ( הלכות איסורי ביאה פרק כא הלכה ט). שים לב שהאיסור חל על הגבר לבצע מין אוראלי לאישה ולא ההפך. טוב אז אני לא מביאה ציטוטים מהאינטרנט ומפרשת אותם כראות עיניי, אלא מביאה את הדברים כפי שלמדתי אותם שנים. הציטוטים שאת מביאה כאן הם מסולפים, ומובאים כחלק ממחולקת. זה כמו שיהיה דיון בין שני בני אדם ותביאי רק טענה אחת. אבל יש גם מסקנות.... שימי לב שבשורה האחרונה הרמבם אומר- "ובלבד שלא יהיה זרע לבטלה". בנוגע לשולחן ערוך, ככלל מדובר בקיצור (ועליו יש עוד קיצור) של הלכות ומנהגים שונים. לא כל הזרמים ביהדות מסכימים לכך, ולראייה הוסיפו וכתבו את ה"מפה". בנוגע לאותו פסוק ספציפי, הכוונה היא שאין להסתכל על איבר המין של האישה באור יום ואין לעשות זאת שלא לצורך עינוגה. ומכיוון שסוגיית יחסי מין היא סוגיה שיש בה עילה לגירושין, על גבר לספק את כל צרכי האישה. ובאם היא לא מרוצה, יכול גם לרדת לה אבל לעשות זאת בעיניים עצומות. זה לא שהדבר מקובל, אבל באם יש צורך- הוא מותר. עפ"י הגמרא, עפ"י בתי דין רבניים ועפ"י הרב הקרוב למקום המגורים.... מתוקה..ואת עוד יותר מתוקה כשאת חושבת שאת ידיעותיי אני שואבת רק מהאינטרנט .. מאמי , אני נותנת לך קרדיט, תני גם לי.. אם בא לך לעניינינו , אני ממש לא מתכוונת להפוך את זה לוויכוח, כשתלכי להתחתן אם תרצי , הרבנית תסביר לך יותר . .. בעקרון אסור , בדיוק מה שאמרת והוא שאמרתי גם, רק למען שלום בית מותר לא כי מותר מתוקה.. בעקרון אסור . זה לא קשור לזרמים הלכה היא אחת. את אמרת שמותר , אני רק טענתי שאסור , מותר במקרים של סכנת שלום בית וזו התגובה האחרונה שלי בנושא , אני לא מתכוונת להפוך את זה לביזיון. יום טוב לך אז את מוזמנת לקחת את הגישה המתנשאת שלך מפה בבקשה, מתוקה ובכלל בזמן האחרון רואים יותר מדי דיונים שכל תכליתם היא חוסר הקשבה בין אחד לשני, האשמות שוא, התנשאות ועליהום על מי שלא מסוגל לחשוב כמו המתהלמים. אולי שווה לעצור ולחשוב שניה לפני שלוחצים על השלח? אחר כך אי אפשר לקחת את המלים בחזרה. |
|
Brave Dwarf |
לפני 11 שנים •
5 ביולי 2013
לפני 11 שנים •
5 ביולי 2013
Brave Dwarf • 5 ביולי 2013
'פוליאנה' כתב/ה: ובכלל בזמן האחרון רואים יותר מדי דיונים שכל תכליתם היא חוסר הקשבה בין אחד לשני, האשמות שוא, התנשאות ועליהום על מי שלא מסוגל לחשוב כמו המתהלמים.
אולי שווה לעצור ולחשוב שניה לפני שלוחצים על השלח? אחר כך אי אפשר לקחת את המלים בחזרה. אולי תתני את העצה הזאת לחברה שלך? אולי במקום לעודד אותה בלייקים ובתגובות ולהסכים אתה שהיא אכן נרדפת, מותקפת וכדומה, ושיושבים כאן אנשים ממורמרים שכל מטרתם בחיים היא לפגוע במלכתא, כדאי שתעשי את מה שחברים אמורים לעשות: תעזרי לה לצאת מהלופ של כעס אל תוכו נקלעה ותאירי את עיניה שיכול להיות שכל ה"רודפים", "מתנכלים", "זוממים" ו"מתלהמים", בעצם בסה"כ מביעים דעה המנוגדת לדעתה ואינם אויביה בדם ובנפש שסוחבים איזושהי נקמה עתיקת-יומין על משהו שקרה בשרשור זה או אחר, ולכן במקום להיכנס למגננה מטורפת ולתקוף, עדיף לה שתשקול את תגובותיהם אליה ברצינות ותנהל אתם דיון חברי וראוי. במקום ממנו אני מגיע אמנם לא סוקלים אף אחד באבנים, אבל מחברים מצפים שיתנהגו בדיוק כך. |
|
מלכתא |
לפני 11 שנים •
5 ביולי 2013
לפני 11 שנים •
5 ביולי 2013
מלכתא • 5 ביולי 2013
רפאל כתב/ה: שפיכת זרע בפה ובליעת זרע אמנם אסורים על פי ההלכה, כי הם בבחינת שפיכת זרע לבטלה. אולם אין בהלכה שום התנגדות למגע מיני אורלי בגבר, ומותר לאישה למצוץ, ללקק ולנשק את איבר המין של הגבר ללא הגבלה. בוודאי שיש. אפילו בשולחן ערוך, שבו נעזרת קודם לכם בתור הוכחה. ולו בשביל להימנע מחשש פן תהיה פליטת זרע בטעות. אז כן, ללקק מותר אבל למצוץ אסור. והמחמירים לא עושים זאת כלל, על מנת להימנע מעצם העבירה. מלכתא כתב/ה: מבחינת מין אוראלי באישה, זה דווקא מותר ומומלץ בגמרא.
