Red E |
לפני 11 שנים •
7 ביולי 2013
לפני 11 שנים •
7 ביולי 2013
Red E • 7 ביולי 2013
מלכתא כתב/ה: כי אני לא הולכת לצטט לך פה ספרי קודש שלא הועלו לרשת מעולם ומקלדת של שפת רש"י אין לי.
וכן, את סילפת את דבריי כמו שאת ממשיכה לעשות כאן. לא אמרתי את הדברים הללו על הרבנית שלך, אלא בכללי על בלניות. אמרת שהרבנית שלך לא בלנית ולא סתם אישה דתיה עם כובע, אשרייך אני לא מתכוונת להיגרר לויכוח איתך, בטח לא כאן. אם את רוצה לפתוח את הראש בענייני דת, אני יכולה להפנות אותך לכמה חברותות טובות. מכיוון שאין לי עניין לשכנע או לעסוק בפעילות מיסיונרית, אאחל לך לימוד מהנה ובהצלחה בהישמרות מלשון הרע. אממ לשון הרע , "?..הרבנות ככה והבלניות ככה ואת ככה.. .. לשון הרע , היא לא חד צדדית, אלא יותר כמו חרב פיפיות הפוסל , במומו פוסל.. תבדקי את דברייך .. אני לא האשמתי אותך בכלום , הכל מתועד את זו שטענת שאין לי שמץ שלקחתי קורסים מזורזים ביהדות ושבלנית לימדה אותי וכשאמרתי לך שזו רבנית אז האשמת את הרבנית שלי שיש לה אג'נדה בקיצור, למה נתתי לך דוגמת משה רבינו וקורח ? כי קורח הרי היה גדול בתורה ועשיר והוא בא למשה בטענות " ומדוע תתנשא עלינו ".. ואז כתוב שמשה נפל על פניו.. פנימיות התורה ? בדק בציציות וכשראה היטב שהוא צודק ענה את מה שענה. אני כל שעשיתי היה כשרשמת בסייפא של תגובתך הראשונה בנושא , להגיד שאסור ועם חיוך וזהו, את מיד תקפת אותי והאשמת בחוסר ידע מובהק לכן אדם חייב לבדוק בציציותיו תמיד , לגבי החברותות יש לי משלי, אם עדיין לא השכלת להבין את זה. אל תנסי להכשיר שרץ חביבתי, אסור מין אוראלי באשה .. נ ק ו ד ה ואני בהחלט אבדוק את לשון הרע שעשיתי ומראש אבקש את סליחתך. חבל שבבין המייצרים זה מה שמראים.. את יכולה להתווכח איתי ואת יכולה הכל אבל אפשר לעשות את זה מחלוקת של בית הלל ובית שמאי ולא של קורח ועדתו |
|
מיתוסית(שולטת) |
לפני 11 שנים •
7 ביולי 2013
לפני 11 שנים •
7 ביולי 2013
מיתוסית(שולטת) • 7 ביולי 2013
שאלת תם- אם הגבר חייב לספק את האישה ("עונתה") ואסור לו לקיים בה מין אוראלי, אז איך הוא יספק אותה אם היא שייכת לשני שליש נשים שלא גומרות מחדירה?
|
|
חוזרת בתשובה |
לפני 11 שנים •
7 ביולי 2013
לפני 11 שנים •
7 ביולי 2013
חוזרת בתשובה • 7 ביולי 2013
כחולית כתב/ה: שאלת תם- אם הגבר חייב לספק את האישה ("עונתה") ואסור לו לקיים בה מין אוראלי, אז איך הוא יספק אותה אם היא שייכת לשני שליש נשים שלא גומרות מחדירה?
הוא לא. אבל אולי אלוהים יספק אותה.. |
|
גולוסקלפרה(נשלט) |
לפני 11 שנים •
7 ביולי 2013
לפני 11 שנים •
7 ביולי 2013
גולוסקלפרה(נשלט) • 7 ביולי 2013
כחולית כתב/ה: שאלת תם- אם הגבר חייב לספק את האישה ("עונתה") ואסור לו לקיים בה מין אוראלי, אז איך הוא יספק אותה אם היא שייכת לשני שליש נשים שלא גומרות מחדירה?
גוי של שבת? |
|
Red E |
לפני 11 שנים •
7 ביולי 2013
לפני 11 שנים •
7 ביולי 2013
Red E • 7 ביולי 2013
כחולית כתב/ה: שאלת תם- אם הגבר חייב לספק את האישה ("עונתה") ואסור לו לקיים בה מין אוראלי, אז איך הוא יספק אותה אם היא שייכת לשני שליש נשים שלא גומרות מחדירה?
זו בדיוק התשובה.. אם היא לא תהיה מסופקת ועצובה ו אז בכדי שלא תהיה בעיה של שלום בית .. הוא יכול לענג אותה גם אוראלית... אגב, אני חושבת שלא לגמור מחדירה בהחלט תלוי בפרטנר ולא באשה או בשניהם .. כלומר , עניין של השקעה וידיעת אחד את השני באופן מושלם.. אבל , זו רק דעה ואני בהחלט יכולה לטעות בה זה אסור כעקרון "אוראלי באשה ", אבל מותר למען שלום בית כלומר אם לגבר חשוב שהיא תהנה ולא תהיה עצובה ולא יריבו וחלילה יגיע לגירושין ,אז רצוי לו לענג אותה אפילו אוראלית |
|
מיתוסית(שולטת) |
לפני 11 שנים •
7 ביולי 2013
לפני 11 שנים •
7 ביולי 2013
מיתוסית(שולטת) • 7 ביולי 2013
אז את טועה, לדעתי (לגבי זה שכל אישה יכולה לגמור מחדירה, זו השקפה עתיקה שגרמה להרבה נשים וגברים עוגמת נפש).
