רפאל |
לפני 11 שנים •
7 ביולי 2013
לפני 11 שנים •
7 ביולי 2013
רפאל • 7 ביולי 2013
נערגומיבן39 כתב/ה: אם אכן ההלכה אומרת שלמען שלום בית מותר ואף רצוי להביא אישה לסיפוק מיני ע"י, נומר, מין אוראלי, אז פועל יוצא מכך הוא שכל הלכה שאומרת שמין אוראלי אינו מותר ואינו רצוי - אין לה שיניים; כי הרי כל אישה, אם היא מרגישה בלתי מסופקת ואם היא לא מן הביישניות, יכולה לבוא ולומר לבעלה שהיא אינה מסופקת. הבעל, מצידו, יכול לפרש זאת כאיום על שלום בית, וקורה פה מצב שבו הבעל בעצם מחוייב על פי ההלכה, למען שלום בית, להביא את אשתו לסיפוק בדרך אחרת, נומר מין אוראלי, ומין אוראלי במצב כזה הינו מותר ואף רצוי. יוצא אם כן, שכל אישה יכולה להביא למצב שבו מין אוראלי, הניתן לה ע"י בעלה, הוא מותר ואף רצוי מבחינת ההלכה, כל מה שהיא צריכה לעשות זה פשוט לומר לבעלה שהיא אינה מסופקת.
תראה לאן עוד אפשר להגיע עם "היסקים" כאלו: אם ההלכה קובעת שפיקוח נפש דוחה שבת, אז אין שיניים לפסיקה שאסור לחלל שבת. הרי כל אישה שרוצה לסוע בשבת יכולה לחתוך את הורידים שלה. ובנסיבות כאלו בעלה יסיע אותה לבית חולים. מאחר שכל אישה יכולה לגרום לכך שנסיעה בשבת תהיה מותרת ואף רצויה, יוצא מכך שנסיעה בשבת אמנם מותרת ורצויה. היסקים הללו שגויים. כמעט בכל שיטה מוסרית יש היררכיה של ערכים. וכאשר שני ערכים מתנגשים זה בזה - החשוב שבינייהם גובר על האחר. מין אורלי באישה אסור. אבל הערך הזה לא כל כך חשוב. בהשוואה לשלום בית הוא פשוט בטל. |
|
Brave Dwarf |
לפני 11 שנים •
7 ביולי 2013
לפני 11 שנים •
7 ביולי 2013
Brave Dwarf • 7 ביולי 2013
רפאל כתב/ה: (2) שפת רש"י היא עברית. ויש לך מקלדת בעברית. היא התכוונה לשפת אמו של רש"י (רבי שלמה יצחקי), דהיינו לצרפתית. |
|
Lordpain(שולט) |
לפני 11 שנים •
8 ביולי 2013
לפני 11 שנים •
8 ביולי 2013
Lordpain(שולט) • 8 ביולי 2013
עשרה עמודים ועדיין אין הכרעה....
מצב קשה |
|
מיתוסית(שולטת) |
לפני 11 שנים •
8 ביולי 2013
לפני 11 שנים •
8 ביולי 2013
מיתוסית(שולטת) • 8 ביולי 2013
Brave Dwarf כתב/ה: רפאל כתב/ה: (2) שפת רש"י היא עברית. ויש לך מקלדת בעברית. היא התכוונה לשפת אמו של רש"י (רבי שלמה יצחקי), דהיינו לצרפתית. מה, אין תרגום? ואני גם בטוחה שהתלמוד וכל ספרי הקודש ברשת. מה הבעיה למצוא ציטוט? או אפילו לקחת את הספר שיש בבית ולהעתיק? ואם זה בצרפתית והיא מבינה צרפתית, אז תרגום חופשי ולכתוב מאיזה עמוד ופסקה היא תירגמה... יש דרכים לפתור את זה... |
|
XVIAR |
לפני 11 שנים •
8 ביולי 2013
נסכם במשפט אחד...
לפני 11 שנים •
8 ביולי 2013
XVIAR • 8 ביולי 2013
לא מעניין אותי, תבלעי!
|
|
חוזרת בתשובה |
לפני 11 שנים •
8 ביולי 2013
Re: נסכם במשפט אחד...
לפני 11 שנים •
8 ביולי 2013
חוזרת בתשובה • 8 ביולי 2013
XVIAR כתב/ה: לא מעניין אותי, תבלעי!
XVIAR , קודם תסרוק אישור מהרופא ( אם אפשר אז מהרופא של רש"י) שאין לך איידס, תעלה אותו לשרשור, ומשם נמשיך |
|
Red E |
לפני 11 שנים •
8 ביולי 2013
בא לי להציק :)
לפני 11 שנים •
8 ביולי 2013
Red E • 8 ביולי 2013
Uranus כתב/ה: נערגומיבן39 כתב/ה: אם אכן ההלכה אומרת שלמען שלום בית מותר ואף רצוי להביא אישה לסיפוק מיני ע"י, נומר, מין אוראלי, אז פועל יוצא מכך הוא שכל הלכה שאומרת שמין אוראלי אינו מותר ואינו רצוי - אין לה שיניים; כי הרי כל אישה, אם היא מרגישה בלתי מסופקת ואם היא לא מן הביישניות, יכולה לבוא ולומר לבעלה שהיא אינה מסופקת. הבעל, מצידו, יכול לפרש זאת כאיום על שלום בית, וקורה פה מצב שבו הבעל בעצם מחוייב על פי ההלכה, למען שלום בית, להביא את אשתו לסיפוק בדרך אחרת, נומר מין אוראלי, ומין אוראלי במצב כזה הינו מותר ואף רצוי. יוצא אם כן, שכל אישה יכולה להביא למצב שבו מין אוראלי, הניתן לה ע"י בעלה, הוא מותר ואף רצוי מבחינת ההלכה, כל מה שהיא צריכה לעשות זה פשוט לומר לבעלה שהיא אינה מסופקת.