זה כבר ממש לא נכון. במקרה הטוב אפשר להגיד שפוסקים חלוקים בדעתם בעניין זה. הרמב"ם ורוב הראשונים מתירים מין אורלי באישה. לעומת זאת, שולחן ערוך, הטור, הראב"ד ועוד - אוסרים. (דעתו של הרמ"א היא נושא לויכוח). להציג בעניין זה רק דעת הרמב"ם, פירושו להציג בצורה מסולפת את ההלכה היהודית בעניין. כל הפוסקים האחרונים פסקו כדעת השולחן ערוך, אסרו מין אורלי באישה, ואפילו לא הציגו את דעת המתירים. כלומר, הלכה למעשה כבר אין מחלוקת. יוצא דופן בעניין הוא רק המחנה הדתי לאומי, שבספרות שלו עוד מזכירים לפעמים את דעת הרמב"ם. כמו כן, גם המתירים מין אורלי באישה (ובכלל זה הרמב"ם) לא רואים בכך דבר רצוי. להפך, הם ממליצים להימנע מכך. [/quote] וואהו, אני מתפעלת מהיכולת שלך להעתיק מילה במילה את הויקידפיה. הנה, מכאן- http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%99%D7%97%D7%A1%D7%99_%D7%90%D7%99%D7%A9%D7%95%D7%AA_(%D7%94%D7%9C%D7%9B%D7%94)#.D7.94.D7.A1.D7.AA.D7.9B.D7.9C.D7.95.D7.AA_.D7.95.D7.A0.D7.A9.D7.99.D7.A7.D7.94_.D7.91.D7.90.D7.99.D7.91.D7.A8_.D7.94.D7.9E.D7.99.D7.9F ויקיפדיה הוא אינו מקור יהדות מוסמך, וכל נסיון שלך להציג את עצמך כיודע דבר-מה הוא בסך הכל קופי-פייסט מהאינטרנט. ומשכך, אני אחזור על דברים שכבר אמרתי וכנראה לא קראת- המחמירים לא נוהגים להסתכל ולהריח שם, אלא שבפועל מה שעושים זה עושים אוראלי לאישה בעיניים עצומות. הדבר מותר ורצוי לפי הגמרא, לפי הרמב"ם, הרמב"ן ואחרים. אם זה כ"כ מעניין אותך, אני יכולה להפנות אותך לספרי קודש שמדברים על הנושא, ושלא הועלו כציטוטים לאינטרנט. רפאל, צר לי עליך. באמת. אתה מנסה לצאת חכם ולצאת צודק, אבל לא מצליח לך. אז אתה מתרגז ומתחיל לקלל אותי כי זה הדבר הכי פשוט לעשות, והרי אני לא אענה לך בקללות. אתה משמיץ ומלבין פני אדם והעונש שלך יעלה על השכר במקרה הזה. הבורות והיהירות שלך מרמזים על חיים מאוד לא שלמים ומאוד לא מאושרים. לכן, אני אאחל לך רפואה שלמה, שתזכה במהרה להגשים את כל מה שנדון בפורום הזה וגם שתמצא תחביב, משהו אחר מלבד ניפוח ויכוחים בפורומים. זאת תהיה התשובה האחרונה שלי בנושא. אפשר להתווכח ולחשוב מי צודק, אבל הדבר מיותר שהרי רוב יושבי המקום הזה כלל אינם מתייחסים להלהכה. כל אדם ישמר לעצמו וישתדל לעשות את מה שצריך בשביל לא לבצע חטאים. שבת שלום. |
|