וזה די דבילי, כי זה ברור שאם היא שמעה על זה שנשים יכולות לגמור והיא לא גמרה, אז היא תבקש ואז יתירו לה, אז למה לא להתיר מלכתחילה? אלא אם כן סומכים על זה שזה לא צנוע לדבר על זה והאישה לא תדע בכלל שיש דבר כזה מין אוראלי או גמירה ואז אין פה שאלה בכלל... |
|
נערגומיבן39 |
לפני 11 שנים •
7 ביולי 2013
לפני 11 שנים •
7 ביולי 2013
נערגומיבן39 • 7 ביולי 2013
אם אכן ההלכה אומרת שלמען שלום בית מותר ואף רצוי להביא אישה לסיפוק מיני ע"י, נומר, מין אוראלי, אז פועל יוצא מכך הוא שכל הלכה שאומרת שמין אוראלי אינו מותר ואינו רצוי - אין לה שיניים; כי הרי כל אישה, אם היא מרגישה בלתי מסופקת ואם היא לא מן הביישניות, יכולה לבוא ולומר לבעלה שהיא אינה מסופקת. הבעל, מצידו, יכול לפרש זאת כאיום על שלום בית, וקורה פה מצב שבו הבעל בעצם מחוייב על פי ההלכה, למען שלום בית, להביא את אשתו לסיפוק בדרך אחרת, נומר מין אוראלי, ומין אוראלי במצב כזה הינו מותר ואף רצוי. יוצא אם כן, שכל אישה יכולה להביא למצב שבו מין אוראלי, הניתן לה ע"י בעלה, הוא מותר ואף רצוי מבחינת ההלכה, כל מה שהיא צריכה לעשות זה פשוט לומר לבעלה שהיא אינה מסופקת.
|
|
Uranus |
לפני 11 שנים •
7 ביולי 2013
לפני 11 שנים •
7 ביולי 2013
Uranus • 7 ביולי 2013
נערגומיבן39 כתב/ה: אם אכן ההלכה אומרת שלמען שלום בית מותר ואף רצוי להביא אישה לסיפוק מיני ע"י, נומר, מין אוראלי, אז פועל יוצא מכך הוא שכל הלכה שאומרת שמין אוראלי אינו מותר ואינו רצוי - אין לה שיניים; כי הרי כל אישה, אם היא מרגישה בלתי מסופקת ואם היא לא מן הביישניות, יכולה לבוא ולומר לבעלה שהיא אינה מסופקת. הבעל, מצידו, יכול לפרש זאת כאיום על שלום בית, וקורה פה מצב שבו הבעל בעצם מחוייב על פי ההלכה, למען שלום בית, להביא את אשתו לסיפוק בדרך אחרת, נומר מין אוראלי, ומין אוראלי במצב כזה הינו מותר ואף רצוי. יוצא אם כן, שכל אישה יכולה להביא למצב שבו מין אוראלי, הניתן לה ע"י בעלה, הוא מותר ואף רצוי מבחינת ההלכה, כל מה שהיא צריכה לעשות זה פשוט לומר לבעלה שהיא אינה מסופקת.
כן אבל... אם היא לא באמת לא באה על סיפוקה וסתם מגזימה את זה, והוא אכן ירד לה למען שלום בית... אז הוא ירד בעצם לגוויה כי אלוהים יהרוג אותה בגלל שכתוב: "לא תישא דבר שקר." בעצם כשאישה מסופקת טוענת שלא מסופקת זו סוג של התאבדות. |
|
נערגומיבן39 |
לפני 11 שנים •
7 ביולי 2013
לפני 11 שנים •
7 ביולי 2013
נערגומיבן39 • 7 ביולי 2013
כן, אבל עד שזה יקרה יעברו עוד שמונים, תשעים שנה..
|
|
רפאל |
לפני 11 שנים •
7 ביולי 2013
לפני 11 שנים •
7 ביולי 2013
רפאל • 7 ביולי 2013
מלכתא כתב/ה: כי אני לא הולכת לצטט לך פה ספרי קודש שלא הועלו לרשת מעולם ומקלדת של שפת רש"י אין לי.
(1) לא התבקשת לצטט מספרי קודש ערטילאיים. התבקשת לצטט מהתלמוד, אחרי שטענת שוב ושוב שבתלמוד ממליצים על מין אורלי באישה. והתלמוד הועלה לרשת. (2) שפת רש"י היא עברית. ויש לך מקלדת בעברית. כתב רש"י הוא פשוט פונט אחר. ואת לא חייבת לצטט בפונט של רש"י בדיוק כפי שאת לא חייבת לצטט בפונט Ariel. את באמת כל כך דפ"רית? לא יכולת לחשוב על תרוץ מוצלח יותר בשביל להתחמק מהבאת המקום שבו לטענתך ממליצים בתלמוד על מין אורלי באישה? בתחילת השרשור עוד היה אפשר לחשוב שאת בורה וטועה. אבל עכשיו כבר ברור שאת פשוט עזת מצח ושקרנית. אני לא זוכר הרבה שרשורים בכלוב שבהם מישהו פשוט שיקר בחוצפה ובמודעות שכזו. |
|