בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

פסיכולוג

שבירה​(נשלטת)
לפני 19 שנים • 6 ביולי 2004
שבירה​(נשלטת) • 6 ביולי 2004
תודה לכולם ולכל מי שענה בפרטי. זה בהחלט מנחם.
אני מקווה שאחרי התגובה שלי היא ישבה וקראה קצת על הנושא, ובפעם הבאה התגובה שלה תהיה הרבה יותר מבינה ופתוחה.
moonstone​(נשלטת)
לפני 19 שנים • 6 ביולי 2004
moonstone​(נשלטת) • 6 ביולי 2004
שבירה כתב/ה:
אני מקווה שאחרי התגובה שלי היא ישבה וקראה קצת על הנושא, ובפעם הבאה התגובה שלה תהיה הרבה יותר מבינה ופתוחה.


התגובה שלה לא היתה בסדר נקודה
וסביר שגם אם היית מספרת לה על הגמל... היא היתה מגיבה כך.
לדעתי היא צריכה להקשיב לך, ולשמוע ממך על הדבר הזה שנקרא BDSM
ולא ללכת ולקרוא על זה באינטרנט
יכול להיות שהיא פשוט לא מתאימה לך, גם פסיכולוג טוב צריך לדעת לבחור icon_smile.gif
הדילמות של החיים....
רק טוב שיהיה
מונסטון
מלכה מלקה​(אחרת)
לפני 19 שנים • 6 ביולי 2004

אנשים הם אנשים

מלכה מלקה​(אחרת) • 6 ביולי 2004
יש כאלו שהולכים לפי הטקסט בוק ומה שלימדו בבית הספר זה הנכון שלהם ללא ימינה או שמאלה אבל בעיני הם פסיכולוגים גרועים בלי כל קשר כי מטפל טוב הוא יצרתי . לדוגמא בארץ ישראל ה"נאורה" עד שנת 1986-7 ( אם אני לא טועה ) להיות הומו היה לא חוקי ואנשים ישבו על זה בכלא ( היום רק מרביצים להם בגנים כי הם התנשקו אבל זה לא קשור לנושא הזה ... angry3.gif )
אני חושבת שיש קליקים טובים יותר ופחות עם פסיכולוגים שונים . אני אישית מתה על זה - לדבר שעה בשבוע על מה שבא לי , להגיע לתובנות חדשות על העבר שלי והווה או דרך העבר להווה ולעתיד זו זכות גדולה . אם היה לי כסף יש סיכוי שהייתי הופכת את זה על דרך קבע ל"חוג" השבועי שלי . מכאן עברתי כמה פסיכולוגים בחיי והמסקנה האדירה שלי מהם היא שהכל תלוי בקליק הנכון .
היה לי פסיכולוג ש"למד" את השפה שלי , השתמש בביטויים המוזרים האישיים שלי וזרם איתי לאן שהלכתי . היתה לי פסיכולוגית לכמה פגישות שמאד "נחשבת" אבל היא היתה דפוקה ואם יורשה לי לומר בת בת זונה !! ויש משפט או שניים שהיא אמרה לי ללא כל טקט או רגישות אשר לא ממש הועילו שאני לא אשכח כל חיי .
מכאן - אני באמת הייתי הולכת על הניסוי - כמו שהפסיכולוגית בוחנת מי את - תבחני בהתחלה מי היא , איך היא מדברת , כמה , כמה היא פתוחה בראשה ומניפולציות עדינות כדי לבחון את המצב נראות לי לגיטימיות (:

אני כן יכולה לראות גישה שאומרת שכל מה שהוא אקסטרימי אם זה אלימות , השפלות או כל דבר יתפסו כמזיקים ( גם אני לא אוהבת לשלוט בחלשים לדוגמא כי זה לא מגיע ממקום טוב בעיני )
מכאן יש סיכוי שאותה פסיכולוגית תנסה "לשנות דרכייך "

מה שכן אם היא טובה באמת אני מניחה שתדברו על הדברים ותבחנו למה הם הגיעו ותדברו עליהם בכייף , תראו אם זה מה שמתאים לך ועד כמה ( אם בטעות את עדיין לא סגורה על זה ) בדיוק כמו שבייבי סיפרה .

בכלל אולי תשאלי חלק מהאנשים פה שאמרו שהפסיכולוגים שלהם סבבה מה הטלפון וככה תלכי על משהו שיש סיכוי שיותר יתאים לך למרות ששוב - זה עניין של התאמה אישית (:

וחמודה - המון המון בהצלחה !

