שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

הסטודנט עם המשקפיים שעל האופניים - האדון הגברי מכולם

מאזו​(מתחלף)
לפני 19 שנים • 6 ביולי 2004

הסטודנט עם המשקפיים שעל האופניים - האדון הגברי מכולם

מאזו​(מתחלף) • 6 ביולי 2004
פגשתי אותו בפינת הרחובות מתחת לבית. הוא לבש שרוואל לבן וטי-שירט שחור. אוחז באופניו הבלות. סטודנט בן 24, עם פני תינוק, משקפי ג'ון לנון, ושיער מחומצן, שהקנה לו מראה חגיגי, מהודר וכל-כך יפה בעיני. כבר מבעד לשרוואל, לא ניתן היה שלא להבחין ביישות האוטונומית, הענקית והמתפרצת שבין רגליו.

הכרנו אותו באטרף, לאחר שאמר לי שהוא קורא אותי כאן. עלק עמוס עוז נהייתי.

כבר בשיחה באטרף, ואחר כך בטלפון, שמתי לב, שמדובר באדם שונה לגמרי משאר ה"אדוניות" שבסצינה: גברי באמת, חכם, רהוט, ברור, בטוח בעצמו, כריזמטי, שתלטן (למרות שלטען בתוקף, שהוא חובב את שני הכיוונים). וכן גם מנומס, ויודע לשלב בדיחות טובות במקומות הנכונים, בקול שקט, חזק ויציב.

לכן, מייד כשראיתיו בחוץ, עם פני הילד המשקפיים העגולים והבליטה האימתנית שבשרוואל הלבן, היה לי ברור, כמו שניים ושניים, שבתוך ארבע שניות, נעלה (עם אופניו) אלי לדירה. וכך היה.

כשהגענו לדירה, הוא התיישב על הספה בסלון. הצעתי לו בירה, כשאני מתחיל לתדלק עם יגרמייסטר הזורק והממסטל.

"בוא שב לידי" אמר לי. "כן, אדוני", עניתי באופן הכי טבעי ומתבקש. ומאז, כל אותו הלילה, השתמשתי כלפיו רק בכינוי המתבקש הזה, "אדוני".

רכנתי אליו והוא התקרב והתנשקנו, נשיקות צרפתיות ורטובות, שאז ידעתי שלגבר/סטודנט כזה חיכיתי כל השנים.

"תתפשט" הוא פקד. הורדתי מיד את בגדי, ממתין לו עירום וזקוף. הקולר שלי היה אצלי ביד כבר. הוא ענדת לי אותו, ושם לי גם אזיקים על הידיים והרגליים.

עברה בי צמרצורת, וכרעתי לרגליו. מלקק כל אצבע מאצבעות רגליו האלוהיות. התחלתי זוחל אל רגליו החסונות, כלפי איברו הענק, מלקק בין רגליו, מלקק את אשכיו.

ואז הוא התחיל לטפל בגופי. מהראש, עד לכפות הרגליים, הפיטמות והביצים. בידיים, בשוט, במחבט, במצבטים. זה היה ממכר, שום שריר ועצב בגופי לא נותרו ללא תשומת לבו. הוא מיקם אותי בין רגליו, כשאני לא חדל מללקק בלשון מתאווה את פי הטבעת המתוק שלו, של האדון שלי, ותאמינו לי, זה היה טעים יותר מכל מעדן שיש !

הלשון שלי הטריפה אותו כנראה, "על ארבע" ! הוא פקד, ועליתי על הברכיים, מרים את ישבני לעברו. הוא החל לנשוך אותי בטוסיק, נשיכות עדינות, ויותר חזקות, נושך וחוקר תגובותי... הזין שלי עמד כמו טיל, מתמכר להתמסרות הטוטלית שלי אליו.

"תתיישב לי על הזין" ציווה. אך קודם הוא ביקש קנדום (ומייד קיבל נקודות קרדיט נוספות ב - מאסטר קארד שליicon_smile.gif הגשתי לו קונדום , והוא הלביש אותו במאמץ על הזין הענק שלו.

ואז החל מכוון אותי ומשפד אותי בכוח, עמוק פנימה. זה היה כל-כך טוב, כל כך חזק וכל כך כואב, שחשתי מעין זרמים של חשמל לתוך הבטן שלי, שגרמו לי להתקפל ולהיאנח. הוא החל לדחוף אותי מהכתפיים ולהוריד אותי בכוח על הזין הענק שלו, ללא רחמים, ומבלי להתחשב, מעלה ומוריד, כשכל שנותר לי הוא לנסות ולהרחיב כמה שיותר את שרירי פי הטבעת, במטרה לקבל אותו ולנסות להקטין ככל שניתן את כאבי התופת בחדירתו.

אני גנחתי מכאבים, והוא כלל לא התאמץ, ופשוט ניצב כספינקס רגוע, כשאני מרגיש את שרירי רועדים ממאמץ לקבל אותו לתוכי.

במקביל הוא החל נושך את הפיטמות שלי, ואחר כך שם עליהם מצבטי פרפר מברזל. נאנקתי מכאב אדיר ומתענוג ללא גבולות, תוך שאני ממשיך לצלול לתוכו בתנועות ארוכות ומתמשכות.

הרגשתי שאני עוד רגע מתפוצץ, יצאתי ממנו, שלפתי את הקונדום, התמקמתי בין הרגליים שלו, מאפשר לו לאונן לפה שפתחתי לרווחה עבורו, שולח לשון חמה, מלטפת ומשתוקקת לזין המדהים שמולי.

הוא גמר לי על הפנים בכמה התפרצויות רבות עוצמה, חזקות ושופעות נוזל לבן ומתוק, שמילא את כל פני ושיערי (ובדיעבד הסתבר שגם את הסדין, הכרית והקיר שמאחור)

אחרי ככלות הכל, הוא נותר שקט ורציני, ועדיין עם זקפה ענקית. העברתי את ידי בליטוף רך על הזין היפיפה שלו. אספתי אותו שוב לפי, רגוע ומשוחרר, ויודע שאני רוצה אותו, לתמיד, לנצח, מוכן לעשות הכל עבורו, כל שירצה. עבור האדון שלי, הסטודנט הממשוקף שלי.

אחר כך המשכנו, לפעם שניה ושלישית, על המיטה, על הרצפה, מול הקיר, כשאני נכנע לו, מתמסר לכל גחמותיו.

"אלוהים שלי, התפללתי, אנא ממך, עשה שזה לא ייגמר לעולם..."

אבל, כמו כל דבר טוב בחיים, גם הסשן המדהים הזה, נגמר כמובן, והוא ירד עם אופניו במעלית, ורכב אל הזריחה...

אדון שלי, כשהלכת, אמרת שכדאי שאני אשאר עם טעם של עוד לפעם הבאה, והנה, כבר בבוקר שאחרי, אני מה זה רעב אליך.
Tobias​(אחר)
לפני 19 שנים • 22 ביולי 2004

[size=18]גאד דאם!![/size]

Tobias​(אחר) • 22 ביולי 2004
אלוהים איזה סיפור חזק......

אני לא עומד בזה.....

ארררררררררררר