כן אבל... אם היא לא באמת לא באה על סיפוקה וסתם מגזימה את זה, והוא אכן ירד לה למען שלום בית... אז הוא ירד בעצם לגוויה כי אלוהים יהרוג אותה בגלל שכתוב: "לא תישא דבר שקר." בעצם כשאישה מסופקת טוענת שלא מסופקת זו סוג של התאבדות. חרטא "לא תענה ברעך עד שקר".. ולא כתוב שהקב"ה הורג על זה וואלה אם נתפלפל על זה עוד , נראה שכאילו לא ממש משנה אם האשה מסופקת או לא שהרי ברור שאם היא רוצה עינוג אורלי בנוסף על כך שבאה על סיפוקה, זה אומר שהיא לא ממש באה על סיפוקה ומותר לה לדרוש סיפוק כזה .. כי מי אנחנו שנקבע לה מהו הסיפוק שלה ... בקיצור .. מותר |
|
רפאל |
לפני 11 שנים •
8 ביולי 2013
לפני 11 שנים •
8 ביולי 2013
רפאל • 8 ביולי 2013
כחולית כתב/ה: Brave Dwarf כתב/ה: רפאל כתב/ה: (2) שפת רש"י היא עברית. ויש לך מקלדת בעברית. היא התכוונה לשפת אמו של רש"י (רבי שלמה יצחקי), דהיינו לצרפתית. מה, אין תרגום? ואני גם בטוחה שהתלמוד וכל ספרי הקודש ברשת. מה הבעיה למצוא ציטוט? או אפילו לקחת את הספר שיש בבית ולהעתיק? ואם זה בצרפתית והיא מבינה צרפתית, אז תרגום חופשי ולכתוב מאיזה עמוד ופסקה היא תירגמה... יש דרכים לפתור את זה... ראשית נדמה שלי שאליפל צחק (או שפספסתי משהו. הרי העובדה שרש"י היה צרפתי, דבר שספק אם מלכתא יודעת אותו, לא צריכה להקשות על מישהו לצטט מהתלמוד). שנית, להביא ציטוט קשה רק כשהציטוט לא קיים. ולמרות ההתפלמסות שנמשכת כבר 10 עמודים, אין מקום בתלמוד שבו ממליצים על מין אורלי באישה (לשמחתך או לצערך). תמיד אפשר לטעון שצלחת מעופפת נחתה על כדור הארץ, ושהממשל האמריקאי מנסה להעלים את מידע על האירוע הזה. וכאשר מתבקשים לבסס את הטענה הזו תמיד אפשר לפזר עשן ולשקר. כמובן שצריכים מעט עזות מצח בשביל זה, אבל זה בדיוק מה שמלכתא עושה מתחילת השרשור. לא טועה ולא מתבלבלת, פשוט משקרת. ולדעתי מה שהיא עושה גובל בטרוליות. לשמחתך, יחסי אישות אינו נושא אזוטרי ביהדות. וכדי לדעת אם מותר לרדת לאישה או אסור אינך צריכה להמתין לפסיקה של הרב הראשי של הכלוב. חיפוש פשוט בגוגל יובל אותך לכמה אתרים שדנים בנושא הזה בצורה עניינית ומקיפה. |
|
Brave Dwarf |
לפני 11 שנים •
8 ביולי 2013
לפני 11 שנים •
8 ביולי 2013
Brave Dwarf • 8 ביולי 2013
"אליפל צחק" זה אנדרסטייטמנט (-:
|
|
עבד משועבד{עבד} |
לפני 11 שנים •
8 ביולי 2013
לפני 11 שנים •
8 ביולי 2013
עבד משועבד{עבד} • 8 ביולי 2013
רפאל כתב/ה:
" ולמרות ההתפלמסות שנמשכת כבר 10 עמודים, אין מקום בתלמוד שבו ממליצים על מין אורלי באישה (לשמחתך או לצערך)." [/quote] התורה אומרת בפשטות שחובה על גבר ואישתו לקיים יחסי מין. אז אפשר להבין מזה שהכל מותר. אם חלק מהדברים היו אסורים אז התורה היתה מציינת את זה. כמו שהתורה מציינת בפירוש שאסור יחסי מין בתוך המשפחה. הייתה יכולה להגיד שאסור סקס אוראלי.אבל היא לא אומרת. לפי מה שהבנתי הגמרא מנסה לקבוע מה המינון הנכון כדי שהאדם לא יהיה עסוק בסקס כל היום. הגמרא לא ממליצה על תנוחות. אחת הדיעות אוסרת סקס אוראלי באשה . הסיבה, כנראה, בגלל שזה ממכר... |
|