מלקושה
mosheeved​(נשלט)
לפני 19 שנים • 6 ביולי 2004

בעקבות קריאת השרשור

mosheeved​(נשלט) • 6 ביולי 2004
זה מאד קל לקטלג פסיכולוגים כדפוקים אם לא הסכימו עם הקביעה כי זו הפרעה. לדעתי אצל כל אדם בעל הנטיה לתחום יתכן ויש לו הפרעה ויתכן ולא אבל זה מאד אישי. יכול להיות אחד שהגיע לשם בעקבות היסטוריה כלשהי בחייו ויתכן ולא. ישנם כמובן פסיכולוגים שלא שווים הרבה אבל זה לא בגלל שהם חושבים שזו הפרעה אלא בגלל דרך התגובה שלהם לנושא.
עוגיעוגי​(לא בעסק)
לפני 19 שנים • 7 ביולי 2004

עוד חומר למחשבה

עוגיעוגי​(לא בעסק) • 7 ביולי 2004
כשפתחתי את הסיפור הזה עם הפסיכולוג שלי לפני כמה שנים הוא אמר שאני צריכה לחשוב עם עצמי אם הנטיות המיניות שלי מפריעות לי ואם אני לא יכולה לחיות עם זה. במקרה כזה הוא אמר, נתחיל לחפור ולבדוק ולחטט עוד קצת אצל אמא ואבא וסבתא וכולי ונגלה את הסיבות ואולי אני אוכל לחיות בלי זה.
האופציה השניה הוא אמר, היא להגיד לו שסבבה לי עם זה ולא מעניין אותי למה, ככה אני ואז לא נוגעים בזה, מקבלים את זה כעובדה וזהו.
לקח לי בדיוק שתי שניות להגיד לו שזו תכונה שאני אוהבת בעצמי ואני יכולה לחפור לבד ולהבין למה אבל זה לא מעניין אותי, אני מקבלת את זה כעובדה. הוא אמר שאם לי אין בעיה אז בטח שלו אין וביקש חומר כתוב וכתובות אינטרנט כדי שהוא יוכל ללמוד כמה שיותר על הנושא.

נראה לי שזו שאלה שאת קודם צריכה לשאול את עצמך ואז תדעי גם איך להסביר למטפל בצורה הכי טובה. אני גם חושבת שזה מאד חשוב שמטפל יהיה מעורה ותהיה לו כמה שיותר אינפורמציה לטווח הרחוק יותר ואם אי אפשר לפתוח איתו/ה דברים אז צריך להעמיד אותו במקום.
דסדמונה{שטן}
לפני 19 שנים • 7 ביולי 2004

לא יודעת בקשר לפסיכולוגים

דסדמונה{שטן} • 7 ביולי 2004
אבל בזמן האחרון אני עוברת טיפול בדימיון מודרך...מדהים ועזר לי להבין המון דברים על עצמי - דברים שלא עלו בטיפולים פסכולוגיים רבים. כשסיפרתי למטפל שלי על הבדס"מ - הוא דווקא הגיב מאוד בחיוב ואמר שזה דבר מצויין...שאלתי אותו מתי אני רואה אותו במועדון...
Romantikan​(שולט)
לפני 19 שנים • 7 ביולי 2004

Re: לא יודעת בקשר לפסיכולוגים

Romantikan​(שולט) • 7 ביולי 2004
דסדמונה כתב/ה:
אבל בזמן האחרון אני עוברת טיפול בדימיון מודרך...מדהים ועזר לי להבין המון דברים על עצמי - דברים שלא עלו בטיפולים פסכולוגיים רבים. כשסיפרתי למטפל שלי על הבדס"מ - הוא דווקא הגיב מאוד בחיוב ואמר שזה דבר מצויין...שאלתי אותו מתי אני רואה אותו במועדון...


icon_eek.gif icon_eek.gif icon_eek.gif
דום31​(שולט)
לפני 19 שנים • 9 ביולי 2004

הי שבירה

דום31​(שולט) • 9 ביולי 2004
הפסיכולוג שהייתי איתו בשיחות ידע על נטיותיי ובשבילו זה היה טבעי והוא בטח לא היה שיפוטי.
השיחות שלנו גם אל נסובו על בדס"מ. זה רק היה אחד הדברים ברקע.
את יכולה לפנות אלי בפרטי ואתן לך את פרטיו.
benda​(אחר)
לפני 19 שנים • 22 ביולי 2004

בהמשך לדיון

benda​(אחר) • 22 ביולי 2004
פסיכולוג תמיד יידע איך להתייחס לנושא, אך מטבעו הוא יחפש את השורשים והסיבות וזה לפעמים יכול להיות מייגע ומבלבל
מה שכן יכול להיות בונה כאן זה באמת לראות את התמונה המלאה של הנושא הזה ואיך זה משתלב בתוך האישיות שלך ואולי למצוא מקומות אחרים בחייך שזה משפיע עליהם ואז אפשר לגשת לנושא מנקודה יותר מודעת ומבינה.
אני לא חושב שהוא צריך לנסות "לרפא" את זה (לא חבל icon_smile.gif אלא לעזור לתת לזה את המקום של זה - לא פחות ולא יותר.
יש המון תיאוריות מאוד כלליות בנושא אבל בסופו של דבר זה מאוד אינדווידואלי
icon_smile.gif icon_smile.gif